Ylivoimaisesti

~Maalaistyttö~

Kyllä on kauris ylivoimaisesti vaikein merkki mitä maa päällään kantaa. Olen tässä nyt kohta kaksi vuotta rakastanut komeaa, huumorintajuista ja fiksua kaurismiestä, mutta mies tekee tästä kaikesta niin s**tanan vaikeeta. Mies tulee ja menee. Katoaa välillä jopa pariksi kuukaudeksi ja sitten taas ilmestyy kuin tyhjästä ja tekee jotain ihanaa. Ja meikätyttö on taas ihan myyty. Ja juuri kun olisin valmis pistämään hynttyyt yhteen, niin kaurismies katoaa taas kuin tuhka tuuleen.

Hän on niin hemmetin hankala ja mä olen jo niin väsynyt tähän touhuun. Lupaan aina itselleni että nyt mä kyllä unohdan tän tapauksen, mutta sydän alkaa aina hakkaamaan kun olen hänen seurassaan. Rakastun häneen aina uudestaan ja uudestaan. Jokainen saman kokenut tietää, kuinka raskasta tällainen touhu on henkisesti. Kun tunteet ovat yhtä vuoristorataa.

Alan pikkuhiljaa uskoa, että ei meistä koskaan mitään paria tule. Mutta nyt mua pelottaa, että mitä jos en koskaan pääse hänestä yli. Joo joo aika parantaa haavat ja niin pois päin...mutta mä tiedän etten koskaan tule tapaamaan ketään hänen kaltaistaan.

Oletteko te kauriit tahallanne niin hemmetin hankalia??

10

2294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris-68

      Näi se vaan menee!!! Olet saanut Kauriin Rakastumaan ja se pakenee vastuutaan ja lähtiän osa on aina se helpompi,joten oikotien onneen Kauris löytää LÄHTEMÄLLÄ POIS! Mut Miks te kuitenki aina yhteeen palaatte,ku tapaatte???


      Kauris on rakastunut tulisesti eikä hallitse tunteitaan joka saa sen aivan sekaisin (myös onnesta) Eikä siksi voi jäädä ja toivoo,että teet niinku kaikki muutkin vastaavassa tilanteessa!: Eli jätät asian sikseen!!

      Mutta,jos oikeasti haluat jatkaa siitä mihin olette jo päässyt (ja ihan oikeasti JATKAAAAAA!!) sillä ei se oo vielä edes raapaissu pintaakaan siitä miten se sua voi hyvänä pitää,ku aikaa on ja ilta (suhde) on nuori!

      Siispä arvoisa Maalaistyttö! Oletteko varmasti valmis ja todellakin HALUKAS! oleen ko. henkilön kanssa???

      Jos vastasit ilman pienintäkään epäilystä,että KYLLÄ!

      Onneksi olkoon ja onnellista loppu elämäää!
      Iske kii eläkä anna tuumaakaan periksi seuraavan tapaamisen jälkeen! ÄLÄ sekunttiakaan vaan pysy vierellä!! voip olla hankalaa ekat päivät,mut tosiaan ,jos hänet haluat,nii takuulla myös,saat sillä Fakta homma meistä (kauriista) on,että samaa erehdystä ei kahta kertaa tehdä!

    • jep ja jeps

      kiinnosta. Etsi uus äijä.

      T: Tammikuussa myös

      PS. Yritä päästä eroon noista h.kooppi jutuista - niin kuin minäkin.

    • Kaprit

      kannattaa kärsiäkin, koska se vaan ON niin IHANA!!!

    • minun

      kauriini ole hankala ollenkaan. Hän ei katoile eikä jätä varmasti minua epävarmuuden tunteeseen. Toisinaan tuntuu, ettei minun tarvitse tehdä mitään suhteen eteen kun hän tekee kaiken. Parasta elämässäni!

    • RUSK.SIM.M.VAN

      NOOOH..HÖH EI PIÄ PAIKKAASA,,MÄ AINAKAA KATOO MIHKÄÄ..HIH..

    • mun kauriini

      ole hankala eikä vaikea vaan ihana ja hellä' suloinen halaajaa ja suukottelija... Ei mene pois vaan pysyy ja pitää kiinni

    • eräskauris

      Ei kai me nyt tahallamme? Ainakaan usein.

    • että tapauksessasi on horoskooppimerkillä osuutta asiaan.
      Ystäväsi vain on huikentelevainen ja vastuuntunnoton tyyppi, joka poimii elämässä pelkästään ne hyvät puolet, osaamatta päättää mitä todella haluaa.
      Etsi itsellesi luotettavampi kumppani, oli sitten kauris tai joku muu.

    • jos et

      ainakaan kovin selvästi näyttäisi valmiuttasi pistää hynttyyt yhteen.
      Katoamistemppujen välit saattaisivat harventua.

    • kaurisneiti

      Tämä kyseinen tyyppi ei kyllä yhtää tiiä mitä se haluaa tai sitte se tuntee syyllisyyttä jostakin... kuulostaa aika tutulta... voi olla joko sitoutumiskammonen tai sitten tunteistaan epävarma eikä asiaa ainakaan painostaminen auta.. kauriit tykkää vaikeastitavoiteltavista eli haasteista... sun pittää näyttää sille että tykkäät siitä muttei puhua eikä millään lailla antaa es ymmärtää että haluaisit sitoutua saatikka sitten kaveria kummempaa..

      anna herrakauriin ite (jos se susta oikeesti välittää eikä vaa leiki) vietellä ja valloittaa sinut nii se voi jopa saalistaan arvostaa.. liian helpot tapaukset kun aina tuppaavat kaivamaan se lapsekkaan puolen esiin ja mikä onkaan mukavampaa ku kissa-hiirileikki... kova kovaa vasten ja niineespäin =) eti itelles uus säätö ja kato miten kauris reagoi,jos se heti haluaakin lyöttäytyä yhteen nii elä sää vielä leikkiä lopeta ku antaa sen yrittää "voittaa sut itelleen".. onnea jos yrität =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1762
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1758
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1241
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1067
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe