Olen mahdollisesti ostamassa vuosimallin -00 tai -01 Corsaa kakkosautoksi. Aikaisempaa kokemusta Corsasta ja Opeleista ei juurikaan ole. Mihin noissa kannattaa kiinnittää huomiota kun lähtee autoa ostamaan? Kuinka kestävä Corsan kori on ruostumista vastaan?
Corsa 1.2 -00 &-01
2
774
Vastaukset
- mielipideeee
Mulla on ollut 1.2 Corsa pari vuotta ja hyvin on pelannut.
Ruostetta ei ole katsastajan mukaan ollenkaan.
Joku saattaisi kommentoida, että ei tuon ikäisessä autossa kuulu ollakkaan, mutta olen lukenut autoista jotka on ruostunut puhki takuun aikana eli olisko se nyt 5 vuodessa.
Mun autossa menee nyt etuiskarit vaihtoon ja pöntössä on pieni vuoto, mutta muuten ei probleemia. - kuten ennen
ainakin 97 vuosimalliin asti maalipinta ruostuu herkästi, mutta pohjasta ei katsuri löytynyt mitään sanomista. Kuuleman mukaan laatua on parannettu tämän jälkeen. Ruosteen ei pitäisi olla ongelma enää -00 malleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181