Mikä ero kesäasukkaalla ja

kesälomalaisella?Minun käsitys näiden kahden kohdalla se,että kesälomalainen tulee paikkakunnalle
käymään ja täällä viikon kaksi ja lähtee vakituiselle asuinpaikalleen,kun taas kesäasukas on paikkakunnalla koko kesän ja lähtee vasta syksyn tullen vakituiseen asuinpaikkaansa.
262367
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

hullumpaa keksinyt??.

Äänestä
  • Aloittaja

tosiaan hullumpaa ja tyhmempää sanoa.

Äänestä

ite tiijä...Kesäasukkaalla on isommat munat.

Äänestä
  • Aloittaja

maha niillä on.

Äänestä

on vielä kevväälläkin ja seuraanakin kesänä

Äänestä
  • kesä asukkaita tulee niin heidän pitäs saada olla rauhassa omassa kesän vietto paikassaan
    Eikä jatkuvasti häiritä heitä ja kytätä heidän olemistaan ja tekemisiään
    Olen kuullut moisia juttuja että vaki asukkaat suututtaa lomalaisia
    Menkääpä ihteenne ja ajatelkaa

Äänestä

on tämä jussi ? Kirijottaa se sitä tai tätä niin heti on satoja käyntejä sivulla.. Tämäkö se on meijän polosten taso ?

Äänestä
  • Aloittaja

saa sellaisen asian,että se vetää lukijoita.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

saa sellaisen asian,että se vetää lukijoita.

iliman muuta kulukkee niin palijo ku haluaa,lomalaiset on ok ,varsinkin iso tiss-tilipussiset,pussit ku on täynnä niin ne pittää turistin tyhjentää ,minä oon itekkin tyhjentänyt pussit harva se päivä hehheeeee

Äänestä

• Aloittaja

juke kirjoitti:

iliman muuta kulukkee niin palijo ku haluaa,lomalaiset on ok ,varsinkin iso tiss-tilipussiset,pussit ku on täynnä niin ne pittää turistin tyhjentää ,minä oon itekkin tyhjentänyt pussit harva se päivä hehheeeee

Juke oikein meinaa?

Äänestä

Juke oikein meinaa?

Jos ne suututtaa ja kärkkyy joka kerta kun ovat syömässä jotain rillillään
    Syököön jokainen omalla padallaan
    Annetaa jokaiselle lomalaiselle rauha he palaavat töihin ja olin paikalleen talveksi niin heillä pitäisi antaa kesälomaa rauha.

Äänestä

• Aloittaja

tulekkaan ensi kesänä kirjoitti:

Jos ne suututtaa ja kärkkyy joka kerta kun ovat syömässä jotain rillillään
    Syököön jokainen omalla padallaan
    Annetaa jokaiselle lomalaiselle rauha he palaavat töihin ja olin paikalleen talveksi niin heillä pitäisi antaa kesälomaa rauha.

eläkeläiset lomalaisia?

Äänestä

• juke kirjoitti:

terv matti.

Äänestä

Siinä missä muutkin lomalaiset
Heillä on vakituinen olinpaikka siellä missä he ovat töissä käyneet ja talvet asuvat
Jos he tulevat tänne niin he ovat silloin lomalaisia
He eivät asu täällä vakituisesti niin he luokitellaan lomalaisiksi

Äänestä
  • Aloittaja

KESÄASUKKAITA.

Äänestä

KESÄASUKKAITA.

Ei kesäasukkainta, vaan kesä-asukkaita ja pilkku laitetaan edellisen sanan perään ja sen jälkeen tulee tyhjä.

Äänestä

• Aloittaja

kirjoita oikein kirjoitti:

Ei kesäasukkainta, vaan kesä-asukkaita ja pilkku laitetaan edellisen sanan perään ja sen jälkeen tulee tyhjä.

kesä-asukkaita ne on,jotka ovat kuukaudesta kolmeen kuukauteen.

Äänestä

kesä-asukkaita ne on,jotka ovat kuukaudesta kolmeen kuukauteen.

meidän pitää antaa kesä-asukkaille niinkuin lomalaisillekkin
    Ei heitä saa mennä aina häiritsemään

Äänestä

• Aloittaja

rauha ja kunnioitus kirjoitti:

meidän pitää antaa kesä-asukkaille niinkuin lomalaisillekkin
    Ei heitä saa mennä aina häiritsemään

höpsimään omalle tahollesi,mutta älä puutu muiden haapavetisten tekemisiin.

Äänestä

"Jotakin" nuo Hatulassa olijat,ku jatkuvasti pitää juttua siihen suuntaan vääntää.LomaRauhan heilläkin soisi olevan.

Äänestä
  • Aloittaja

kahden tunnin ikäisenä muuttanut ja olen IRTOLAINEN EDELLEEN.

Äänestä

kahden tunnin ikäisenä muuttanut ja olen IRTOLAINEN EDELLEEN.

sama talo sillon.

Äänestä

• kesälle tulleet?
    Onko Jussi käyny kylässä?

Äänestä

• ovat tälle kirjoitti:

kesälle tulleet?
    Onko Jussi käyny kylässä?

sahille.
    tv matti

Äänestä

• Aloittaja

olla ihan kirjoitti:

sama talo sillon.

tiedon joltakin vanhemmalta ihmiseltä?

Äänestä

• kyllään ja kirjoitti:

sahille.
    tv matti

loppuu.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

kesälomalaisella?Minun käsitys näiden kahden kohdalla se,että kesälomalainen tulee paikkakunnalle
käymään ja täällä viikon kaksi ja lähtee vakituiselle asuinpaikalleen,kun taas kesäasukas on paikkakunnalla koko kesän ja lähtee vasta syksyn tullen vakituiseen asuinpaikkaansa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu