kesälomalaisella?Minun käsitys näiden kahden kohdalla se,että kesälomalainen tulee paikkakunnalle
käymään ja täällä viikon kaksi ja lähtee vakituiselle asuinpaikalleen,kun taas kesäasukas on paikkakunnalla koko kesän ja lähtee vasta syksyn tullen vakituiseen asuinpaikkaansa.
käymään ja täällä viikon kaksi ja lähtee vakituiselle asuinpaikalleen,kun taas kesäasukas on paikkakunnalla koko kesän ja lähtee vasta syksyn tullen vakituiseen asuinpaikkaansa.
Vastaukset 26
Vanhimmat
hullumpaa keksinyt??.
tosiaan hullumpaa ja tyhmempää sanoa.
ite tiijä...Kesäasukkaalla on isommat munat.
maha niillä on.
on vielä kevväälläkin ja seuraanakin kesänä
kesä asukkaita tulee niin heidän pitäs saada olla rauhassa omassa kesän vietto paikassaan
Eikä jatkuvasti häiritä heitä ja kytätä heidän olemistaan ja tekemisiään
Olen kuullut moisia juttuja että vaki asukkaat suututtaa lomalaisia
Menkääpä ihteenne ja ajatelkaa
on tämä jussi ? Kirijottaa se sitä tai tätä niin heti on satoja käyntejä sivulla.. Tämäkö se on meijän polosten taso ?
saa sellaisen asian,että se vetää lukijoita.
iliman muuta kulukkee niin palijo ku haluaa,lomalaiset on ok ,varsinkin iso tiss-tilipussiset,pussit ku on täynnä niin ne pittää turistin tyhjentää ,minä oon itekkin tyhjentänyt pussit harva se päivä hehheeeee
Juke oikein meinaa?
Jos ne suututtaa ja kärkkyy joka kerta kun ovat syömässä jotain rillillään
Syököön jokainen omalla padallaan
Annetaa jokaiselle lomalaiselle rauha he palaavat töihin ja olin paikalleen talveksi niin heillä pitäisi antaa kesälomaa rauha.
eläkeläiset lomalaisia?
terv matti.
Siinä missä muutkin lomalaiset
Heillä on vakituinen olinpaikka siellä missä he ovat töissä käyneet ja talvet asuvat
Jos he tulevat tänne niin he ovat silloin lomalaisia
He eivät asu täällä vakituisesti niin he luokitellaan lomalaisiksi
KESÄASUKKAITA.
Ei kesäasukkainta, vaan kesä-asukkaita ja pilkku laitetaan edellisen sanan perään ja sen jälkeen tulee tyhjä.
kesä-asukkaita ne on,jotka ovat kuukaudesta kolmeen kuukauteen.
meidän pitää antaa kesä-asukkaille niinkuin lomalaisillekkin
Ei heitä saa mennä aina häiritsemään
höpsimään omalle tahollesi,mutta älä puutu muiden haapavetisten tekemisiin.
"Jotakin" nuo Hatulassa olijat,ku jatkuvasti pitää juttua siihen suuntaan vääntää.LomaRauhan heilläkin soisi olevan.
kahden tunnin ikäisenä muuttanut ja olen IRTOLAINEN EDELLEEN.
sama talo sillon.
kesälle tulleet?
Onko Jussi käyny kylässä?
sahille.
tv matti
tiedon joltakin vanhemmalta ihmiseltä?
loppuu.