Se mies siellä baarissa...

Kissa kuumana

Niin, pari viikkoa sitten tapahtui se mitä pidin kohdallani mahdottomana. Olen naimisissa oleva kolmekymppinen nainen, 11 vuotta yhteiseloa takana mieheni kanssa. En ole pettänyt häntä koskaan, ennen kuin tapasin sen miehen siellä baarissa..Se oli kaikkea mahdollista ensi silmäyksellä, himoa, rakkautta, sielujen sympatiaa.Olimme tunteneet tunnin,ja tuntui kuin olisin tuntenut hänet syntymästäni lähtien. Putosin ja upposin mielenhäiriön kaltaiseen tilaan, halusin miestä kuin mielipuoli, aamuyön hiprakassa hukuin häneen kaikin tavoin ja se oli jumalaista. Voiko pelkkä huulien kosketus pysäyttää sydämen tai viedä järjen? Olemme tapailleet nyt pari viikkoa salaa. Olen rakastunut korviani myöten ja seksi hänen kanssaan on unelmaa. Olen tullut hulluksi ja se tekee kipeää,kaikin tavoin. Valvoin koko viime yön tuijottaen kännykän näyttöä ja odottaen viestiä häneltä. Pelkkä tekstiviestin piipitys saa ihon kananlihalle, se on hän... Järjellä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa, tunteet vievät mennessään ja vaikka se sattuu, on se ihanaa. Rakastan sinua hulluna kesämieheni, elämäni mieheni...Rakastan. Ja itken jo nyt,koska tiedän ettei tämä voi jatkua pitkään. Olet aina pienenä liekkinä sydämessäni ja kosketuksena iholla. Voi luoja, tahdon vain kuulla sun äänesi! Niin...Ymmärtääkö kukaan?

118

57372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai sanoakaan...

      että mies oli joko italiaano, arabi tai serbi,
      niistähän se suominaiset niin kovasti tykkäävät ja heti menee jalat alta ja pää on sekaisin. Heti oltaisiin valmiina seksiin vessassa jos tilanne sitä vaatii.

      • Kissa kuumana

        ....oikein Jussi nimeltään. En tunne intohimoja etelän miehiä kohtaan.


      • pettäminenhän on...
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ....oikein Jussi nimeltään. En tunne intohimoja etelän miehiä kohtaan.

        ihan kivaa, eikä se koske, eihän? Entäs sitten kun suhde loppuu ja huomaisit, että miehesi pettää sinua? KOSKISIKO SE SINUUN? Nykyään ei ole mitään moraalia. Minä petän jos haluan, vasta silloin kun se osuu omalle kohdalle se koskee, muista ei ole niin väliä, eihän? Kunhan minä saan sen, mitä MINÄ HALUAN, niin kaikki on hyvin.


      • Kissa kuumana
        pettäminenhän on... kirjoitti:

        ihan kivaa, eikä se koske, eihän? Entäs sitten kun suhde loppuu ja huomaisit, että miehesi pettää sinua? KOSKISIKO SE SINUUN? Nykyään ei ole mitään moraalia. Minä petän jos haluan, vasta silloin kun se osuu omalle kohdalle se koskee, muista ei ole niin väliä, eihän? Kunhan minä saan sen, mitä MINÄ HALUAN, niin kaikki on hyvin.

        ...on moraalitonta, paskamaista, kuvottavaa ja niiiin väärin! Mutta elämä ei ole suora tie,vain mutkikas polku jolla kuljetaan ilman kompassia. Elämä on tässä ja nyt, ei ole mitään eilisiä tai huomisia. Jos olen onnellinen viisi minuuttia toisen miehen käsivarsilla, se on hyvä niin.Jos palan helvetissä tämän takia, niin palan...


      • näin...
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...on moraalitonta, paskamaista, kuvottavaa ja niiiin väärin! Mutta elämä ei ole suora tie,vain mutkikas polku jolla kuljetaan ilman kompassia. Elämä on tässä ja nyt, ei ole mitään eilisiä tai huomisia. Jos olen onnellinen viisi minuuttia toisen miehen käsivarsilla, se on hyvä niin.Jos palan helvetissä tämän takia, niin palan...

        kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi/miehillesi.
        Pettäjänaiset eivät ole minun makuuni :(


      • Kissa kuumana
        näin... kirjoitti:

        kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi/miehillesi.
        Pettäjänaiset eivät ole minun makuuni :(

        ...kukapa suhteessaan haluaisi petetyksi tulla. Ehkä petän pahiten itseäni, mutta ne huulet ja kädet, voiko ihmisen iho olla niin pehmeä? Tiedättekö sen hetken seksin jälkeen, kun vain makaa liikkumatta hikinen iho vasten toista, eikä kummankaan tarvitse sanoa mitään? Voiko sitä lähemmäs paratiisia päästä? Tai katse joka merkitsee enemmän kuin tuhat sanaa?


      • takaisin
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...kukapa suhteessaan haluaisi petetyksi tulla. Ehkä petän pahiten itseäni, mutta ne huulet ja kädet, voiko ihmisen iho olla niin pehmeä? Tiedättekö sen hetken seksin jälkeen, kun vain makaa liikkumatta hikinen iho vasten toista, eikä kummankaan tarvitse sanoa mitään? Voiko sitä lähemmäs paratiisia päästä? Tai katse joka merkitsee enemmän kuin tuhat sanaa?

        maanpinnalle! Otahan nyt järki käteen, monesti ne unelmat etukäteen vieraasta miehestä on paljon enemmän ja parempia kuin mitä tosiasiassa se seksikään on. Tiedän tämän 40 vuotiaana tasan tarkkaan, on sattunut minunkin kohdalle. Sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa: seikkailu-huono omatunto-ehkä kiinnijääminen-avioliiton loppu tai kriisi tai otat itseäsi niskasta kiinni, kanavoi ne tunteet omaa miestäsi kohtaan ja ajattele mitä sinulla on ja mitä voit menettää. Tässä ei ole edes vain kyse siitä että jäisit pettämisestä kiinni vaan siitä, että et tule sen jälkeen toimeen enää itsesi etkä miehesi kanssa.


      • Kissa kuumana
        takaisin kirjoitti:

        maanpinnalle! Otahan nyt järki käteen, monesti ne unelmat etukäteen vieraasta miehestä on paljon enemmän ja parempia kuin mitä tosiasiassa se seksikään on. Tiedän tämän 40 vuotiaana tasan tarkkaan, on sattunut minunkin kohdalle. Sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa: seikkailu-huono omatunto-ehkä kiinnijääminen-avioliiton loppu tai kriisi tai otat itseäsi niskasta kiinni, kanavoi ne tunteet omaa miestäsi kohtaan ja ajattele mitä sinulla on ja mitä voit menettää. Tässä ei ole edes vain kyse siitä että jäisit pettämisestä kiinni vaan siitä, että et tule sen jälkeen toimeen enää itsesi etkä miehesi kanssa.

        ...mutta entä jos hän onkin juuri Se Oikea? Mitä jos tapasinkin hänet vasta nyt, enkä silloin kauan sitten villinä ja vapaana? Kävelenkö koko elämän mittaisen tarinan ohitse, jos hän todellakin on juuri se kenet minun oli tarkoituskin löytää? Uskon sokeasti kohtaloon, enkä ymmärrä miksi se heittäisi tielleni tämän ihmisen, ellei asialla olisi jotain merkitystä...Ja kuka on edes keksinyt, ettei voisi rakastaa kahta? Miksi voin vihata sataa ihmistä, mutta rakastaa vain yhtä? Siis rakastaa niin kuin nainen miestä rakastaa? Tuskin koskaan lakkaan välittämästä miehestäni, hän on ollut ja tulee aina olemaan osa elämääni kävipä tässä miten tahansa..Mutta tätä toista tunnen rakastavani tavalla, joka on täysi uusi ja tuntematon. Sain äsken häneltä viestin,ja vapisen vieläkin pelkästään muutaman sanan vuoksi...


      • tee ratkaisu
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...mutta entä jos hän onkin juuri Se Oikea? Mitä jos tapasinkin hänet vasta nyt, enkä silloin kauan sitten villinä ja vapaana? Kävelenkö koko elämän mittaisen tarinan ohitse, jos hän todellakin on juuri se kenet minun oli tarkoituskin löytää? Uskon sokeasti kohtaloon, enkä ymmärrä miksi se heittäisi tielleni tämän ihmisen, ellei asialla olisi jotain merkitystä...Ja kuka on edes keksinyt, ettei voisi rakastaa kahta? Miksi voin vihata sataa ihmistä, mutta rakastaa vain yhtä? Siis rakastaa niin kuin nainen miestä rakastaa? Tuskin koskaan lakkaan välittämästä miehestäni, hän on ollut ja tulee aina olemaan osa elämääni kävipä tässä miten tahansa..Mutta tätä toista tunnen rakastavani tavalla, joka on täysi uusi ja tuntematon. Sain äsken häneltä viestin,ja vapisen vieläkin pelkästään muutaman sanan vuoksi...

        Jätä sitten miehesi, muuta ratkaisua tuossa ei ole pidemmän päälle. Kauan et voi tuollaista kaksoiselämää pitää ilman että menet itse aivan sekaisin. Ja pitäisi tietysti elää rehellisesti ainakin niitä ihmisiä kohtaan, jotka sinulle on tärkeitä. Tee ratkaisusi, haluatko jatkaa miehesi kanssa vaiko uuden rakkauden kanssa. Punnitse nyt tarkoin mitä teet, mitä saat ja mitä menetät. Paluuta entiseen nimittäin ei sitten ole enää.


      • uskolliNeN-66
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...mutta entä jos hän onkin juuri Se Oikea? Mitä jos tapasinkin hänet vasta nyt, enkä silloin kauan sitten villinä ja vapaana? Kävelenkö koko elämän mittaisen tarinan ohitse, jos hän todellakin on juuri se kenet minun oli tarkoituskin löytää? Uskon sokeasti kohtaloon, enkä ymmärrä miksi se heittäisi tielleni tämän ihmisen, ellei asialla olisi jotain merkitystä...Ja kuka on edes keksinyt, ettei voisi rakastaa kahta? Miksi voin vihata sataa ihmistä, mutta rakastaa vain yhtä? Siis rakastaa niin kuin nainen miestä rakastaa? Tuskin koskaan lakkaan välittämästä miehestäni, hän on ollut ja tulee aina olemaan osa elämääni kävipä tässä miten tahansa..Mutta tätä toista tunnen rakastavani tavalla, joka on täysi uusi ja tuntematon. Sain äsken häneltä viestin,ja vapisen vieläkin pelkästään muutaman sanan vuoksi...

        ..aloitetut suhteet päättyvät vääjäämättä omaan epärehellisyyteensä. Entä jos jättäisit miehesi ja menisit yhteen tämän ihanaJussin kanssa huomataksesi, että ihanaJussi pettääkin sinua reipasRiitan kanssa?? Miksi hän ei jatkaisi tyylillään myös tulevaisuudessa?? Heh, kyllä olet lapsellinen. Ei muuta voi sanoa kuin että elämä sinuakin vielä opettaa ennemmin tai myöhemmin.


      • ElsaMaria
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...kukapa suhteessaan haluaisi petetyksi tulla. Ehkä petän pahiten itseäni, mutta ne huulet ja kädet, voiko ihmisen iho olla niin pehmeä? Tiedättekö sen hetken seksin jälkeen, kun vain makaa liikkumatta hikinen iho vasten toista, eikä kummankaan tarvitse sanoa mitään? Voiko sitä lähemmäs paratiisia päästä? Tai katse joka merkitsee enemmän kuin tuhat sanaa?

        Eiköhän se nyt ole niin, että sen oman ukon ihon pehmeys on päässyt tottumuksesta unohtumaan eikä enää nenään haise kuin hiki korkeintaan ( mutta sekin on oman rakkaan hientuoksua ).
        No, itsehän näppisi nuolet, kun pääsi selviää - tai sitten ei täysin koskaan. Tuskin tuo mies on sinuun valmis sitoutumaan, olit vaan sopiva eteen tullut nakki sinkkumiehelle. Hänen pää kääntyy paljon helpommin toisaalle ja tilanteet voi muuttua. Sinulla on koko ajan häntä oven välissä omassa liitossasi, et ole yksin. Kannat vastuuta käytöksestäsi koko ajan myös puolisollesi ja vähintä, mitä voit tehdä, on kertoa asiasta hänelle. Asia tulee kuitenkin ilmi ennenpitkää.
        Ihmetyttää tämänlainen käytös jo ihan siltäkin pohjalta, että tuollaiseen toimintaan liittyy aikamoiset terveysriskit - puhumattakaan puolisollesi ( ja itsellesikin ) aiheutetuista sielunhaavoista. Ehket ole ihan ensimmäinen ravintolaotos tälle miehelle, joten


      • ElsaMaria
        ElsaMaria kirjoitti:

        Eiköhän se nyt ole niin, että sen oman ukon ihon pehmeys on päässyt tottumuksesta unohtumaan eikä enää nenään haise kuin hiki korkeintaan ( mutta sekin on oman rakkaan hientuoksua ).
        No, itsehän näppisi nuolet, kun pääsi selviää - tai sitten ei täysin koskaan. Tuskin tuo mies on sinuun valmis sitoutumaan, olit vaan sopiva eteen tullut nakki sinkkumiehelle. Hänen pää kääntyy paljon helpommin toisaalle ja tilanteet voi muuttua. Sinulla on koko ajan häntä oven välissä omassa liitossasi, et ole yksin. Kannat vastuuta käytöksestäsi koko ajan myös puolisollesi ja vähintä, mitä voit tehdä, on kertoa asiasta hänelle. Asia tulee kuitenkin ilmi ennenpitkää.
        Ihmetyttää tämänlainen käytös jo ihan siltäkin pohjalta, että tuollaiseen toimintaan liittyy aikamoiset terveysriskit - puhumattakaan puolisollesi ( ja itsellesikin ) aiheutetuista sielunhaavoista. Ehket ole ihan ensimmäinen ravintolaotos tälle miehelle, joten

        ...(jatkoa keskenjääneeseen viestiini)...joten terveystarkastus olisi varmasti paikallaan PISTE.


      • reissumies
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...kukapa suhteessaan haluaisi petetyksi tulla. Ehkä petän pahiten itseäni, mutta ne huulet ja kädet, voiko ihmisen iho olla niin pehmeä? Tiedättekö sen hetken seksin jälkeen, kun vain makaa liikkumatta hikinen iho vasten toista, eikä kummankaan tarvitse sanoa mitään? Voiko sitä lähemmäs paratiisia päästä? Tai katse joka merkitsee enemmän kuin tuhat sanaa?

        ajoissa.Tiedän kyllä tunteen mutta arki koittaa pian ja silloin asiat on toisin.Lopeta ajoissa niin jää kivat muistot ja etkä jää kiinni niin ett aiheuta elämäsi sotkua.


      • 234
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ....oikein Jussi nimeltään. En tunne intohimoja etelän miehiä kohtaan.

        voi voi


      • yksin ja onneton
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...on moraalitonta, paskamaista, kuvottavaa ja niiiin väärin! Mutta elämä ei ole suora tie,vain mutkikas polku jolla kuljetaan ilman kompassia. Elämä on tässä ja nyt, ei ole mitään eilisiä tai huomisia. Jos olen onnellinen viisi minuuttia toisen miehen käsivarsilla, se on hyvä niin.Jos palan helvetissä tämän takia, niin palan...

        sulle selvä, niin mitäs siitä. Ala laskea huonekaluja ja rahojas . Mitkä on sun ja mikä on ex:n . Jotta jako olisi kaunis ja rehellinen! Mukava asua vuokrakämpässäja katalla ikkunasta ja aatalla sitä ajussia joka jo meni.-.....


      • auts?
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...mutta entä jos hän onkin juuri Se Oikea? Mitä jos tapasinkin hänet vasta nyt, enkä silloin kauan sitten villinä ja vapaana? Kävelenkö koko elämän mittaisen tarinan ohitse, jos hän todellakin on juuri se kenet minun oli tarkoituskin löytää? Uskon sokeasti kohtaloon, enkä ymmärrä miksi se heittäisi tielleni tämän ihmisen, ellei asialla olisi jotain merkitystä...Ja kuka on edes keksinyt, ettei voisi rakastaa kahta? Miksi voin vihata sataa ihmistä, mutta rakastaa vain yhtä? Siis rakastaa niin kuin nainen miestä rakastaa? Tuskin koskaan lakkaan välittämästä miehestäni, hän on ollut ja tulee aina olemaan osa elämääni kävipä tässä miten tahansa..Mutta tätä toista tunnen rakastavani tavalla, joka on täysi uusi ja tuntematon. Sain äsken häneltä viestin,ja vapisen vieläkin pelkästään muutaman sanan vuoksi...

        antaan? Valehtelemalla ukolles et lähet lenkille tai jotain....


      • Vain elämää
        uskolliNeN-66 kirjoitti:

        ..aloitetut suhteet päättyvät vääjäämättä omaan epärehellisyyteensä. Entä jos jättäisit miehesi ja menisit yhteen tämän ihanaJussin kanssa huomataksesi, että ihanaJussi pettääkin sinua reipasRiitan kanssa?? Miksi hän ei jatkaisi tyylillään myös tulevaisuudessa?? Heh, kyllä olet lapsellinen. Ei muuta voi sanoa kuin että elämä sinuakin vielä opettaa ennemmin tai myöhemmin.

        Niin paljon on niitä jotka osaavat arvostella toisia ja ovat itse niin asiantuntijoita kuin olisi kaiken kokenut maanpäällä. Itselläni on kokemuksia puheena olevasta asiasta. Tein ehkä väärin joitain kohtaan. Olen siis täysi paska, petin silloista vaimoani toisen kanssa. Tunne oli kuin tämän alkuperäisen kirjoittajan sanoin sanottu. Selvähän se, ero tuli sitten aikanan, mutta kadu en mitään. Suhteesta syntyi avioliitto ja paljon lapsia, rikas elämä ja yhteiselo kukoisti. Tottahan toki mutkia oli matkassa siinäkin, mutta niistä selvittiin kun tunnettiin toisiamme kohtaan niin paljon. Yhteistä matkaa meillä oli pitkälti, elämän ja kuoleman laki tuli vastaan. Tuntui siltä, että tuossa suhteessa oli todellista rakastamista niin myötä- kuin vastamäessä, aina kuolemaan asti.


      • jep jep
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...on moraalitonta, paskamaista, kuvottavaa ja niiiin väärin! Mutta elämä ei ole suora tie,vain mutkikas polku jolla kuljetaan ilman kompassia. Elämä on tässä ja nyt, ei ole mitään eilisiä tai huomisia. Jos olen onnellinen viisi minuuttia toisen miehen käsivarsilla, se on hyvä niin.Jos palan helvetissä tämän takia, niin palan...

        Moikka! Et "pala helvetissä" (kuten itse kirjailit) ainoastaan pettämisesi takia, vaan nimenomaan silloin, jos et pyydä Kristuksen anteeksiantoa sille, minkä omassatunnossa itekin tiedät loppujen lopuks vääräksi. Ootko törmännyt Jumalan Rakkautenn ja anteeksiantoon ikinä - siis ihan oikeesti? Ole avomielinen nyt tässä hetkessä, vaikka tämän kerran elämässäsi, ja tutustu näihin linkkeihin, joissa puhutaan elämästä, rakkaudesta, vastuusta, kohtalosta.
        Kirjoitit myös, että " Elämä on tässä ja nyt, ei ole mitään eilisiä tai huomisia." Ymmärrän kyllä sun fiiliksen, mutta lue toki: Tämä voi olla sinun elämäsi http://www.onlyoneway.net/sarjakuv3.htm

        - Neljä tosiasiaa alkaen rakkaudesta http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html
        - Tositarinoita rakkauden etsimisestä http://www.fatherheart.tv/journey-home/


    • kuminauha

      Itse olin samankaltaisessa tilanteessa pari iltaa sitten. Olisin niin halunnut lähteä tuon miehen matkaan, mutta järki voitti. Se kiihko mitä toista kohtaan voi tuntea oli uskomatonta. Tanssimme ja juttelimme, emme edes suudelleet. Keskustelimme miten sen tekisimme ja se oli mieletöntä. Perheidemme takia emme kuitenkaan menneet pidemmälle. En tapaa häntä enää koskaan koska en tiedä hänen nimeään, mutta päiväunelmissani hän tulee olemaan vielä pitkään.

      • että...

        ...päiväunelmissa toista ihmistä pitelee. Henkistä pettämistä.

        Tajutkaa jo, että meillä ihmisillä on aivot, sydän ja suu, joilla tehdä valintoja!!! Meille EI "vain tapahdu" asioita.

        Älkää olko luusereita.


      • Kissa kuumana
        että... kirjoitti:

        ...päiväunelmissa toista ihmistä pitelee. Henkistä pettämistä.

        Tajutkaa jo, että meillä ihmisillä on aivot, sydän ja suu, joilla tehdä valintoja!!! Meille EI "vain tapahdu" asioita.

        Älkää olko luusereita.

        ...ja helvettiläinen,jos jo ajatuksetkin kielletään! Eipä muuta kuin huntua nassuun etteen ja katse tiukasti tiehen, ettei ala tekemään mitään mieli...Niin, ja jos pliis viitsisitte olla sitä Brad Pittiä ja Johnny Deppiä ja Valon Viltsua näyttämättä missään,ettei ala tyttölapsen mieli lepatella synnin puolelle! Ai juu, antakaapa kuitenkin karvaisemmalle sukupuolelle lupa tumputtaa Jallu-Lollojen seurassa. Miehet nyt vaan tarvitsee sen PAKOLLISEN pussien tyhjennyksen päivittäin...Mietinpä vain, että kenestä tai mistä haaveksit kun masturboit? Älä nyt vaan ala jeesustella, että omasta kultipuppelista tietysti...Halojaa!


      • kuminauha
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...ja helvettiläinen,jos jo ajatuksetkin kielletään! Eipä muuta kuin huntua nassuun etteen ja katse tiukasti tiehen, ettei ala tekemään mitään mieli...Niin, ja jos pliis viitsisitte olla sitä Brad Pittiä ja Johnny Deppiä ja Valon Viltsua näyttämättä missään,ettei ala tyttölapsen mieli lepatella synnin puolelle! Ai juu, antakaapa kuitenkin karvaisemmalle sukupuolelle lupa tumputtaa Jallu-Lollojen seurassa. Miehet nyt vaan tarvitsee sen PAKOLLISEN pussien tyhjennyksen päivittäin...Mietinpä vain, että kenestä tai mistä haaveksit kun masturboit? Älä nyt vaan ala jeesustella, että omasta kultipuppelista tietysti...Halojaa!

        Olen samaa mieltä kanssasi. Minä en ainakaan kykene ajatuksiani vangitsemaan, kun tällaisen namupalan olen kohdannut. Minusta on naiviia ajatella että parisuhteessa oleva mies ei koskaan ajattelisi muita naisia sillä mielellä. Taitaisipa tulla monelle naisele järkytyksenä että omalla uskollisella puolisolla onkin korvien välissä salattu fantasiamaailma. Mutta ei tällaista voi mies ääneen sanoa, jos oman naisen mielestä se on pettämistä.

        Mieheni kanssa olen keskustellut asiasta ja hän sanoi, että kyllä miehet hyvännäköisen naisen nähdessään ajattelevat millainen tuo nainen olisi sängyssä. Minua ei loukkaa että miehellänikin on tällaisia ajatuksia, sen verran vahva itsetunto minulla on tässä parisuhteessa.


      • Ajelehtiva Mies
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...ja helvettiläinen,jos jo ajatuksetkin kielletään! Eipä muuta kuin huntua nassuun etteen ja katse tiukasti tiehen, ettei ala tekemään mitään mieli...Niin, ja jos pliis viitsisitte olla sitä Brad Pittiä ja Johnny Deppiä ja Valon Viltsua näyttämättä missään,ettei ala tyttölapsen mieli lepatella synnin puolelle! Ai juu, antakaapa kuitenkin karvaisemmalle sukupuolelle lupa tumputtaa Jallu-Lollojen seurassa. Miehet nyt vaan tarvitsee sen PAKOLLISEN pussien tyhjennyksen päivittäin...Mietinpä vain, että kenestä tai mistä haaveksit kun masturboit? Älä nyt vaan ala jeesustella, että omasta kultipuppelista tietysti...Halojaa!

        Minun vaimolleni kävi kuten sinulle. Kun sain tietää hänen suhteestaan, halusin tietenkin kuulla syyn. Sanoin juuri noin että sielunkumppanuushan siinä eniten sykähdytti. Sielunkumppanuus! Arvaa loukkasiko? Sielunkumppanuus jonkun muun kuin oman miehen kanssa! Silloin tajusin, että juttumme on pielessä. Olin todella rikki ja hajalla.
        Mieheltä tuli tekstareita solkenaan kaikkina vuorokauden aikoina. Vaimon puhelinlaskut ponnahtivat taivaisiin. Aiemmin en paljonkaan valvonut vaimoni tekemisiä, mutta nyt aloin seurailla kaikkia merkkejä. Vainoharhaisuuskin siinä varmaan lisääntyi.
        Yritin löytää vikaa itsestäni ja monia löysinkin.
        Halusin silti jatkaa, korjata puutteeni ja virheeni, koska rakastan vaimoani ja lapsiani. Annoin anteeksi. Mutta ehdoksi asetin sen että se toinen saa jäädä. Ensin ei ollut valmis lopettamaan, mutta päättyi se lopulta.
        Mutta silti sen suhteen paljastuminen, asettamani ehdot ja suhteen loppuminen lienee aiheuttanut hänessä vain valtavan vihan minua kohtaan. En osaa enää missään olla hyvä hänelle. Mikään ei kelpaa, ei riitä. Yhtäkkiä minä olenkin se paha ja huono.
        Motivaationi ja elämänhaluni ovat nyt aivan nollassa.
        Silti jossakin alitajunnassa olen varma, että asiat järjestyvät. Jopa ero voi olla mahdollinen ratkaisu vaikka en sitä juuri nyt toivoisi.


      • kuoleepi
        Ajelehtiva Mies kirjoitti:

        Minun vaimolleni kävi kuten sinulle. Kun sain tietää hänen suhteestaan, halusin tietenkin kuulla syyn. Sanoin juuri noin että sielunkumppanuushan siinä eniten sykähdytti. Sielunkumppanuus! Arvaa loukkasiko? Sielunkumppanuus jonkun muun kuin oman miehen kanssa! Silloin tajusin, että juttumme on pielessä. Olin todella rikki ja hajalla.
        Mieheltä tuli tekstareita solkenaan kaikkina vuorokauden aikoina. Vaimon puhelinlaskut ponnahtivat taivaisiin. Aiemmin en paljonkaan valvonut vaimoni tekemisiä, mutta nyt aloin seurailla kaikkia merkkejä. Vainoharhaisuuskin siinä varmaan lisääntyi.
        Yritin löytää vikaa itsestäni ja monia löysinkin.
        Halusin silti jatkaa, korjata puutteeni ja virheeni, koska rakastan vaimoani ja lapsiani. Annoin anteeksi. Mutta ehdoksi asetin sen että se toinen saa jäädä. Ensin ei ollut valmis lopettamaan, mutta päättyi se lopulta.
        Mutta silti sen suhteen paljastuminen, asettamani ehdot ja suhteen loppuminen lienee aiheuttanut hänessä vain valtavan vihan minua kohtaan. En osaa enää missään olla hyvä hänelle. Mikään ei kelpaa, ei riitä. Yhtäkkiä minä olenkin se paha ja huono.
        Motivaationi ja elämänhaluni ovat nyt aivan nollassa.
        Silti jossakin alitajunnassa olen varma, että asiat järjestyvät. Jopa ero voi olla mahdollinen ratkaisu vaikka en sitä juuri nyt toivoisi.

        niin silloin ainakin naisen kohdalla käy niin,että se lähtee pettämään. Ei se mitään jos se on molemmin puolista mutta ei semmoinen liitto kestä.....

        Usein ongelma-ajat alkavat joskus 5-7 vuoden jälkeen jolloin hankitaan taas lapsia jos on tullakseen jotta saadaan jotain vipinää suhteeseen mutta toisaalta lapsi asettaa rajoitteita vanhempien yhteiselle ajankäytölle joka on parisuhteen säilymisen kannalta ehdottoman tärkeää. Kun suhde alkaa tympimään täytyy keksiä jotain uutta:harrastuksia, yhteisiä matkoja ja jne.. moni tarttuu pulloon no ei siinä mitään jos yhdessä otetaan mutta toinen ei yleensä sen toisen ryyppäämistä kattele kauhean pitkään...


      • Kissa kuumana kirjoitti:

        ...ja helvettiläinen,jos jo ajatuksetkin kielletään! Eipä muuta kuin huntua nassuun etteen ja katse tiukasti tiehen, ettei ala tekemään mitään mieli...Niin, ja jos pliis viitsisitte olla sitä Brad Pittiä ja Johnny Deppiä ja Valon Viltsua näyttämättä missään,ettei ala tyttölapsen mieli lepatella synnin puolelle! Ai juu, antakaapa kuitenkin karvaisemmalle sukupuolelle lupa tumputtaa Jallu-Lollojen seurassa. Miehet nyt vaan tarvitsee sen PAKOLLISEN pussien tyhjennyksen päivittäin...Mietinpä vain, että kenestä tai mistä haaveksit kun masturboit? Älä nyt vaan ala jeesustella, että omasta kultipuppelista tietysti...Halojaa!

        ihanaa,oli kuulla kokemuksiasi,voisin olla ikääni nähden äitisi,elämä on kovaa koulua,jossa harvemmin käy (onnen flaksi)älä anna näiden pienisielusten ihmisten häiritä tätä onnen kokemustasi.olen ollut kahdessa liitossa,erottuani olen kokenut paljon enemmän onnen hetkiä vapaana,vaikka pieniäkin,en piru vie vaihtasi mitään pois.järki tietysti kaikessa mukana.ymmärrän sinua liitossasi,miehet kuvittelee,kun avioituu,se on siinä..nyt on ihanaa,sinulla on jotain MUISTELTAVAA KIIKKUSTUOLISSA.Terv:Mummi


    • ..........

      aikuisia ihmisiä, voi jösse sentään.

      Ole nyt edes sen verran reilu, että kerrot miehellesi ja anna hänen jatkaa elämäänsä; jos siihen kykenee pettämisesi jälkeen.
      Sinulla ei ole mitään oikeutta päättää miehesi puolesta haluaako hän elää suhteessa jossa petetään.

      On se vaan niin h...tin kumma, että aikuiset ihmiset pystyvät pettämään ja hyppäämään sänkyyn vieraitten kanssa mutta eivät saa suutaan auki kun pitäisi olla reilu ja rehellinen sille kaikkein lähimmälle, omalle kumppanille.

      Ihan huuhaat tollaset hullaantumiset, rakastatte rakastumista, ette ihmistä!

      • Kissa kuumana

        ...enkös tätä saanut tarpeeksi selkeästi tuotua julki? Olen kaiken tämän edessä täysin alasti ja aseeton, en etsinyt tarkoituksella ketään, en irtosuhdetta, yhden illan juttua, pikapanoa,rakastajaa,ovimattoa tai mitään muutakaan. Hän vain tuli,käveli mieleni ovesta sisään ja asettui taloksi. En halua pahaa miehelleni, en missään tapauksessa. Se tekee tästä kaikesta hyvin vaikeaa. Ei yhdentoista vuoden yhteinen elämä ole noin pyyhittävissä pois. Asioilla on aina kaksi,ja useampikin puoli... Mutta mitä teen, kun toisen kosketus polttaa iholla kuin tuli, ja läheisyys salpaa hengityksen, tuoksu saa humaltumaan ja jokainen sekunti hänen seurassaan on taivaallisen ihana..Eikä kyse ole vain seksistä, vaan samanlaisesta tavasta katsoa maailmaa. Samoista lauseista, sanoista, hymyistä ja ohikiitävistä hetkistä,jolloin tajuaa että maailmalla ei ole kattoa..Ei ole mitään sääntöä, eikä mitään varmaa. Ei mitään kivijalkaa jolle rakentaa. Että kaikki on vain hetkessä. Ihan kaikki...Voisiko tämän nyt vielä hourupäisemmin esittää?


      • tuo lässytys
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...enkös tätä saanut tarpeeksi selkeästi tuotua julki? Olen kaiken tämän edessä täysin alasti ja aseeton, en etsinyt tarkoituksella ketään, en irtosuhdetta, yhden illan juttua, pikapanoa,rakastajaa,ovimattoa tai mitään muutakaan. Hän vain tuli,käveli mieleni ovesta sisään ja asettui taloksi. En halua pahaa miehelleni, en missään tapauksessa. Se tekee tästä kaikesta hyvin vaikeaa. Ei yhdentoista vuoden yhteinen elämä ole noin pyyhittävissä pois. Asioilla on aina kaksi,ja useampikin puoli... Mutta mitä teen, kun toisen kosketus polttaa iholla kuin tuli, ja läheisyys salpaa hengityksen, tuoksu saa humaltumaan ja jokainen sekunti hänen seurassaan on taivaallisen ihana..Eikä kyse ole vain seksistä, vaan samanlaisesta tavasta katsoa maailmaa. Samoista lauseista, sanoista, hymyistä ja ohikiitävistä hetkistä,jolloin tajuaa että maailmalla ei ole kattoa..Ei ole mitään sääntöä, eikä mitään varmaa. Ei mitään kivijalkaa jolle rakentaa. Että kaikki on vain hetkessä. Ihan kaikki...Voisiko tämän nyt vielä hourupäisemmin esittää?

        Kirjoitat kuin teini-ikäinen ensi kerran rakastunut. Mitä haluat tältä palstalta, kysyn vaan? Itse sinun pitäisi ratkaisusi tehdä, nai vaan sitä ihastustasi sen kun sielu sietää mutta luovu samalla avioliitostasi. Tässä oli neuvoa kylliksi, toivottavasti vaan osaat tuolta hourupäisyydeltäsi tehdä oikean ratkaisun, ettet ole parin kuukauden päästä jollain toisella palstalla itkemässä kohtaloasi. Miestäsi ei oikeestaan käy sääliksi, kunhan hän vain susta eroon pääsisi.


      • just nämä
        tuo lässytys kirjoitti:

        Kirjoitat kuin teini-ikäinen ensi kerran rakastunut. Mitä haluat tältä palstalta, kysyn vaan? Itse sinun pitäisi ratkaisusi tehdä, nai vaan sitä ihastustasi sen kun sielu sietää mutta luovu samalla avioliitostasi. Tässä oli neuvoa kylliksi, toivottavasti vaan osaat tuolta hourupäisyydeltäsi tehdä oikean ratkaisun, ettet ole parin kuukauden päästä jollain toisella palstalla itkemässä kohtaloasi. Miestäsi ei oikeestaan käy sääliksi, kunhan hän vain susta eroon pääsisi.

        tällaiset viestit saa näkemään punaista.
        Odotappas kun sä tämän "päiväunen" saat omaksesi ja kaikki onkin joko vain illuusiota...toivoa paremmasta ja totuus onkin eri.Tai sitten hänelle käy hetken päästä samoin kuin sinulle...joku tulee ja vie jalat alta ja hän vain pyörittelee päätään että en mä ettiny enkä hakenu...en voinu estää...se vaan tapahtui.
        Mieti nyt sentään hetken...olet hetken huumassa heittämässä kaiken tähän astisen menemään???11 vuotta ja romukoppaan kun joku NIIN ihana tuli vastaan...Voi voi...kyllä niitä tulee vastaan läpi elämän...ja juuri siksi avioliittovalassa sanotaankin Tahdon...eikä Haluan...kyse on toiseen sitoutumisesta...myös niinä huonoina hetkinä...kun arki alkaa painaa ja rakkaus tuntuu niin kaukaiselta ja tuntuu niin ahdistavalle kaikki..Mitäs jos sä haluaistkin jatkaa ja miehes sanoiskin että sori...tuli parempi vastaan?
        Anteeksi nyt vain mutta on teillä kyllä järki kadonnut jonnekkin jotka annatte jonkun pikku ihastukset laittaa koko elämänne sekaisin...
        Mieti aina sitä mitä tai miten haluaisit sinua kohdeltavan ja kohtele sinä sitten muita samalla tavalla!Ja toiseksi muista että olet vastuussa teoistasi ja joudut kantamaan syyllisyyden taakkaa harteillasi aika pitkään...Älä tee sitä vaan mieti ensin asiat halki ja tee suhteesi selväksi mieheesi ensin ennenkuin alat pelehtiä vieraan kanssa...
        nimimerkillä kokemusta on...ja edelleen pitkässä parisuhteessa ja vaihtaisi en koskaan vaikka ihastuksia toki on ollut ja tulee olemaan...mutta katsoa saa...koskea ei.Ja sillä ei satuta ketään...ja kukaan muu...varsinkaan vastapuoli ei tunteistani tiedä.Siten en loukkaa ketään sillä ja aina ne on menneet ohi ja olen huomannut kuinka ihana oma kumppani onkin.
        Muistakaa vaalia suhteitanne!!!Hyvää kesää kaikille!!!


      • Kissa kuumana
        tuo lässytys kirjoitti:

        Kirjoitat kuin teini-ikäinen ensi kerran rakastunut. Mitä haluat tältä palstalta, kysyn vaan? Itse sinun pitäisi ratkaisusi tehdä, nai vaan sitä ihastustasi sen kun sielu sietää mutta luovu samalla avioliitostasi. Tässä oli neuvoa kylliksi, toivottavasti vaan osaat tuolta hourupäisyydeltäsi tehdä oikean ratkaisun, ettet ole parin kuukauden päästä jollain toisella palstalla itkemässä kohtaloasi. Miestäsi ei oikeestaan käy sääliksi, kunhan hän vain susta eroon pääsisi.

        ...tämähän alkaa olla jo hauskaa! Aloinkin jo ihmetellä milloin tässä päästään oikein asiaan. Pistetäänpä sitten kuitenkin ne tämänkin avioliiton faktat pöytään, ja unohdetaan tunteilut. Yhdentoista vuoden liittomme aikana olen saanut tulla armaan mieheni taholta petetyksi omien tietojeni mukaan kolmesti. Kerran tuli tuliaisina reissulta ärhäkkä klamydiakin, ah ihanuutta. Rakkain kumppani miehelleni on kuitenkin ollut se tuttu ja turvallinen mäyräkoira, jonka kanssa seurustellessa kuluvatkin illat rattoisasti. Ja minä, mikäs kusipää minäkin, jaksoin ymmärtää ja olla olkapäänä. Voi niitä miellyttäviä istuntoja A-klinikalla ja vierailuja katkolla. Lupauksia, vannomista ja taas uudelleen yrittämistä. Ja nyt, vittu viimeinkin revanssin paikka!Kunhan provosin teitä tuolla sinäminä-osastolla. Raaka ja helvetillisen makoisa fakta on se, että nyt on tullut tämän ämmän aika näyttää mistä kana kusee. Kirjaimellisesti. Että miltä se tuntuukaan kun omaa rakasta vaimoa jyystää ihan joku muu, ensimmäistä kertaa koskaan! Ja jottei kaikki edellinen paskanpuhunnan piikkiin menisi, pakko myöntää että olen nirvanan partaalla jo pelkästään siksi,että ihan oikeita miehiäkin on olemassa! Jään odottelemaan miltä kantilta tätä asiaa nyt lähdette tarkastelemaan.. Kestämistä!


      • ymmärrä..
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...tämähän alkaa olla jo hauskaa! Aloinkin jo ihmetellä milloin tässä päästään oikein asiaan. Pistetäänpä sitten kuitenkin ne tämänkin avioliiton faktat pöytään, ja unohdetaan tunteilut. Yhdentoista vuoden liittomme aikana olen saanut tulla armaan mieheni taholta petetyksi omien tietojeni mukaan kolmesti. Kerran tuli tuliaisina reissulta ärhäkkä klamydiakin, ah ihanuutta. Rakkain kumppani miehelleni on kuitenkin ollut se tuttu ja turvallinen mäyräkoira, jonka kanssa seurustellessa kuluvatkin illat rattoisasti. Ja minä, mikäs kusipää minäkin, jaksoin ymmärtää ja olla olkapäänä. Voi niitä miellyttäviä istuntoja A-klinikalla ja vierailuja katkolla. Lupauksia, vannomista ja taas uudelleen yrittämistä. Ja nyt, vittu viimeinkin revanssin paikka!Kunhan provosin teitä tuolla sinäminä-osastolla. Raaka ja helvetillisen makoisa fakta on se, että nyt on tullut tämän ämmän aika näyttää mistä kana kusee. Kirjaimellisesti. Että miltä se tuntuukaan kun omaa rakasta vaimoa jyystää ihan joku muu, ensimmäistä kertaa koskaan! Ja jottei kaikki edellinen paskanpuhunnan piikkiin menisi, pakko myöntää että olen nirvanan partaalla jo pelkästään siksi,että ihan oikeita miehiäkin on olemassa! Jään odottelemaan miltä kantilta tätä asiaa nyt lähdette tarkastelemaan.. Kestämistä!

        Kostoksiko toisen miehen kanssa olet? Jos oma avioliitto ei toimi eikö olisi parempi laittaa siinä ekana pillit pussiin ja sitten elää vapaasti toisessa suhteessa? Mutta taidat olla sellainen tyyppi jolla pitää aina joku selusta olla, jos homma kusee toisaalla niin aina pääset takaisin sen juopon äijäs luo. Ei mene sullakaan hyvin..


      • Kissa kuumana
        ymmärrä.. kirjoitti:

        Kostoksiko toisen miehen kanssa olet? Jos oma avioliitto ei toimi eikö olisi parempi laittaa siinä ekana pillit pussiin ja sitten elää vapaasti toisessa suhteessa? Mutta taidat olla sellainen tyyppi jolla pitää aina joku selusta olla, jos homma kusee toisaalla niin aina pääset takaisin sen juopon äijäs luo. Ei mene sullakaan hyvin..

        ...kaksipäinen mangusti!


      • Putterin pentti
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...tämähän alkaa olla jo hauskaa! Aloinkin jo ihmetellä milloin tässä päästään oikein asiaan. Pistetäänpä sitten kuitenkin ne tämänkin avioliiton faktat pöytään, ja unohdetaan tunteilut. Yhdentoista vuoden liittomme aikana olen saanut tulla armaan mieheni taholta petetyksi omien tietojeni mukaan kolmesti. Kerran tuli tuliaisina reissulta ärhäkkä klamydiakin, ah ihanuutta. Rakkain kumppani miehelleni on kuitenkin ollut se tuttu ja turvallinen mäyräkoira, jonka kanssa seurustellessa kuluvatkin illat rattoisasti. Ja minä, mikäs kusipää minäkin, jaksoin ymmärtää ja olla olkapäänä. Voi niitä miellyttäviä istuntoja A-klinikalla ja vierailuja katkolla. Lupauksia, vannomista ja taas uudelleen yrittämistä. Ja nyt, vittu viimeinkin revanssin paikka!Kunhan provosin teitä tuolla sinäminä-osastolla. Raaka ja helvetillisen makoisa fakta on se, että nyt on tullut tämän ämmän aika näyttää mistä kana kusee. Kirjaimellisesti. Että miltä se tuntuukaan kun omaa rakasta vaimoa jyystää ihan joku muu, ensimmäistä kertaa koskaan! Ja jottei kaikki edellinen paskanpuhunnan piikkiin menisi, pakko myöntää että olen nirvanan partaalla jo pelkästään siksi,että ihan oikeita miehiäkin on olemassa! Jään odottelemaan miltä kantilta tätä asiaa nyt lähdette tarkastelemaan.. Kestämistä!

        Jopas on tytöllä puhheet! Mitäpä notta jos lähtisit minun völjyyn, kahtellaan mualimaa ja vehtaillaan!


      • Kissa kuumana
        Putterin pentti kirjoitti:

        Jopas on tytöllä puhheet! Mitäpä notta jos lähtisit minun völjyyn, kahtellaan mualimaa ja vehtaillaan!

        ...saatanpa lähteäkin. Taisit oivaltaa(ainoana) että missä tässäkin mennään. Mummon polkupyörä vaan perssiin alle ja eikun pernoja kuorimaan! Se on kuulkapa hiinä ja hiinä, etten oikase tuohon penkille ja pistä perämoottoria laulamaan. On se naisihmisellä hankalata kun on etunimi Pirjo ja pärstävärkki kun elukan perä. Mitäpä muuta kun hitsauslasit päähän ja mäelle, se on potkuri kunnossa kun pistä asfalttia pitkin menemään. Ja onhan se tyttären suolihuuhtelun läpi käynyt mies aina parempi kun se jonka eno oli itte perkele! Vaseliiniako lienee namaansa sivellyt kun kiiltää niin että sokeeltakin silmät putoo! Jaa, se on lauantai ilta ja pirtu putle kylmäsä että eiköhän oteta pienet ja sitten paikalliseen pernoja kuorimaan!


      • Jäitä kissalle
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...saatanpa lähteäkin. Taisit oivaltaa(ainoana) että missä tässäkin mennään. Mummon polkupyörä vaan perssiin alle ja eikun pernoja kuorimaan! Se on kuulkapa hiinä ja hiinä, etten oikase tuohon penkille ja pistä perämoottoria laulamaan. On se naisihmisellä hankalata kun on etunimi Pirjo ja pärstävärkki kun elukan perä. Mitäpä muuta kun hitsauslasit päähän ja mäelle, se on potkuri kunnossa kun pistä asfalttia pitkin menemään. Ja onhan se tyttären suolihuuhtelun läpi käynyt mies aina parempi kun se jonka eno oli itte perkele! Vaseliiniako lienee namaansa sivellyt kun kiiltää niin että sokeeltakin silmät putoo! Jaa, se on lauantai ilta ja pirtu putle kylmäsä että eiköhän oteta pienet ja sitten paikalliseen pernoja kuorimaan!

        Hei hoo ja rommia pullo!!!!!
        Ihana tyyppi. Sul on sana hallussa! Olisitpa mun kaveri. Eikä mitään jäitä vaan lissää löylyä!!!!
        Eläköön elämä!!!!!!


      • Kissa kuumana
        Jäitä kissalle kirjoitti:

        Hei hoo ja rommia pullo!!!!!
        Ihana tyyppi. Sul on sana hallussa! Olisitpa mun kaveri. Eikä mitään jäitä vaan lissää löylyä!!!!
        Eläköön elämä!!!!!!

        Ollappa toverisi, mikäs sen meisselimpää!Se on näin ehtoolla perkuleen tylsää kun on tuo alapääkin reistannut ja sappikivet saatanan suuhun nouseepi, sapettaapi. Se on muuten kirjekaverini Elwi tuolta Renon suunnalta mahoton pakastaja, pisti ukkonsakkii lihoiksi kun alko sen plösön jauhanta tökkimään. Eipä muuta kun klasit nokalle ja hiensyöjät lipokkaisiin!Öinen paana on Pirjon ja Pipsa pistää pörrösen pesänsä kunnolla jakoon! Halipatsuipa sano kätilö kun vauvan viemäriin heitti!


      • ////SP////
        Kissa kuumana kirjoitti:

        Ollappa toverisi, mikäs sen meisselimpää!Se on näin ehtoolla perkuleen tylsää kun on tuo alapääkin reistannut ja sappikivet saatanan suuhun nouseepi, sapettaapi. Se on muuten kirjekaverini Elwi tuolta Renon suunnalta mahoton pakastaja, pisti ukkonsakkii lihoiksi kun alko sen plösön jauhanta tökkimään. Eipä muuta kun klasit nokalle ja hiensyöjät lipokkaisiin!Öinen paana on Pirjon ja Pipsa pistää pörrösen pesänsä kunnolla jakoon! Halipatsuipa sano kätilö kun vauvan viemäriin heitti!

        Nostan sulle maljan (whisky on the rocks). Sit laitan ykköset päälle ja lähden narraan "maleja".
        Have a nice night!!!!!!!!


      • 16 vuotta naimississa
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...tämähän alkaa olla jo hauskaa! Aloinkin jo ihmetellä milloin tässä päästään oikein asiaan. Pistetäänpä sitten kuitenkin ne tämänkin avioliiton faktat pöytään, ja unohdetaan tunteilut. Yhdentoista vuoden liittomme aikana olen saanut tulla armaan mieheni taholta petetyksi omien tietojeni mukaan kolmesti. Kerran tuli tuliaisina reissulta ärhäkkä klamydiakin, ah ihanuutta. Rakkain kumppani miehelleni on kuitenkin ollut se tuttu ja turvallinen mäyräkoira, jonka kanssa seurustellessa kuluvatkin illat rattoisasti. Ja minä, mikäs kusipää minäkin, jaksoin ymmärtää ja olla olkapäänä. Voi niitä miellyttäviä istuntoja A-klinikalla ja vierailuja katkolla. Lupauksia, vannomista ja taas uudelleen yrittämistä. Ja nyt, vittu viimeinkin revanssin paikka!Kunhan provosin teitä tuolla sinäminä-osastolla. Raaka ja helvetillisen makoisa fakta on se, että nyt on tullut tämän ämmän aika näyttää mistä kana kusee. Kirjaimellisesti. Että miltä se tuntuukaan kun omaa rakasta vaimoa jyystää ihan joku muu, ensimmäistä kertaa koskaan! Ja jottei kaikki edellinen paskanpuhunnan piikkiin menisi, pakko myöntää että olen nirvanan partaalla jo pelkästään siksi,että ihan oikeita miehiäkin on olemassa! Jään odottelemaan miltä kantilta tätä asiaa nyt lähdette tarkastelemaan.. Kestämistä!

        ja nauti, mies sai mitä tilasi! Kerran täällä ollaan!
        Nauti siitä oikeasta miehestä viimosen päälle! Niitä on nimittäin harvassa, nitä jotka saavat naisen tuntemaan itsensä naiseksi ja sukat pyörimään jaloissa.

        Ja Suomi-miehen on tässä ihan turhaa alkaa moralisoimaan, avioliitto on kahden kauppa ja molemmilla on samat oikeudet.


      • Daisuke__
        just nämä kirjoitti:

        tällaiset viestit saa näkemään punaista.
        Odotappas kun sä tämän "päiväunen" saat omaksesi ja kaikki onkin joko vain illuusiota...toivoa paremmasta ja totuus onkin eri.Tai sitten hänelle käy hetken päästä samoin kuin sinulle...joku tulee ja vie jalat alta ja hän vain pyörittelee päätään että en mä ettiny enkä hakenu...en voinu estää...se vaan tapahtui.
        Mieti nyt sentään hetken...olet hetken huumassa heittämässä kaiken tähän astisen menemään???11 vuotta ja romukoppaan kun joku NIIN ihana tuli vastaan...Voi voi...kyllä niitä tulee vastaan läpi elämän...ja juuri siksi avioliittovalassa sanotaankin Tahdon...eikä Haluan...kyse on toiseen sitoutumisesta...myös niinä huonoina hetkinä...kun arki alkaa painaa ja rakkaus tuntuu niin kaukaiselta ja tuntuu niin ahdistavalle kaikki..Mitäs jos sä haluaistkin jatkaa ja miehes sanoiskin että sori...tuli parempi vastaan?
        Anteeksi nyt vain mutta on teillä kyllä järki kadonnut jonnekkin jotka annatte jonkun pikku ihastukset laittaa koko elämänne sekaisin...
        Mieti aina sitä mitä tai miten haluaisit sinua kohdeltavan ja kohtele sinä sitten muita samalla tavalla!Ja toiseksi muista että olet vastuussa teoistasi ja joudut kantamaan syyllisyyden taakkaa harteillasi aika pitkään...Älä tee sitä vaan mieti ensin asiat halki ja tee suhteesi selväksi mieheesi ensin ennenkuin alat pelehtiä vieraan kanssa...
        nimimerkillä kokemusta on...ja edelleen pitkässä parisuhteessa ja vaihtaisi en koskaan vaikka ihastuksia toki on ollut ja tulee olemaan...mutta katsoa saa...koskea ei.Ja sillä ei satuta ketään...ja kukaan muu...varsinkaan vastapuoli ei tunteistani tiedä.Siten en loukkaa ketään sillä ja aina ne on menneet ohi ja olen huomannut kuinka ihana oma kumppani onkin.
        Muistakaa vaalia suhteitanne!!!Hyvää kesää kaikille!!!

        Miehet täällä yleistää, että suomalaisnaisilla on ainainen haave jostakin paratiisisaaren-adoniksesta. Ei läheskään kaikilla, ei minulla ja jokainen tavallaan.

        Mutta nyt Kuuma Kissa, tuo sinun kaksoiselämä ei todellakaan tule onnistumaan, niin kuin joku jo sanoikin. Pian se on valinnan paikka; jatkatko miehesi kanssa vai tämän uuden unelmamiehen kanssa? Mieti tarkasti, mitä menetät jos vaihdat miestä ja mikä muuttuu paremmaksi? Luulen ettei mikään.

        Omalle kohdalleni kävi, että kihlattuni kaveri oli numeroni jostain poiminut ja soitti sitten minulle, että haluaisi käydä juttusilla. Molemmat tietenkin oltiin viihteellä ja juteltiin siinä hetki, ennen kuin lähdettiin taas omissa porukoissa liikenteeseen. Hetken kuluttua samainen mies soittaa ja kertoo olevansa ns. tykästynyt minuun ja sovimme vielä myöhemmin tapaavamme. Hänen asunnolla treffattiin ja sänkyynhän se johti. Seuraavana päivänä ajattelin, että mies ei edes muista mitään, mutta viikolla hän taas soitti hempeän puhelun ja yhdessä lähdimme viihteelle vkl. Menin hänen luokseen yöksi monena vkl, joskus viikollakin. Mies kysyi, haluaisinko yhteisen tulevaisuuden hänen kanssaan, eli toisin sanoen, voisinko jättää kihlattuni. Se minun piti tehdä ennen seuraavaa viikonloppua. Kun piti tavata, hän sanoi, että on muuta menoa. Kuitenkin illalla kuulin hänen seurustelevan jonkun kanssa ja nauroin vain luullessani, että joku yrittää sotkea juttumme. Mutta myöhemmin näin heidät ja sillon kolahti. Olinko jättämässä kihlattuni, miehen, jota rakastan, tuollaisen paskan takia..!? Miten tyhmä olinkaan. Mitä olisi tapahtunut, jos olisin ehtinyt jättää rakkaani? Olisin jäänyt yksin. Yhden hetken huuman takia, menettänyt sen kaikista rakkaimman ihmisen!
        Pari päivää olin kuin halvaantunut, tuijotin seinää, mietin mitä olin tehnyt ja tunsin loputonta tuskaa siitä, mitä olin tehnyt kultaani kohtaan. Sitten päätin, että kerron hänelle mitä olin tehnyt ja kärsisin seuraukset.
        Kerroin kaiken alusta loppuun, pyysin anteeksi ja näin miten kihlattuuni sattui.
        Sain anteeksi ja rakkaani luottamuksen takaisin. Enää koskaan en tee mitään noin typerää, koska tiedän entisistä suhteista, miltä se tuntuu, kun se osuu omalle kohdalle ja ettei sen jälkeen osaa enää luottaa.

        Ei kahta ihmistä voi rakastaa yhtä aikaa noin, toinen on vaan "se-tuntuu-oikealta-rakkaus".
        Jos haluaa monen miehen kanssa pelehtiä, hankkiudu sinkuksi. Minun ja tämän huuma-miehen jutun jälkeen sillä jätkällä on ollut 8 naista kierroksessa siis noin neljässä kuukaudessa.

        Ihan totta, miettikää nyt tarkkaan, mitä hienoa on siinä, että petät? EI MITÄÄN. Ajatuksia ei voi vangita, ajattelitpa sitten Martti Ahtisaarta tai Ville Valoa omassa päässäsi.
        Joku jo kirjoittikin, että kun se ihastuminen ja huuma menee ohi, huomaa kuinka paljon rakastaa omaa kumppaniaan. Mutta joskus huomaat liian myöhään; menet ja otat sen hetken huuman, joka osoittautuukin kusipääksi ja menet takaisin miehesi luo "anteeksi kulta, en minä tarkoittanut, haluan vain sinut blaablaablaa" ja itkuparku ja silloin voi olla todellakin myöhäistä. SITTEN TAJUAT, MITÄ MENETIT JA MITEN PALJON TODELLA RAKASTIT.

        Hyvää kesän loppua kaikille, hillitse himo ja kahlitse kalu, varsinkin jos kantaja tai kannattaja on väärä! ;)


      • kissatonmies
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...enkös tätä saanut tarpeeksi selkeästi tuotua julki? Olen kaiken tämän edessä täysin alasti ja aseeton, en etsinyt tarkoituksella ketään, en irtosuhdetta, yhden illan juttua, pikapanoa,rakastajaa,ovimattoa tai mitään muutakaan. Hän vain tuli,käveli mieleni ovesta sisään ja asettui taloksi. En halua pahaa miehelleni, en missään tapauksessa. Se tekee tästä kaikesta hyvin vaikeaa. Ei yhdentoista vuoden yhteinen elämä ole noin pyyhittävissä pois. Asioilla on aina kaksi,ja useampikin puoli... Mutta mitä teen, kun toisen kosketus polttaa iholla kuin tuli, ja läheisyys salpaa hengityksen, tuoksu saa humaltumaan ja jokainen sekunti hänen seurassaan on taivaallisen ihana..Eikä kyse ole vain seksistä, vaan samanlaisesta tavasta katsoa maailmaa. Samoista lauseista, sanoista, hymyistä ja ohikiitävistä hetkistä,jolloin tajuaa että maailmalla ei ole kattoa..Ei ole mitään sääntöä, eikä mitään varmaa. Ei mitään kivijalkaa jolle rakentaa. Että kaikki on vain hetkessä. Ihan kaikki...Voisiko tämän nyt vielä hourupäisemmin esittää?

        Jos se ihana rakastajasi on yhtä suloisen sekaisin kuin sinäkin niin eipä teillä mitään vaihtoehtoa ole.Pakko sun on ukkos jättää.Enkä sinänsä ihmettele yhtään,että lipsahdit.Niin nuorena olet ukkosi valinnut että tuo oli jo tilastollisestikin melkein pakko tapahtua.

        Mutta jos aiot jatkaa siippasi kanssa niin sen verran fiksu kannattaisi olla ja piää lipsahdus omana tietonaan.Paitsi jos miehesi kysyy suoraan,se on sitten eri asia.Aivan varmasti hän epäilee jotakin,tuskin käyttäysy normaalisti hänen seurassaan.

        Elämä heittelee. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin kaikkien kannalta,tosin ennuste sille kehnohko. Jaksamista kaikille.

        T.kissaton


      • arska
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...tämähän alkaa olla jo hauskaa! Aloinkin jo ihmetellä milloin tässä päästään oikein asiaan. Pistetäänpä sitten kuitenkin ne tämänkin avioliiton faktat pöytään, ja unohdetaan tunteilut. Yhdentoista vuoden liittomme aikana olen saanut tulla armaan mieheni taholta petetyksi omien tietojeni mukaan kolmesti. Kerran tuli tuliaisina reissulta ärhäkkä klamydiakin, ah ihanuutta. Rakkain kumppani miehelleni on kuitenkin ollut se tuttu ja turvallinen mäyräkoira, jonka kanssa seurustellessa kuluvatkin illat rattoisasti. Ja minä, mikäs kusipää minäkin, jaksoin ymmärtää ja olla olkapäänä. Voi niitä miellyttäviä istuntoja A-klinikalla ja vierailuja katkolla. Lupauksia, vannomista ja taas uudelleen yrittämistä. Ja nyt, vittu viimeinkin revanssin paikka!Kunhan provosin teitä tuolla sinäminä-osastolla. Raaka ja helvetillisen makoisa fakta on se, että nyt on tullut tämän ämmän aika näyttää mistä kana kusee. Kirjaimellisesti. Että miltä se tuntuukaan kun omaa rakasta vaimoa jyystää ihan joku muu, ensimmäistä kertaa koskaan! Ja jottei kaikki edellinen paskanpuhunnan piikkiin menisi, pakko myöntää että olen nirvanan partaalla jo pelkästään siksi,että ihan oikeita miehiäkin on olemassa! Jään odottelemaan miltä kantilta tätä asiaa nyt lähdette tarkastelemaan.. Kestämistä!

        ei mitään häpeämistä sinulla,nyt oot löytänyt oikean miehen,miehen joka ottaa sinut naisena huomioon. Turha tuommoisen perus urpon kaa jatkaa,jolla selvästi taipumus alkoholismiin anna palaa vain t mies kylmästä liitosta 14vuotta ja silti raitis onnea sulle


      • Katolta pudonnut kissa
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...enkös tätä saanut tarpeeksi selkeästi tuotua julki? Olen kaiken tämän edessä täysin alasti ja aseeton, en etsinyt tarkoituksella ketään, en irtosuhdetta, yhden illan juttua, pikapanoa,rakastajaa,ovimattoa tai mitään muutakaan. Hän vain tuli,käveli mieleni ovesta sisään ja asettui taloksi. En halua pahaa miehelleni, en missään tapauksessa. Se tekee tästä kaikesta hyvin vaikeaa. Ei yhdentoista vuoden yhteinen elämä ole noin pyyhittävissä pois. Asioilla on aina kaksi,ja useampikin puoli... Mutta mitä teen, kun toisen kosketus polttaa iholla kuin tuli, ja läheisyys salpaa hengityksen, tuoksu saa humaltumaan ja jokainen sekunti hänen seurassaan on taivaallisen ihana..Eikä kyse ole vain seksistä, vaan samanlaisesta tavasta katsoa maailmaa. Samoista lauseista, sanoista, hymyistä ja ohikiitävistä hetkistä,jolloin tajuaa että maailmalla ei ole kattoa..Ei ole mitään sääntöä, eikä mitään varmaa. Ei mitään kivijalkaa jolle rakentaa. Että kaikki on vain hetkessä. Ihan kaikki...Voisiko tämän nyt vielä hourupäisemmin esittää?

        Älä ole hölmö. Muistelepa kuinka upeaa ja järisyttävää oli seksi silloin, kun nykyinen suhteesi oli alussa. Voin 53 vuotiaan kokemuksella sanoa, että kaikissa suhteissa alussa seksi on upeaa, samoin kuin kaikki muukin. Tuntuu, että tästä ihmisestä en tule koskaan saamaan tarpeekseni ja että kaikki jatkuu yhtä auvoisena elämän loppuun saakka. Tämä ei valitettavasti pidä paikkaansa, koska hormonit ohjaavat käytöstä kuvailemallani tavalla. Upeaa on vuosi – kaksi, tyydyttävää on seuraavat 8-10 vuotta vähän tapauksesta riippuen ja yhdentekeväksi se muuttuu sen jälkeen – valitettavasti. Jos haluat pitkän liiton ja turvallisen elämän, niin suuntaa mielenkiintosi koko elämään, älä pelkkään seksiin. Muuten tulet pettymään raskaasti.


      • Nauttii
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...enkös tätä saanut tarpeeksi selkeästi tuotua julki? Olen kaiken tämän edessä täysin alasti ja aseeton, en etsinyt tarkoituksella ketään, en irtosuhdetta, yhden illan juttua, pikapanoa,rakastajaa,ovimattoa tai mitään muutakaan. Hän vain tuli,käveli mieleni ovesta sisään ja asettui taloksi. En halua pahaa miehelleni, en missään tapauksessa. Se tekee tästä kaikesta hyvin vaikeaa. Ei yhdentoista vuoden yhteinen elämä ole noin pyyhittävissä pois. Asioilla on aina kaksi,ja useampikin puoli... Mutta mitä teen, kun toisen kosketus polttaa iholla kuin tuli, ja läheisyys salpaa hengityksen, tuoksu saa humaltumaan ja jokainen sekunti hänen seurassaan on taivaallisen ihana..Eikä kyse ole vain seksistä, vaan samanlaisesta tavasta katsoa maailmaa. Samoista lauseista, sanoista, hymyistä ja ohikiitävistä hetkistä,jolloin tajuaa että maailmalla ei ole kattoa..Ei ole mitään sääntöä, eikä mitään varmaa. Ei mitään kivijalkaa jolle rakentaa. Että kaikki on vain hetkessä. Ihan kaikki...Voisiko tämän nyt vielä hourupäisemmin esittää?

        Moide,
        Itse olen nyt suhteessa...Mutta muistan, miten helppoa on varattuja naisia iskeä, kun tietää suhteen karikot...ym.. Siis naiset on täysin vietävissä ja hauskaa voi "turvallisesti" pitää hetken ihan omilla ehdoilla, kun tietää, että suhteessa olevasta tytsystä pääsee helposti eroon. Samalla voi olla useitakin naisia hoidossa. Siis rakastunut nainen on niin sokea, että ei näe, miten häntä "viedään". Kaikki käy mitä ehdottaa ..ihan hullua...huh..


      • herää jo...
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ...enkös tätä saanut tarpeeksi selkeästi tuotua julki? Olen kaiken tämän edessä täysin alasti ja aseeton, en etsinyt tarkoituksella ketään, en irtosuhdetta, yhden illan juttua, pikapanoa,rakastajaa,ovimattoa tai mitään muutakaan. Hän vain tuli,käveli mieleni ovesta sisään ja asettui taloksi. En halua pahaa miehelleni, en missään tapauksessa. Se tekee tästä kaikesta hyvin vaikeaa. Ei yhdentoista vuoden yhteinen elämä ole noin pyyhittävissä pois. Asioilla on aina kaksi,ja useampikin puoli... Mutta mitä teen, kun toisen kosketus polttaa iholla kuin tuli, ja läheisyys salpaa hengityksen, tuoksu saa humaltumaan ja jokainen sekunti hänen seurassaan on taivaallisen ihana..Eikä kyse ole vain seksistä, vaan samanlaisesta tavasta katsoa maailmaa. Samoista lauseista, sanoista, hymyistä ja ohikiitävistä hetkistä,jolloin tajuaa että maailmalla ei ole kattoa..Ei ole mitään sääntöä, eikä mitään varmaa. Ei mitään kivijalkaa jolle rakentaa. Että kaikki on vain hetkessä. Ihan kaikki...Voisiko tämän nyt vielä hourupäisemmin esittää?

        Kaikki miehet on ihan samanlaisia. Varmaa kusit hunajaa silloinkin kun miehesi tapasit. Ota nyt aivot käyttöön... Ei voi muuta sanoa, ku et toivottavasti narahdat ukolles tosta leikistä.


    • Kissa kuumana

      Miksi sorruin laittamaan koko jutun leikiksi? Pistän pääni pensaaseen ja heittäydyn vitsikkääksi, vaikka asia on vakava. Joo...joskus se on helpompaa näin. Missä mieluumin olisin nyt? Tahtoisin painaa pääni rinnallesi ja silittää sun ihanaa vatsaa.. Voisin hengittää ihosi suolaista tuoksua, kun voimattomana vajoaisit päälleni. Oltaisi ihan hiljaa. Minä kertoisin sinulle tästä, ja sinä naurahtaisit epäuskoisesti. Jos luet tätä nyt, niin tiedät. Tai alat ehkä epäillä minkä sortin sekopäähän oletkaan sekaantunut...Joskus vielä näytän sinulle nämä viestit,varmasti. Ja muu maailma saa mennä menojaan, se on tavisten pikkukireä universumi jonne meillä ole mitään asiaa. Siitä on kohta tunnilleen kaksi viikkoa,muistatko? Join vodkaa raakana ja pissin miesten vessaan...kai nainen sinun makuusi, hullu sinäkin!Mitäköhän meistä voisi tulla?

      • 5v. onnellisesti yhdessä

        Tapasin 5 vuotta sitten nykyisen aviomieheni kapakassa. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Kun katseemme kohtasivat,oli se menoa.Olemme monta kertaa jälkeenpäin jutelleet tuosta illasta ja siitä miten taianomainen se oli. Samana yönä sain häneltä ensimmäisen tekstiviestin. Elimme salasuhteessa vain 3 viikkoa. Tiesimme että meidän on saatava toisemme ja näin tapahtui.

        En ollut koskaan elämässäni tuntenut vastaavaa yhteenkuuluvaisuuden tunnetta kenenkään kanssa. Erosin 17 vuotta kestäneestä suhteestani.Päivääkään en ole katunut ratkaisuani.

        Olen erittäin onnellinen ja meillä on hyvä elämä.

        Älä epäröi hypätä tuntemattomaan. Elämässä on otettava riskejä saavuttaakseen jotain.

        Onnea sinulle kissa kuumana,olet ehkä löytänyt jotain mistä kannattaa pitää kiinni.

        Taitavat ne ihmiset moralisoida eniten jotka ovat onnettomia omissa liitoissaan.. Eihän sitä onnea silloin muillekaan soisi..


    • Kissa kuumana

      On se,että olen aivan tosissani. On se alkoholisti mies, ja baari-ilta,ja sumeaa seksiä ja salaista sutinaa ja että se tyyppi on NIIN mun makuuni! Toi Pipsa, tai Pirjo,se on mun neuroottinen alter egoni. Hiukan himmeä ämmä, mutta mä jotenkin diggailen sitä. Sanokaapa, jos annan tämän miehen ymmärtää, että tästä voi tullakin jotain, olenko menossa metsään pää edellä?Haluaako oikeasti jopa KAKSI miestä näin helvetin hullun ämmän seuraa? Olen elämäni aikana saanut usein kuulla olevani erilainen. En sovi mihinkään kategoriaan,en mitenkään päin.Omistan täysin sairaan huumorintajun ja aika vetävän ulkomuodon, vaikkas itse kehtaankin sanoa... Ja minähän se vasta kehtaan! Voin puhua mistä tahansa aiheesta ja soluttautua mihin tahansa seuraan, täydestä menee joka kerta. Psykopaatti? Kenties. Voi poika parka mihin skeidaan handusi iskit, kun tähän tätöseen yhdyit aamuyön tunteina...Ja mieheni, voi mieheni, sinähän jo tiedätkin, ettei maailmassa ole kuin yksi minä. Yksi ainoa kummallinen, omituinen, kiimainen, sekopäinen minä! Voin kuvitella miten 95 prosenttia tuntemistani ihmisistä tukehtuisi vittumaisiin kahveihinsa,jos tietäisivät kuka näidenkin tekstien takana seisoo...Kiihottavaa..

      • Oletko

        Taidat olla humalassa


      • Kissa kuumana
        Oletko kirjoitti:

        Taidat olla humalassa

        ..ole minkään kemikaalin vaikutuksen alaisena,päin vastoin,lastenvahtina naapurissa. Ja tämä on totta! Sainpa juuri muuten viestin mun pikku-rakastajaltani, joka kuulemma niiin kovin kaipailee. Tietäisitpä hanipöö mikä mustaleski tällä suakin skitsottaa...


      • *Alicia*

        Luin tossa ketjua läpi ukon kuorsatessa aviovuoteessa... Toisilla loma, toisilla ei... Tosin ei mulla ole yhtä lujaa mennyt kuin sulla, mutta ei moittimista tässäkään... Tavallisen hulvaton mirri näyt olevan, juu. Meikäläinen harjoittelee vielä täällä virtuaalimaailmassa - toista vuotta on vierähtänyt eräänkin tuhman pojan seurassa... Saamisen ihanassa toivossa - työt kutsuu taas viikon kuluttua...


      • jäitä hattuun
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ..ole minkään kemikaalin vaikutuksen alaisena,päin vastoin,lastenvahtina naapurissa. Ja tämä on totta! Sainpa juuri muuten viestin mun pikku-rakastajaltani, joka kuulemma niiin kovin kaipailee. Tietäisitpä hanipöö mikä mustaleski tällä suakin skitsottaa...

        Kyllä on naapurin lapset hyvässä hoidossa,hoitaja istuu vaan tietokoneella,mulkku mielessä.
        Jos joskus alatte vaki suhteeseen,kuvitteletko hänen uskovan,että olet hänelle uskollinen??.


      • Provosoida...

        Olet aika taitava kirjoittaja, moni provosoituukin kirjoituksistasi, mutta eihän tämä totta ole kuitenkaan Mutta nauttinet vastauksista, ja lyöt lisää löylyä vain. (heko,heko).
        En viitsi enempää vastatata moiseen.


      • että kiihottavinta on
        Kissa kuumana kirjoitti:

        ..ole minkään kemikaalin vaikutuksen alaisena,päin vastoin,lastenvahtina naapurissa. Ja tämä on totta! Sainpa juuri muuten viestin mun pikku-rakastajaltani, joka kuulemma niiin kovin kaipailee. Tietäisitpä hanipöö mikä mustaleski tällä suakin skitsottaa...

        se kiinnijääminen ja jännitys. Itse ainakin aikoinaan nussin täysin vieraita miehiä baarien vessassa:sportti, hotelli vantaa, roba, amarillo, heartbreakers ja monia muita jotka ei nyt heti tule mieleen. Kaikissa näissä baareissa on tullut jonkun baaritiski tuttavuuden kanssa käytyä vessassa ottamassa panot, joskus jopa lähdetty jatkamaan kundin kotiin, yleensä toki panot jääneet siihen yhteen kertaan pöntön päällä ja sen jälkeen pikkarit ylös ja takaisin tanssimaan. Mieleen tulee yksikin kaveri jonka kanssa tuolla sportissa nain ja lähdimme jatkamaan, paha olo iski kesken bussimatkan ja yrjö lensi miehen syliin;) Silti oli miehellä kanki kovana ja olisi halunnut jatkaa luonaan, mutta itsellä meni jotenkin maku;)

        Ja pettämisestä, sitäkin toki olen tehnyt ja tuskin jää jatkossakaan tekemättä. Joskus sitä vaan haluaa vierasta munaa, ei sille vaan mitään voi. Nuo baarin vessapanot sopisivat siihen paremmin kuin nyrkki silmään mutta nykyisin ei hirveästi tule baareissa pyörittyä niin muualta täytyy panot etsiä. Onneksi miehet ovat niin pörrön perään että kaikilta kyllä saa jolta tajuaa pyytää. Ja mitäs sitä pihtaamaan kun eivät nuo miehetkään tunnu pitävän sitä polleaan pöksyissä niin kutsutaan sitten vieraatkin orit omaan talliin kyläilemään.


      • Kissalle

        Miksi olet vielä miehen kanssa joka on pettänyt sinua useita kertoja? Jos olet tehnyt sen lasten takia, ei uusi rakastuminenkaan välttämättä ole perheen rikkoutumisen arvoinen. Jos olet tehnyt sen rakkaudesta mieheesi, on suhteessanne pakko olla jotakin, joka voi olla kaiken arvoista. Jos olet tehnyt sen pelosta olla yksin, ei kun mies ulos ja uusi tilalle!


      • Peppilotta.....
        että kiihottavinta on kirjoitti:

        se kiinnijääminen ja jännitys. Itse ainakin aikoinaan nussin täysin vieraita miehiä baarien vessassa:sportti, hotelli vantaa, roba, amarillo, heartbreakers ja monia muita jotka ei nyt heti tule mieleen. Kaikissa näissä baareissa on tullut jonkun baaritiski tuttavuuden kanssa käytyä vessassa ottamassa panot, joskus jopa lähdetty jatkamaan kundin kotiin, yleensä toki panot jääneet siihen yhteen kertaan pöntön päällä ja sen jälkeen pikkarit ylös ja takaisin tanssimaan. Mieleen tulee yksikin kaveri jonka kanssa tuolla sportissa nain ja lähdimme jatkamaan, paha olo iski kesken bussimatkan ja yrjö lensi miehen syliin;) Silti oli miehellä kanki kovana ja olisi halunnut jatkaa luonaan, mutta itsellä meni jotenkin maku;)

        Ja pettämisestä, sitäkin toki olen tehnyt ja tuskin jää jatkossakaan tekemättä. Joskus sitä vaan haluaa vierasta munaa, ei sille vaan mitään voi. Nuo baarin vessapanot sopisivat siihen paremmin kuin nyrkki silmään mutta nykyisin ei hirveästi tule baareissa pyörittyä niin muualta täytyy panot etsiä. Onneksi miehet ovat niin pörrön perään että kaikilta kyllä saa jolta tajuaa pyytää. Ja mitäs sitä pihtaamaan kun eivät nuo miehetkään tunnu pitävän sitä polleaan pöksyissä niin kutsutaan sitten vieraatkin orit omaan talliin kyläilemään.

        Jos on oikea mielentila niin osaahan tuosta jännityksestäkin nauttia. Itse nuorena tyttönä petin niitä pelimiehiä vai millä nimellä niitä parin kuukauden panoja sanotaan. ja ihan kelvollisiakin miehiä. Ja kyllä se oli.. Mutta alkuhuumahan on suhteen parasta aikaa. Nykyistä miestäni en petä koska tiedän että se on vain pään sisällä ja omaa mieltään voi kehittää. Ja olemme tehneet suullisen sopimuksen. se oli tärkeää koska mulle pettäminen toi kyllä suuren epäluottamuksen miehiin. Juuri tuo, että pippeli löytyy heti jos vähä utelee baarissa. Mutta on se parempi kun nuorena tietää tämänkin ja tajuaa että miksi nainen valitsee miehen. Ja sit se mille mä älähdin. Kannattaa vältellä noita baarin vessoja. Aivan liian helppo tapa saada tauteja.


      • Nimetön
        Peppilotta..... kirjoitti:

        Jos on oikea mielentila niin osaahan tuosta jännityksestäkin nauttia. Itse nuorena tyttönä petin niitä pelimiehiä vai millä nimellä niitä parin kuukauden panoja sanotaan. ja ihan kelvollisiakin miehiä. Ja kyllä se oli.. Mutta alkuhuumahan on suhteen parasta aikaa. Nykyistä miestäni en petä koska tiedän että se on vain pään sisällä ja omaa mieltään voi kehittää. Ja olemme tehneet suullisen sopimuksen. se oli tärkeää koska mulle pettäminen toi kyllä suuren epäluottamuksen miehiin. Juuri tuo, että pippeli löytyy heti jos vähä utelee baarissa. Mutta on se parempi kun nuorena tietää tämänkin ja tajuaa että miksi nainen valitsee miehen. Ja sit se mille mä älähdin. Kannattaa vältellä noita baarin vessoja. Aivan liian helppo tapa saada tauteja.

        niitä tauteja tulee ihan sängyssäkin, ei tartu pelkästään vessapanoista:o)) Ja baarin vessoissa on se jännä puoli että siinä kiinni jäämisen riski kasvaa.Samaten kuin siinä että on kotona naimassa vieraan miehen kanssa kun poikaystävä soittaa tai on oven takana soittamassa ovikelloa. Jännää:o)) Orkku on kymmenen kertaa voimakkaampi sellasen adrealiinin kanssa. Koittakaapa naida jonkun kans ja pyytää sitä oleen hiljaa samalla ku puhutte puolison kans puhelimessa, että se tekee hyvää.


      • Peppilotta.....
        Nimetön kirjoitti:

        niitä tauteja tulee ihan sängyssäkin, ei tartu pelkästään vessapanoista:o)) Ja baarin vessoissa on se jännä puoli että siinä kiinni jäämisen riski kasvaa.Samaten kuin siinä että on kotona naimassa vieraan miehen kanssa kun poikaystävä soittaa tai on oven takana soittamassa ovikelloa. Jännää:o)) Orkku on kymmenen kertaa voimakkaampi sellasen adrealiinin kanssa. Koittakaapa naida jonkun kans ja pyytää sitä oleen hiljaa samalla ku puhutte puolison kans puhelimessa, että se tekee hyvää.

        No ei kai. En kyllä usko että varsinkaan tommosessa tilanteessa mitään orgasmia saa. Pysty edes rentoutumaan jos pelkää että oma kulta paukkaa paikalle. Ja vaikkei olis tunteitakaan niin kyllä siinä on itsesuojeluvaisto niin korkealla, että pelkää turpiinsa saada. Tai tietenkin onhan niitä naisia jotka näyttää nauttivan väkivallasta. Mutta kyllä semmonen agressiivinen väkivalta on vaan sairasta mihin tuommonenkin saattaa johtaa.


      • testaamaan minun
        Peppilotta..... kirjoitti:

        No ei kai. En kyllä usko että varsinkaan tommosessa tilanteessa mitään orgasmia saa. Pysty edes rentoutumaan jos pelkää että oma kulta paukkaa paikalle. Ja vaikkei olis tunteitakaan niin kyllä siinä on itsesuojeluvaisto niin korkealla, että pelkää turpiinsa saada. Tai tietenkin onhan niitä naisia jotka näyttää nauttivan väkivallasta. Mutta kyllä semmonen agressiivinen väkivalta on vaan sairasta mihin tuommonenkin saattaa johtaa.

        kanssani...Olen hyvännäköinen 27v mies ja voin nussia sinua missä ikinä haluatkaan:o))


      • Nimetön
        Peppilotta..... kirjoitti:

        No ei kai. En kyllä usko että varsinkaan tommosessa tilanteessa mitään orgasmia saa. Pysty edes rentoutumaan jos pelkää että oma kulta paukkaa paikalle. Ja vaikkei olis tunteitakaan niin kyllä siinä on itsesuojeluvaisto niin korkealla, että pelkää turpiinsa saada. Tai tietenkin onhan niitä naisia jotka näyttää nauttivan väkivallasta. Mutta kyllä semmonen agressiivinen väkivalta on vaan sairasta mihin tuommonenkin saattaa johtaa.

        mulla se ainakin on toiminut hyvin.Muutenkin kaikki julkiset paikat toimii. Eli kyllä se adrealiinin ja seksin yhdistelmä toimii. Jalatkin on kuin vahaa ku nussii ja pelkää että jää kiinni. Vähän niinkuin penskana ku ekaa kertaa poltti salaa tupakkaa. Jännää on:o))


    • voimakas tunne

      Ymmärrän täysin sinua.Minulle kävi samalla tavalla,joku hemmetin sielujen sympatia se vaan on.
      Ei se minun kohdallani pääty hyvin,tiedän sen,mutta minä olen vain ihminen ja minulla on tunteet.En saa mitään tunnetta miestäni kohtaan,ei sille voi mitään.
      Nyt minusta vain tuntuu,että teen väärin miestäni kohtaan,kun olen hänen kanssaan vaikka suorastaan kavahdan hänen kosketustaankin.Se on helvetin vilpillistä olla toisen kanssa,jos melkein inhoaa toista.Sanokaa vaikka mitä te moraalinvartijat.

      • meneillään

        ihmisiä mei vaan ollaan tilanteet menee ja tulee. Joskus sellaistakin sattuu jota ei ole etukätaan suunniteltu. Vaikka kuinka ollaankin aikuisia ei se asiaa mihinkään muuta. Kenenkään ei pitäisi sanoa, ei koskaan...


      • sanottu
        meneillään kirjoitti:

        ihmisiä mei vaan ollaan tilanteet menee ja tulee. Joskus sellaistakin sattuu jota ei ole etukätaan suunniteltu. Vaikka kuinka ollaankin aikuisia ei se asiaa mihinkään muuta. Kenenkään ei pitäisi sanoa, ei koskaan...

        ja olen samaa mieltä, tunteilleen ei voi mitään, jos joku kolauttaa niin sen täytyy olla jotain ainutlaatuista, mullekin kävi niin, elän sen kans vaan... eikä taatusti olla ainoita, oikeesti!


    • beibs.

      Vittu sä vaikutat metkalta mimmiltä! :)
      Mut joo, ole onnellinen, kaikki ei koe tollasta rakastumista koskaan elämässään, kuulostaa aivan upealta,taivaalliselta tunteelta. Kunpa mäkin vielä joskus...
      Jätä juoppoluuserimiehes, kyllä sä pärjäät ilmankin, oot sen verran vahva vosu. Anna rakastajas ottaa sut edestä ja takaa ja nauti niin kauan kuin sitä kestää, oli se sitten kymmenen päivää tai kymmenen vuotta :)
      Kadehdin sua!

    • Rautacanci

      Munaa pilluun vaan! Ei se satu!

    • Vierestä seurannut

      Tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu. Eikö ole ihanaa ja ihmeellistä, että voi kiihottua koskettamatta ja yhteydenotot saavat tärisemään? Kyseisellä Se Oikealla saattaa olla kuitenkin muitakin oikeita sinun lisäksesi. Hänenhän ei tarvitse sinuun sitoutua, koska itselläsi on mies, eikä hänen tarvitse tilittää kenellekkään jos ei itsellään ole kumppania, joten mitähän jos ottaisit oikein vakavasti puheeksi sitoutumisen ja katso miltä hänen naamansa näyttää. Ehdota, että voit erota miehestäsi hänen vuokseen ja muuttaa hänen elämäänsä. Vieläkö kiihkeys jatkuu? Vai onko se ihanaa koska se on kiellettyä/salaista? Kannattaa katsoa kahdesti ettei tarvitse katua..

      Yksi maailman parhaista sanonnoistahan kuuluu, että moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä.

      • maailmankuva

        Maailmassa on muutakin kuin pitkäaikaiset suhteet. Jos et osaa elää hetkessä menetät suuren osan elämää ja olet lopulta katkera mummo tai vaari vanhainkodissa.


    • vaarallisilla vesillä

      Joopa joo...taidatkin kirjoitta minun elämästäni!! Minä tapasin sen ihanuuden jo vuosi sitten. Aikaa tosin meni pitkään ennen kuin kumpikaan uskalsi tehdä aloitetta. Pikkujouluissa sitten mies rohkaisi mielensä ja alkoi flirttailemaan kanssani...sittenpä se oli menoa. Aah niitä ihania sanoja, sitä katsetta ja sitä tunnetta kun kerrankin olet NAINEN!! Seksiä puhelimessa aamuyöntunneiile asti! Nyt vaan odotan milloin saisin hänet kokonaan omakseni!! Kukaan muu ei voi tehdä päätöstä sinun puolestasi niin kuin ei minunkaan...mutta jotenkin tämä on paljon kiihottavampaa kun istuu kahdella jakkaralla, enkä tiedä tulenko koskaan tästä kertomaankaan omalle miehelleni..aika sen näyttää...

      • gfdigo

        Noin siinä käy kun mennään 17v.nä kihloihin ja muutetaan heti samaan kämppään vanhempien luota eikä ehitä kunnolla ja ennenkaikkea vapaina "nähdä maailmaa" eli pelehtiä monien eri tyyppien kanssa ehkä jopa ihastumiseen asti. Nyt luulet että tämä rakkaus vie sinut johonkin paratiisiin vaikka siinä käy kuten aina: se joko lopahtaa tai menette sitten naimisiin ja kohta olet taas samassa tilanteessa kuin nyt; nykyisessä miehessä on sata vikaa mutta tuo uusi on silkkaa täydellisyyttä!
        Usko minua, rakkaus tekee sen että pystyy näkemään vaikka linnakundin täydellisenä. Itsellä seksisuhde pikkurikolliseen (olen kuitenkin sinkku) ja tiedostan pikku ihastumiseni häneen mutta en tosiaankaan menisi naimisiin sen kanssa enkä edes seurustelisi, kunhan vaan saan hupia hänen kanssaan. Mistä tiedät ettei uusi ihanuutesi ajattele sinusta näin?


    • A.K.U.l.i

      Elämä on niin lyhyt että siitä pitää nauttia kaikin keinoin.
      Jokaisella meistä on oma mielipiteensä asiasta, eikä mikään ole oikea/väärä.
      Rakastuminen ja ihastuminen, voiko tunne olla niin ihanaa..
      Tulee mieleen laulun sanat: jos sais kerran reissullansa....

    • Mielestä

      Annat palaa vaan täysillä ja nauti elämästä. Nussit sitä miestä jos tuntuu hyvältä ja kun ei tunnu, etsit taas uuden. Turha on tommosiin avioliittoihin sortua, niissä joutuu liikaa miettimään toista ja toisen tarpeita, pian vielä unohtuu se tärkein eli oma nautinto. Jos kaikki maailmassa olisivat itsekkäitä, ei kehenkään sattuisi.

      • tosi on

        Hei!
        Mitäpä sinulle muuta voi sanoa, kun sen, että pääsi kolahtaa vielä kiveen. Säälin erityisesti lapsiasi. Toivottavasti heillä on hyvät isovanhemmat, joille heidät heität, kun menet seuraavalle reissullesi! Onne a ja jaksoa heille! Isästä nyt emme vielä tiedä mitään. Kaikki mulle heti nyt -ihmisillä pitäisi olla aina kondomi käytössä. Se voisi laueta ihan automaattisesti, ettei tarvitsisi huolta huumassa kantaa.


    • Ohi menee

      Voit lohduttautua sillä, että alkuhuuma menee pian ohi. Voimakaskin fyysinen vetovoima katoaa
      ja se mitä luulet "rakkaudeksi" osoittautuu jälkikäteen pelkäksi seksiksi. Suurimpia virheitä mitä ihminen voi tehdä, on esim. eropäätös huuman jatkumiseen uskoen. Katso rauhassa, kyllä se siitä. Kaikki seksiin perustuvat suhteet loppuvat aikanaan.

      • tuossa nyt

        miettimään. Oli huumaa tai ei niin olet jo seksiin päätynyt toisen kanssa ja tunnontuskia jos asiasta et koe niin sanomattakin on selvää että miehestäsi et välitä. Eli jätä miehesi ja jatka elämääsi ilman häntä. Jos tämän uuden miehen kanssa eivät hommat pelaa niin eivät pelaa mutta selvästikkään miehestäsi et juurikaan piittaa. Eikä hänkään sinusta kun vieraissa käy. Eli ei muuta kuin monot vastakkain ja eri suuntiin mars mars...Elämä on lyhyt miksi sitä pilaamaan huonossa suhteessa?


    • toivottavasti

      tulet itse joskus petetyksi..se ihana ja jumalainen mies onkin suhteessa toisen naisen kanssa,toivottavasti teet vaikka itsarin sen jälkeen, ei täällä tollaisia pettäjiä tarvita..

    • Jumputin

      Niinhän se aina on, että pettäminen aiheuttaa aikamoisia tunnekuohuja sivullisissakin. Sen takia on vaikea ymmärtää. Onhan se paskamoinen tilanne henkilölle jolla tärkeä ihminen jo elämässä, mutta sitten tulee toinen, joka vie jalat alta. Näille tunteille ei vain voi mitään.

      Mutta mitä sitten voisi tehdä. Lienee normi tilanteessa se, että kaikkia ei voi saada ja jostain luovuttava. Eipä ole helppoa mennä monen puhumaan tilanteesta, vaikka moralisointi monelta onnistuukin, ainakin jos se koskee muita kun itseään:)

      Helposti ihminen jättää kertomatta, koska ajattelee, että näin välttää satuttamatta läheistään. Vaikka joskus se saatta satuttaa vielä enemmän -myöhemmin.

      Ihanne tilanne kuitenkin lienee se, että kykenisi puhumaan puolisonsa kanssa avoimesti ja miettiä onko vanha suhde enää sen arvoinen, että kannattaa yrittää tukahduttaa uusia tunteita sen takia. Voi olla, mutta voi myös olla että ei. Se lienee asianomistajien omassa vallassa. Sitä on turha ulkopuolisten määritellä.

      Vaikeita asioita näistä tekee vielä sekin, että vaikka mitään rakkautta ja muitakaan tunteita ei enää suhteessa olisi, niin mustasukkaisuus ja omistamishalu vie ihmistä ja läheskään aina ei järki voita.

      • en petä

        tapaan salaa miestä, joka maksaa seksistä kanssani todella paljon. pidän seksistä hänen kanssaan, mutten rakasta häntä. tarvitsen rahaa, mieheni on näet työtön.
        siispä en koe pettäväni miestäni (3 kertaa kuussa) vaan ansaitsevani meidän koko perheelle hyvinvointia. mieheni ei ihmettele mistä saan rahat, koska teen freelance-töitä oikeasti ja tulot vaihtelevat muutenkin...


      • Nimetön
        en petä kirjoitti:

        tapaan salaa miestä, joka maksaa seksistä kanssani todella paljon. pidän seksistä hänen kanssaan, mutten rakasta häntä. tarvitsen rahaa, mieheni on näet työtön.
        siispä en koe pettäväni miestäni (3 kertaa kuussa) vaan ansaitsevani meidän koko perheelle hyvinvointia. mieheni ei ihmettele mistä saan rahat, koska teen freelance-töitä oikeasti ja tulot vaihtelevat muutenkin...

        jos hinnasta sovitaan niin tehdäänkö yhteistyötä?


      • josjustjooo
        en petä kirjoitti:

        tapaan salaa miestä, joka maksaa seksistä kanssani todella paljon. pidän seksistä hänen kanssaan, mutten rakasta häntä. tarvitsen rahaa, mieheni on näet työtön.
        siispä en koe pettäväni miestäni (3 kertaa kuussa) vaan ansaitsevani meidän koko perheelle hyvinvointia. mieheni ei ihmettele mistä saan rahat, koska teen freelance-töitä oikeasti ja tulot vaihtelevat muutenkin...

        Voisit kyllä kohtuullistaa korvaustasi jos se kerran sinustakin on ihanaa. Nyt vihdoin tiedän, mitä sana freelancer tarkoittaa!


    • se vei koko käden...

      niinpä...tunnistin itseni tuosta älyttömästä kiihosta toista kohtaan. itse netissä kohdannut yhden miehen...nuorempikin vielä kuin minä...viime vuonna tavattiin...suudeltiin,mutten kuitenkaan antautunut....viestitellään toisinaan..ja minä se taidan olla kiihkeämpi osapuoli...koen välillä olevani kuilun pohjalla..teen itsestäni narrin...
      ens maanantaina ajattelin poiketa ja jos ihan seksuaalista vetoa on,niin annan mennä.
      itse olen *tyydyttämättömässä* avioliitossa...
      mies sinkku...
      ei ole tulevaisuutta,mutta...
      se himo toiseen..hmmmm

    • että piti

      mennä naimisiin, jos noin heikkoja naiset ovat, VITTU että olin sinisilmänen taas, PERKELE. Poikamiehet: ÄLKÄÄ KOSKAAN sitoutuko, EI KOSKAAN, EIKÄ Kenenkään kanssa. Maksullista alle kerran pari kuussa kuolemaan asti, paljon parempi elämä siten kuin kestää nalkuttavaa naista ja perhe-elämää koko elämä, naisen kanssa joka todennäköisesti aloittajan tapaan pettää, MIETTIKÄÄ POIKAMIEHET, MIETTIKÄÄ, MIETTIKÄÄ

      • Nimetön

        en ikään mee naimisiin, baareista haen panoja jos ilmaseks antavat ja sitten huorissa käyn kans. Ne on hyvännäkösiä, nämä kalliimmat, ja pari kolme kertaa kuussa ku käy niin saa pidettyä himot kohtuu kurissa vaikkei muualta fjoosaa saisikaan. Ja se on sellaset 300-400eur vaan jos ajattelee. Ja nämä kalliimmasta päästä, jos ottaa sellasen 70eur vähän kulahtaneemman naisen joka kuitenkin monen taviksen voittais niin 280eur kuussa vaikka joka vko kävis sutinoimassa. Ja joskus saa hyviä diilejä maksullisten kans. Yheltä sain kerran ilmaiseksi jatkossa, oli sellanen neljäkymppinen minä alta kolmekymmentä hyvännäköinen, ja nyt myös saan kotikäyntejä yhdeltä hyvännäköiseltä naiselta 20eur kerta. Myöskin ihastui minuun. Voiko parempaa toivoa. Epäilen.


      • Vielä Ukkomies
        Nimetön kirjoitti:

        en ikään mee naimisiin, baareista haen panoja jos ilmaseks antavat ja sitten huorissa käyn kans. Ne on hyvännäkösiä, nämä kalliimmat, ja pari kolme kertaa kuussa ku käy niin saa pidettyä himot kohtuu kurissa vaikkei muualta fjoosaa saisikaan. Ja se on sellaset 300-400eur vaan jos ajattelee. Ja nämä kalliimmasta päästä, jos ottaa sellasen 70eur vähän kulahtaneemman naisen joka kuitenkin monen taviksen voittais niin 280eur kuussa vaikka joka vko kävis sutinoimassa. Ja joskus saa hyviä diilejä maksullisten kans. Yheltä sain kerran ilmaiseksi jatkossa, oli sellanen neljäkymppinen minä alta kolmekymmentä hyvännäköinen, ja nyt myös saan kotikäyntejä yhdeltä hyvännäköiseltä naiselta 20eur kerta. Myöskin ihastui minuun. Voiko parempaa toivoa. Epäilen.

        että ne voi ihastua ja antaa halvemmalla, luulin sen olevan Esson kahvipöytäjuttuja, mutta jos niitä muillakin on niin, Varmaa on vain yksi asia: ÄLKÄÄ KOSKAAN MENKÖ NAIMISIIN, lapsille ei saa aiheuttaa erotuskasta johtuvia traumoja, parempi ettei koskaan, ei KOSKAAN NAIMISIIN. Naiset pettää aina. MOT (aloitusviesti)


      • kuitenkaan

        yleistää!! Elämä tuo ja vie....ei niitä asioita voi valita...valinnat, ne huonotkin, tekee ihminen itse. Kun sinulle tulee lisää ikää, niin ymmärrät, ettei ne asiat ole aina niin mustavalkoisia, kuin sinä paatoksellisessa viestissäsi kiroilet. Kasva pikkuisen, ennenkuin alat kiroilemaan asioita - se lienee sinun tapasi ilmaista itseäsi, kun et parempaan pysty!!
        "On maalla viisaita, kun merellä vahinko tapahtuu"...on niin helppo moralisoida ja antaa neuvoja muille, mutta miten on itsesi kanssa?


      • myös tauteja....
        Nimetön kirjoitti:

        en ikään mee naimisiin, baareista haen panoja jos ilmaseks antavat ja sitten huorissa käyn kans. Ne on hyvännäkösiä, nämä kalliimmat, ja pari kolme kertaa kuussa ku käy niin saa pidettyä himot kohtuu kurissa vaikkei muualta fjoosaa saisikaan. Ja se on sellaset 300-400eur vaan jos ajattelee. Ja nämä kalliimmasta päästä, jos ottaa sellasen 70eur vähän kulahtaneemman naisen joka kuitenkin monen taviksen voittais niin 280eur kuussa vaikka joka vko kävis sutinoimassa. Ja joskus saa hyviä diilejä maksullisten kans. Yheltä sain kerran ilmaiseksi jatkossa, oli sellanen neljäkymppinen minä alta kolmekymmentä hyvännäköinen, ja nyt myös saan kotikäyntejä yhdeltä hyvännäköiseltä naiselta 20eur kerta. Myöskin ihastui minuun. Voiko parempaa toivoa. Epäilen.

        tai ale-hintaan kotikäynneilläsi...kun sinulla sitten joskus niitä ilmenee...niin älä poika hermostu...sitä saa, mitä tilaa ja vielä maksoit niistä - siis taudeista..sääliksi käy poika parkaa! Kapea on elämä - vain maksullisia naisia!


      • totta on
        Vielä Ukkomies kirjoitti:

        että ne voi ihastua ja antaa halvemmalla, luulin sen olevan Esson kahvipöytäjuttuja, mutta jos niitä muillakin on niin, Varmaa on vain yksi asia: ÄLKÄÄ KOSKAAN MENKÖ NAIMISIIN, lapsille ei saa aiheuttaa erotuskasta johtuvia traumoja, parempi ettei koskaan, ei KOSKAAN NAIMISIIN. Naiset pettää aina. MOT (aloitusviesti)

        Itsellä kaks kokemusta, toinen tosiaankin antoi jatkossa ilmaiseksi, laittoipa joskus viestiä kun oli viihteellä/lähdössä viihteelle joskos tulisin hänen luokseen yöksi. Ja näinpä teinkin. Toinen tapaus puolestaan antaa minulle ns. bensarahalla. Tietty hänestä huomaa että joskus yrittää rahastaa "normaali" -maksun kun tietää että kiimassa olen, mutta viimeksikin parin tunnin sessiosta maksoin ruhtinaalliset 50eur. Ja kun hänellä normaalitaksa on 150eur niin 100eur enempää ei ole ikinä minulta pyytänyt. Mukava ja kiihkeä nainen joka nauttii siitä mitä tekee, ainakin kanssani. Jossain vaiheessa jopa kyseli josko alkaisin olemaan hänen miehensä, mutta ihan sellaiseen en viitsi. Kyllähän noita panee mutta ei ehkä ihan vaimoksi asti:o))

        Eli paljolti on kiinni siitä kuinka kohtelias/mukava näille maksullisille on, ihmisiä hekin ovat ja kaipaavat läheisyyttäkin.
        Näin molemmat ovat tyytyväisiä, minä saan seksiä parin tuopin hinnalla ja hän saa arvostusta ja jonkun joka kuuntelee.


      • vain kapeasta elämästäni
        myös tauteja.... kirjoitti:

        tai ale-hintaan kotikäynneilläsi...kun sinulla sitten joskus niitä ilmenee...niin älä poika hermostu...sitä saa, mitä tilaa ja vielä maksoit niistä - siis taudeista..sääliksi käy poika parkaa! Kapea on elämä - vain maksullisia naisia!

        että pimperoa toki saan muualtakin, mutta ainoat taudit mitä olen ikinä saanut on tulleet juuri "siviilipiparista". He kun hääräävät ilman suojapukua kaikkien kans ja tietysti itse baarireissulla ei välttämättä tajua käyttää sitä gummia heti ku nainen päättää sinulle oraalisnautintoa antaa tai minä hänelle. Mutta ammattilaisen kanssa tilanne on toinen, gummi on aina päällä. Tai nämä ihastuneet ammattilaiset toki ovat kysyneet haluanko ilman, mutta niin tyhmä en sentään ole. Vaikka vakuuttelevatkin käyvänsä testeissä säännöllisesti ja käyttävänsä gummia muiden kanssa.
        Mutta faktahan on kyllä se että parempi mahdollisuus on saada tauti siviilipimperolta kuin ammattilaiselta joka käy testeissä kerran kuukaudessa kuin tämä siviili joka ei ole ikinä testeistä kuullutkaan.

        Ja siviilipimppaa olen saanut kokea yli 100eri muijan kanssa ja maksulliset päälle eli en sanoisi kapea alaiseksi katsomustani. Olen seurustellut 5vuotta aiemmin ja yli vuoden pituisia suhteita minulla on ollut 4. Lyhyempiä lukuisia. Ikinä en ole pettänyt yhdessäkään suhteessa.

        Sinkkuna sen sijaan pipari maistuu ja makealta maistuukin:o)) Ja ammattilaisen kanssa. Mahtavaa. Varsinkin nuoremmat parikymppiset kauniit alan osaajat ovat mitä parhaimpia. Terkkuja Jessicalle:o))


    • 4844

      kotiin takaisin,rouva

    • Kesää vaan kaikille

      Miksi "kissa kuumana" kysyy neuvoa, koska on jo päätöksensä päässään tehnyt.

    • ......................

      Sen siitä saa kun menee lapsena naimisiin, alkaa vanhalla iällä sitten tehdä muita mieli. Kenenkään hiukan päälle tai alle kaksikymppisenä solmittu liitto ei kestä! Koskaan!

      ps: se on kiimaa, sitä sinä tunnet. Naiset sanovat rakkautta ensi silmäyksellä yms, mutta puhdasta kiimaa se vain on ilam mitään "tunteita".

      No, nyt kun pato on murrettu niin uskon sinulla tulee olemaan paljon näitä "ihastuksia" sinä likainen kiimainen narttu!

      • juupelisjuu

        ..anna palaa vaan, sillä sinun miehesi on varmasti tehnyt enemmän - ukot vain on sellaisia. Jos nainen tuntee jotain ja joku mies saa sen aikaiseksi, niin se on ainutlaatuisen totta ja ihanaa. Miehille se on kuin hyvä pano, mutta ei naiselle. Arvosta tunteitasi a miestä, jota kohtaan tunnet niin. Ehkä se menee ohikin, mutta jäähän sinulle kauniit muistot ja ymmärrät vanhempana, ettei tartte olla katkera toisenkaan jutuista - ne kuulu elämään. Itse en ottaisi enää miestä riesaksi, kun tiedän ettei niihin o kuitnkaan luottamista. Siksi annan samalla mitalla takaisin noille lollontöllöttäjille, naimisissa oleviin sen kuitenkaan kajoa.


    • noitten homojuttujen

      kirjoittelu tänne! Aikuinen mies ja kehtaat esiintyä naisena.. noloa!

    • brujo

      Tuo viesti on hieman liian lyyrisesti muotoiltu ollakseen totta.

    • aikuinen mies..

      haluisin tutustua suhun..

    • nainen joka koki myös

      rakkautta ja sympatiia ens silmäyksellä.oli oma lapsi.mut tunteet ei hävinny minnekkään.ei vieläkään vaikka ollaan yhdessä oltu monta vuotta.kuuntele sydäntäsi ja järjen ääntä.tee niinkuin parhaaks.näät,kerran me eletään.elämä on elämää varten,eikä elämistä varten.nauti

    • kaikkea hyvää

      oletpa uskaltanut hienoon kokemukseen. Onnea ja kaikkea hyvää. Kannattaa nauttia tuollaisista hupsahduksista ei niitä monta elämässä tule. älä välitä jos joku sinua kadehtii. Olet ansainnut tunteesi. Ei sillä ole merkitystä jatkuuko suhde ikuisesti vain sillä on merkitystä mikä on tässä ja nyt.

    • nata

      olen naisena , itse kokenut aivan samat asiat, ihanan kesämiehen kanssa! tiedän tunteet yms... jokaisella on vapaus valita! rakastan häntä, kai jollakin tavalla vieläkin, syvällä sydämessäni! elämä on ihanaa, kun sen oivaltaa!

    • Pave.

      jalat haralle vaan ekalle sonnille johon törmäät juottolassa pienessä sievässä.toivottavasti ukkosi on vuosien mittaan ns.kastanut kärkeä hieman laadukkaammissa vosuissa kuin sinä:D

      • nata

        veditkö herneen nenään? hahhah sinä kun et tiedä, etkä ymmärrä mtn!


    • henkka

      Kiva lueskella näitä feikkejä. Tämä "Kissa kuumana" kertoo ja muut perässä kuin pässit narussa. Kiitettävää on, että nimimerkillä on sana hallussaan ja pystyy sen myös ilmituomaan tekstinä. On huumoria. Lisää tämmöistä sujuvaa pikku vedätystä.

    • symppis

      Juttusi ok mikäli kertoisit siitä aviopuolisollesi, hänkin voi olla kyllästynyt sinuun. Rehellisyys on "uusia ovia" aukova, vaikka se koskeekin....Itse olisin toivonut että minulle oltaisiin oltu rehellisiä,en nyt vanhana aina vit..lisi jos olisin itsekin liihotellut.Nyt pettäjällä MS, kintut makaroonia eikä pahemmin voi kuin sääliä.Nyt voisin tehdä hänelle samat, mutten halua.Mitäpä muuta kirjoittaa;nauti onnestasi, ei kuitenkaan toisen kustannuksella.Mitä vakavammaksi juttu etenee sitä enemmän se toista koskee jos asian kertomista pitkittää.

      • keksitty juttu

        selvästi koko juttu on keksitty,,kuka lie taas asialla,,äläkkää hyvät ihmiset uskoko kaikea mitä tääl kirjoitetaan,,näitä tarinan kertojii riittää..


    • murderer

      itselläni oli myös n. vuosi sitten samanlainen suhde. se nainen oli kuin jumalatar jonka kosketus tuntui siltä että meinaa jalat lähtee alta.

      • siihen että

        "naisesi" olikin transu! Vuosi perseseksiä teki varmaan gutaa HOMO?


      • murderer
        siihen että kirjoitti:

        "naisesi" olikin transu! Vuosi perseseksiä teki varmaan gutaa HOMO?

        taisit just täyttää jotain 8 vuotta? retarded.


      • Don't be
        murderer kirjoitti:

        taisit just täyttää jotain 8 vuotta? retarded.

        GAY, FAGGOT!! Put down the candy and let the little TRANNY go!


    • Sewer

      Ja joku viel ihmettelee "korkeita" avioero lukuja.
      Oota vain kyllä sun äijäs sen "haistaa" ennemmin tai myöhemmin.Ihmettelen miks menit ylipäätään naimisiin?

      • ElsaMaria

        Taitaa olla jonkun sujuvasanaisen sanasepon kynäilyjä koko viesti alkujaan ( ja korostan sanaa _Sepon_ ), vaikka ikävä kyllä tälläistä tapahtuu oikeastikin.


    • tommosia

      hyi vittu mikä huora!!!saunan taakse ja kuula ottaa tommoselle petturille!!!!toivottavasti mihes lyö sut rumaksi lopun ikää!!

    • SANO,

      KUN SEN,ETTÄ JOS KERRAN ASIAT ON NOIN?NII VITTU ILMOO EDES UKOLLES MISSÄ MENNÄÄN/MIKÄ TILANNE.VAI AIOTKO PITÄÄ YLLÄ KAHTA SUHDETTA YHTÄAIKAA,VAI MEINASITKO PERÄTI KERTOA SITTEN,KUN OLET OLLUT TOISEN KANSSA VUODEN-PARI?.JA VIELÄ IHMETELLÄÄN NÄITÄ MUSTASUKKAISUUS SURMIA/MURHIA.MINÄ EN IHMETTELE.NOO SE ON AINAKIN MELKOVARMAA,ETTÄ MIEHES MENETÄT,KUN SILLE ASIA VALKIAA,JA TÄÄ "KESÄMIESKII"LÄHTEE JOSSAKKIN VAIHEESSA,JA SIT SITÄ ITKEÄ TIHRUUTETAAN ELÄMÄN SURKEUTTA.KAIPA TEKIESSÄS TIEDÄT?PETTURUUS ON PAHINTA MITÄ TIEDÄN,JA VARSINKIN SEN SALAILU....

    • Vaikka olisikin ollut

      Vaikka alun perin olisikin ollut provo, tää on aivan upeaa!

      Me naiset tullaan rytinällä kaapista ulos. Eläköön!

      Seksi ei ole enää miesten etuoikeus, me naiset pidetään puolemme! Huraa huraa!

    • Vierailija

      Olen suorastaan kateellinen, kun olet uskaltanut heittäytyä rakkauden vietäväksi. Näin se menee,ihastua voi silmänräpäyksessä ja rakastua voi yhdessä illassa. Kävi myös minulle. Vaikka on oltu yhdessä 12 vuotta, on lapsi ja talot ja kaikki. Ainut mikä on puuttunut,on rakkaus ja parisuhde. Elämäni miehen tapasin myös pari viikkoa sitten baarissa. Ja kaikkihan sen tietävät ettei baarista löydy elämänkumpania, minä myös. Mutta kun se oikea tulee kohdalle, niin ottakaa ja nauttikaa, ei tarvitse myöhemmin harmitella. Minä vielä jahkaan, että soitanko vai en..

    • reissumies

      olisin melko varma että kaveri oli pitkä yli 180 ja komea sekä jollain lailla itsevarma tyyppi.Oletko varma että monet muut naiset eivät voisi syvästi ihastua häneen helposti..Vai oliko vain juuri hetkellä jolloin tapasitte kaikki taivaankappaleet kohdallaan?

    • Nimetön

      Itselläni on suurinpiirtein samanlainen tilanne: aviomies ja reilu 10 vuotta yhteiseloa takana - ja viime perjantaina tapasin miehen, johon ihastuin heti. Rakkauteen ensi silmäyksellä en ole koskaan uskonut, mutta alusta saakka tämä mies tuntui tutulta ja turvalliselta. Pettämisen tien olen kokenut kerran ennen, joten mitään ruusunpunaisia kuvitelmia minulla ei asiasta ole. Aika näyttää - kaikella on tarkoituksensa!

    • Vais niin kävi

      Kohta se vamppaa uuden vosun alleen, viimeistään kun sullä käy käry kotona. Ja taas mennään muutama viikko huumassa... mutta nyt jo uuden kanssa.

      Kotijoukot siellä käy kuumana, että missä se emo luuhaa kaiket illat ja ukko hautoo synnkiä... ei ihme jos Suomi-poika puukottaa niin usein...

      Selaista se elämä on.

    • wise_ass

      vedä lisää lsd:tä :D

    • nössö

      olenkohan vähän nössö.minulle on käynyt aivan samoin.33 vuotta naimisissa ,lapsia.aamulla vitutti ja hävetti.juttu jäi siihen,kunnes vuoden kuluttua tavattiin jälleen samassa baarissa.sillä kerralla vain juteltiin henkeviä.nainen sanoi,että olen mies jonka hän haluaisi,hän myöskin naimisissa.sanoin että ei tule mitään.nyt nainen on ihana päiväuneni.

    • hyh hyh

      No nythän se selvis, että kaikki naiset ovatkin loppujen lopuksi täysiä huoria. Odottavat vain tilaisuutta pettää kättä joka ruokkii ja asuttaa mutta ei astuta tarpeeksi. Hyi helvetti.

      • Punaiset Gynnet

        Loppujen lopuksi mikäli kaikki naiset ovatkin vain huoria niin mitä sitten mahtanevat olla kaikki naineet
        miehet ?Jotta tämä yhtälö olisi mahdollista niin täytyy loppujen lopuksi kaikkien miestenkin olla
        yhtä lailla huoraavia huoranpenikoita ?
        Voi meitä ihmispolosia !

        Käsi joka ruokkii ?
        Astuttaa ?
        Eläintarhassako asustelet ?

        Ap.Kokemuksena olet kohdannut suurta täyttymistä ja olen iloinen puolestasi vaikkei tämä tilanteesi
        tullutkaan toisen kannalta katsottuna suotuisaan aikaan ja ilmitullessa vaurioittaa hänen tunne-
        elämäänsä .

        Hurmio -Hurmos -Järjettömyys ?
        Järjen veit ja minusta orjan teit .

        Ymmärränhän minä joskus olin minäkin sinun laillasi järjettömän tunteen sokaisema kuin riivattu
        kiinni miehessä , mutta tämä tunne luhistui kun en saanut odottamaani vastakaikua yhteiselämän
        suunnalta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe