Voiko joku kertoa,miksi oinaat katoavat välillä?

velmu69

Hei oinaat!
Olen tutustunut moneen oinaaseen ja aina sama juttu,he menevät aina johonkin omaan maailmaansa ja ei niistä ota selvää? Näin Leijona naisena ihmettelen..vaikka jo sen tiedän ja annan asia olla...niin silti ihmettelen? Koska Leijona on aina suuna päänä menossa johonkin ja kertoo menoistaan...:)

14

3419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ounastelija

      kiva nähdä ihan telkkarissakin kun oinas panee leijonaa. Siinä olis luontotutkijoilla haavi auki.

      • se menee

        Samalla systeemillä se menee.Katso SEX teeveetä niin opit.


    • oinasmies..

      Itse harrastan joskus samaa, se johtuu lähinnä siitä, että jokin asia painaa minua. Itseni täytyy ainakin silloin saada oma rauha, jossa voin miettiä asioita - yleensä miettimisprosessi on hyvin nopea, eli muutama tunti riittänee yleensä.

      Joskus ihmiset yksinkertaisesti alkavat tympimään, mutta tiedän, etten heitä kuitenkaan halua pois elämästäni ja samalla tiedän, ettei se, että he tympivät minua ole heidän omaa vikaansa vaan että vika piilee minussa.

      Jos vastoinkäymisiä tai outoja asioita on paljon, niin silloin omaan maailmaan pitää päästä joskus useampanakin päivänä, jolloin ei välttämättä kiinnosta tavata ketään ihmisiä.

      Itse en mene ihmisten seuraan voivottelemaan surkeaa oloani, vaan omaan rauhaan miettimään päätöksiäni, sanojani, tekojani ja toteamaan itselleni, kuinka asiat lähtevät toimimaan ja sitten alan puskea niitä käytännön tasolle :)

      • Nimetön

        Oli kyllä hyvä ja selventävä kirjoitus oinaasta. Itse olen nainen ja teen juuri näin.


      • -J-
        Nimetön kirjoitti:

        Oli kyllä hyvä ja selventävä kirjoitus oinaasta. Itse olen nainen ja teen juuri näin.

        Minäkin komppaan oinasmiestä näin oinasnaaraana.. Tarvitsee sen oman tilan ja rauhan aina välillä kun tarvitsee miettiä elämän menoa.. Ja joskus ne tarpeet tulee vaikka kukaan ei sanoisi tai ymmärtäisi ympärillä. Saatan avata oven, sanoo et pari hetkee menee ja häivyn.. Onneksi mieheni on jo tämän ymmärtänyt ja antaa miun mennä.


      • vaikuta

        Ei johdu oinaanmerkistä,kaikilla on sellaista taipumusta,muutenhan kaikki toiset olisivat ihan enkeleitä.


      • merkki
        vaikuta kirjoitti:

        Ei johdu oinaanmerkistä,kaikilla on sellaista taipumusta,muutenhan kaikki toiset olisivat ihan enkeleitä.

        ei oman tilan tarve, asioiden pohtiminen tms ole horoskooppimerkistä kiinni. jokaiselle tekee hyvää olla välillä omien ajatustensa parissa.


      • tutulta

        mieheni tekee juuri näin,ja annan hänen tehäkin. se kuuluu hänen persoonaansa,ja minä ymmärrän sen,jos en niin yritän ymmärtää. Mieluummin sitä katselee sitä ihanaa tyyppiä,joka välillä kiukuttelee,kuin sitä joka kiukuttelee koko ajan joka asiasta, eikö niin?
        leijona N.


      • Nimetön
        tutulta kirjoitti:

        mieheni tekee juuri näin,ja annan hänen tehäkin. se kuuluu hänen persoonaansa,ja minä ymmärrän sen,jos en niin yritän ymmärtää. Mieluummin sitä katselee sitä ihanaa tyyppiä,joka välillä kiukuttelee,kuin sitä joka kiukuttelee koko ajan joka asiasta, eikö niin?
        leijona N.

        Näin se menee...Oinaat ovat ikävä kyllä niin kiinnostavia...et antaa niin paljon anteeksi! ;)
        Jellona-Nainen myös!


      • oinasnaisena

        olen aivan saman kaavan etenevä.
        En vingu ja valita kovin muille..
        Aikani pohdin, harkitsen, mietin ja joskus oikein huvittaa kun pohdin että, vaivunko masikseen vai sanonko ääneen et NYT ETIÄPÄIN HOP HOP..
        Joo ja aina ei ihmiset kiinnosta, erakko nääs,tai sanotaanko, viihdyn erittäin hyvin itseksein, nautin omasta seurastani, l.en ole hullumpi yksilö;) mut sosiaalinen luonne silti, kun sille päälle sattuu.
        Moni ihminen yrittää syvempää ystävyyttä luoda kun tavataan, olen nimittäin aikas avoin ja puhelias mutta, ei se mene niin.
        Hyviä tuttuja voin olla vaik kuin monen kanssa mutta, ystävystyn todella harvojen kanssa ja he ovat sitten ainutlaatuisia ajatuksissani, teoissani, tekisin heidän puolesta aika paljon pyydettäessä..eikä tartte edes pyytää, huomioin jatkuvasti läheisiäni.

        Tässä ehken oinaat eroaa muista merkeistä..Yleensä ei KAUAN sureksita, koska ikuinen optimisti oinas menee aina eteenpäin..vaikka itkien välillä.

        Tämän päivän muistot ovat huomisen päivän juuret ja aina kaikesta oppii.
        Vastoinkäymiset ovat henkisen kestävyys pankin laajentamista, jos pystyy, kykenee sen sillä tavalla ajattelemaan, tilanteestahan se riippuu.
        Vaikeudet on minulle haasteita, joita, kai olen hieman masokisti, otan topakasti vastaan, ja pusken läpi.
        Koen että, kaikissa vaikeuksisa on jokin tarkoitus, opetus, pitää vain hiffata se sieltä ja sitten etiäpäin, uutta evästä repussa ;)


      • oinasmies
        oinasnaisena kirjoitti:

        olen aivan saman kaavan etenevä.
        En vingu ja valita kovin muille..
        Aikani pohdin, harkitsen, mietin ja joskus oikein huvittaa kun pohdin että, vaivunko masikseen vai sanonko ääneen et NYT ETIÄPÄIN HOP HOP..
        Joo ja aina ei ihmiset kiinnosta, erakko nääs,tai sanotaanko, viihdyn erittäin hyvin itseksein, nautin omasta seurastani, l.en ole hullumpi yksilö;) mut sosiaalinen luonne silti, kun sille päälle sattuu.
        Moni ihminen yrittää syvempää ystävyyttä luoda kun tavataan, olen nimittäin aikas avoin ja puhelias mutta, ei se mene niin.
        Hyviä tuttuja voin olla vaik kuin monen kanssa mutta, ystävystyn todella harvojen kanssa ja he ovat sitten ainutlaatuisia ajatuksissani, teoissani, tekisin heidän puolesta aika paljon pyydettäessä..eikä tartte edes pyytää, huomioin jatkuvasti läheisiäni.

        Tässä ehken oinaat eroaa muista merkeistä..Yleensä ei KAUAN sureksita, koska ikuinen optimisti oinas menee aina eteenpäin..vaikka itkien välillä.

        Tämän päivän muistot ovat huomisen päivän juuret ja aina kaikesta oppii.
        Vastoinkäymiset ovat henkisen kestävyys pankin laajentamista, jos pystyy, kykenee sen sillä tavalla ajattelemaan, tilanteestahan se riippuu.
        Vaikeudet on minulle haasteita, joita, kai olen hieman masokisti, otan topakasti vastaan, ja pusken läpi.
        Koen että, kaikissa vaikeuksisa on jokin tarkoitus, opetus, pitää vain hiffata se sieltä ja sitten etiäpäin, uutta evästä repussa ;)

        Joo, mulla on sama juttu noiden ystävien kanssa, he ovat erittäin korkeella ja he saavat oikein rikkomalla rikkoa suhdetta, jos toivovat saavansa sen rikki.

        Vastoinkäymiset on henkisen kestävyyden ainoa kasvattaja ;)

        Joo, jos on huono jakso, niin ei välttämättä tuolla tavoin aina pysty ajattelemaan mutta jälkikäteen omat ajatukseni ainakin kolahtavat tuon lauseen raameihin.

        Ja oikeastaan koskaan en ole katkeroitunut jollekin asialle, joka on mennyt mönkään. Päinvastoin, pitänyt sitä hyvänä opetuksena ja kokemuksena.

        Vaikeudet haasteita mulle myös, otan ehkä vähän liiankin isoja paloja, mutta nykyään osaan sutvia aika hyvin niiden kanssa. ;)


      • Jartsuliini
        oinasnaisena kirjoitti:

        olen aivan saman kaavan etenevä.
        En vingu ja valita kovin muille..
        Aikani pohdin, harkitsen, mietin ja joskus oikein huvittaa kun pohdin että, vaivunko masikseen vai sanonko ääneen et NYT ETIÄPÄIN HOP HOP..
        Joo ja aina ei ihmiset kiinnosta, erakko nääs,tai sanotaanko, viihdyn erittäin hyvin itseksein, nautin omasta seurastani, l.en ole hullumpi yksilö;) mut sosiaalinen luonne silti, kun sille päälle sattuu.
        Moni ihminen yrittää syvempää ystävyyttä luoda kun tavataan, olen nimittäin aikas avoin ja puhelias mutta, ei se mene niin.
        Hyviä tuttuja voin olla vaik kuin monen kanssa mutta, ystävystyn todella harvojen kanssa ja he ovat sitten ainutlaatuisia ajatuksissani, teoissani, tekisin heidän puolesta aika paljon pyydettäessä..eikä tartte edes pyytää, huomioin jatkuvasti läheisiäni.

        Tässä ehken oinaat eroaa muista merkeistä..Yleensä ei KAUAN sureksita, koska ikuinen optimisti oinas menee aina eteenpäin..vaikka itkien välillä.

        Tämän päivän muistot ovat huomisen päivän juuret ja aina kaikesta oppii.
        Vastoinkäymiset ovat henkisen kestävyys pankin laajentamista, jos pystyy, kykenee sen sillä tavalla ajattelemaan, tilanteestahan se riippuu.
        Vaikeudet on minulle haasteita, joita, kai olen hieman masokisti, otan topakasti vastaan, ja pusken läpi.
        Koen että, kaikissa vaikeuksisa on jokin tarkoitus, opetus, pitää vain hiffata se sieltä ja sitten etiäpäin, uutta evästä repussa ;)

        Täällä oinasmies joka löysi itsensä viestistäsi.Eteen tulevissa ongelmissa on aina jokin sanoma tai opetus joka pitää ymmärtää jotta pääsis eteenpäin.
        Auttaminen itselläni on verissä niin vahvasti etten aina muista huolehtia itsestäni tukiessani ystäviäni ja sen seurauksena monesti vetäydyn joksikin aikaa omaan rauhaani miettimään syntyjä syviä.


    • ???KKK???

      Oinaat ilmeisesti vain tarvitsevat sitä. Oma Oinaani (mies) katoaa välillä koko päiväksi ja seuraavaksi yöksi kavereidensa luokse. Hän siis vain juttelee kavereittensa kanssa, pelaa tietokoneella, ajaa moottoripyörällä, käy kävelyllä, kahvilla jne. Tiedän, että voin luottaa häneen, joten "en ota pulttia" hänen menoistaan.

      Nykyään hän on oppinut kertomaan, että lähtee jonnekin, mutta ei osaa/halua sanoa silti, milloin tulee takaisin. En kyllä enää edes kysy. :)

      Ilmeisesti hän tarvitsee tiettyä vapaudentunnetta. Ehkä oinaan pyrkimys päättää kaikesta liittyy myös tähän.

      Oma Oinaani on kyllä niin ihana, että ei haittaa, jos hänellä on jokin omituisuuskin :)))

      • heipä hei

        Olen tosiaankin itse myös leijona, ja aina kertomassa, mitä teen ja minne meen ja mitä tänään tapahtui töissä jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe