KOIRAMME lehti.

reunalla

Mitä te haluaisitte siihen lisää sekä uudistaa?
Olen itse pannut merkille että siinä on vuodesta toiseen samoista roduista aina juttua,eli hyvin harvoin mitään uutta.Onko se tiettyjen rotujen sekä kasvattajien mainos lehti vai onko se tosiaan joka rodun lehti,eikö jokainen maksa jäsen maksuja?Saako kaikki tasapuolisesti rahoilleen vastinetta "KOIRAMME"lehdestä?

21

1081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reunalla

onko kaikki fci:rodut tasapuolisesti edustettuina
      KOIRAMME lehdessä???

• reunalla

Määräkö eri rotujen rekisteröinti määrä, rodun näkyvyyden KOIRAMME lehdessä?

• reunalla kirjoitti:

Määräkö eri rotujen rekisteröinti määrä, rodun näkyvyyden KOIRAMME lehdessä?

mistä roikkuu,esim kun on juttuja kilpailuista,kokeista niin ne on lähinnä muutamien rotujen juttuja ja sille ei voi mitään.Näyttelykoirista on vaan kärjen kuvia ja ne on sitten toki yleensä kanssa vaan muutamasta rodusta,rotuesittelyjä on ollut monenlaisia vuosien varrella,myös ns ei niin tunnetuista roduista.

• reunalla
        davalyan kirjoitti:

mistä roikkuu,esim kun on juttuja kilpailuista,kokeista niin ne on lähinnä muutamien rotujen juttuja ja sille ei voi mitään.Näyttelykoirista on vaan kärjen kuvia ja ne on sitten toki yleensä kanssa vaan muutamasta rodusta,rotuesittelyjä on ollut monenlaisia vuosien varrella,myös ns ei niin tunnetuista roduista.

ei voi mitään ja mistä mättää?
        Ja miksi vain niistä ns tunnetuista roduista?
        Ja pitääkö asiat olla niin?

• reunalla kirjoitti:

ei voi mitään ja mistä mättää?
        Ja miksi vain niistä ns tunnetuista roduista?
        Ja pitääkö asiat olla niin?

Sillekkö että pk lajeissa kisaavat muutamat rodut vaan oikeastaan,poikkeuksia on mutta harvinaisia,se että jotkut koirat ja rodut ovat näyttelykoirakisan huipulla johtunee siitä että ne vaan on kertakaikkisen hyviä koirina ja pärjäävät,tulevat siis runsaasti esille.Miten sitä muuttaa?Vie oma koirasi pk kokoisiin,näyttelyihin,toivo että se on eri rotua kuin yleensä ja että siitä tulee tähti,muuta en keksi =)

• reunalla
        davalyan kirjoitti:

Sillekkö että pk lajeissa kisaavat muutamat rodut vaan oikeastaan,poikkeuksia on mutta harvinaisia,se että jotkut koirat ja rodut ovat näyttelykoirakisan huipulla johtunee siitä että ne vaan on kertakaikkisen hyviä koirina ja pärjäävät,tulevat siis runsaasti esille.Miten sitä muuttaa?Vie oma koirasi pk kokoisiin,näyttelyihin,toivo että se on eri rotua kuin yleensä ja että siitä tulee tähti,muuta en keksi =)

noin hyvin tietävän,minä en tiennyt,mutta nyt tiedän.Onko se koira harrastusta ajatellen oikein/hyvä asia?

• reunalla kirjoitti:

noin hyvin tietävän,minä en tiennyt,mutta nyt tiedän.Onko se koira harrastusta ajatellen oikein/hyvä asia?

kuin että ei munkaan harrastamat rodut hirveästi koiramme lehdessä näy,molemmat on suomessa seurakoirina eikä niistä siten hirveästi otsikoita synny.Koiramme lehteä olen kuitenkin tilannut 17 vuotta ja aina sen lukenut että ei se niin huono ole ja lukemattomat kasat on myös 60,70ja 80 luvun koiramme lehtiä varastossa.

• http://www.kennelliitto.fi/FI/kennelliitto/koiramme/
      Erikseen voi tilata siihen lisä-osan metsästyskoiramme.
      Sinun pitää liittyä eri rotukerhojen jäseniksi, niin saat juuri niitä erikoisjuttua joita kaipaat.
      SuKoKan lehti on mielestäni ylivoimaisesti paras.

• reunalla

Voisiko sanalla,money talk olla mitään tekemistä?

• ja oikeammin
        reunalla kirjoitti:

Voisiko sanalla,money talk olla mitään tekemistä?

sanonta kuuluu "Money talks" eli raha puhuu (suorana käännöksenä).

• että lehdessä

muistettaisi myös omaa rotua, mikä se sitten onkin.
      Mutta kun rotuja on niin lukematon määrä, roturyhmiäkin paljon..
      Onneksi on rotuyhdistysten omia lehtiä joissa sitten saa se omakin rotu huomiota.

• reunalla

koiramme lehdestä,enkä muista lehdistä.

• valitusosoite
        reunalla kirjoitti:

koiramme lehdestä,enkä muista lehdistä.

tästä asiasta olisi sitten Koiramme-lehden toimitus. Lykkyä pyttyyn!

• reunalla
        valitusosoite kirjoitti:

tästä asiasta olisi sitten Koiramme-lehden toimitus. Lykkyä pyttyyn!

eikä valiteta,ymmärtääkseni voihan sitä kysyä muiltakin,VAI????

• kun olen vastannut
        reunalla kirjoitti:

eikä valiteta,ymmärtääkseni voihan sitä kysyä muiltakin,VAI????

pidä palstasi ja kiukuttele rauhassa.

• Minä olen ihan tyytyväinen Koiramme lehteen..

• Karin1

Ja arvaas vaan menikö harkintaan lapinkoira;))), jälleen kerran...ei voi näköjään kuviakaan katella enää, no ei vainkaan en kyllä ota,vaikka kuin mieli tekis ;D

• ROP-pentu

En halua mitään erityistä lisää enkä uudistuksia.
      En ole huomannut, että olisi aina juttuja samoista roduista.
      Lehdessä on hyviä juttuja monista koiriin liittyvistä asioista ja kaikki kiinnostavia.
      Minä ainakin koen saavani rahoilleni vastinetta.

• PoliceGirl82

Olen tilannut Koiramme-lehteä yli 10 vuotta, ja mielestäni se on erinomainen paketti. Parantunut ajan kanssa. Ei ole mielestäni samoja rotuja, vaikka toki painotetaan paljon metsästyskoiriin (noh, tilaankin metsästysliitteen mukaan) ja suomalaisiin rotuihin.

Minusta saan vastinetta rahoilleni mukavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4416
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2511
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2324
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1815
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1672
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1552
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1536
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1346
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe