Suositelkaa hyviä animesarjoja :P

^^^^

Nyt etsinnöissä olisi hyviä animesarjoja :P

Sailormoon, Azumanga Daioh, Full Metal Alchemist, Ragnarok the Animation, Chobits, Elfen lied, Trinity Blood ym on koluttu läpi ja monta muita mikä ei tule mieleen...

Etsinnöissä olisi joku fantasia maailmaan sijoittuva sarja jossa käytetään paljon taikaa ym :P tai sitten joku Azumanga Daioh typpinen :P

Suositelkaa kiitos :P:P

16

3273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkapaa

      death notea voisit kokeilla.

      • aapelin niklas-bäckström

        DragonBall Z on aika hyvä suosittelen ;)


      • alkup_*
        aapelin niklas-bäckström kirjoitti:

        DragonBall Z on aika hyvä suosittelen ;)

        En vaan jostain syystä pidä Dragonball Z:sta. Mielestäni hahmot ovat todella surkeat suorastaan rumat, yksi jakso on niiiiiiiin venytetty kyseistä sarjaa voi ainostaan katsoa krapulassa sunnuntai aamuna.

        Mutta kiitos kuitenkin :D


    • Pege81

      Ghost In The Shell SAC 1st ja 2nd season.
      Mahou Shoujo Lyrical Nanoha ja
      Mahou Shoujo Lyrical Nanoha A´s
      School Rumble, ja Angelic Layer.

    • tomoe

      the slayers
      Full Metal Panic? Fumoffu
      Saber Marionette J
      Hellsing
      .hack//
      Oh My Goddess!
      Gunslinger Girl

    • Wander

      No tässä olisi joitain joista olen itse pitänyt

      Trigun,eureka seven,bleach,black lagoon,code geass,get backers

    • elenabeauty

      Shamanic princess (virallinen sivu:www.shamanicprincess.com) (lyhyt mutta hyvä anime)

      Magic knight rayerth

      The good witch of the west

      Master of epic the animation age

      Angelic layer

      Ah! My goddes

      Galaxy angel

      Tiny snow fairy sugar

      Bottle fairy

      Sayuiki

      zettai shonen

      Time stranger kyoko (lyhyt pätkä linkki:http://www.youtube.com/watch?v=shSdvj3PzgU)

      Kamikaze kaitou jeanne

      Full moon wo sagashite

      Maburaho

      Saint beast

      Scrapped princess

      Chrono Crusade

      slayers

      Record of Lodoss War OVA( alkulaulu on hieno)

      Escaflowne

      munto

      Princess Tutu

      Izumo-Takeki Tsuruki no senki

      Hyakuji Sappy Friendship

      Wolf`s rain

      Utawarerumono( viralliset sivut:http://www.utaware.net/)


      My hime


      Witchblade

      shinigami no ballad

      shuffle! memories

      Wonderful Days
      [aka Sky Blue]


      Snow Queen, The
      [aka Yuki no Joou]

      fairy musketeer Akazukin

      Earth girl Arjuna

      Star ocen ex

      D.N Angel

      Suddenly princess

      Elf princess Rane

      sugar sugar rune

      mythical detective Loki ragnarok

      pita ten

      Ultra maniac

      windaria

      tsubasa chronicle

      ja muumit (sekin on anime)

      Siinä olis muutama.. :D

      • elenabeauty

        Mermaid forest


    • elenabeauty
    • Dizzy ^^*-*^^

      One Piece on tosi hyvä (ainaki useimmat jaksot) ja sitte olis Devil May Cry joka on melko uus sarja,vasta 5 episoodia tullu.

    • vampira-87

      Tässä olisi muutamia hyviä fantasia sarjoja:

      Kiba
      Vampire Hunter D
      Vampire Hunter D: Bloodlust
      Inuyasha
      Devil Lady
      Nightwalker
      Erementar Gerad
      Tales of Eternia
      .hack//Roots
      Black Blood Brothers
      Gankutsuou
      Claymore
      Koutetsu Sangokushi
      Shining Tears X Wind
      Fate-stay Night
      Shingetsutan Tsukihime
      Ar Tonelico (OVA)
      Vampire Princess Miyu
      Rave Master
      Final Fantasy Unlimited
      King of Bandit Jing
      D Gray-man
      Tactics
      Venus Versus Virus
      Murder Princess
      Night Warriors: Darkstalkers' Ravenge (OVA)
      Pet Shop of Horrors
      Sonic X
      X TV

      Sitten huonompia hömpänpömppä sarjoja, joistaitse en pidä, mutta sinä saatat tykkää.

      Card Captor Sakura
      Zero No Tsukaima
      Fruits Basket
      Yami to Boushi to Hon no Tabibito

      Siinä nyt muutamia fantasia sarjoja, joita ei ole vielä taidettu mainita.

    • Jenn-Chan

      En nyt tiedä onko noissa taikaa,mutta hyviä ne ovat
      No esimerkiksi. Mobile Suit Gundam Seed,InuYasha,Kamikaze Kaitou Jeanne,Tokyo Mew Mew,Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Pure kausi

    • ...

      BLEACH !

    • alkup_*

      Tähän asti olen käynyt läpi noin 5 sarjaa eikä yksikään ole ollut hyvä :/

      Toivottavasti täältä löytyy parempaa :P

      • lämpimästi Narutoa ja Trigunia.


      • --
        wer-wet kirjoitti:

        lämpimästi Narutoa ja Trigunia.

        Vampire knight on hyvä anime sarja! suosittelen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe