Vaakamiehen luonne

quenti

Tässä siteeraus vaakamiehen luonteesta yhdessä luonnehoroskooppi-kirjassa:

"Mutta täydellistä kumppania on harvoin saatavissa, joten vaakamiehen pitäsi hyvissä ajoin lakata uskomasta satuihin ja yrittää sen sijaan nähdä elämä sellaisena kuin se on, nähdä ne tosiasiat, joiden varaan meidän yhteiskuntamme rakentuu. Jos vaakamies näin tekee, hän säästyy monelta kylmältä suihkulta. Se, että hänen rakkausjuttunsa päättyvät useinmiten huonosti, johtuu siitä, että hän rakastuu kernaasti naiseen, joka huijaa häntä kohteliain ja ihailevin sanoin. Vaakamies on melko itsetietoinen ja pitää miltei selviönä, että kaikki naiset ihastuvat häneen."

Mitä mieltä olette vaakamiehet - ja vaakamiesten kanssa seurustelleet, kuulostaako tämä yhtään tutulta?

5

5026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NHh

Kuulostaa tutulta kuin olis kerrottu juttua mun miehenpuolikkaasta....

• tarina__t

Olen ollut naimisissa Vaakamiehen kanssa. Ise Veskarina ymmärsin Vaakaa aika hyvin, mutta en koskaan oppinut tajuamaan pinnallisuutta, jota Vaaka halusi. Jopa ihmissuhteet uhrasi harrastusten, rahankeruun ja näyttäytymisen takia. Aika hirveetä teatteria, mutta piti/pitää asiaa aivan normaalina ja jatkaa alkamaansa näytelmää. Muita naisia tyyppi harrasti myös surutta ilman omentunnon tuskia. Sitäkin piti aivan normaalina ja asiaankuuluvana.

• sanat

Eikä vaakamies omasta itsestään, saavutuksistaan ja valloituksestaan sokaistuneena varmasti kuuntele järkipuhetta. Niinpä niitä kylmiä suihkuja ja statuksen romahduksiakin voi tulla ihmissuhdeasioitten lisäksi muiltakin tahoilta.

Vaa´an on minäkeskeisenä tosiaan vaikea ymmärtää ja myöntää, miten suuri panos sidosryhmillä on ollut vaikkapa työelämässä menestymiseen ja muihin saavutuksiinsa, joten elämän tosiasiat hämärtyvät helposti.

• yeri

Ex-mies oli vaaka ja se tosiaan laski liikaa ton varaan et kaikki naiset vonkaa sitä AINA takaisin kun suhde päättyy... Mä olin kait se ainoa, joka näin ei tehnyt, ja kylmääkin kylmemmän suihkun tais sitten saada. Mut muuta en voinut koska miehen jatkuva on-off oli todella rasittavaa, se oli ihan liikaa kelle vaan. Mies oli yksinkertasesti epäluotettava, ajatteli itseään, muiden tunteista viis...

• allekirjota

itsetietosuutta, mut muuten tuossa on perää. Kertokaas arvon ladyt, milloin on hyvissä ajoin?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe