DriveCleaner Free

mikä tuo on?

Onko tuo joku haittaohjelma, kun ihan yhtäkkiä ilmestyi vaa näyttöö eikä sitä saa pois?

11

2424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Tuli itelle ruutuun tollanen ja kun painoin rastia niin heitti jollekkin oudolle sivulle. Otin sen pois ja painoin taas rastia niin lähti pois. Tuliko siihen tällainen http://img104.imageshack.us/img104/2122/xxxcccvvvmy1.png

      Tommonen tuli mulle ainakin 4 kertaa. Scannasin koneen ja löytyi logger.keylogger.bp ja proxy.horst.xc Itse scannasin AVG:llä ja sain poistettua, samalla meni kyllä yksi ohjelma, jota olin tottunut käyttämään, koska keylogger oli mennyt ihan samaan paikkaan tjsp... Scannaa heti mutta älä lataa tuota dricecleaneria jos se kehottaa lataamaan.

    • sellaista.

      Mulle tuli sama loota. Laitoin äsken login hjt-palstalle, jos joku guru katsoisi.

    • tietäjä vaan

      tuo kyseinen haittaohjelma tulee suomi24 sivustosta

      • Äkkiä pois

        Huomasin saman että suomi24 sivustolta se örkki tuli.Mitenkähän tuon saiai helposti poistettua?Mulla on AdAware koneella mutta ei se mitään löytänyt.


      • vika
        Äkkiä pois kirjoitti:

        Huomasin saman että suomi24 sivustolta se örkki tuli.Mitenkähän tuon saiai helposti poistettua?Mulla on AdAware koneella mutta ei se mitään löytänyt.

        Eilen tuli tuo outo juttu just 24:sen sivulta.Poistin sen AdAwarella.
        No,saman teki tänään:24:sen sivulta taas tuli ja Aware poisti sen.
        Mikä kumma on tuo ja mistä se tulee????


      • Toivottavasti auttaa
        vika kirjoitti:

        Eilen tuli tuo outo juttu just 24:sen sivulta.Poistin sen AdAwarella.
        No,saman teki tänään:24:sen sivulta taas tuli ja Aware poisti sen.
        Mikä kumma on tuo ja mistä se tulee????

        Joo se tulee jostain kumman syystä nimenomaiselta suomi24 sivustolta kun käyttää mozilla firefoxin selainta.Siinä on varmaan joku tietoturva-aukko tullut viimeisen selaimen päivityksen jälkeen.Itse poistin kyseisen haitta ohjelman pandan internet security ohjelman avulla.Panda siis löysi kyseisen spywaren ja poisti sen saman tien.Tämän jälkeen en ole avannut firefoxia vaan selain on explorer 7.Ongelma tuntuu poistuneen ei ainakaan vielä ole ilmestynyt tuo kyseinen haittaohjelma.


      • 9876
        Toivottavasti auttaa kirjoitti:

        Joo se tulee jostain kumman syystä nimenomaiselta suomi24 sivustolta kun käyttää mozilla firefoxin selainta.Siinä on varmaan joku tietoturva-aukko tullut viimeisen selaimen päivityksen jälkeen.Itse poistin kyseisen haitta ohjelman pandan internet security ohjelman avulla.Panda siis löysi kyseisen spywaren ja poisti sen saman tien.Tämän jälkeen en ole avannut firefoxia vaan selain on explorer 7.Ongelma tuntuu poistuneen ei ainakaan vielä ole ilmestynyt tuo kyseinen haittaohjelma.

        samalla lailla. Varmaan myös IE:hen.


      • meilläkin
        Toivottavasti auttaa kirjoitti:

        Joo se tulee jostain kumman syystä nimenomaiselta suomi24 sivustolta kun käyttää mozilla firefoxin selainta.Siinä on varmaan joku tietoturva-aukko tullut viimeisen selaimen päivityksen jälkeen.Itse poistin kyseisen haitta ohjelman pandan internet security ohjelman avulla.Panda siis löysi kyseisen spywaren ja poisti sen saman tien.Tämän jälkeen en ole avannut firefoxia vaan selain on explorer 7.Ongelma tuntuu poistuneen ei ainakaan vielä ole ilmestynyt tuo kyseinen haittaohjelma.

        Seurasin Awaren toimintaa,kun se etsi "rikollisia" ja nimenomaan tuo outo tiedosto löytyi Firefoxista!
        Tätä selainta olen aina käyttänyt,enkä haluaisi vaihtaa toiseen,mutta...


      • Suojausasetukset kireälle
        9876 kirjoitti:

        samalla lailla. Varmaan myös IE:hen.

        No niin .Nyt pääsen taas kirjoittelemaan.Säädin tuon IE7 niin kireälle että se ei päästänyt kirjoittelemaan.Mutta asiaan.Tosiaan ei ole enään tullut mitään spywareja kun sääti ton IE7 niin kireälle ettei se päästänyt evästeitä läpi.Nyt asensin koneelle spywareblasterin ja laskin IE7 suojausasetuksia normaalille tasolle saas nähdä kuinka äijän käy.Vielä ei ainakaan ole tuta haittaohjelmaa ilmennyt.


      • Explorerilla tulee
        meilläkin kirjoitti:

        Seurasin Awaren toimintaa,kun se etsi "rikollisia" ja nimenomaan tuo outo tiedosto löytyi Firefoxista!
        Tätä selainta olen aina käyttänyt,enkä haluaisi vaihtaa toiseen,mutta...

        tuo sama ilmiö, perjantaina ja eilen ja just suomi24-sivulta ohjautuu automaattisesti drivecleaner-sivulle. Spyware doctor löytää ja sen mukaan tuo on tuon drivecleaner-ohjelman agressiivista mainostusta tms.


      • juttu !
        Toivottavasti auttaa kirjoitti:

        Joo se tulee jostain kumman syystä nimenomaiselta suomi24 sivustolta kun käyttää mozilla firefoxin selainta.Siinä on varmaan joku tietoturva-aukko tullut viimeisen selaimen päivityksen jälkeen.Itse poistin kyseisen haitta ohjelman pandan internet security ohjelman avulla.Panda siis löysi kyseisen spywaren ja poisti sen saman tien.Tämän jälkeen en ole avannut firefoxia vaan selain on explorer 7.Ongelma tuntuu poistuneen ei ainakaan vielä ole ilmestynyt tuo kyseinen haittaohjelma.

        mulla on kolmessa koneessa uusin FF eikä ole näkynyt vilaustakaan moisesta ohjelmasta ! Ja täällä S24:ssa on tullut käytyä kaikilla koneilla kymmeniä kertoja...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe