Kerooko sormukset

mitään?

Voiko sormuksista päätellä mitään, onko kyseinen henkilö homo/lesbo/bi mitään? Pikkusormen tai peukalon sormus?

38

11436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi tiedän

tuttavapiiristä lauman naimisissa olevia eriikäsiä heteronaisia,joilla on pikkurillissä sormusja muutenkin joukkoon mahtuu niin monen laista ettei voi.

• an-nex

että bi-naiset pitävät nilkkaketjua oikean jalan nilkassa :)

• ...
        an-nex kirjoitti:

Ai, en ole koskaan kuullutkaan. Mistähän sinä olet tuommoista kuullut?

Olen itse täysin lesbo (tosin aika hetskun näköinen) ja silloin tällöin pidän nilkkakejuja.

• an-nex
        ... kirjoitti:

Olen itse täysin lesbo (tosin aika hetskun näköinen) ja silloin tällöin pidän nilkkakejuja.

vuosia aikaa, kun joku sanoi, ku laitoin nilkkaketjun oikeaan jalkaan, että lesbot ja biit pitää tuossa jalassa ketjua, sanoin, että sittenhän se on ihan oikeassa paikassa , hän oli lukenut sen jostain lehdestä.

• hyvänen
        an-nex kirjoitti:

vuosia aikaa, kun joku sanoi, ku laitoin nilkkaketjun oikeaan jalkaan, että lesbot ja biit pitää tuossa jalassa ketjua, sanoin, että sittenhän se on ihan oikeassa paikassa , hän oli lukenut sen jostain lehdestä.

aika näitä stereotypioita!

• Tahoe
        an-nex kirjoitti:

Bi naisella oikeassa ja bi miehellä vasemmassa.
        Juuri näin.

• rr123

Mulla on mies, 2 lasta ja olen naimisissa ja kannan kihla- ja vihkisormusta vasemmassa nimettömässäni. Ja olen tällä hetkellä ihastunut kahteen naiseen ja unelmoin heistä päivät yöt... Puhun miehestäni arvostavaan sävyyn ja oikeastaan teen kaikkeni, että ihmiset ajattelevat minun olevan hetero vaan enpäs tuota kuitenkaan ole. Tällä hetkellä nuo naiset saavat elämäni ja pääni aivan sekaisin, mieheni kanssa en tunne juuri mitään muuta kuin kaverillista kiintymystä.

Joten sekään, kuten aiemmissa viesteissä mainittiin, että on useita lapsia tms. ei vielä tee kenestäkään heteroa!

Täytyy vaan olla rohkea, ja antaa itsestään jotain pieniä merkkejä (pitkiä katseita, hymyjä ym) ja tutkailla, saako niihin vastakaikua.

Nämä asiat ei useinkaan ole kovin mustavalkoisia =)

• 5+12
        ... kirjoitti:

"Olen itse täysin lesbo (tosin aika hetskun näköinen)" ja mikä on hetskun näköinen? Heteroja on suurin osa ihmisistä. Lesbon minä kyllä tunnistan missä tahansa.

• Anonyymi
        UUSI
        Tahoe kirjoitti:

Bi naisella oikeassa ja bi miehellä vasemmassa.
        Juuri näin.

Umpi-heteromiehellä ei ole nilkkaketjua missään jalassa😇

• Anonyymi
        UUSI
        5+12 kirjoitti:

"Olen itse täysin lesbo (tosin aika hetskun näköinen)" ja mikä on hetskun näköinen? Heteroja on suurin osa ihmisistä. Lesbon minä kyllä tunnistan missä tahansa.

voitko pliis kertoo mistä lesbon tunnistaa.

• vastatkaa

jos on pikkusormessa sormus, tekeekö se siitä homon? vai onko heteromiehilläkin pikkusormessa sormuksia?

• näin..:)

Ei sormukset tai ketjut tee ihmistä homoksi tai bisseksi. Ei voi sanoa, että jos tuo nyt käyttää tuota moin niin tuo on aivan taatusti bi.

Minulla on ainakin ystäviä (bi:t ja heterot), jotka käyttävät sormuksia pikkurilleissä ym. ja itsekin toisinaan käytän.

• redblackcat

että sormus peukalossa tai pikkurillissä tai nilkkaketju ois jonkinlainen 'merkki'... ;)

• tosiaankin

olen bi ja nilkkaketju sujahtaa aina oikeaan jalkaan :)

• sormus

. . . kertoakin. Ainakin voi olla pienen pieni vihje joltakin että kannattaisi tutustua =) Bi puoli näkyy itselläni peukalosormuksena.

• tietämätön...

Siis mitä niiden pitäisi kertoa? Pikkusormessa sormus, että on kiinnostunut vain omasta sukupuolestaan vai kertooko myös että on bi? Entä sitten peukalosormus?

• joo pikkurillisormus

tarkottaa että on väh biii ja pssst peukkusormus onki sitten jytympää kamaa ja tarkottaa että umpilesbohan se siinä!

• jukoliste
        joo pikkurillisormus kirjoitti:

tarkottaa että on väh biii ja pssst peukkusormus onki sitten jytympää kamaa ja tarkottaa että umpilesbohan se siinä!

Voi V***U näitä teidän juttuja!!!! Jos joillakin ihmisillä esim. sellasilla, jotka eivät ikinä bi:stä ole kuullutkaan ja hänellä on peukalossa on sormus, niin sekö tekee hänestä bi:n tai umpi lesbon??? Keksikää nyt hyvät ihmiset joku viisaampi juttu tai koru, mistä lesbot ja bi:t tunnistaa!!!!
        Vai onko huono idea????
        Sillä on niin paljon ihmisiä, joilla on melkeimpa joka sormessa sormus, kun vain tykkää pitää niitä!!!
        Esimerkiksi sormus, jossa on joku tietty kuvio tai joku timantti (esim.smarabdi) ja sisäpuolelle kaiverrettu joku sana mistä sen sitten sietää... sittenhän on helppo mennä toisen luo ja ihastella sormusta ja vaikka pyytää katsoa sitä. Tässä sitten on helppo katsoa onko sisälle kaiverrettu mitään :) Vai oliko tässä mitään ideaa??? Kertokaa te muut!!!

• kans
        jukoliste kirjoitti:

Voi V***U näitä teidän juttuja!!!! Jos joillakin ihmisillä esim. sellasilla, jotka eivät ikinä bi:stä ole kuullutkaan ja hänellä on peukalossa on sormus, niin sekö tekee hänestä bi:n tai umpi lesbon??? Keksikää nyt hyvät ihmiset joku viisaampi juttu tai koru, mistä lesbot ja bi:t tunnistaa!!!!
        Vai onko huono idea????
        Sillä on niin paljon ihmisiä, joilla on melkeimpa joka sormessa sormus, kun vain tykkää pitää niitä!!!
        Esimerkiksi sormus, jossa on joku tietty kuvio tai joku timantti (esim.smarabdi) ja sisäpuolelle kaiverrettu joku sana mistä sen sitten sietää... sittenhän on helppo mennä toisen luo ja ihastella sormusta ja vaikka pyytää katsoa sitä. Tässä sitten on helppo katsoa onko sisälle kaiverrettu mitään :) Vai oliko tässä mitään ideaa??? Kertokaa te muut!!!

Mulla kans koko kesän vilkkuu nilkkaketju oikeassa nilkassa! Ja ainakin täällä keskisuuressa kaupungissa se on aika yleistä bi/lesboilla. Kaverilla on siinä lisäksi semmonen pieni nauha, jossa sateenkaaren värit. Tämä ei kiinnitä huomiota mun mielestä mitenkään heteroilla, kun eihän ne etikään mitään merkkejä. Eikä tuo sormusjuttukaan tuulesta temmattu ole. Mun lesbokavereilla on osalla peukussa levee sormus, eikä silleen olla juteltu siitä koskaan, mutta merkki se on. Mutta eipä pidä suoralta kädeltä olettaa, että toi on lebe tai bi, kun sillä on oikeessa nilkassa koru, koska moni hetskukin sitä käyttää, eikä tod. mieti kumpaan jalkaan se nyt pitäs laittaa, että ei tule vääriä merkkejä!

Mut jos se jollkein mun nilkasta vilkuttaa jotain niin hyvä niin. Ehkä muu olemus varmistaa asian. Viimeistään katse! Elikkäs jatkakaamme merkkeilyä!!! Ainakin sit myöhemmin lepakko-heijastimet hihaan tai sateenkaari merkit laukkuun, hillityllä tyylillä...

• ..olla..
        jukoliste kirjoitti:

Vai onko huono idea????

voisitko olla raiskaamatta niitä huuto- ja kysymysmerkkejä?

Kiitos.

• Sini46
        ..olla.. kirjoitti:

voisitko olla raiskaamatta niitä huuto- ja kysymysmerkkejä?

Kiitos.

Minulla on varmasti pikkurillissä sormus ja todella varmasti olen hetero enkä muuksi muutu. Haloo...
        Keksikää nyt paremmat tunnistamiskeinot. Tiedän usealla naisella sormuksia joka sormessa ja ovat heteroita. voi voi tätä elmän menoa....

• :>
        Sini46 kirjoitti:

Minulla on varmasti pikkurillissä sormus ja todella varmasti olen hetero enkä muuksi muutu. Haloo...
        Keksikää nyt paremmat tunnistamiskeinot. Tiedän usealla naisella sormuksia joka sormessa ja ovat heteroita. voi voi tätä elmän menoa....

Jos oot hetero, niin mitä ihmettä teet täälä? En varmasti olis edes vahingossa tänne eksynyt jos tuntisin olevani täys hetero.

• eksynytkö?
        :> kirjoitti:

Jos oot hetero, niin mitä ihmettä teet täälä? En varmasti olis edes vahingossa tänne eksynyt jos tuntisin olevani täys hetero.

niin on mullakin ja olen hetero.Ja jos haluat tietää ,miksi käyn täällä joskus.Heterokin voi
        ihastua samaan sukupuoleen.Et oo kuullu sellasesta?Ja kuule vielä heteroon menin ihastumaan.
        Se onkin eri stoori.

• ....................

itse joskus kuulin että lesbot pitävät oikean käden nimettömässä sormusta. Itsekin tuolloin pidin siinä.

• voi perkele.....

nyt selvis miks mua katotaan oudosti ja akat yrittää iskeä.Nyt lähti sormus .
        Ei oo totta,ei meinaa irtoa....no lähtipäs...huh huh.Mihin mä sen nyt laitan.Huoliskohan toi
        tyttis sen?Naapurin rouvalle kelpais ehkä ,kun viime suvena koulas sen perään terassilla .

• no name

Jep, mulla on oikean käden nimettömässä hopeinen leveä sormus ihan nimenomaan alleviivatakseni sitä, mitä olen :)

• ouououu

koska hyvin moni heterokin pitää juuri siinä oikeassa nimettömässä sormusta kun ei ole kihloissa/naimisissa, eikä siis halua siihen vasempaan nimettömään "turhaan" sormusta pistää.

• vastaa vastaa
        ouououu kirjoitti:

koska hyvin moni heterokin pitää juuri siinä oikeassa nimettömässä sormusta kun ei ole kihloissa/naimisissa, eikä siis halua siihen vasempaan nimettömään "turhaan" sormusta pistää.

ennen pidin vihkisormusta vasemman käden nimettömässä. Tapasin ja rakastuin
        samaa sukupuolta olevaan parhaaseen ystävääni,
        nyt minulla ei ole sormusta mutta on kultainen ohut ketju kaulassa ja se meni niin että
        ilmoitin bestikselleni etten pidä enää vihkisormusta, ostin kultaketjun hän sanoi näytä se,
        avasin paitani ja näytin ja suljin sen paitani alle omaksi tiedoksemme.

Kel onni on se onnen kätkeköön :)

• hjoo

Tunnen yhden homon joka käyttää sormusta oikean käden nimettömässä ja kaksi lesboa, jotka eivät käytä koruja ollenkaan. Kaikki tutut joilla olen joskus nähnyt peukalossa sormuksen, on kyllä täysin heteroita. Eli jos haluaa koruilla paljastaa suuntautumisen niin kannattaa laittaa jotain sateenkaarijuttuja. :)

• tiivits

Mitä helvettiä se kellekkään kuuluu mitä heterot täällä tekee. Mielenkiintoista seurata mitä höpisette.
        Hetero olen ja sormukset pysyy missä onkin. Aivan sama vaikka joku kuvittelee että olen jotain muuta kuin hetero. Se on sen toisen ongelma ei minun. Kannattas pikkasen miettii miten ilmineeraa itseään ja mitä on....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Sormukseto
        tiivits kirjoitti:

Mitä helvettiä se kellekkään kuuluu mitä heterot täällä tekee. Mielenkiintoista seurata mitä höpisette.
        Hetero olen ja sormukset pysyy missä onkin. Aivan sama vaikka joku kuvittelee että olen jotain muuta kuin hetero. Se on sen toisen ongelma ei minun. Kannattas pikkasen miettii miten ilmineeraa itseään ja mitä on....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nojoo, tuskin ne mitään tarkoittaa, aamutv:n juontajalla pikkusormessa, Tilan juontajalla peukalossa, urheiluruudun juontajalla pikkusormessa... Eiköhän se ole ihan sama missä sormessa sormus on, ei siitä mitään voi päätellä.

• str8man

Miehet jotka pitää sormusta peukalossa on homojenhakkaajia, että homoille tiedoksi

• peukalo22
        str8man kirjoitti:

Miehet jotka pitää sormusta peukalossa on homojenhakkaajia, että homoille tiedoksi

ja olen bi. Haluan viestittää sillä sitä. Tutustui yhdellä reissulla yhteen tyyppiin, jolla oli sormus oikeassa etusormessa. Kysyin siltä asiaa..vastaus "no se on vaa". En tiedä oliko tyyppi homo? Komee kolli ja hyvä vartalo sillä oli...Mutta tarkoittiko sormus homoutta, en tiedä?

• Sylvi 66

naisia, musta se on elämän haaskaamista? Kunnon paksu ja pitkä kapula se olla täytyy.

• ihanhetero

mulla on sormus peukalossa ja ainoastaan siksi, että se on liian suuri muihin sormiin, että repikää siitä jotain huumoria. ihan hetero olen, mitä väliä jollain sormuksilla

• nainen idästä

mä olen bi-nainen vaikkakin naimisissa....mulla on vasemmassa kädessä kaksi teräksistä sormusta ( joista toinen kihla- ja toinen vihkisormus) sekä oikeassa kädessä on nimettömässä paksu hopeinen sormus ja oikeassa ranteessa on 4 paksua hopeista ketjua....korvissa usemapiakin hopeisia paksuja renkaita ja kaulassa hopeinen kaulakoru.......eli ainakaan nää ei paljasta yhtään mitään ;)) muutakun sen että pidän hopea- ja teräskoruista :D :D

• Mää Vaaaa

Aikaisemmin homomiehet käyttivät yleisesti molemmat samanlaista ranneketjua, mutta nykyisin he käyttävät (myös) sormusta oikeassa etusormessa.

Vaikka ei se automaattisesti ketään homoksi osoita, ei sormusten käytölle ole mitään lakiin perustuvaa ohjetta. Matta jos kahdella miehellä on samanlaiset sormukset etusormissa voi tiettyjä johtopäätöksiä esittää.

• homojenetiketti?

Laittavatko homomiehet ja lesbot rekisteröityään parisuhteensa vasempaan nimettömään liittonsa merkiksi kuten hetero parit? Sinänsä tuo kaunis tapa sopisi homoillekin sillä vanhan uskomuksen mukaan vasemmasta nimettömästä on suora yhteys sydämeen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      232
      9666
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      121
      6652
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6204
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      79
      4657
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4460
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      34
      3439
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      57
      3124
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3045
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3008
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3003
    Aihe