Tässä pieni galluppi reippaasti lihaville, ei siis niille 5-10 kiloa ylipainoa omaaville. En tähtää mihinkään tieteelliseen tutkimukseen, mutta kerro oletko mies vai nainen ja paljonko painat sekä mikä seuraavista väittämistä on lähinnä sinua:
a) ylipainoni ei haittaa minua ollenkaan enkä pyri siitä eroon
b) ylipainoni haittaa minua jonkin verran mutta en jaksa/ehdi/pysty/onnistu laihduttamaan
c) ylipainoni haittaa minua paljon ja yritän koko ajan laihduttaa
Pieni gallup
13
1221
Vastaukset
- kysymykseen
Nainen. En tiedä painoa tarkalleen, mutta kolminumeroinen luku.
C
ylipainoni haittaa minua paljon ja yritän koko ajan laihduttaa
-- "koko ajan"... asia on jatkuvasti mielessä ja kaihertaa, mutta en joka päivä tee fiksuja ratkaisuja sen nimissä - muutenhan olisin jo normaalipainoinen! - 25kg liikaa
nainen olen, painan 95kg ja pituus kai 175 (mittauksesta useampi vuosi, tuskin nyt sentään olen kasvanut). ehdottomasti c-vaihtoehto kuvaa minu parhaiten, sillä vihaan ihrojani ja haluan niistä eroon niin nopeasti kuin mahdollista. taas yksi (mutta viimeinen) laihdutuskuuri lähti ihan mukavasti käyntiin kun kipeänä olo vei ruokahalun. tavoitepainoon 70kg on niin pitkä matka...
- kun kysytään
Olen 22v ylipainoa 30kg.
vastaus C.
Ylipainoni haittaa minua todella paljon ja taistelen jokainen päivä saafakseni itseni normaalipainoikseksi. - kysymykseen
nainen täällä 50 , ylipainoa 30 kg , vastaus ehd, C
- maleman()
seuraelämäni kärsii lihavuudestani.
lihavuus ei sovi sinkkumiehelle. - hiukan..
Ei oikeastaan mikään noista, vaan näin: ylipainoni haittaa minua jonkin verran, laihdutan koko ajan.
Elämäni ei pyöri painon ja laihdutuksen ympärillä, vaan elän "ihan normaalisti", kevyemmin vaan!
Nainen, ~100kg. - ylipaino hallitsee
kaikkia valintojani. Joka askeleeni suunnittelen sen mukaan.
En edes ole ihan jättisarjaa, mutta entiselle mallille kova paikka. Tuttujakin löytyy joka käänteessä.
Mitat 173 ja 78 kg... Ei kiva olleskaan. Ja nainen siis, tietty. - laihduttajaa
olen nainen,painan 88kg,pituutta 170cm
C,ehdottomasti,ja siinä onnistun.Olenhan painanut mahtavimillani 119kg - joopp
182cm / 114kg. Mies olen. Kaljaa menee paljon mutta ei maha mitään ilman naista.
- gallupista
Naisia ylipaino haittaa enemmän kuin miehiä ja he yrittävät "koko ajan" laihduttaa. Vai onko niin että miehet ei niin paljoa tällä palstalla vieraile.
Mies, 222 kg ja selkeästi vaihtoehto a. Ylipaino ei haittaa, vaan ehkä koko jossain tietyissä tilanteissa. En kuitenkaan pyri ylipainosta eroon.
- Uteliaas
No olisko katastrofi jos kiloja kuitenkin lähtis putoamaan?
Ajatteletko muuten koskaan syödessäsi että tässä on viikon kaloripommi, huomenna tai ylihuomenna ei sitten samanlaista annosta voi syödä? Uteliaas kirjoitti:
No olisko katastrofi jos kiloja kuitenkin lähtis putoamaan?
Ajatteletko muuten koskaan syödessäsi että tässä on viikon kaloripommi, huomenna tai ylihuomenna ei sitten samanlaista annosta voi syödä?No ei sinällään ole mikään katastrofi, kuten ei ollut katastrofi myöskään kesäloman aikana lähteneet pari kiloa.
Enpä pahemmin laskeskele kaloreita tai ajattele, että en voisi syödä samalla tavalla seuraavanakin päivänä, jos siltä tuntuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1895544- 1005009
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?954542Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182754Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412748- 442257
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian332185Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2301934- 921917
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121841