Tehdä africa tyylisiä maskeja puusta, miten kasvojen muotoilu esim. nenä, silmät, posket ja suu
Vastaukset 3
- kädentaitoa
vaatii kolmiulotteista näkemystä ,, ja oikeat koristeveisto taltat ,,,
- jfeionfsofe
Kokeilin ihan piruuttaan homma rupes onnistumaan. Mutta hakkasin taltoilla kuivaa puuta olisiko parempi vaihtoehto hieman tuoreempi puu, ku tuo kuivaa tykkää halkeilla nii helposti
- osaaaa
jfeionfsofe kirjoitti:
Kokeilin ihan piruuttaan homma rupes onnistumaan. Mutta hakkasin taltoilla kuivaa puuta olisiko parempi vaihtoehto hieman tuoreempi puu, ku tuo kuivaa tykkää halkeilla nii helposti
kokeileppa hieman varovaisemmin pienempää lastua kerrallaan ja ensimmäisemä teroita työkalut viimeisen päälle jolloin pääset huomattavasti pienemmällä voimankäytöllä. Teroituksen alussa ensin kannattaa tarkistaa että terän kulma on sunnilleen sopiva ja hyvääkin talttaa pitää työn edetessä aika ajoin hieman hipistellä terävämmäksi, saati sitten jotain heikkolaatuisia talttoja jotka tylsyy muutamalla työnnöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1021270Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️89769Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473