Häpeän itseäni. Äitini ilmeisesti siirsi estonsa minuun jo pienenä, sillä jo lapsena koin häpeää jos minulla oli onnellinen, hyvä olo. Seksuaalisuudesta nauttiminen muodostui suureksi synniksi ja häpesin yhä enemmän.
Nyt olen astunut eteenpäin itsetutkiskeluni tietä. Kohtaan häpeäni pystypäin ja asetan itseäni häpeällisiin tilanteisiin jotta "siedätyshoidun" niistä.
Naisten vaatteet ovat häpeällisiä, sillä ne kiihottavat. Nyt viuhahtelen tarkoituksella sukkiksissa ja mekossa, kunnes se on luonnollista. Onanoin ja voin tehdä sitä jopa julkisesti. Häpeän sitä yhä edelleen, mutta sitähän tekevät kaikki.
Häpeää kohti ja selkä suoraan.
Häpeän itseäni
wertuM
3
723
Vastaukset
- onanoinnilla
itsetyydytystä niin ei kai sitä nyt julkisesti kyllä tehdä.
- Sormettaja
Ei kukaan niin pientä liikettä näekään. Ehkä eri asia miehillä jos haluavat oikein kunnolla sitä tukkiaan rynkyttää! ;)
- tämä siedätyshoito
sitten joku ammattilaisen ehdottama. Onko esimerkkejä siitä että se on toiminut.
Itsellänikin on häpeän tunteita useissa tilanteissa ja asioissa enkä tiedä enää edes mitkä niistä ovat järkeviä.
Eli jos asettuu häpeällisiin tilanteisiin - pitäisikö sen ennenpitkää poistaa häpeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799