Kertokaapa esimerkkejä eväkkäistä jotka tulevat toimeen viidenkymmenen litran akvaariossa? Mitä voisi laittaa pienen neontetraparven seuraksi? En halua että kalat joutuvat kärsimään liian ahtaista oloista.
Olen vielä aloittelija akvaarioharrastuksen parissa, joten koittakaa ymmärtää. :)
Mitä kaloja 50-litraiseen akvaan?
1
335
Vastaukset
- Rihma
Joko sinulla on akvaario hankittu?
Olethan ottanut selvää akvaarion hoidon perusteista ja esimerkiksi veden kypsyttämisestä ennen kalojen tuontia? Ellet, voisit paneutua niihin ja miettiä sitten vasta kalastoa.
Periaatteessa neontetrat vaativat hiukkasen yli 50-litraisen altaan, tarkastisanottuna 54-litraisen. (Tiedot lainattu Markku Varjon, Akvaariokalat-kirjasta)
Mutta tässä sulle luettelo muutamasta lajista jotka sopisivat paremmin tuohon allaskokoon;
Hehkutetra, hohtokiilakylki, safiirirasbora, helmirasbora, raitarasbora, smaragdirasbora, juovaminirasbora, hehkurasbora, kääpiörasbora tai minirasbora. Noita pikkuruisia kaloja menee sitten komea parvi altaaseesi.
Näitten kanssa menee mukavasti sukarapuja levää syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746