iron maiden on tylsä/huono bändi

no respect

Jos sitten kommentoitte tähän viestiin niin oletan, että perustelette vastauksenne jotenkin eikä mitään haista v senkin idiootti tai muuta.

mun perustelut minkä takia maiden tylsä/huono:

1.laukkakompin käyttö ihan liian monessa biisissä
2.Vaikka lavashow näyttävä menee se ihan saman kaavan mukaan kun kaikki muut, ehkä pari uutta juttua, mutta kaikki lavajutut on tuttuja kuten näyttö yleisöön kumpi puoli huutaa ja scream for me.... nämä vain esim. ja olen nähnyt monta maidenin live vedetystä nauhalta sekä paikan päältä yhden kerran.
3.Brucen tapa laulaa tylsästi, lauluääni hyvä, mutta sen käyttö on puuduttavaa mössööö
4.Loppuun kulutetut biisit, soi kaikkialla iron maiden, ei jaksa enään kuunnella sitä bändiä yhtään.
5.Nykyään live jutut on vähän sellaisia että vedetään tämä niin päästään vetää tupluurit, mä nyt juoksen ja vedän samat kaavat stagella niin hyvä.
6.maidenin uudet levyt alkaen brave new worldista ovat olleet sellaisia taide koetus eepoksia et en ymmärrä mitä pojat hakee.
7.niin kaupallista meno et huh, yks frendi sano tosiasian, että kun maidenilt tulee uus biisi nii tulee cd-sinkku, 7 tuumaa, 12 tuumaa, kokoelma levy mis uusi biisi, sitten viel uus live mis soitetaan se uusi biisi dvd:nä tietysti
8.Pojat nykyään niin rahan hakuisia et huh, kokoajan livelevyä,kokoelmaa ja muut paskaa mis oli joskus hohtoa pistää ulos nimittäin 80 ja 90 luvul

Mä oon kuunnellu joskus paljon maidenia, mutta kyl meininki alkaa puuduttaa ja muutenkin koko bändi, bruce on mun mielest yliarvostettu laulaja ainakin laulu tavan mukaan, ääni kyllä riittää, mutta yksi puolisella tyylillä se on niiiiiiii tylsä

24

4035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      paskaahan se on ja on aina ollut, mutta kuitenkin:

      "6.maidenin uudet levyt alkaen brave new worldista ovat olleet sellaisia taide koetus eepoksia et en ymmärrä mitä pojat hakee.

      7.niin kaupallista meno et huh"

      Nuo kaksi kohtaa syövät toisensa

    • Karu84

      "1.laukkakompin käyttö ihan liian monessa biisissä"

      -Jaa vai on liian monessa biisissä? Mitä väliä jos biisit kerran toimivat, eikä muuten toista itseänsä?

      "2.Vaikka lavashow näyttävä menee se ihan saman kaavan mukaan kun kaikki muut, ehkä pari uutta juttua, mutta kaikki lavajutut on tuttuja kuten näyttö yleisöön kumpi puoli huutaa ja scream for me.... nämä vain esim. ja olen nähnyt monta maidenin live vedetystä nauhalta sekä paikan päältä yhden kerran."

      - Miksi hyvää showta pitäisi muuttaa? Yleisö haluaa nähdä sen Maidenin mihin ne on tottunut, eikä halua/odota Maidenilta mitään erilaisuuksia liveshowssa.

      "3.Brucen tapa laulaa tylsästi, lauluääni hyvä, mutta sen käyttö on puuduttavaa mössööö"

      - Aika paha sun on tuollaista mennä väittämään ilman suurempia taustavoimia. Brucehan nimenomaan on huippulaulaja, ei siitä pääse mihinkään. Fakta mikä fakta.

      "4.Loppuun kulutetut biisit, soi kaikkialla iron maiden, ei jaksa enään kuunnella sitä bändiä yhtään."

      - Niin, Trooper, Run to the Hills, Aces High, Faer of the Dark yms. biisit ovat todella loppuunkuluneita, kukapa niitä kaipaisikaan. MUTTA, oletko koskaan kuunnellut muita kuin Maidenin hittibiisejä? Sieltä ne parhaat biisit löytyvät ja ei todellakaan ole puhkisoitettuja.

      "5.Nykyään live jutut on vähän sellaisia että vedetään tämä niin päästään vetää tupluurit, mä nyt juoksen ja vedän samat kaavat stagella niin hyvä."

      - Monta kertaa aiot vielä mainita näistä livejutuista? Kyllä Maiden vetää samat kaavat lavalla, mutta sano joku bändi joka ei niin tekisi? Kyllähän se on totta että Maidenin liveshow on nykyään huonontunut, mutta se ei kai tee kokobändiä läpeensä paskaksi?

      "6.maidenin uudet levyt alkaen brave new worldista ovat olleet sellaisia taide koetus eepoksia et en ymmärrä mitä pojat hakee."

      - Ilmeisesti omaat melko suppean musiikkimaun? Eihän ne ole yhtä hyviä levyjä kuin Maidenin 80-luvun tuotanto, mutta mitä sit? Kuka odottaakaan että sama taso säilyisi vuosikymmenet?

      "7.niin kaupallista meno et huh, yks frendi sano tosiasian, että kun maidenilt tulee uus biisi nii tulee cd-sinkku, 7 tuumaa, 12 tuumaa, kokoelma levy mis uusi biisi, sitten viel uus live mis soitetaan se uusi biisi dvd:nä tietysti"

      - Itse asiassa tämäkin väittämäsi on täyttä paskaa ja perustuu täysin tyhjään. Maidenilta tulee sinkuista monta versiota, koska se kannattaa. Fanit haluavat ostaa niitä eri versioita. Ymmärrätkö? Mitään 12 tuumasia oo tullut aikoihin, wimp. Eikä myöskään kokoelmia julkaista joka levyn jälkeen. DVD:t mitä on tullut on ollu odotettuja julkaisuja fanien piireissä, että saamme nähdä Maidenin livekuntoa nykypäivinä jos kaikki ei keikoille pääse ja eihän Maiden ihan jokavuosi Suomessa käy.

      "8.Pojat nykyään niin rahan hakuisia et huh, kokoajan livelevyä,kokoelmaa ja muut paskaa mis oli joskus hohtoa pistää ulos nimittäin 80 ja 90 luvul"

      - Rahanhakusia? Jes jes. Luuletko että Maidenin jätkillä ei ole rahaa jo tarpeeksi? Levy-yhtiöitä saat syyttää, ne ne isoimmat setelit noista käärii.

      Huomasitko miten helppo nuo katteettomat väitteesi oli kumota? Koska et enempää keksinyt jauhoit jostain livekunnosta ja rahastuksesta ihan liikaa kuules poju. Vaikka Maidenin livekunto olisi kuinka perseestä ja tekisi 400 eri julkaisua jostain sinkusta, ei se tee bändiä huonoksi jos bändillä on kuitenkin jotain saavutuksia, ja Maidenilahan niitä nimenomaan on. Koko 80-luku.

      Ps. Opettele poju kirjoittamaan.

    • metalunion

      tuli mullekkin Dance of Deathin kanssa. Olen kapulalla veivannut ainakin 30 kertaa, mutta ei aukea paria piisiä enempää, ja on siellä yksi Magician´s Birthday-tyyppinen hieno tarina. Brave New World oli vielä fiilistelyineen soitettavissa. Mutta tylsimmän, ainakin Maidenin, biisin titteliä pitää hallussansa The Angel And The Gambler.(Don´t you think I´m a saviour....)

      • No respect

        sä et kumonnu ku muutaman kohdan, sä väität et jaksat kuunnella päivästä ja viikosta ja vuodesta toiseen niitä vitun loppuun kulutettuja levyjä ja biisejä? ei hevi oo pelkästään iron maidenii ja metallicaa, minkä jotkut baarit antaa ymmärtää, mä uuntelin itse 4 luokasta asti kyseistä bändiä ja ajattelin pitää taukoa koko bändistä, jotta mielenkiinto olisi säilynyt, mutta kaikkialla soi se hel**** maiden , mut kulutettiin loppuun, musta tuntuu et fanit haluis nähdä jotain uutta livenä mut ne tyytyy vaa siihen mitä ne tarjoo koska on maiden kyseessä! sama miten paskan levyn laittaa pihalle nii kaikki heavy heebot ostaa sen vähän sama kun metallican kanssa eli paskakasan kanssa. Mun musa maku on sitten todella laaja, kuuntelen montaa eri bändiä. voisin taas digata maidenista jos ne sais juonen päästä kiinni seuraaval levyl ja lopettais niitten taiteellisten biisien luonnin. Hyvä et maiden muuttuu mut ei tarvitsis mennä paskempaan suuntaan kuten 6.5 minuutin tylsiin juttuihin, ja kun sanoin brucesta et varmaan huomannut et sanoin et se on hyvä laulaja MUTTA sen laula tapa on niin tylsä. Sebastian Bach on miljoona kertaa kovempi laulaja


      • Karu84
        No respect kirjoitti:

        sä et kumonnu ku muutaman kohdan, sä väität et jaksat kuunnella päivästä ja viikosta ja vuodesta toiseen niitä vitun loppuun kulutettuja levyjä ja biisejä? ei hevi oo pelkästään iron maidenii ja metallicaa, minkä jotkut baarit antaa ymmärtää, mä uuntelin itse 4 luokasta asti kyseistä bändiä ja ajattelin pitää taukoa koko bändistä, jotta mielenkiinto olisi säilynyt, mutta kaikkialla soi se hel**** maiden , mut kulutettiin loppuun, musta tuntuu et fanit haluis nähdä jotain uutta livenä mut ne tyytyy vaa siihen mitä ne tarjoo koska on maiden kyseessä! sama miten paskan levyn laittaa pihalle nii kaikki heavy heebot ostaa sen vähän sama kun metallican kanssa eli paskakasan kanssa. Mun musa maku on sitten todella laaja, kuuntelen montaa eri bändiä. voisin taas digata maidenista jos ne sais juonen päästä kiinni seuraaval levyl ja lopettais niitten taiteellisten biisien luonnin. Hyvä et maiden muuttuu mut ei tarvitsis mennä paskempaan suuntaan kuten 6.5 minuutin tylsiin juttuihin, ja kun sanoin brucesta et varmaan huomannut et sanoin et se on hyvä laulaja MUTTA sen laula tapa on niin tylsä. Sebastian Bach on miljoona kertaa kovempi laulaja

        Alatko opettamaan minulle mitä hevi on? :D Kehtaan väittää tietäväni sen aika hyvin, luulen että olen tiennyt sen silloin jo kun sinä olit vielä äidinmaitoruokinnassa.

        En tietenkään kuuntele Maidenia päivästä ja viikosta toiseen. Välillä on kuukausien taukoja että en kuuntele Maidenia, vaan jotain muuta, jopa parempaa kuin Maiden, joka ei ole edes mikään ylivoimainen suosikkibändini. Joku Somewhere in Timen kuunteleminen ei tietenkään aihuta niitä samoja viboja ku joskus aiemmin, mutta EI SE NYT SILTI TARKOITA ETTÄ SE OLISI PASKAA. Ymmärrätkö?

        Metallican tuotanto neljän ekan levyn jälkeenhän on täyttä paskaa, mutta Maidenin uudemmatkin levyt on hyviä, huom hyviä, ei erinomaisia. Jä tämä on minun mielipiteeni.

        Annoitko olettaa että minä olisin niitä taviksia jotka kuuntelee Maidenia ja Metallicaa? Toivottavasti et.

        - Nimimerkillä: levyhyllyssä tällä hetkellä Maidenin ja Metallican lisäksi 143 eri bändiä ja artistia.


    • Pera

      1.laukkakompin käyttö ihan liian monessa biisissä

      Laukkakomppi on paras komppi. Monessa biisissä sitä todellakin on, mutta kyllästytä se ei koskaan.

      2.Vaikka lavashow näyttävä menee se ihan saman kaavan mukaan kun kaikki muut, ehkä pari uutta juttua, mutta kaikki lavajutut on tuttuja kuten näyttö yleisöön kumpi puoli huutaa ja scream for me.... nämä vain esim. ja olen nähnyt monta maidenin live vedetystä nauhalta sekä paikan päältä yhden kerran.

      Maidenhan ei ole varsinainen "show-bändi" tyyliin joku Lordi tai Kiss. Samat tutut kuviothan siellä ovat, mutta samoin tekevät muutkin bändit.


      3.Brucen tapa laulaa tylsästi, lauluääni hyvä, mutta sen käyttö on puuduttavaa mössööö

      Tylsäksi Brucen laulua ei voi sanoa. Minä ainakin pidän tämän tyylisestä eläytyvästä laulamisesta. Esimerkiksi vaikka Seventh son... levyllä eläydytään oikein kunnolla. Samoin kuin vaikka Powerslave -kappaleessa. Mössöä ääni kuitenkin todellakin on joissakin live-esityksissä, siitä ei pääse mihinkään.

      4.Loppuun kulutetut biisit, soi kaikkialla iron maiden, ei jaksa enään kuunnella sitä bändiä yhtään.

      Mitä tässä nyt sitten ajetaan takaa? Sitäkö, että radiossa ja vastaavissa soi aina Trooper, vai sitäkö, että keikkasetti sisältää aina ne samat hitit? Maidenin vikahan se ei ole jos radiossa ei muuta soitetakaan kuin Trooperia. Keikkasetit sen sijaan kyllä ovat vähän turhan konservatiivisia. AMOLAD-kiertue tosin kyllä muodosti säännön vahvistavan poikkeuksen. Maiden kyllä saisi irrotella vähän enemmän keikkasettiensä kanssa. Saa nähdä mitkä kappaleet ovat ensivuoden nostalgia kiertueella.

      5.Nykyään live jutut on vähän sellaisia että vedetään tämä niin päästään vetää tupluurit, mä nyt juoksen ja vedän samat kaavat stagella niin hyvä.

      Livenä Maiden on yhtä hyvä kuin ennenkin. Mitä muuten tarkoittaa Tupluuri?`

      6.maidenin uudet levyt alkaen brave new worldista ovat olleet sellaisia taide koetus eepoksia et en ymmärrä mitä pojat hakee.

      Näinhän se homma etenee. Suoraviivaiset rock-ajat ovat ja kaukana takanapäin. Moni Maidenin parhaista kappaleista löytyy juuri näistä pitkistä ja monipolvisistaa "taide-eepoksista".

      7.niin kaupallista meno et huh, yks frendi sano tosiasian, että kun maidenilt tulee uus biisi nii tulee cd-sinkku, 7 tuumaa, 12 tuumaa, kokoelma levy mis uusi biisi, sitten viel uus live mis soitetaan se uusi biisi dvd:nä tietysti
      8.Pojat nykyään niin rahan hakuisia et huh, kokoajan livelevyä,kokoelmaa ja muut paskaa mis oli joskus hohtoa pistää ulos nimittäin 80 ja 90 luvul

      Joo, onhan sitä kaikenlaista kamaa saatavilla. Pitkä on kuitenin matka johonkin Kissin tapaiseen markkinointiin.

      • 1982

        On se hyvä kun ei osaa soittaa mitää..ainoostaan kuunnella ja mulle tärkeintä on se että saan hyvät vibat keikalta se riittää..ja joo myönnän että olen maiden fani..jo vuodesta 1982..ja tulen aina olemaanki..tietysti hyllystä löytyy vitusti muitakin bändejä...mulle on yks paskan hailee pieni moka laulussa tms..herätkää saatana ei rockki oo mitään oopperaa tai urheilulaji jota arvostellaan...se on elämyksiä!! Menkää vaikka kirkkoon jos haluatte niitä puhtaita ääniä!!Ja vielä brucesta..muistakaa että heavy laulajan tärkee osa on karisma..ei pelkästään ääni..että terveisiä vaan sinne A.k:lle..vaikka hyvä laulaja ootkin...Että antaa pojat kompin laukata vaan!!!T:UP TO IRONS..PS.Summer 2008 stadikalla nähdään ja tupa täynnä...taas!!!


    • muutama

      Oma lempi bändi niin saadaan arvostella niittäki...ihan vaan mielenkiinnon vuoks :)

    • full of respect

      Jos et pidä bändistä niin ei sitä ole pakko kuunnella. Yksinkertaista.

      Suosittelen että käytät aikaasi tänne kirjoittelun sijaan mieluummin vaikka kuuntelemalla sellaista musiikkia josta pidät.

      • Topazi

        Oon ihan samaa mieltä ku full of respect. Älä kuuntele, jos et tykkää. Mäkään en kuuntele mitään hitsin Skandaalia ym. koska en pidä niistä. Kallista aikaa menee koko ajan kuitenkin hukkaan.

        Joo, saahan tänne negatiivistakin palautetta toki antaa, mutta mistä musiikista sitten itse pidät?


      • metalunion
        Topazi kirjoitti:

        Oon ihan samaa mieltä ku full of respect. Älä kuuntele, jos et tykkää. Mäkään en kuuntele mitään hitsin Skandaalia ym. koska en pidä niistä. Kallista aikaa menee koko ajan kuitenkin hukkaan.

        Joo, saahan tänne negatiivistakin palautetta toki antaa, mutta mistä musiikista sitten itse pidät?

        Kaikki meistä eivät ole vielä tajunneet, että nimenomaan AIKAa ei ihmisellä ole tuhlattavaksi. Se on niin kallista, ettei rahalla saa.


    • älä kuuntele

      Minä kuuntelen Iron Maidenia, koska niillä on täysin muista erottuva soundi, joka tiivistyy täydellisesti biisissä The Ides Of March Killers-albumilta. Muut bändit kuulostaa jotenkin vaan niin paskalta.

    • mee v.tt..n

      ensiksi ja toiseksi... oot kyl joissaki oikeessa mutta et kuiteskaa oo...! prkl

    • up the irons

      haista vittu senkin idiootti :D

    • vcbfd bfdx ghfdg

      Ei jaksa enää kuunnella tylsää maidenia... voisivat jäädä eläkkeelle!

      • .........

        Ei e,i enää työtä joutavanpäivästä maidenia! Kyllä se onkin paskaa


    • on jooo

      Maiden on niii tylsä bändi!!!

      • *sigh*

        No respect: Saithan minutkin nauramaan kun kerroit dramaattisen tarinan, kuinka yritit päästä Iron Maidenin musiikista eroon kaikin ponnisteluin, kuinka kaikkialla soi se v*itun Maiden ja kuinka hankalaa sinulla oli. *Reps.*

        Mikään, ja tarkoitan MIKÄÄN bändi ei toimi jos soittaa sitä samaa koko ajan, tämä on fakta. Mutta tästä seuraa jatkokysymys, onko sitten pakko kuunnella samaa paskaa koko ajan? Heavy metal -genrestä löytyy massoittain loistavia bändejä Iron Maidenin lisäksi, kuten Judas Priest, Black Sabbath, Led Zeppelin, Helloween, Accept, se mainitsemasi Metallica, ja lista senkuin jatkuu. Miksi kuunnella vain samaa bändiä, kun moni muukin bändi tekee samantapaista ja -tyylistä musiikkia.

        Täydet pisteet muuten Karu84:lle, hän mainitsikin jo vastalauseet No respectin väitteille, olen täysin samaa mieltä.

        Ja vielä No respectille: Jos kerran itsekin olet sitä mieltä, että miksi tuhlata aikaa tänne kirjoitteluun kun voisi kuunnella musiikkia josta tykkää, niin miksi ylipäätään teit tänne tällaisen keskustelun? Sinulla on vissiin aika paljon vapaa-aikaa.


    • iron maiden sucks

      iron maiden on paskimpia rock pändejä!!!!!!!!!!!!

      • Be quick or be dead

        Muuten hyvä, mutta Iron Maiden ei ole "rock pändi!!!!!!!". Ja viitsisitkö perustella kantasi ennen kuin tulet tänne huutelemaan, olet tekstistäsi päätellen joko viidesluokkalainen räppi/emopentu joka haluaa huomiota tai sitten sinulla on joku muu ongelma. Hankala lapsuus?


      • ääshölli :P

        ensinnäkin iron maiden ei ole rokkia vaan se on heavy metal AKA heviä niin ja jos yrittäisit kuunnella iron maidenii et ole varmaan ikinä kuunnellutkaan koko iron maidenii haukut sitä vaan koska se on heviä eikä mitä sinä kuuntelet mikä on varmaan räppiä joten mee kuuntelee iron maidenii tai jotain muuta hyvää hevi bändii


    • Icarus Flys Still

      "7.niin kaupallista meno et huh"

      "8.Pojat nykyään niin rahan hakuisia et huh,"

      Siis täh, nyt puhutaan bändistä, joka levy-yhtiön hittikyselyille vastasi lähettämällä 10- minuuttisen eepoksen ihan vittuiluna. Sama bändi ei esiintyny Top Of The Popsissa alkuaikoinaan, vaikka se olisi tiennyt läpimurtoa, koska eivät saaneet soittaa livenä.

      Ja bändin parhaita biisejä ovat esim. "Rime Of The Ancient Mariner", "Seventh Son Of A Seventh Son", "The Evil That Men Do", "Dance Of Death" ja "Hallowed Be Thy Name". Kuullu jo kaikki? Enpä usko...

      • Iron Maiden lives on

        Äläkä unohda näitä muita vastaavia taideteoksia, kuten Blood Brothers, Paschendale, Judas Be My Guide ja Pilgrim... Iron Maidenilla riittää näitä vähemmän tunnetumpia LOISTAVIA kappaleita, ihan turhaan tulevat kaikki pennut (niin henkisesti kuin fyysisesti) itkemään kuinka The Trooper tai Number of the Beast on kulunut kappale...


    • joker is back

      iron maiden maailman tai koko universumin paras bändi joka on tehnyt niin mittavan uran että jo siitä se bändi ansaitsee kunniamaininnan kun aikoinaan kuuntelin tai kuulin radiosta run to the hills biisin vuonna 81 niin voi helkkari että kolahti, eikä ole vieläkään mikään bändi päässyt lähellekkään sitä tunnetta jonka silloin koin, et antaa vaan koirien haukkua karavaani laukkaa eteenpäin vielä vanhoilla päivilläkin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe