Pari kysymystä!

Sissi.

Onko Bubapestin eläintarha minkälainen?

Ja voiko sinne formula radalle viedä oman repun ja tietysti juomatkin?

11

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri käynyt

      Eläintarha on todella kiva ja suuri, osa oli ainakin juhannuksena remontissa, mutta kirahvit ja norsut ainakin oli. Lisäksi krokotiilrja, kissaeläimiä, sarvikuono, jääkarhut, pingviinit, virtahevot sun muut, eli paljon laajempi kuin Korkeasaari. Tuosta formulahoomasta en tiedä.

      • kysyn taas

        Onkos sinne keskustasta pitkä matka ja muistatko vielä lippujen hintoja sinne?

        Kiitos vastauksista.


      • löytyy
        kysyn taas kirjoitti:

        Onkos sinne keskustasta pitkä matka ja muistatko vielä lippujen hintoja sinne?

        Kiitos vastauksista.

        jos vaan viitsi etsiä, ei ole kovin vaikeaa =)
        Hainpa kuitenkin sinulle valmiiksi sivun osoitteen ja sielläpä oikeastaan kaikki tarvittava tieto mitä tuossa kyselit (gorilloista en mee vannoon, ku en itse tuolla eläintarhassa käynyt) ja nyt harmittaa se.
        http://www.zoobudapest.com/en/index.php

        oli ne kulkuneuvovinkit ja hinnat tuossa =) jos vaan englanti sen verran sujuu..


      • vielä lisää
        kysyn taas kirjoitti:

        Onkos sinne keskustasta pitkä matka ja muistatko vielä lippujen hintoja sinne?

        Kiitos vastauksista.

        Aika pitkä matka on keskusta jos kävellen ajattelitte mennä, varmaankin lähemmäs kolmisen kilometria.
        Eläintarhan vieressä huvipuisto ja Szechenyin loistava kylpylä.


      • gorilloja
        kysyn taas kirjoitti:

        Onkos sinne keskustasta pitkä matka ja muistatko vielä lippujen hintoja sinne?

        Kiitos vastauksista.

        ollut kun viimeksi kävin joitakin vuosia sitten


      • gorilloja
        gorilloja kirjoitti:

        ollut kun viimeksi kävin joitakin vuosia sitten

        kun minä kävin, kolme vuotta sitten. Ei muuta tehneet kuin nukkuivat. Näyttää vieläkin olevan
        http://www.zoobudapest.com/roaming/html/41.htm

        tai enhän mee vannomaan mitä sivulla unkariks sanotaan.


      • tunti sitten tullut

        Eläintarhassa käytiin, paikka oli ihan ok. Osa puistosta on remontissa, mutta muuten eläimet olivat yllättävänkin aktiivisia vaikka asteita olikin neljän kympin paremmin puolen... ; ) Tosin isot kissat ja virtahepo jäivät kyllä vähän näkemättä.

        Parhaiten mieleeni jäi kuitenkin kirahvit, sarvikuonot, pingviinit, merivesipuoli ja suloinen leijonanpentu, joka yksin omassa aitauksessaan oli oikein seurallinen lasin takaa kuvaavia ihmisiä kohtaan.

        Pääsyliput ovat vielä tuolla jossain matkalaukussa purkamatta, mutta muistaakseni pääsymaksu oli noin 1500 -1700 forintin luokkaa, eli noin 6-7 euroa laskettiin.

        Jos haluaa nähdä kunnolla noita merieläimiä, kannattaa lähteä Budapestin tropicarioon, siellä 7 haita ui "tunnelialtaassa" päältäsi ja krotiilitkin oli yllättävän aktiivisia verrattuna noihin eläintarhan vastaaviin. Tropicarium on kauempana, mutta samalla voi hyödyntää päivän kuljeksimalla Campona-ostoskeskuksessa!


      • tunti sitten tullut
        gorilloja kirjoitti:

        ollut kun viimeksi kävin joitakin vuosia sitten

        ...tuohon edelliseen viestiini vielä lisäystä. Onhan siellä Gorilloille ja muille "ihmisen sukuisille" varattu kokonainen talo. Lisäksi niitä pikkumarakatteja on siinä yhdessä talossa ihan vapaana, kunhan itse sulkee oven perässään ettei apinat karkaa, sinne pääsee siis kuvaamaan niitä ja lintuja ihan vierestä. Kannattaa tsekata portilla annettavasta esitteestä se apinatalo, mekin aluksi mentiin sen talon ohi, mutta tullessa huomattiin mennä sisällekin.


      • __jaska__
        kysyn taas kirjoitti:

        Onkos sinne keskustasta pitkä matka ja muistatko vielä lippujen hintoja sinne?

        Kiitos vastauksista.

        Maaliskuussa oli muutama gorilla ja olivatkin aika aktiivisia.. Yksi tuli istumaan ihan lasin viereen ja jäi tuijottamaan meitä katselijoita :D

        Kannattaa mennä oranssilla metrolla hösök terille, siitä on vain reilu 500 metriä eläintarhalle.

        Ja jos sattuu olemaan jonkun sortin opiskelija, kannattaa tyrkyttää kortteja. Tyttökaveri sai opiskelija-alennuksen lukiolaistenliiton opiskelijakortista ja itse sain VR:n kortista, tällöin lippu maksoi 1100 Ft.


      • juuri tullut
        gorilloja kirjoitti:

        kun minä kävin, kolme vuotta sitten. Ei muuta tehneet kuin nukkuivat. Näyttää vieläkin olevan
        http://www.zoobudapest.com/roaming/html/41.htm

        tai enhän mee vannomaan mitä sivulla unkariks sanotaan.

        Olivat pienessä kopissa apaattisina. Varsinainen apinoiden (isojen sellaisten) alue ulkona oli remontissa.


    • radalle

      saa viedä repun. Ja kannattaa viedä evästä ja juomaa yllin kyllin, sillä hinnat radalla ovat tietenkin massatapahtuman mukaiset ja jonojakin on. Ohjeiden mukaan näyttää periaatteessa olevan kiellettyä viedä lasia, teräviä esineitä, pyrotekiniikkaa ja muunmuassa kylmälaukkuja, mutta eipä ainakaan viime kesänä mitään noista portilla otettu pois. T. nimimerkki "olutta ja kaksi Leathermania".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe