Kaupungin kiertoajelu

Oletteko olleet

Oletteko käyneet Barcelonassa kiertoajelulla? Mitä maksoi ja oliko ok eli tuliko nähtyä lyhyessä ajassa tärkeimmät? Onko firmoilla eroja.

8

1580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jojo

Adults    1 day    19 €
         2 days    23 €
      Children (4-12)    1 day    11 €
         2 days    15 €

Ihan turhaa maksaa kiertoajeluista. Kartta kainaloon ja menoks.

• iav

Mun mielestä kannattaa jos on vähän aikaa. Bussi vie nähtävyydeltä toiselle, eikä tarvitse omaa päätä vaivata. Viime kesänä olin ja tosi tyytyväinen.

• mazaxx

Kannattaa ilman muuta. Suosittelen Bus Turisticia. Toinen firma on euron halvempi, mutta Bus Turisticilta saa lipun mukana vihkosen, jossa on hyviä alennuskuponkeja. Lipulla saa ajella ja hyppiä pois kyydistä sen, minkä ehtii. Kaikki päänähtävyydet käydään läpi.

Itse liikkumalla menee samojen paikkojen kiertämiseen monta päivää.

• Nimetön

...noita Bus Turistican lippuja? Myydäänkö hotelleista/infopisteissä/muualla?

• mazaxx
        Nimetön kirjoitti:

...noita Bus Turistican lippuja? Myydäänkö hotelleista/infopisteissä/muualla?

Lippuja myydään busseissa. Niissä on kuljettajan lisäksi yleensä naispuolinen lipunmyyjä. Yksi lippukioski on myös Kolumbuksen patsaalla ja voi olla muuallakin. Lipun voi kuitenkin ostaa kaikilta pysäkeiltä. Busseissa on yleensä kattopaikat kaikki varattuna, mutta kannattaa hypätä kyytiin ja kytätä tyhjeneviä paikkoja seuraavilla pysäkeillä. Jos aikoo lähteä Plaza Catalunyalta ja katsoa keikan aikana Casa Battlon ja La Pedreran niin kannattaa kävellä niiden luo ja ostaa lippu vasta sieltä. Ne on kuitenkin tosi lähellä aukiota.

Vinkin pysähtymispaikoiksi:
        - Sagrada Familia
        - Park Guell
        - Nou Camp (huom. myymälän tavaraa saa halvemmalla kaupungilta, mutta myymälä on näkemisen arvoinen jos futis kiinnostaa)
        - Montjuic (kävelkää sen suuren rakennuksen portaat ylös näköalatasanteelle)
        - Kolumbuksen patsas

Olympiakylän läpi kannattaa vaan istua kyydissä.

• fdcsd

jos on tervejalkainen ja kartan luku onnistuu niin ominpain siina sivussa nakee paljon muutakin mielenkiintoista. jos on vanhempi tai lapsia mukana niin kiertoajelu saastaa voimia ja hermoja.

• bcn x2

Oltu pari kertaa Barcelonassa ja kummallakaan kerralla ei olla tuohon menty. Tuntuu vähän korkeelta hinnalta pistää neljäkymppiä ja sitten könöttää bussin lavalla rinkiä. Suosittuja ne silti näyttää olevan kun koko ajan täynnä, tällä kertaa meinattiin itsekin mennä mutta jätettiin sitten kun ollaan nuo kierretty joko taksilla tai julkisilla.

• Samaxxxxx

Onko julkista välinettä esim bussia mikä kiertää kaupungilla. vrt esim Stadissa spora 3B/T

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1409
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      938
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      64
      731
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33