Pissaa päässä

Leevi Tiikeri

Tajusin tänään ettei musta ole koskaan elämään normaalia elämää. Ennen ajattelin että olen masentunut koska olen yksin, mutta nyt olen ymmärtänyt että olen yksin koska mun pääni on niin vitun sekaisin ettei minusta ole olemaan kenenkään ihmisten seurassa.
Minä haluaisin ihmissuhteita ja kontakteja, mutta silti eristäydyn koko ajan omiin oloihini koska ne ihmiskontaktit menee aina niin vituilleen ettei niistä jää kuin paha mieli. Ja siksi en jaksa edes yrittää, vaan olen koko ajan vittumainen ja sulkeutunut ja ikävä kaikille. Ja sit mun pitäis vielä yrittää elää itseni kanssa vaikka olen tällainen kusipää. Ja kestää vielä tätä yksinäisyyttä ja esittää kaikille ettei se haittaa ja haistattaa heille paskat todisteeksi asiasta. Kuulostaako oudolta? Tuntuu ainakin...
Olenkohan ainoa ihminen täällä joka on näin sekaisin kaikesta..? Olis mukava kuulla jos jollain muulla on yhtä omituisia ajatuksia.

4

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alapuolella

      keskiverron,on yhtä hankalaa tulla toimeen keskiverron,suuren enemmistön kanssa.Tämä junttikansa ei huomaa mitään trimmattavaa itsessään.Heitä näkee kaikkialla.Olen yrittänyt sopeutua heidän aaltoalueilleen sen hetken kun olen ollut heihin vaikutuksissa ja kääntää siitä sitten muualle.Joskus huomaa oikein hyvällä mielellä innostuneesti,kun tapaa jonkun jolla on sama aaltopituus ja järki päässä.Tämä voi olla nuori taikka vanha,mutta tuntuu kivalta,kun ei tarvitse silloin pelkälle puulle puhua taikka sitä kuunnella.

      • Jopelis kopelis

        Minä olen siitälähtien ollut sekasin kun mieheni hylkäsi minut. Sanoi että valitsee tilaleni naapurin muijan ja jätti minut ihan yksin. Siitä lähtien olen itkenyt sekopäistä itkua ja masentunut rypenyt pohjamudissa asti.Itsemurhakin on mielessä käynyt.Minun mies ystävä ei ikinä minua raakstanut.Yli en vain ole päässyt vieläkään.


    • Leevi Tiikeri

      että mulla napsahtaa päässä kohta. Vaivun varmaan psykoosiin ja tapan jonkun vihoissani.
      Mitä väliä sillä olis? Ei mitään.

      • Leevi Tiikeri

        saivat mut luopumaan itsemurha-ajatuksistani. Nyt mun tekee mieli tappaa joku muu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      66
      822
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe