Kun kuukautisia ei kuulu..

Hei!

Minä lopetin Yasmin-nimiset e-pillerit toukokuussa. Kesäkuussa kuukautiset tulivat ihan normaalisti (vaikka olin ollut siis kk ilman pillereitä. ) Ihmettelin tätä kovasti. Mutta ny kuukautiseni ovat jo melkein pari viikkoa myöhässä ja pillereiden lopetuksesta siis 2 kk. Olemme olleet mieheni kanssa yhdynnässä mutta kondomin kanssa. Eli periaatteessa en "voisi" olla raskaana. Mutta voisikohan tämä myöhästyminen nyt johtua kun elimistö on nyt sekaisen kun ei sitä kk hormoniannostusta enää saa.. tms.. Muille käynyt samalla tavalla??
3331
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

mä lopetin pillerit noin vuosi sitten ja sen jälkeen mulla ainakin tuli tosi tarkasti samana päivänä melkein samaan kellon aikaan joka kuukaus menkat, ja siis samaa merkkiä söin kuin sinäkin. mutta sekin on kai henkilökohtaista että miten ne menkt pillereitten jälkeen heittelee.

Äänestä
  • Niin minäkin luulin kun ekan kerran tuli niin säännöllisesti.. En tiedä nyt sitten.. Pitäisi varmaan testi tehdä jos ei ala kuulumaan.. Mietin että voisikoha ne jääd pois ihan hormonaalista syistä, ei siis ett olisin raskaana.. Aika moinen "järkytys" kyllä olisi.. kun ei ole suunnitteilla ja opiskelusuunnitelmia ja muita edessä..

    Äänestä

  • ihmettelijä 456789000 kirjoitti:

    Niin minäkin luulin kun ekan kerran tuli niin säännöllisesti.. En tiedä nyt sitten.. Pitäisi varmaan testi tehdä jos ei ala kuulumaan.. Mietin että voisikoha ne jääd pois ihan hormonaalista syistä, ei siis ett olisin raskaana.. Aika moinen "järkytys" kyllä olisi.. kun ei ole suunnitteilla ja opiskelusuunnitelmia ja muita edessä..

    Mulla ainkin pillereiden lopettamisen jälkeen kesti muutama kuukaus, ennekun kierto oli taas normaali. Eka kierto oli yli 40 päivää!

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Ihmettelijä 8967544 kirjoitti:

Hei!

Minä lopetin Yasmin-nimiset e-pillerit toukokuussa. Kesäkuussa kuukautiset tulivat ihan normaalisti (vaikka olin ollut siis kk ilman pillereitä. ) Ihmettelin tätä kovasti. Mutta ny kuukautiseni ovat jo melkein pari viikkoa myöhässä ja pillereiden lopetuksesta siis 2 kk. Olemme olleet mieheni kanssa yhdynnässä mutta kondomin kanssa. Eli periaatteessa en "voisi" olla raskaana. Mutta voisikohan tämä myöhästyminen nyt johtua kun elimistö on nyt sekaisen kun ei sitä kk hormoniannostusta enää saa.. tms.. Muille käynyt samalla tavalla??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu