kännisekoilut

voivoi..

Kuinka monia on joskus hävettänyt omat kännitoilailut ja kännissä _puhutut asiat_ niin paljon että olisi vain parempi olla ikinä astumatta enää ulos? Tämä on pahin tunne mitä olen koskaan kokenut. Lähteekö häpeä koskaan pois?

37

14558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinaa...

      Jeesuksen kanssa

      :)

      • Sheera22

        Jeesuksen kanssa sekoilusta teki Type O Negative biisin (Christian Woman) aikoinaan. Edellisen kirjoittajan lisäksi laulun nainenkin ilmeisesti suosittelisi harrastusta.


    • juuri nyt

      Juuri tällä hetkellä on kauhea morkkis siitä mitä tuli........ tehtyä.... mun kohdalla tämä häpeä lähtee vain kohtaamalla tosiasian siis tämän ihmisen. Mitä en tosiaan tekisi ellei se olisi pakolla edessä. Se alkoholi kun poistaa kaikki estot eikä vaihtoehtona ole kuin aamuinen häpeä siitä mitä taas on tullut tehtyä!!! Kirottua tuo aine on... ja ihan pakkohan sitä tietty oli mennä juomaan....

      • Nimetön

        ...tuttu juttu täälläkin. Kännisekoilujen - ja varsinkin kännissä ilmenevän maanisen tekstariterrorin seurauksena - pilannut pari lupaavaa ihmissuhteen aihiota. MIKSI sitä alkolukkoa ei voida jo kehittää puhelimiin?!? Omasta kokemuksesta morkkis kestää muutamista päivistä muutamiin viikkoihin. Kuukauden päästä luultavasti on jo helpompaa. Ja sit voikin taas ottaa uusiksi. *virn*


      • ed.
        Nimetön kirjoitti:

        ...tuttu juttu täälläkin. Kännisekoilujen - ja varsinkin kännissä ilmenevän maanisen tekstariterrorin seurauksena - pilannut pari lupaavaa ihmissuhteen aihiota. MIKSI sitä alkolukkoa ei voida jo kehittää puhelimiin?!? Omasta kokemuksesta morkkis kestää muutamista päivistä muutamiin viikkoihin. Kuukauden päästä luultavasti on jo helpompaa. Ja sit voikin taas ottaa uusiksi. *virn*

        Siis oikeesti se alkolukko puhelimiin!!!!! Helv... hyvä idea =DDD
        Mietin lähetänkö vistin, järki sanoi että et, muutama huikka lisää enkä voinut vastustaa napin painamista.... aaarrgggggg =P
        No selvisin kuitenkin helpommalla kun luulin, kyseinen henkilö se vaan hymyili ja moikkas mut nähdessään, niin kuin ennenkin =) Kauankohan jaksan odottaa seuraavaan kertaan... ;) ei vaan, olin kyl niin varma että käy huonosti, että toista paniikkia en kestä =))


      • huolehtiko.
        ed. kirjoitti:

        Siis oikeesti se alkolukko puhelimiin!!!!! Helv... hyvä idea =DDD
        Mietin lähetänkö vistin, järki sanoi että et, muutama huikka lisää enkä voinut vastustaa napin painamista.... aaarrgggggg =P
        No selvisin kuitenkin helpommalla kun luulin, kyseinen henkilö se vaan hymyili ja moikkas mut nähdessään, niin kuin ennenkin =) Kauankohan jaksan odottaa seuraavaan kertaan... ;) ei vaan, olin kyl niin varma että käy huonosti, että toista paniikkia en kestä =))

        Sellaisiakin ihmisiä löytyy jotka eivät ole moksiskaan tekstariterrorista vaan tajuavat asian laidan ja ottavat asian huumorilla, eikä siinä tosiaan ole mikään ihmissuhde sen takia mennyt pilalle.

        Ja jotkun jopa vastailevat näihin "sairaisiin" tekstareihin :D


    • Nimetön

      ...tuttu juttu täälläkin. Kännisekoilujen - ja varsinkin kännissä ilmenevän maanisen tekstariterrorin seurauksena - pilannut pari lupaavaa ihmissuhteen aihiota. MIKSI sitä alkolukkoa ei voida jo kehittää puhelimiin?!? Omasta kokemuksesta morkkis kestää muutamista päivistä muutamiin viikkoihin. Kuukauden päästä luultavasti on jo helpompaa. Ja sit voikin taas ottaa uusiksi. *virn*

    • jos oot loukannut

      jotain ihmistä, niin kärsi vaan. Sen häpeän ei kuulukaan kadota.

      Sen sijaan jos et ole loukannut ketään jutuillasi, muita kuin itseäsi, sulla ei ole mitään hävettävää. Kaikki mokaa joskus.

    • kännissä joskus

      Mitä tulit tehneeksi kännissä? Jos jotain huonosti kohtelit, pyydä anteeksi. Omaan morkkikseen taas auttaa vain aika. Kaikki sekoilee joskus eikä siitä kannata itseään liikaa soimata.

    • Jippijaijei!

      Juu, itteä just nyt vähän hävettää ja pelottaa mitä tuli viikonloppuna sanottua ja tehtyä. En nyt mitään hirveyksiä saanu aikaan, enkä varmaan ees loukannut ketään mutta jänskättää miten vastapuoli reagoi... Heh! Kaipa se menee kännin piikkiin..

    • jjensku-

      Kärsin parhaillaan morkkiksesta. Tuli vähän soiteltua entiselle ihastukselle ja kohtahan siitä kaikki tietää mitä olen puhunut. No jospa tämä sitten ajan kanssa helpottaa. Eilen ei todellakaan ollut mitään estoja. Etsin teräaseita ettei tarvitse pyydellä anteeksi soittojani, mutta onneksi en sitten löytänytkään mitään tervää ja kaikille joille olin soitellut otti asian aivan hyvin sanomalla "Kyllä minäkin kännissä puhun mitä sattuu." Ehkei tämä alkoholi sovi minulle tai sitten taisin ottaa muutaman liikaa.

    • miss kännisekoilija

      On joskus hävettänyt, mutta olen ottanut sen asenteen, että en turhaan häpeile. Kaikki ovat idiootteja kännissä ja kukaan muu tuskin muistaa mokiasi niin pahoina kuin itse luulisi. Tylsäähän se olisi, jos kaikki olisivat (kännissäkin) vain tuppisuina ja eivät tekisi mitään!

    • n

      PAras lääke morkkikseen on tosiaan kohdata se ihminen irl kasvokkain.

      Juttu vaan paisuu paisumistaan päivä päivältä kun yksinäsi pyörität sitä päässäsi.

      Mulla on niiiin paljon tästä kokemusta että se on fakta :)

      Onneksi me ihmiset olemme anteeksiantavaisia ainakin silloin kun kyse on alkoholista yhdistettynä mokailuihin. Sanotaan ettei viina ole mikään syy mutta kaikke me sitä kokeilleena voimme todistaa tuon väitteen vääräksi!

    • supermokailija

      niin se menee

      • oopero

        Supermokailijan vinkki on liian erinomainen että alkoi naurattaa :D (ihme)
        Ite tuli masentuneena vähän juotua kaveriporukan kanssa ja tehtyä jotain erittäin vitun idioottimaista mitä en olisi ikinä tehnyt ellen olisi juonut. Häpeä jo yöllä herätessäni oli liian iso. Puhuin tästä kavereideni kanssa muttei se auttanut. Toisaalta häpeän niin paljon etten uskalla tännekkään kertoa mitä tein, turha viesti?

        Syvä kumarrus tälle lauseelle, helpottaa mieltä:
        "Kaikki ovat idiootteja kännissä ja kukaan muu tuskin muistaa mokiasi niin pahoina kuin itse luulisi."
        Tuo kannattaa pitää mielessä jos sekoilee kännissä :)


    • tosipäissään

      Niin paljon ettet muista sekoiluja. Mitää mieltä pikkuhiparakoissa nolata itseä.

      • ladyme

        Sitä tapahtuu aika lailla kaikille. Voi miten monta kertaa on tullut kännissä höpötettyä ihan älyttömiä asioita ja tehtyä kans. Parasta on se et yleensä kaikki muutkin on ollu ihan yhtä kännissä ja morkkis menee aina ajan myötä ohi. Ja aina on joku joka on mokannu pahemmin, usko pois.


    • operaatio nolo :(

      ALKOLUKKO FACEBOOKKIIN!! Voi hitsiläinen, mikä se pistää kännisen mielen tilittämään yhtään mitään entiselle poikaystävälleen :( Voi hyvänen aika tätä nolotuksen määrää, eikä tässä mitään tyttösiä enään olla :(

    • pakkoolipurkaatänne

      hävettää eilinen baarireissu! x(

    • M

      Entäs sitten kun morkkis kestää vuosia? Itsellä taitaa olla ongelmia tuon häpeän tunteen kanssa kun parinkin vuoden takaiset kännisekoilut saattavat äkkiä palata mieleen. Sillon tulee äkillinen "ahdistuskohtaus" jolloin voisi vajota maan alle. Ja huom. nämä "sekoiluni" rajoittuvat nimeomaa sellaisiin tilanteisiin jossa olen puhunut jotakin tyhmää jollekkin puolitutulle, enkä ole muistanut jälkikäteen että mitä on tullut selitettyä.

    • GFFGJ6856

      Onha ne. Etenkin vielä, kun mua hävettää ihan jotkut perus tavalliset sanomisetkin (esim. töissä), vaikka kukaan ei oikeasti niihin kiinnitä edes huomioita. Harvoin otan kuppia kunnolla, mutta esim. viime viikonloppuna tuli oltua aika tillin tallin ja tehtyä pari todella tyhmää juttua.

    • Idi00tti

      Oon liittyny unicef kummiks. Hävittäny tuhansia euroja, sammunu bussii varmaa 50 kertaa.. ainaki 5 puhelinta kadonnu/menny rikki, kamera ja ipod hävinny, saanu turpaa, sammunu mustikkapulla poskella keittiön pöydälle, hävittäny 3 avainta, kaatuillu ja hävittäny 2 pyörää, vaatteita ja reppuja.. ja sanonu kaikkia hirveyksiä ties kenelle.. onhan noita ja kyllä hävettää, parempi vaan kun ei jois.

    • känni idiootti

      Olin muutama päivä sitten ulkona ja nolasin itseni todella pahasti!
      Iskin kahta miestä samaan aikaan, jotka olivat kaveruksia, ja jälkeenpäin sain tietää että meillä on yhteisiä tuttavia. Hävettää todella paljon!
      Sitten tuli kerrottua omasta elämästä asioita mitä ei olisi pitänyt :(
      tekisi mieli mennä dokaamaan kun hävettää niin kamalasti mutta eiköhän tämä ohi mene. Siihen menee yleensä muutama päivä.

    • naamatauluksi

      Sanovat että viina on viisasten juoma =/........
      Pitäisköhän alkaa raittiiksi...vesi on ainakin hyvää...eikä siitä tuu morkkista.
      Voi pyhä jysäys mitä sitä tulikaan tehtyvä..eilen =((((((
      parin päivän ulkonaliikkumiskielto tuli voimaan........

    • Kohtuukäyttäjä...

      Morkkis on aivan tuttu tunne kun herää kankkusessa. Tulee välähdyksiä mieleen illasta kun on vaikka tanssinut baarissa, joka on varmaan näyttänyt ihan sairaan hyvältä siinä kunnossa :)...taikka on ajautunut suukopuun jonkun riidanhaluisen kanssa, voi johtaa jopa siihen että on tullut rähinä ja lentänyt baarista pihalle..Ja myös ne tyhmät selostukset ja liika avoimuus. Tekstarit ihastukselle kun oman ukon kanssa on tullut riitaa...voi himputti, mun todellakin pitäisi lopettaa juominen! Ja kaikenlisäksi osaan mokailla ihan selvinkinpäin :)

    • känniääliöööö

      Aika parantaa,ja ennen kuin huomaatkaan, olet taas sekoillut kännissä ja sama häpeä
      toistuu.
      Ei auta kuin joka kerta ulos lähtiessä miettiä valmiiksi, kuinka monta ottaa tänään. Ja pysyä siinä.

    • jk

      vai niin

    • lolonana
    • juk44v

      Vähän nolottaa, kun on tullut tekstailtua ja ehdoteltua vaimon veljen tyttärelle 21v kaikkea pikkutuhmaa. Pahin moka on kun lähetin alastonkuvan itsestäni.
      On se jotain kommentoinut, mutta kyllä nolottaa. Tulevat taas mökille yökylään.
      Meikäläinen taas hiluu siellä alasti pikkukännissä:(

    • Kannattaa!

      Lopetin alkoholin käytön kokonaan reilu kuusi vuotta sitten eikä ole tarvinnut hävetä! Suosittelen!

    • illoo pintaan

      Mä olen kännissä ihan hirveän hurmaava oma itseni-ainakin omasta mielestäni:) :) Mitäs sitä häpeämään..ihmisiä vaan ollaan.! Mun viisas ,karjalasta kotoisin oleva mummuni sanoi aina pieni pilke silmässä -Että pientähän tämä on iankaikkisuuden rinnalla -ja hyrsyi naurua päälle..:) hampaaton suu..:)

    • n..

      Voihan häpeä, toista miestä lähestynyt salaisesti, sen naisen ollessa selvinpäin vieressä...voiko kauheempaa häpeetä tunteakaan.. sen verran lohtuu että miehellä ja mulla ollut jotain tunteita pelissä jo pidempään, miehen takia en häpeä mut sen nainen, senkin kanssa kun olen tekemisissä ajoittain. Miten ihmeessä tästäkin selvinnee..?!

    • *****

      En ole kauheasti sekoillut viime vuosina, mutta hävettää ylipäänsä se, että on ollut tosi humalassa ja sössöttänyt typeriä juttuja..Mietin, että olenkohan puhunut muiden päälle ja kuinka kovaa on tullut pälätettyä. Selvinpäin olen enemmänkin hiljainen kuuntelija.

    • jesperrr

      Ahdistaa ihan saatanasti. Viikko sitten olin ison kaupungin keskustassa ja join juomiani aivan liian nopeaan tahtiin, ja löysin jostain viinaakin ja siinä kohtaa lähti mopokäsistä, sekä muisti. (Kuulin kavereilta) että olen aukonut päätäni jokaiselle vastaantulijalle ja pahinta tässä on se että haastoin kunnolla riitaa ählämi porukan kanssa. No sain tietenkin turpaani, mutta en tiedä uskallanko enää liikkua kyseisen kaupungin keskustassa koska minua hävettääää niin paljon käytökseni. Jos vaikka törmään siihen samaan porukkaan keneltä sain turpaani.... Ei vittu kun vituttaaa ja hävettääää.... Tuntuuu etten pääse tästä häpäestä ikinä yli..

      Uskallanko enää liikkuua kaupungilla?

    • musta_sydän

      Olen vuosia sitten huomannut, että yksin dokaaminen ei oo mulle hyväksi. Jos otan, aina jossain baanalla tai vähintään jonkun ystävän kanssa. Mulla on kuitenkin pari asiaa, jotka laukaisee tarpeen ryypätä järjettömästi. Viikonloppuna kävi just niin ja kännissä syydin facebookiin valituksen ongelmistani ihmiselle, jolle ei todellakaan olis pitäny. Onneks laitoin viestiä myös kaverilleni, joka haki mut kotoa ja laittoi pisteen dokaamiselle ja muille hirveille ajatuksille. Pyysin kyllä valitusviestiäni lyhyesti anteeksi, mutta arvelen ettei sitä noteerata. Mua hävettää niin helvetisti, etten tiedä miten päin olisin. Faceen pitäis saada alkolukko.

    • Morkkis.

      Hävettää kun pitää alkaa esittään jotain ja jatkuvasti kyseenalaistaa muiden motiiveja ja päätyä sanaharkkaan kaikkien kanssa. Kyllä hävettää.

    • luomubilettäjä

      Pitääkö sitä alkoa sitten ottaa jos kerran se aiheuttaa mielipahaa?Kannattaa olla selvinpäin niin ei tarvitse hävetä.Itsekkin dokasin joskus niin että sai aina seuraavana päivä hävetä silmät päästään,ja en uskaltanut ulkona liikkua.Nyt kun en enää hapanta ota,niin ravintolassakin on kiva käydä kun ei tarvitse omaa käytöstään jälkeenpäin hävetä.Aamulla ei tarvitse etsiä kännykkää,avaimia ja lompakkoa.eikä tarvitse anteeksi pyydellä........kannattaa miettiä siis.Elämä ilman viinaa on helpompaa ja hauskempaa.Suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe