Ostanko Jaguarin?

Susanna :-)

Tervehdys!

Olen ikäni ajanut Bemaria. Nyt tekee mieli jotakin klassisempaa ja erikoisempaa autoa. Jaguari miellyttää eniten silmää. On todella kaunis peli, niin sisältä, että päältä!

Muuta en autosta tiedäkkään. Voiko joku ystävällinen kertoa, että kannattaako ostaa ja miksi? Kiitos paljon vaivasta ja hyvää kesää kaikille!

12

4641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tttaaa

      Kannattaa käydä keoajamassa. Sekä X-type että S-type ovat sen verran mahtavan mukavia ja tyylikkäitä autoja että kaupat siitä syntyy... Itse päädyin X-typeen josta nyt on vielä tarjolla poikkeuksellisen hyvin varusteltu business exclusive malli 'kohtuulliseen' hintaan.
      http://www.jaguar.fi/

    • TIESULKU

      Ehdottomasti kannattaa kokeilla ja mielummin kaksikin kertaa. Jos on bemaristiksi syntynyt,niin on huono vaihtaa merkkiä :) Välissä olen minäkin kokeillut muita merkkejä muka uutuuden viehätyksessä,mutta aina on pemari palannut parkkiin.
      Lisäksi jakessa voi ainakin etuvetoisissa ruveta kaipaamaan sitä takavetoa.

      PS. Ei ole tarkoitus morkata muita merkkejä,ajakoon jokainen millä haluaa ja sutia en ole ikinä vetänyt kuin vahinkossa talvella :)

    • mitä haluat

      Itse olen työajossa ajanut yli 20 automerkkiä.Jotku ovat olleet hyviä toiset huonoja.
      On kiva vaihtaa automerkkiä, se antaa uutta hohdetta kulkemiseen. Automerkit jota yleisimmin tiellä tulee vastaan ovat BMW,WW, Mersu, Audi, Toyota, Nissan. Kaikki varmasti hyviä kulkupelejä. On kuitenkin kiva ajaa autolla jota ei joka mutkassa tule vastaan. Tällainen on Jaguar. Itselläni on tälläkertaa S-type ja nautin persoonallisesta ajokistani. Auto on hyvä. Aina ei tarvitse mennä massan mukana

    • yritysjuristi

      osta pari vuotta vanhana. Vaikka jaggekin on yleisen käsityksen mukaan premium-merkki, niin 4 vuoden jälkeen auton arvosta on alle puolet jäljellä.

      Käypä vaikka katsomassa www.nettiauto.com, jossa on runsaasti myynnissä 4-vuotiaita X-tyypin autoja vähän yli 20 tonnin hintaan. Auto maksaa uutena vähintään 45 tonnia.

    • mara svede

      Jos olet se kuka sanot olevasi.Kommentoin siihen
      Jaguar on niinkuin sanoit silmille herkua.Näön vuoksi minäkin ostin oman s-typen Mutta naisena
      olisi ehkä x-type sopivampi .Kaunis siro ja voimmaa löytyy isoimmalla koneella 240hp.Ajoin joku kuukausi sitten töihin edelläni ajoi x-type
      nainen kuskina yksin.Siinä ajaessani ajattelin mikä tyylikkyys naisessa ja ajokissa .Jos hän olisi ollut volvon ratissa en minäkään vanha ukko olisi huomannut.Jaguar on kuin juhlavaatteet
      kauniila naisella ei ketään jätä kylmäksi.Jos rahaa olisi yltävästi niin uusi xk on unelma mutta se ei ole H&M vaatteita silloin puhutaan Diorista Mutta ajatuskin kuinka kaunis yhdistelmä saadaan aikaan.Nainen ja Jaguar

      p.s Kaikki autot toimii yhtä hyvin tai huonosti
      teknisesti tänä päivänä.

      • Susanna ;-)

        Kiitos paljon kaikille ystävällisistä vastauksista! Kyllä nyt täytyy varmaankin koeajolle tästä pian mennä. Tyylistä ei tingitä :-D


      • marasvede
        Susanna ;-) kirjoitti:

        Kiitos paljon kaikille ystävällisistä vastauksista! Kyllä nyt täytyy varmaankin koeajolle tästä pian mennä. Tyylistä ei tingitä :-D

        kun on kerran Jaguaariin rakastunut ei ole paluuta,jos nyt ei olisi varaa Aston Martiiniin!!!Hyvät kesät


      • ja ole tarkkana.
        Susanna ;-) kirjoitti:

        Kiitos paljon kaikille ystävällisistä vastauksista! Kyllä nyt täytyy varmaankin koeajolle tästä pian mennä. Tyylistä ei tingitä :-D

        Minusta naiselle sopii S-type joka on paljon elegantimpi kuin X-type joka sopii nuorille "kolleille". Vähän ajettu alle 100 tkm. on mielestäni hyvä vaihtoehto, jos ajattelet taloudellisesti. Sanoo vanhempi herrasmies.


      • marasvede
        ja ole tarkkana. kirjoitti:

        Minusta naiselle sopii S-type joka on paljon elegantimpi kuin X-type joka sopii nuorille "kolleille". Vähän ajettu alle 100 tkm. on mielestäni hyvä vaihtoehto, jos ajattelet taloudellisesti. Sanoo vanhempi herrasmies.

        Mielekiintoinen kommenti. jos nainen on yli 40v silloin on s-type .Kypsät kauniit muodot järkevä
        ja vasta tullut todella kauniiksi.Mutta niinkuin meillä kaikilla kummallisia oikkuja välillä.Ehkä se siinä kiehtovuus piilee.Ei mikään tavallinen nainen/auto.X-type nuorille S-type todellisille kaunottarille.Mutta ajattele kuitenkin s-type on kuin vahempi tyylikäs herrasmies (paljo hevosvoimia?)mutta miten sitten,Ok hetken me vään täälä ollaan.Aja millä ajat se on kuitenkin sinä mikä on tärkeää.Autot on autoja pojat poikia miehet miehiä tytöt tyttöjä naiset NAISIA
        ja Jaguar on Automerkki.Loppukommenti minulla on Jagur(s-type)ja minulla on NAINEN umpaakaan en vaihtaisi(jos ei olisi varaa ostaa Aston Martin
        ehkä sitten vaimokin???Nej vaan autot


      • Jaku Vaari
        marasvede kirjoitti:

        Mielekiintoinen kommenti. jos nainen on yli 40v silloin on s-type .Kypsät kauniit muodot järkevä
        ja vasta tullut todella kauniiksi.Mutta niinkuin meillä kaikilla kummallisia oikkuja välillä.Ehkä se siinä kiehtovuus piilee.Ei mikään tavallinen nainen/auto.X-type nuorille S-type todellisille kaunottarille.Mutta ajattele kuitenkin s-type on kuin vahempi tyylikäs herrasmies (paljo hevosvoimia?)mutta miten sitten,Ok hetken me vään täälä ollaan.Aja millä ajat se on kuitenkin sinä mikä on tärkeää.Autot on autoja pojat poikia miehet miehiä tytöt tyttöjä naiset NAISIA
        ja Jaguar on Automerkki.Loppukommenti minulla on Jagur(s-type)ja minulla on NAINEN umpaakaan en vaihtaisi(jos ei olisi varaa ostaa Aston Martin
        ehkä sitten vaimokin???Nej vaan autot

        Kyllä sportti Jaguar XK olisi vielä kauniimpi yhdistelmä jos rahaa löytyy. Tai vanha E-Type.
        http://z.about.com/d/cars/1/7/A/T/2007_Jaguar_XK_coupe.jpg
        Sedanit ovat enemmän vanhojen herrojen autoja.


      • anteeksi.
        Jaku Vaari kirjoitti:

        Kyllä sportti Jaguar XK olisi vielä kauniimpi yhdistelmä jos rahaa löytyy. Tai vanha E-Type.
        http://z.about.com/d/cars/1/7/A/T/2007_Jaguar_XK_coupe.jpg
        Sedanit ovat enemmän vanhojen herrojen autoja.

        Panemme varmaankin pääsi pyörälle autonvalinnassa.
        Edellinen esitys kuvan kanssa oli todella tyylikäs. Sopii sarjaan 18-39 v. Silti pää kylmänä. Auto on paikasta toiseen siirtymistä varten. Jaguar naiselle, merkkinä on jotain todella tyylikästä. Terveisin vanhempi herrasmies.


      • Fordissakin!

        Jos on kauniinpuoleinen niin tuo jo osoittaa tasoa ajaa perusmalliakin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe