Huollon yhteydessä huomauttivat että katalysaattori ei ole täysin terve -98 2.0 150 tkm ajetussa Mondeossa. Arvio uusimisesta oli n. 1000 EUR. Kuulostaa kalliilta! Onko kenelläkään kokemuksia katalysaattorin vaihdosta. Pystyykö itse vaihtamaan? Onko olemassa "tarvikeosaa"?
Mondeon katalysaattori?
5
1042
Vastaukset
- Hommaa
Hommaa tarvike-katti ja vie se jonnekkin ei_merkkikorjaamolle autosi kanssa. Hitsaavat vanhasta katista laipat uuteen ja pistävät paikoilleen. Kaverini 98 mondeosta meni katti 100 tkm:n kohdalla ja hän vaihdatti katin tarvikeosaan juuri tuon merkkikatin hinnan vuoksi. Ja tarvikkeena saattaisi löytyä jopa valmiskin katti, johon ei tarvii laippoja hitsailla...
- jyri
374 euroa tuo näyttäisi motonetissa maksavan, on kai noissa merkkikohtaisissa laipat valmiina kunhan pultttaa paikoilleen.
- nNN
TARVIKE KATTI 200 E ASENNETTUNA!!! SAMANLAINEN KATTI KUIN ALKUPERÄINEN AINOASTAAN PITI HITSAUS HOMMIA TEETTÄÄ!!
- Aatami
Mistäpäin valtakuntaa tuohon hintaan homma hoituu? Itse olen Tampereella.
- Tibbets B
Aatami kirjoitti:
Mistäpäin valtakuntaa tuohon hintaan homma hoituu? Itse olen Tampereella.
Itse tilasin tuon bilteman katin (90€) mondeoon ja hitsailin kiinni noin puoli tuntia ja se oli siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292835- 951079
- 58921
- 66885
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6867olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75744Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739