millainen on vesimies-nainen

kysyy hän

erityisesti ystävänä

22

5933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jellona

      mulla oli vesiämmä tyttöystävänä joskus. ystävänä se on ihan kunnollinen tyyppi, mutta ainakin tää muija huijas kavereitaa. vesimiehelle tyypillisesti omapää on tärkein.

      vesimies on sulkeutunut ja pitää omasta rauhastaan. kaveriporukassa menoa riittää mutta pientä tosikko asennetta löytyy, mutta sitä tuskin huomaa koska vesimiehen ystävät ovat usein itsekkin vesi- tai maamerkkejä.

      Tulimerkin ja vesimerkin ei koskaan pitäisi olla minkäänlaisissa väleissä keskenään. sen mä oppisin kantapään kautta. loogisesti, vesi sammuttaa tulen.

      • Siam

        Jälkeen jääneitä älyllisesti..ainakin kaikki minun tuntemani naispuoliset vesimiehet. Eli eivät oikeen kelaa täysillä. Ovat kuitenkin pohjimmiltaan herkkiä, ja tulevat usein kiusatuiksi sekä heitä halveksitaan/syrjitään.


      • Aquarius

        Vesimies on muuten ilman merkki, ei veden.


      • Mil
        Aquarius kirjoitti:

        Vesimies on muuten ilman merkki, ei veden.

        ja ilmahan ruokkii tulta, ilman ilmaa ei tulikaan voi elää, jtn taidettiin tuos olla hiukka väärässä, tietämättömyydessään puhuttiin.. :P


      • Anonyymi
        Siam kirjoitti:

        Jälkeen jääneitä älyllisesti..ainakin kaikki minun tuntemani naispuoliset vesimiehet. Eli eivät oikeen kelaa täysillä. Ovat kuitenkin pohjimmiltaan herkkiä, ja tulevat usein kiusatuiksi sekä heitä halveksitaan/syrjitään.

        Aika oikeaan osuttu..ne on tarkkilijoita ja arvostelee, niin et joutuu anttaan takaisin. Tyly, riitanen, tuomitsee, ei häpeä yhtään sanoa toisesta jotain negatiivista, ailahteleva, välillä voi vaikka kehastakkin kun näkee, että mies on murtunu. Syyllistää ja liiottelee asioita, että oikeen saa kaverin tuntemaan itsensä kurjaksi. En suosittele jos haluaa säilyttää mielenterveydensä.
        Narsistisia piirteitä aika paljon mutta ei välttämättä ole narsisti. Mykkäkoulu saattaa tulla ihan jostain pienestä kun tämä Vesimies nainen haluaa olla toisen yläpuolella.
        Yksi hyvä puoli kuitenkin voi olla, hyvä huumorintaju ja nauru on parasta joka tuntuu
        rinnassa, mitä en muilta ole kokenut.


      • Anonyymi
        Mil kirjoitti:

        ja ilmahan ruokkii tulta, ilman ilmaa ei tulikaan voi elää, jtn taidettiin tuos olla hiukka väärässä, tietämättömyydessään puhuttiin.. :P

        vesimies järjellinen, niin kaikki järjetön kiehtoo, ajattelen, mutta järjellinen ei

        näen, että mikä kaikki on siis väärin niin vesimies tykkää ja mikä oikein niin se ei ole hyvä

        se kertoo, että vesimies potkii vastaan eikä hyväksy taviksia

        kun väkivallassa sen lisäksi on älyä, siis huoriminen on esteettistä tai analyyttisesti tyydyttävä niin kuin kylmäkiskoinen pankkiryöstä ilman että kukaan edes hoksaa, niin tää on paras vesimiehen orgasmi

        yleisesti kovat merkit oinas, vesimies, jousimies....ovat huonoja olemaan pehmoja ja kun se puuttuu niin heidän elämästään tulee vain pehmeiden arvojen orjaa
        koska eivät osaa ja ovat vielä väärässä, niin koko elämästä tulee vain kuinka tullaan pehmeästi toimeen siis perheessä, hyvä vanhempi, ystävä, kristilliset arvot ym.

        kovat eivät voi olla kusematta pehmeiden päälle mutta kun alkavat kärsiä jostakin syystä niin alkaa heilläkin järki herätä ja myös hakeminen, että kaipaavat tuota pehmeyttä, jota heillä ei koskaan tulee olemaankaan


      • Anonyymi

        Vesimies on ilmamerkki


    • vesimies

      moi!minä olen vesimies ja mun paras ystävä(ollu viimeset 7,5v,muuten)Niin tosiaan tullaan tosi hyvin toimeen vaikka hän on leijona,ollaan niinku paita ja perse:)Niin minkalainen olen...No kaipaan omaa rauhaa ja yhden ystävän johon voi 100% luottaa ja turvautua kun loppuu voimat taisttellessa maailman epäoikeutta vastaan..Olen aika villi ja luonto ihminen,en jaksa olla aina ihmisten ympäröimänä.Luotettavuus on tärkeää ja että voi puhua ihan kaikesta;)tässä voi olla yli sata kirjotusvirhettä elä välitä.

      • Anonyymi

        tykkään, en ihan samaistu mutta kyllä ja samalla haista vittu Leijona on narsisti ja vesimies pelkkä empaatikko


    • kalat

      ..Vesimiehet/naiset ovat ihan samanlaisia. Eivät avaudu oikein kunnolla kellekään, ovat sisäänpäinkääntyneitä omista asioistaan mutta muuten sellaisia tyhjännaurajia. Kun vesimiehellä on hauskaa niin se ei välitä kauanko sitä kestää ja onko muilla hauskaa. Kauheita riekkujia ja itsekeskeisiä ihmisiä. Tunnen monta vesimiestä/naista ja kaikki samanlaisia: ei tiedä onko ne lintuja vai kaloja, herkkänahkaisia tyhjännaurajia!

      • Vesimies nainen

        Ihmetyttää asenteesi. Minulla on monta hyvää kala ystävää ja meillä ainakin synkkaa. Kalat on mielestäni kiehtova, mutta omituinen merkki. Tunnelmointi on tärkeää ja usein ollaan niin hemmetin kovista päällepäin, mutta silti herkkiä sisältä. Lisäksi kaloista saa hyvää juttuseuraa, kun ne on usein älykkäitä.

        Parhaiten kyllä viihdyn toisten vesimiesten hulvattomassa seurassa.


      • sleep-walker
        Vesimies nainen kirjoitti:

        Ihmetyttää asenteesi. Minulla on monta hyvää kala ystävää ja meillä ainakin synkkaa. Kalat on mielestäni kiehtova, mutta omituinen merkki. Tunnelmointi on tärkeää ja usein ollaan niin hemmetin kovista päällepäin, mutta silti herkkiä sisältä. Lisäksi kaloista saa hyvää juttuseuraa, kun ne on usein älykkäitä.

        Parhaiten kyllä viihdyn toisten vesimiesten hulvattomassa seurassa.

        Mun paras&rakas kaveri on vesimies-nainen ja toista samanlaista ei ole! Omalaatuinen, hauska ja loistava ystävä kaikkineen hyvä-ystävä-merkkeineen!
        Onhan niit vikojakin, niinkuin tilapäinen itsepäisyys:) mut kuka nyt on täydellinen.


      • vesimies
        sleep-walker kirjoitti:

        Mun paras&rakas kaveri on vesimies-nainen ja toista samanlaista ei ole! Omalaatuinen, hauska ja loistava ystävä kaikkineen hyvä-ystävä-merkkeineen!
        Onhan niit vikojakin, niinkuin tilapäinen itsepäisyys:) mut kuka nyt on täydellinen.

        olen itse vesimies ja voin sanoa, että siitä sä et saa ikinä muuta kuin ystävän kallehin, riippuu kuitenkin siitä haluaako vesimies sinut ystäväksi, koska hän on kyllä kaikkien kanssa päivää tuttu,mutta ystävä harvoin ja se ketä on se YSTÄVÄ, niin vesimies pitää sitä kultaakin paremmin kiinni ja on kaikki kaikessa.herkkä, kantaa välillä liiankin kanssa toisten murheita mukanaan,edellälävijä, ymmärtää enemmän mitä luuletkaan,ei ole materialisti,kinastelija,toiset vesimiehet(muutama minun vesimies koulukaveria) ovat kovia selvittämään toisten asioita toisten selän takana/tai valehtelee sujuvasti,eneginen,taiteilija,boheemi,erikoinen,ilkeä tarvittaessa,hyvä huumorintaju,antelias


      • veskarin
        vesimies kirjoitti:

        olen itse vesimies ja voin sanoa, että siitä sä et saa ikinä muuta kuin ystävän kallehin, riippuu kuitenkin siitä haluaako vesimies sinut ystäväksi, koska hän on kyllä kaikkien kanssa päivää tuttu,mutta ystävä harvoin ja se ketä on se YSTÄVÄ, niin vesimies pitää sitä kultaakin paremmin kiinni ja on kaikki kaikessa.herkkä, kantaa välillä liiankin kanssa toisten murheita mukanaan,edellälävijä, ymmärtää enemmän mitä luuletkaan,ei ole materialisti,kinastelija,toiset vesimiehet(muutama minun vesimies koulukaveria) ovat kovia selvittämään toisten asioita toisten selän takana/tai valehtelee sujuvasti,eneginen,taiteilija,boheemi,erikoinen,ilkeä tarvittaessa,hyvä huumorintaju,antelias

        vesimiehet voivat olla epävarmoja ja syrjään vetäytyviä ainakin itse koen olevani ujo ja ehkä liiankin herkkä toisten mielipiteille... ystävyys on aina merkinnyt minulle paljon, enkä halua loukata ketään, mutta usein vesimiehiä ymmärretään väärin tai emme tuo tarpeeksi selkeästi esiin, mitä ajattelemme. Emme ole laskelmoivia ja suunnitelmallisia, mutta luotettavia kuitenkin. Jotkut pitävät meitä yksinkertaisina kun tuijotamme kaukaisuuteen haaveillen ja parannamme maailmaa ajatuksissamme, mutta elämme kuitenkin tässä hetkessä tai pikemminkin tulevaisuudessa. =)


      • Anonyymi

        vesimiehillä liian tärkeä tehtävä elämässä - johdattaa yhteiskuntaa

        niin jättää se heille eikä sekaantua heihin, jättää niitä rauhaan

        hyvä kun tulee vastaan, mutta huonoa jos vihamielessä

        veismies kantaa itsellään aika isoja jumalallisia energioita
        niin on se pelastus olla sellaisen kanssa

        toisaalta vapaudesta voi tulla taakka kanssa
        kun koko ajan energiataso on hurjaa, niin se siinä tappaakin
        koska ei voi olla normaali mutta pakko ylittää itseään koko ajan
        ei voi istua rauhassa, mutta pitää hyppiä kuin pässi jonnekin


    • Veskari

      Olen vesimies-nainen ja tässä minun käsitykseni meistä vesimiehistä... Tulee kaikkien kanssa toimeen, mutta päästää oikeasti lähelleen vain harvat ja valitut. Koska luottaa 100 %:sti tosiystäviin ja kertoo syvimmätkin ajatukset heille, vaatii samaa myös vastapuolelta. Utelias, itsepäinen ja huumorintajuinen, vaikka joskus saattaakin vaikuttaa hieman tosikolta. Outojen seurassa ehkä varautunut mutta läheisten kanssa aina äänessä. Saattaa joskus tehdä itsensä tyhmäksi, mutta todellisuudessa on aivan muuta eli ymmärtää kyllä kaiken paremmin kuin kukaan voisi arvatakaan. Aikamoinen "peluri", josta ei voi kuin yrittää ottaa selvää -mutta takaan että se on vaivan arvoista:)!

    • Aitovesimies

      Ystävänä vesimies -nainen on oma aito ja luotettava, kiltti, pystyy samaistumaan toisen tunteisiin, osaa lukea toista ja ymmärtää milloin olla ystävä toiselle. Oikeasti olemme heeeeeelvetin fiksuja ja havaitsemme sellaisiakin ympärillä tapahtuvia asioita, joita muut eivät välttämättä huomaa. Olemme omaan rauhaan vetäytyviä ajattelijoita, mutta viihdymme porukassa, juhlimme paljon, nauramme ja omaamme hyvän huumorintajun. Olemme huonoja puhumaan muille omista huolistamme tai tarpeistamme, ja usein patoammekin kaikki maailman murheet syvälle, ennen kuin joskus tulee aika ne purkaa. Rakastamme kuitenkin puhua itsestämme ja saavutuksistamme ja kun joku kysyy, vastaukselta on usein pitkä löpinä vähän kaikkea. Olemme ujoja mutta huomiota kaipaavia ja usein nopeasti lämpeäviä ja rohkaistuvia. Mitä seksiin tulee, haluamme vastapuolelta sängyssä huomiota, jotta voimme itse antaa sitä moninkertaisesti. Vesimies analysoi (joskus liikaakin) vastapuolen valintoja niin petipuuhissa, kuin muutenkin.

      Mm. Kaiken analysoinnilla vesimies etsii suuntaa omalle elämälleen, etsii kumppania ja maailmanparentamisen keinoja, tekee joskus vääriä valintoja näiden analyysien pohjalta, mutta palaa kuitenkin takaisin reitille ja jatkaa etsimistä.

    • Anonyymi

      kylmää niin kylmää ettei lämpöä ole eikä tulee
      ellet työnä kaksi sormea pistorasiaan ja otat hörpyn

      • Anonyymi

        kaikki sydänvaivaiset tarvitsevat 220 volttia
        vesimies antaa sen teille

        kylmää rauhoittavaa


    • Anonyymi

      kaunista vain seurata sivusta katsomossa peliä jossa vesimiehet luovat maailasta teknokraattisen

      saanko mäkin ilmaisen sähköauton?
      tai jätätte ilman jopa kenties kuolemaan

      en ollenkaan ole varmaa, että vesimies välittää muista
      ehkä näkyykin että nykyiset vesimiehet opiskelevat kristinuskoa
      tai harjoittavat jotakin vanhaa elämän muotoa nähdäkseen mitä on ollut ennen
      mutta ihan omiin tarkoituksiinsa

      uskon, että vesimiehen aikaan ihmisiä kuolee vain kuivuuteen
      tajuaako vesimies jakaa muille?
      no, ei tunnu vielä siltä

      ettei kävisi niin, että tavarapaljouden aikana toisilla on kaikkea ja toiset kuolevat nälkään

      natsimenoa riittää
      vaikkei se natsiajattelu olekaan lineaarista mutta voi yllättää
      että tyhjältä taivaalta putoaa se sähköauto niskaan ja tappaa tyhmää autotoivojaa

    • Anonyymi

      kovat merkit kerääntyvät yhteen koska ymmärtävät toisiaan

      samaa näkyä oli joskus taannoin suomen armeijassa, jossa epäilen, että olisi samassa osastossa montaa oinasta ja oinashan on sodan jumala

      niin monta oinasta samassa sillähän siirretään maa sijoiltaan eikä hoidetaan suomen maaseudun maailman kriisin asioita......tuloksena että ei ole enää maaseutua


      kiinnostaa, mitä tapahtuu ystävyydelle ja suhteelle, jossa pelkät kovat merkit
      koska tiedetään, ettei jotkut merkit tule toimeen keskenään

      huonoa kun joudutaan opiskelemaan elämän aikana toistensa
      ja helpommin kun perheessä on synnynnäinen erilaisuus
      joka voi olla oma vanhempi tai oma lapsi
      siksi siitä kannalta omia lapsia kannattaa synnyttää
      että jospa onnistaa syntyy juuri sellainen, mistä on ollut puutetta

      ja synnytys on arpapeliä...ja toisaalta evoluutiota

    • Anonyymi

      Monissa näissä kommenteissa ei oteta huomioon vilpittömyyttä. Kyllä, veskarina ymmärrän, että suomalaisessa kulttuurissa voi olla provosoivaa toisen peittelemätön iloisuus, mutta tämä johtuu juuri siitä herkkyydestä, ja se synkempi ääripää löytyy sieltä myös, jos toisella kiinnostusta olisi siihen tutustua. Se puoli ei sitten olekaan mikään "tyhjännauraja" (kuinka ruma ilmaus). Veskari ei yritä miellyttää. Tarkkaavaisuus johtuu juuri siitä, että oppii elämän aikana, että monet miellyttävät hurmaavasti kunnes lopulta puukottavat selkään. Veskari ei siedä epäaitoutta, mutta on valmis myös hyväksymään sen toisessa pienellä etäisyydellä, koska ei halua muuttaa ketään kuten ei itseäänkään. Veskari haluaisi että kaikki tulisivat toimeen mutta se ei onnistu niin kauan kuin ihmiset teeskentelevät ja yrittävät olla parempia kuin oikeasti ovatkaan. Rehellisyys ja uteliaisuus tuo ihmisiä lähemmäs. Veskarit ovat hyvin uteliaita.

      Kaikki ihmisissä ei siis ole sitä miltä näyttää, on Veskari oppinut (ja kiinnostus tähän yhdistää esim. veskaria ja skorpparia). Veskarilla on yleensä värikkäin kaveriporukka, joka lopulta valikoituu juuri aitouden perusteella.

      Veskari haluaa tehdä itsellensä ja muille palveluksen ja näyttää itsensä sellaisena kuin on, säästyäkseen pettymyksiltä. Mielestäni se on poikkeuksellisuudessaan rohkeaa ja myös kollektiivisesti empaattista, vaikkei aina sovinnaista ahdasmielisimpien mielestä. Veskarithan päätyvät yleensä ammattiin, jossa ovat vastuussa muistakin kuten esimerkiksi hoitotyöhön, ohjaajaksi tai opettajaksi. Ja näihin kuvailuihin voinee samastua ehkä muutama muukin kuin juuri Aurinko-veskari.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe