Loistavin selvänäkijä

Candid

Kuka mielestänne on paras selvänäkijäkokemuksenne?

311

54380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse mainostaa

      selvä aloitus ja jatko samalta henkilöltä.
      Luonnollistahan se, kun laittaa firmaa pystyyn.
      Aika säälittävää vaan.

      • Marileena

        Hei, hienoa, että tuodaan esille hyviä näkijäkokemuksia. Kiitos tiedoista. Itse etsin aina palstoilta hyvää palautetta saaneita ja soitan heille.


      • Anonyymi
        Marileena kirjoitti:

        Hei, hienoa, että tuodaan esille hyviä näkijäkokemuksia. Kiitos tiedoista. Itse etsin aina palstoilta hyvää palautetta saaneita ja soitan heille.

        Tietääkö joku selvänäkijää, joka näkee hyvin menneisyyteen, tulevaa en siis halua tietää. Osa näkijöistä on ilmeisesti huijareita, haluaisin vinkkejä oikeista selvänäkijöistä, kiitos jo etukäteen.


    • tyyteli

      tänne heitit ihan itsellesi, että voit vastata kehuvin sanakääntein itseäsi ehkäpä jopa maailman parhaaksi selvännäkijäksi?

      • Mirja ei nettiin kirjoittele

        Mirja ei netissä kirjoittele, asiakkaansa kylläkin. Tyytyväisiä on niin paljon. Tämä näkijä on uskomattoman tarkka ja valtavan empaattinen.


      • HÖPLÄSTÄVETÄJÄ

        kYLLÄ KIRJOITTELEVAT. HARVEMMIN TÄNNE ULKOPUOLISET EKSYY KIRJOITTELEMAAN, KUKAAN EI VIITSI KIRJOITELLA ENEMMÄN JA VÄHEMMÄN TOTEUMATTOMISTA ENNUSTUKSISTA. AINAKAAN NÄKEMÄTTÄ JA TIETÄMÄTTÄ YHTÄÄN MITÄÄN ASIAKKAASTA EI VOI MITÄÄN SANOO TAI ENNUSTAA TULEVAISUUTTA TAI KERTOA PERSOONASTA.


    • Pirkko

      Nita Sainio vakuutti. Ei luvannut muista poiketen kuuta taivaalta vaan näki tilanteen rehellisesti sellaisena kuin se oli.

      • Soittanut asiakas

        KYLLÄ TÄMÄ MIRJA ON HYVÄ NÄKIJÄ. OSASI MULLE KATSOA LASTENI SYNTYMÄN. HYVÄ ON JA TARKKA KUIN KELLO. KAMALASTI ON KATEELLISIA HÄNTÄ HAUKKUMASSA.


      • vai sillai
        Soittanut asiakas kirjoitti:

        KYLLÄ TÄMÄ MIRJA ON HYVÄ NÄKIJÄ. OSASI MULLE KATSOA LASTENI SYNTYMÄN. HYVÄ ON JA TARKKA KUIN KELLO. KAMALASTI ON KATEELLISIA HÄNTÄ HAUKKUMASSA.

        Tuo edellinen kommentoija kertoi vain näkijästä, jonka hän on todennut hyväksi. Missä kohdassa hän nyt mahtoi ketään haukkua?

        Opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemasi.


      • Mistä mahtaisi saada

        Hei, löytyykö tälle puh.numeroa tm.? Soitto / täytyykö käydä? Hinta?


      • Inkkus
        Mistä mahtaisi saada kirjoitti:

        Hei, löytyykö tälle puh.numeroa tm.? Soitto / täytyykö käydä? Hinta?

        Minä soitin tälle Mirjalle, (aik. unilin) joskus reilu vuosi sitten. No ei ole MITÄÄN TAPAHTUNUT - joten kannattaa miettiä ennen kuin soittaa.
        Lupasi asioita, aika yksityiskohtaisiakin ja ei ole menneet niin kuin hän sanoi.


      • Angeline-Angeline
        Inkkus kirjoitti:

        Minä soitin tälle Mirjalle, (aik. unilin) joskus reilu vuosi sitten. No ei ole MITÄÄN TAPAHTUNUT - joten kannattaa miettiä ennen kuin soittaa.
        Lupasi asioita, aika yksityiskohtaisiakin ja ei ole menneet niin kuin hän sanoi.

        Minulle Mirja on nähnyt hyvin tarkasti. Olen näkijä itsekin ja sitä kautta saanut vinkin Mirjasta. Kyllä hän on aito näkijä ja ennustukset toteutuivat työpaikan ja parisuhteen osalta juuri kuten hän sanoi.


      • jari.46
        Angeline-Angeline kirjoitti:

        Minulle Mirja on nähnyt hyvin tarkasti. Olen näkijä itsekin ja sitä kautta saanut vinkin Mirjasta. Kyllä hän on aito näkijä ja ennustukset toteutuivat työpaikan ja parisuhteen osalta juuri kuten hän sanoi.

        Olen soitelu tälle Mirjalle 3.5kk aikana aina n. kolmen kuukauden välein ja aina hän saman sanoo.. näkeekö vai onko sattumaa..


      • jari.46
        jari.46 kirjoitti:

        Olen soitelu tälle Mirjalle 3.5kk aikana aina n. kolmen kuukauden välein ja aina hän saman sanoo.. näkeekö vai onko sattumaa..

        Siis tarkoitin tietenki että olen soitellu 3. viikon välein


      • yks nainen vaan
        jari.46 kirjoitti:

        Siis tarkoitin tietenki että olen soitellu 3. viikon välein

        Hei. ei niin usein kannata samalle soittaa,se voi hyvinkin muistaa mitä on sinulle aiemin sanonut,.


      • niin että
        yks nainen vaan kirjoitti:

        Hei. ei niin usein kannata samalle soittaa,se voi hyvinkin muistaa mitä on sinulle aiemin sanonut,.

        Kuka on paras?


      • Anonyymi
        yks nainen vaan kirjoitti:

        Hei. ei niin usein kannata samalle soittaa,se voi hyvinkin muistaa mitä on sinulle aiemin sanonut,.

        😅😂🤣😭


      • yks nainen vaan kirjoitti:

        Hei. ei niin usein kannata samalle soittaa,se voi hyvinkin muistaa mitä on sinulle aiemin sanonut,.

        😂🤣 12 Vuotta vanha kommentti joka pelasti lauantai iltapäiväni! Nyt on päivän (ehkä jopa viikon) parhaat naurut naurettu, Kiitos "yks nainen vaan" ! 😄


    • Tellerrvo

      Minä olen lukenut tätä intternet-keskustelua tästä Mirjasta ja uskaltauduin soittamaan elämäni ensimmäistä kertaa ennustajalle. Hän vaikutti ystävälliseltä ja lämpimältä ihmiseltä. Kyllä minun elämäni solmut tuli yllättävän tarkasti kuvatuiksi ja tulevaankin sain ennustuksen. Kovasti tuntui olevan puhelin varattu, koitin monta kertaa. Vaikutti aidolta näkijältä.

      • Mervi vaan

        Luin toiselta palstalta, että tälle Mirjalle oli tullut kamalaton vyöry puheluita. Ajattelin yrittää uskaltautua soittaa. Tietääkö teistä joku, maksaako sekin jo jotakin jos en uskallakaan puhua ja lopetan puhelun kun hän vastaa tai sanon vaan että näkemiin. Olen todella ujo. Mutta kun täytyisi saada tietää saanko yleensäkään ikinä enää töitä. Masentaa tämä tilanne.


      • Olet kyllä tosi ujo.
        Mervi vaan kirjoitti:

        Luin toiselta palstalta, että tälle Mirjalle oli tullut kamalaton vyöry puheluita. Ajattelin yrittää uskaltautua soittaa. Tietääkö teistä joku, maksaako sekin jo jotakin jos en uskallakaan puhua ja lopetan puhelun kun hän vastaa tai sanon vaan että näkemiin. Olen todella ujo. Mutta kun täytyisi saada tietää saanko yleensäkään ikinä enää töitä. Masentaa tämä tilanne.

        Olet vähän omituinen, onko sinulla kaikki kunnossa? Ei selvänäkijä ole pelottava. Mene lääkäriin.


      • chevalc
        Olet kyllä tosi ujo. kirjoitti:

        Olet vähän omituinen, onko sinulla kaikki kunnossa? Ei selvänäkijä ole pelottava. Mene lääkäriin.

        kyllä näitä on aikojen alusta ollut. SElvänkeminen on suvussani ollut isäni puolelta peritty asia. Näistä näkijiöstä Mirja on aito näkijä. Isäni oli samaa mieltä.


      • Soittanut
        chevalc kirjoitti:

        kyllä näitä on aikojen alusta ollut. SElvänkeminen on suvussani ollut isäni puolelta peritty asia. Näistä näkijiöstä Mirja on aito näkijä. Isäni oli samaa mieltä.

        Minä kaivelin muistiinpanoja, soitin hänelle 1,5 v sitten.
        Ei ole mitään tapahtunut hänen ennustamisestaan. Olin silloin lähdössä useamman kuukauden pituiselle ulkomaan matkalle, ja hän ennusti, että matka tulee peruutumaan ja joudun siirtämään sitä vuodella.
        Lisäksi piti tulla rahaa ja menestystä ym. ym.
        No matkan tein aivan aikataulussa ja eikä elämä mitenkään muutenkaan ole suuremmin muuttunut.
        Ei siis mikään ole paikkaansa pitänyt - joten ei kannata soitella.. uskokaa


      • Mirja che
        chevalc kirjoitti:

        kyllä näitä on aikojen alusta ollut. SElvänkeminen on suvussani ollut isäni puolelta peritty asia. Näistä näkijiöstä Mirja on aito näkijä. Isäni oli samaa mieltä.

        Huono !!Mirja se jaksaa mainostaa itseään koko ajan !!nämä kaikki on mirjan omia kirjoituksia höpöttää vaan omiaan.älä jaksa enää.


      • Anonyymi
        Mervi vaan kirjoitti:

        Luin toiselta palstalta, että tälle Mirjalle oli tullut kamalaton vyöry puheluita. Ajattelin yrittää uskaltautua soittaa. Tietääkö teistä joku, maksaako sekin jo jotakin jos en uskallakaan puhua ja lopetan puhelun kun hän vastaa tai sanon vaan että näkemiin. Olen todella ujo. Mutta kun täytyisi saada tietää saanko yleensäkään ikinä enää töitä. Masentaa tämä tilanne.

        Turhaan huijarille soitat ja vähiä rahojasi tuhlaat.
        Se nyt vain on niin, että ilman koulutusta et kunnon työtä saa! Usko se. Ja mene heti koulutukseen, mihin tahansa, mutta mieluiten sille alalle mikä kiinnostaa tai mihin on vähiten antipatiaa. Käy se koulu, ime aivan kaikki oppi minkä pystyt saamaan. Sitten töitä kyselemään ja mieluiten henkilökohtaisesti alan firmoista.
        Jos ei tärppää niin lisää koulutusta joko samalta tai toiselta alalta. Ilman koulutusta sinulta puuttuu ne työssä tarvittavat perustiedot ja ilman työtä jäät. Vääränkin alan koulutus auttaa. Ulkomaan kieliäkin olet varmaan jo peruskoulussa saanut oppia, joten mene ulkomaille jos et Suomesta töitä saa tai muuten haluat laajentaa näköalaasi.
        Niin, minä kävin ammattiin valmistavia kouluja 6 vuotta kansakoulun jälkeen. Kielitaidottomana iulkomailla työssä vajaan vuoden, kun ei Suomesta elinkeinoa löytynyt. Kolmen aivan eri alan ammatit piti oppia ja opin myös. Nyt olen ollut eläkkeellä 17 vuotta ja hyvin menee, mutta menköön. Tämä perusteeksi sille, mitä sinulle neuvoin. Ja vielä kerran: Jo minun aikanani ihmisen piti keskimäärin kolmeen eri ammattialaan kouluttautua työtä, asuntoa ja leipää saadakseen. Nyt voi tarvita enempäänkin. Ja kun jotain olet oppinut, niin opettele aina uutta ammattiainetta, älä putoa kelkasta! Minä tein sen virheen, etten alkuperäisen ammattini kehitystä seurannut, mutta ei siitä onneksi haittaa juuri ollut.
        Vielä noista ennustuksísta. Ei ne ennustajat mitään tiedä. Itse tiedät parhaiten. Sinulla on joku tausta, historia itsestäsi. Sitten sinulla on useita eri suuntia, mihin voit suunnata jatkon. On ihan sinusta itsesäsi kiinni, millaisen tulevaisuuden haluat. Ihan kaikkea et saa, mutta suuren osan saat siitä, minkä valitset. Sinun on vain itse ryhdistäydyttävä ja alettava toteuttaa tulevaisuuttasi.
        Näin se muuten on!


      • Anonyymi
        chevalc kirjoitti:

        kyllä näitä on aikojen alusta ollut. SElvänkeminen on suvussani ollut isäni puolelta peritty asia. Näistä näkijiöstä Mirja on aito näkijä. Isäni oli samaa mieltä.

        Kukaa ei ole selvännäkijä ne puhuu palturia hyväuskoset uskoo kaikki mitä niille höpisee selvännäkiät rahastaa hyväuskosilta rahat


      • Anonyymi
        Olet kyllä tosi ujo. kirjoitti:

        Olet vähän omituinen, onko sinulla kaikki kunnossa? Ei selvänäkijä ole pelottava. Mene lääkäriin.

        Arka ja ujo ei ole sama asia kuin sairas tai tyhmä. Voi olla hyvinkin älykäs ja viisas. Ymmärrätkö sinä joka kehoitit tätä ystäväämme menemään lääkäriin näiden kahden asian eron? Ehkä erityisherkkä.


    • On tiennyt sinikka niminen meedio,kun hän sanoo aikoja niin ne on pitänyt paikkansa .näki mun saidaudet ja näki mulla miesystävän ja kuvaili vielä millainen hän on siis ulkonäöllisesti . olen soittanut sinikalle kolmen vuoden välein . Aika arvokas on ,mut kyllä sitten kans tietää . 1,5 tuntia maksaa 40e. Maksetaan hänen tililleen ja numero mihin soitat on kännykkä numero ja se puhelu on sitten tosi halpa .

      • 18tr

        Sinikan yhteystiedot ? En voi laittaa omaa osoitettani, koska nimi selvästi tunnistettavissa.

        Kiitos vastauksesta

        18tr


      • tulenloimu
        18tr kirjoitti:

        Sinikan yhteystiedot ? En voi laittaa omaa osoitettani, koska nimi selvästi tunnistettavissa.

        Kiitos vastauksesta

        18tr

        vapaapäivänä istahtaa kirjastoon sillä sieltä löytää kirjallisuutta "alalle".
        hupijuttuja enimmäkseen :)


      • Elämä ..

        Hei ! Pitkä aika tosin,mutta . Laittaisitko Sinikan puh.numeron. Olisin kiitollinen sinulle . Jään kuitenkin odottamaan viestiäsi.


    • Pratar

      Mirjalle Unilin aikakaudella ja sen jälkeenkin.
      Minun luottonäkijä on kuitenkin nainen joka ei ennusta puhelimitse
      vaan pitää mennä käymään, tunti maksaa 45euroa. Ei paha.
      Mirjasta vielä.. siis 0700-numerossa.
      Mm. eräästä miehestä sanoi että kyllä siitä suhde koituu.
      Nyt kyselin samasta miehestä n. 1,5 vuoden kuluttua hän sanoi että
      on liian konservatiivi sellaiseen:((
      Opintoasiat eivät käyneet toteen. Meni toisin, minun kannaltani kuitenkin hyvin.
      Ihmisenä miellyttävä, toki on, näkijänä osaaminen jää nähtäväksi.
      Jäi ristiriitainen olo, vähän tympeä fiilis, kun ei mitään kertonut oma-aloitteisesti.

      • kokemusta on

        Rahastavat selvänäkijät eivät ole aitoja. Jotain kyllä sattuu aina paikalleen kun paljon puhuu, vaikka tavallinen ihminenkin alkaisi ennustaa.
        Mitä suurempi palkkio, sen huonompi tietäjä!


    • TyytyväinenAsiakas

      Astildirdotter, hän on ennustanut mm. meneillään olevan laman oikein. Kannattaa etsiä hänen viimeisin viestinsä täältä S24:stä, synkät ajat koittavat euroopalle.

    • marina.pellinen

      Olen kauan käyttänyt Aliisaa. Hyvä olo tulee.Aika hyvin pitää ennusteet. Muutamia heittoja aikatauluissa kyllä ollut. Eija Nikko ollut myös hyvä. En tiedä vieläkö ennustaa.Aliisalla ollut Minä Olen -lehdessä tiedot.Tästä Mirjamista olen kuullut hyvä. Itse en ole soittanut. Kannattaa kokeilla eri ihmisiä. Myös itse olen I Ching-korteilla saanut tosi hyviä vastauksia itselleni kysymyksiin. Kannattaa kokeilla sitäkin!

    • innal

      Iiris Roine ja Sirkka Areva, molemmat jo poismenneitä. Molemmat myös näkivät minulle samoja asioita. Osa toteutunut, osalle odotan vielä hetkeä. Yhdenmukaisuus heidän jutuissaan uskomaton. Rauhaa ja lepoa molemmille :)

    • tellepatia

      Paras selvännäkijä, johon olen ollut yhteydessä, ei enää taida olla elossa. Hän oli todella vastuullinen, keskittyi kuhunkin kyselijään todella huolellisesti. Ja hän oikeasti "näki". Ja erotan tämän ennustamisesta. Hän ei yrittänytkään ennustaa tulevia pitkällä aikavälillä, vain sen, minkä pystyi nykyisen tilanteen perusteella kertomaan. Loistava ihminen.

      Mutta sitten olen soittanut muutamia kertoja toiselle näkijälle. Hänestä minulla on parin vuoden kokemus ja soittokertoja yhteensä viisi. Ensimmäiset kerrat olivat lupaavia ja asiat menivät kuten hän sanoi. Olen tänä vuonna soittanut hänelle kaksi kertaa, toinen soitto pitkästä aikaa ja toinen hieman tarkastusluonteinen soitto. Olen ajatellut, että hän on myös vastuullinen ja oikeasti "näkee" asioita. Korostan taas, että en usko ennustuksiin vain selvännäköön ja sen myötä lähiajan tapahtuminen mahdolliseen näkemiseen. Mutta nämä tämän vuoden soitot ovat saaneet minut todella hämmennyksiin. Näkijäni tuntuu kyllä nyt puhuvan hieman tyylillä "mitä mieleen juolahtaa", hän ikäänkuin etsii vihjeitä minun kertomastani. Tulee mieleen, että nyt hän ei ole "kunnossa" tai sitten aikaisemmilla kerroilla hän on osunut oikeaan hieman sattumalta. Yhä kuitenkin uskon, että selvännäkemistä on olemassa. Ehkä kyky on kuitenkin hyvin harvinainen. Ehkä tämä minunkin näkijäni näkeekin, mutta tuntuu siltä, että ei aina. Joten enemmän saisi olla vastuullinen eli hänen tulisi kertoa asiakkaalle, että nyt ei tule mitään tuntemuksia. Olen varma, että oikea näkijä saa todella vahvoja tuntemuksia asioista. Näkijä siis itse kyllä tietää, milloin on "tosi kyseessä", milloin ei. Toivon näkijälleni kaikkea hyvää, oikeita näkyjä ja kykyä erottaa ne omista mielikuvista.

      Ja tietysti haluan uskoa, että kävisi niin kuin hän sanoikin ;)

      • Anonyymi

        Ei kukaa pysty ennustaa toiselle se pitäs tajuta mutta voihan sen rahan käyttää noinkin jos on ylimäärästä


    • innal

      kenelläkään antaa vinkkiä samankaltaisista henkilöistä kuin ed. mainittu ? Eli Areva ja Roine ? Kysellyt ja kuulostellut, mutta kaikissa tuntuu olevan joku "mutta"

      • ruohotupsu

        Minä olen soittanut Sallille, Raaheen. Soitin kolme vuotta sitten, kaikki on mennyt niinkuin hän sanoi. Soitin uudestaan nyt alkuvuodesta, Salli tiesi tulevan työpaikkani ja hankaluudet viranomaisten kanssa sekä paljon muuta. Luotan häneen täysin


    • Tunnustan ennustan..

      Mitäs mieltä olette meedio Olli KAlajoesta? Hän on omien sanojen mukaan suomen tunnetuin elossa oleva selvännäkijä?

      Hänestä aika vähän tietoa? Sen tiedän että ei puhelimitse tms. ennusta vain kädenviivoista?

      Kuulin kyllä että hänestä ei ihmiset uskalla mitään negatiivista kirjoittaa kun on kuulemma nostanut kunnianloukkasusyytteen? Onkohan totta?

      • yäkkis

        Kalajoki puhuu asiakkaistaan erittäin rumasti. Hänen face sivuillaan on jukisia linkkejä ja ne ovat aika ällöttäviä ja kuvottavia, hyvin seksistiä. Kyllä näin tunnetun näkijän pitäisi hieman hillitä itseään. Yäk. en tiedä mikä siihen on mennyt, mutta joku on nupissa kilahtanut. Vanha äijä ja no joo...


      • Anonyymi

        Kannattaa pysyä kaukana kyseisestä "meediosta"


      • Anonyymi

        Ei tienny mulle eikä mun kaverille mitään


    • Alliisalta

      Iiriksen ja Sirkan asiakkaista moni on siirtynyt Helsingissä vaikuttavalle Irene Omrille.

      • niin varmaan

        Mistä sinä sen tiedät? Onko sinulla kenties joku kortisto Iiriksen ja Sirkan entisistä asiakkaista? Ottavatko he sinuun yhteyttä ja kertovat mitä tekevät?
        Kuulostaa kyllä vaan ihan epätoivoisesta asiakkaiden kalastamiselta. Mainostaminenhan on täällä kielletty.


    • pallopäällä

      Hei sinä joka olet käynyt Salli nimisen näkijän luona! pystytkö antamaan yht.tietoja hänelle? Hän kävi muutama vuosi sitten omalla paikkakunnallani ja haluaisin käydä uudelleen hänellä.

    • TIMANTTI-66

      Hei,
      Mielestäni Ritva Ryynänen Joensuusta.
      Hän tulee nyt ma-ti 21.-22.5 tikkurilaan.
      Oli kadoksissa monet vuodet mutta nyt löysin juuri tällä viikkolla hänet 2012.
      Minulla käynti hänellä n.25v sitten ja kaikki on tainnut pitää paikkaansa minkä muistan.
      SUOSITTELEN!!!

      • Pää sekaisin

        Hei.
        Kertoisitko mistä löytyy Ritvan yhteystiedot?


      • tyttö pohjolasta

        Kokemusta on itsellänikin Ritva Ryynäsestä. Hän ennusti minulle kauan, kauan sitten, siitä lienee yli parikymmentä vuotta.

        Muuta en ennustuksesta muista kuin sen (kun en valitettavasti kirjoittanut asioita ylös), että hän kertoi minulle tulevan riitaa perintöasiasta vaalean naisen kanssa.

        Siinä mahdollisia vaihtoehtoja miettiessäni olinkin aivan ihmeissäni, että kenen ihmeen kanssa nyt moinen riita vois tulla.

        No, aikaa kului siitä ennustuksesta varmaan yli kymmenen vuotta kun tämä asia sitten toteutui.
        Riita tosiaan tuli yllättävältä taholta... ja vaalean naisen kanssa!

        Kehoittaisinkin kaikkia muistamaan, että ennustukset eivät välttämättä toteudu pikaisesti, kuten tämäkin esimerkki osoittaa.


    • Tyytyväinen tallaaja

      Moikka! Minä olen olli kalajoen juttusilla joskus käynyt.Hän on maan parhain näkijä.Osasi kertoa kysymättä mitään vihjeitä.Hänellä on ollut sairautta,en tiedä jatkaako enään.

      • Tietää!

        Kyllä Olli jatkaa edelleen! Mainostaa lehdissä ja gooklettamalla löytyy hänen blogi! Yhteyden saa myös Facebookin kautta!


      • tomaattimurska
        Tietää! kirjoitti:

        Kyllä Olli jatkaa edelleen! Mainostaa lehdissä ja gooklettamalla löytyy hänen blogi! Yhteyden saa myös Facebookin kautta!

        Kävin Olli Kalajoella noin 14 vuotta sitten. Äänitin istunnon. Mikään ei ole pitänyt paikkansa. Olin silloin sinkku. Tulevaa kumppania hän ei nähnyt. Kysyin suoraan, saanko vielä omia lapsia. Hän sanoi, että et saa. Kahden vuoden kuluttua tästä minulla on mies ja poika. Ihan huu haa mies tämä Kalajoki.


      • Anonyymi

        Ei kyllä tienny


    • Voivoivoe.

      ootte te pöhköjä.

      • feikkisairaanhoitaja

        Olli Kalajoki ei ole edes mikään näkijä. Hassu vanha äijä mielikuvitusmaailmassa,tappelee ihmisten kanssa ja on nykyisin kertomansa mukaan kuolemansairas. Että kevyet mullat!


      • juliajuliaoon

        Maailma ei mitään menetä jos häntä kohta ei enää ole.Moni varmasti huokaisee helpotuksesta kun sen ihmisen jatkuva muutaman ihmisen piinaaminen valheineen loppuu siihen. On se todellista henkisentyön mainosta kun se kirjoittelee kiusaamastaan naisesta että se haluaa oksentaa sen naisen limav*tuun. Herranjumala kuka normaali liki seitsämänkymmppinen mies edes kirjoittelee kestään naisesta tuollaisia vaikka nyt kuinka sitten olisi vihainen tai katkera.
        Toivokaamme että hän pääse sitten pian todelliseen henkimaailmaan sovittamaan tekojaan ja loukkaamisiaan.


      • huuhaaata

        sillä äijällä kyllä viiraa ja pahasti ja varmasti karma hoitaa näitä juttuja ollinkin kohdalla


      • HÖHKÖ
        feikkisairaanhoitaja kirjoitti:

        Olli Kalajoki ei ole edes mikään näkijä. Hassu vanha äijä mielikuvitusmaailmassa,tappelee ihmisten kanssa ja on nykyisin kertomansa mukaan kuolemansairas. Että kevyet mullat!

        NIIN ON AIKA OMITUINEN HÖPÖTTÄJÄ TÄMÄ KALAJOKI. EI MITÄÄN TOLKUUA JUTUISSA EIKÄ OIKEIN SELVÄÄ SAA SEN PUHEESTA. ILMEISESTI NYT ON OPPINUT ESIM. JOS KYSYY SAANKO LAPSEN, KUN ON MONTA VUOTTA YRITETTY, NIIN ILMEISESTI VASTAUS ON ET SAAT, KUN NIIN ONNELLISEN NÄKÖINEN "PIRKKO" TULI SEN VASTAANOTOLTA. VOIN ENUUSTAA KAIKILLE TEILLE, ETTÄ TULETTE SAAMAAN KAIKKEA HYVÄÄ MITÄ IKINÄ HALUATTEKIN TAI OSAATTE TOIVOA. EI TARVITSE YHTÄÄN ITSE PONNISTELLA TAI TEHDÄ MITÄÄN SEN ETEEN. KAIKKI TUPSAHTAA VAAN ETEEN KUIN TARJOTTIMELLA OLISI TUOTU. SIINÄ VAAN ISTUSKKELETTE MUKAVASTI SOHVALLA JA KATSELETTE LEMPI SARJAA TELEVISIOSTA ODOTELEESSA. KYLLÄ KAIKKI ILMAANTUU ENNEMIN TAI MYÖHEMMIN, KUN HENKI MAAILMASSA EI OLE AIKAA. KAIKKEN TOIVEET ON JONOSSA, TOISTEN TOIVEET ON SEN VERRAN SUURIA, ETTÄ VALMISTUS VIE VÄHÄN ENEMMÄN AIKAA. EI TARVI MAKSAA MITÄÄN.


    • ErWin

      Kyllä paras ennustaja oli palstalla toiminut Samizar. Hän tiesi. Ja myönsi myös, jos ei mitään tuntenut näkevänsä. Rehellinen ja pyyteetön.

    • pepe o

      Minä itte oon paras. Kellekään ei oo tarvinnut soitella!

      Aina ei vain jaksa nähdä selviä?...

    • En ole tyhmä.

      Heh. Naurattaa kun täällä selvänäkijät itseään mainostavat kerta toisensa jälkeen :D

      • En tajua tätä juttua

        Kertoisiko joku ihan konkreettisen tapahtuman. Tarkoitan että mitä on "ennustettu" ja kuinka se sitten toteutui. En millään jaksa uskoa että asioita voi nähdä etukäteen.
        Jos näin olisi, niin nämä näkijät eivät ainakaan töppäilisi omassa elämässään, koska osaisivat varoa etukäteen.


      • pepe o
        En tajua tätä juttua kirjoitti:

        Kertoisiko joku ihan konkreettisen tapahtuman. Tarkoitan että mitä on "ennustettu" ja kuinka se sitten toteutui. En millään jaksa uskoa että asioita voi nähdä etukäteen.
        Jos näin olisi, niin nämä näkijät eivät ainakaan töppäilisi omassa elämässään, koska osaisivat varoa etukäteen.

        Noo, enteet on otettava vain sattumina.

        Töppäily kasvattaa luonnetta? Paniikki, tunteet, hormonit yms. sekoittavat teoreettisen osaamisen soveltamista käytäntöön?

        Kusetusta koko selvänäkö, usko pois! ;)


    • monasti kokeillu

      Soitin jollekkin näkijälle joka puhui todella paljon samalla udellen minulta asioita. 40e meni siihen soopaan. Kristallisilta tekee tarkkoja tulkintoja, vastaa ehkä yhteen lisäkysymykseen jos kysyy jostain vielä niin antaa linkin sivuilleen jossa vaihtoehtoina 70e/60min puhelu tai 250e 4kertaa/kk puhelu...huh hu. Nina Kallio on aika tarkkakin tulkitsija ja vastaa kerta toisensa jälkeen lisäkysymyksiin, iteä oikein hävettää kun olen niin monta lisäkysymystä pistäny ja hän vaan sano kun pahoittelin, että ei ole vaivaa vaikka kyselee eikä ota mitään lisähintaa siitä. Claudia Eve ottaa 70e ja puhuu ympäripyöreitä ehkä jotain näkeekin mutta hyvin vähän. Nämä tulkitsijat jotka on jonkun firman palkkalistoilla ei ole näkijöitä niillä oln mahdollisuus tehdä joko näkijäntöitä tai aikuisten viihedepuheluita, yksi tutun ystäväni tekee tälläiselle töitä. Niistä ennustuksista ei makseta hyvin mutta kun äijille huohottaa puhelimessa ni niistä saa paremmin. Jos ottaa molempia puheluita ni siinä saa olla valmistautunut että tuleeko tulkinta vai hävyttömät puheet. Kannattaa kysyä töihin niihin niin tajuatte sen, sinne pääsee kuka vaan

      • RAHASTUSTA!

        Järkyttävää rahastusta !! HÄPEÄ KRISTALLISILTA! 240,-EUROA !!! PLUS PUHELINLASKU!!!


      • HaluaaUskoa

        Mulla kans kokemus tuosta Nina Kalliosta.. On rehellinen kun sanoin ettei nähnyt parisuhteen kohdalla kuin on/off ja aika auki on eikä pystynyt ennustamaan - ja sanoikin siitä rehellisesti.. Työtilanteen näki aika hyvin, puhui apatiasta ja jopa masennuksesta ja silloin olin vaan että just joo - ja nyt vaan mietin että ok no niinhän se meni..
        Muut asiat eh.. En tie.. Kk - kerrallaan tuli ja voiko oikeasti "kk kerrallaan" niin tarkasti että vähä ku sääennuste tulisi? Kuulosti hieman horoskoopilta jopa mutta parit asiat meni kyllä nappiin.. Muut rakkkausasiat ei ihan kohdalle osuneet - mutta kaverin kohdalle kyllä 😆


      • uskontähän
        HaluaaUskoa kirjoitti:

        Mulla kans kokemus tuosta Nina Kalliosta.. On rehellinen kun sanoin ettei nähnyt parisuhteen kohdalla kuin on/off ja aika auki on eikä pystynyt ennustamaan - ja sanoikin siitä rehellisesti.. Työtilanteen näki aika hyvin, puhui apatiasta ja jopa masennuksesta ja silloin olin vaan että just joo - ja nyt vaan mietin että ok no niinhän se meni..
        Muut asiat eh.. En tie.. Kk - kerrallaan tuli ja voiko oikeasti "kk kerrallaan" niin tarkasti että vähä ku sääennuste tulisi? Kuulosti hieman horoskoopilta jopa mutta parit asiat meni kyllä nappiin.. Muut rakkkausasiat ei ihan kohdalle osuneet - mutta kaverin kohdalle kyllä 😆

        Se on siis palannut lomalta? pistin parikuukautta sitten viestin ja tuli paluuviesti, että on lomalla ja suositteli ottamaan noper1 nimiseen näkijään yhteyttä jota kovin kehui.

        En ottanut tähän toiseen sillä haluan Kalliolta tulkinnan. Minulle on pitänyt aika hyvin paikkansa. Kertoo kyllä rehellisesti jos ei jotain näe, eli ei anna turhia toiveita jos ei sellaisia näe. Olen ymmärtänyt, että ei tee kaikille.

        Kiva että on palannut taas "maisemiin"


    • riiak1

      Kyllä ite oon luottanu unilin kahteen ennustajaan, heille tulee aina soitettua. mutta kys palvelusta löytyy kyllä muutama tosi surkeakin jonne menee rahat hukkaan.. kannattaa googlettaa, jos oikein muistan niin sieluntulkki

    • rice crispy

      kristallikello on, vastaa lisäkysymyksiinkin.. Ainakin mulle näki kaikki oleelliset asiat, noille puhelin "ennustajille" en soita enää.

    • monasik

      Minusta Kristallikello on tehnyt parhaan tulkinnan tähän asti on toteutunut mm työpaikknvaihdos.. myös Anu Markoff on hyvä näkijä.

    • kaarina10

      Sotin puhelinennustajalle. Muistaakseni sanoi nimekseen Carita? Uskoin hänen "hölynpölyyn" ja olen 6500,00puntaa köyhempi.Mihin näkeminen perustuu?Tietenkin viihdelinjoille meno on omien korvien välissä. Terapeutilla käynti tulee halvemmaksi. Älkää ystävät hyvät antako kenenkään leikkiä tunteillanne vaan turvautukaa ammattiauttajiin.Ymmärrän soittajien yksinäisyyden, mutta pakko löytyä joku muu ja lempeämpi tie.

    • hyvät kokemukset

      ennustajat infon susanna,ranja ja katariina :)

      • Tuula tähtipöllyssä

        Erityisen hyviä ennustajia...ovat juuri nuo Susanna J. ja Nina K.
        Heiltä löytyy NEUVO ja VASTAUS joka asiaan.
        He tietävät...ihan kaiken...ainakin minä olen kokenut näin!!


      • Kiitollinen
        Tuula tähtipöllyssä kirjoitti:

        Erityisen hyviä ennustajia...ovat juuri nuo Susanna J. ja Nina K.
        Heiltä löytyy NEUVO ja VASTAUS joka asiaan.
        He tietävät...ihan kaiken...ainakin minä olen kokenut näin!!

        Kallion Nina on mielestäni kyllä hyvä, ei vaan ota rahoja ja ennustuksen jälkeen unohtaa asiakkaansa. Minulle on vastaillut todella paljon. Kävi myös niin, että tulkinnan jälkeen meni noin kaksikuukautta niin otti yhteyttä ja kertoi, että oli nähnyt minulle asioita ja kirjoitti ne minulle, kertoi että hänelle välillä käy niin että joillekkin asiakkaille tulee myöhemmin näkyjä. Hän ei veloittanut siitä vaan kirjoitti hyvin pitkälti asioita. Olen todella mykistynyt, että näkijä tekee näin. En ole koskaan ennen törmännyt tälläiseen ja olen kuitenkin elämäni aikana paljon ollut näkijöihin yhteydessä. Kertoo paljon ihmisen hyvyydestä, että tekee näin.


      • Lillukka.
        Kiitollinen kirjoitti:

        Kallion Nina on mielestäni kyllä hyvä, ei vaan ota rahoja ja ennustuksen jälkeen unohtaa asiakkaansa. Minulle on vastaillut todella paljon. Kävi myös niin, että tulkinnan jälkeen meni noin kaksikuukautta niin otti yhteyttä ja kertoi, että oli nähnyt minulle asioita ja kirjoitti ne minulle, kertoi että hänelle välillä käy niin että joillekkin asiakkaille tulee myöhemmin näkyjä. Hän ei veloittanut siitä vaan kirjoitti hyvin pitkälti asioita. Olen todella mykistynyt, että näkijä tekee näin. En ole koskaan ennen törmännyt tälläiseen ja olen kuitenkin elämäni aikana paljon ollut näkijöihin yhteydessä. Kertoo paljon ihmisen hyvyydestä, että tekee näin.

        Minulle on käynyt samoin, eli on ottanut myöhemmin yhteyttä. Eräänä aamuna häneltä oli tullut sähköposti jossa kertoi, että näki minulle lisää ja kirjoitti nämä asiat. Ja nyt jälkeenpäin olen kyllä todennut, että hän näkee hyvin. On edullinen näkijä koska kirjoittaa vielä lisää, pyytämättä. Minulle ainakin kirjoitti, että hän ei veloita tästä mitään, ettei tarvitse huolestua. Eipä ole aiemmin tullut törmättyä toiseen tälläiseen ennustajaan.


      • tyytyväinenolen
        Tuula tähtipöllyssä kirjoitti:

        Erityisen hyviä ennustajia...ovat juuri nuo Susanna J. ja Nina K.
        Heiltä löytyy NEUVO ja VASTAUS joka asiaan.
        He tietävät...ihan kaiken...ainakin minä olen kokenut näin!!

        olen täysin samaa mieltä :)


    • Dina

      Näkeekö Anne Kae mielestänne hyvin?

    • keltsut

      Kristallikello toimii mulla, Anne Kae on ihan ok ihminen mutta ei nähnyt kyllä oikein mulle.. Unil on todella kallis..

    • dis-ap-pointed

      Komppa nimimerkkiä "tomaatimurska".

      Olli K. ei nähnyt minulle YHTÄÄN MITÄÄN. Ei mennyttä, ei nykyistä eikä tulevaa.
      Hänen puheensa olivat kummallista kunnallis- ja maailmanpoliittista höttöä. MIKÄÄN ei liittynyt minuu millään tavalla.

      Olen monelta näkijältä saanut todella paljon apua ja moni on todella tiennyt.
      Olli K. ei edes välitänyt, vaikka kohteliaasti hänelle kyllä kerroin että en saanut hänen "näkemisestään" yhtään mitää irti.

      Mielestäni hän toimi selvänäkijöidn etiikan vastaisesti, koska ei millään tavalla edes ottanut kantaa asiaan. Raha kyllä kelpasi.

      Ja kunnianloukkauksista: Jos ottaa rahaa vastaan "näkemisestä" niin joutuu myös ottamaan vastaan kuluttajan/asiakkaan palautteen "tuotteestaan".

    • jocin

      No itse olen saanut omalle kohdalle hyviä ja osuvia ennustuksia Kristallikellolta, aiemmin otin Keskiyöltä.. Sitten oli vielä tuo Kristiina, mutten tiedä ennustaako hän enää.. Tosin näillä kaikilla ei ne ajat pitäneet paikkaansa kuin suunnilleen.

      Eli nämä on nähneet mulle..

      • Mai mai

        Kristiina ja Anne Kae nähneet minulle parhaiten. Kiitokset heille.


    • Moi Jocin, eli sulle siis näki Kristallikello ja Keskiyö hyvin muuten, mutta ajat heitti? Kuinka paljon?

    • jocin

      Kristallikellolla jotain 2kk, keskiyöllä enemmän.. mutta muuten ei moittimista.

      • Hei jocin

        en ole koskaan kertonut tarkoista ajoista kenellekään, koska en edes näe aikoja, enkä usko ajan olemassaoloon.

        t. Keskiyö


      • ihmejakummaon
        tuntijasi kirjoitti:

        Hei jocin

        en ole koskaan kertonut tarkoista ajoista kenellekään, koska en edes näe aikoja, enkä usko ajan olemassaoloon.

        t. Keskiyö

        Keskiyö

        Kuinka sitte voit mitenkään tulkita tulevaa, ellet usko ajan olemassaoloon etkä näe lainkaan aikoja?
        Eli tapahtuuko ennustuksesi tässä vaiko seuraavassa elämässä vai onko ne jo mennyttä..


      • Asiaanvähänperehtynyt

        Aika on VAIN ihmisen keksimä määrite. Henkimaailma ei tunne aikaa.


    • Utelias Farmaelli72

      Paras näkijä...ikinä on yksi Etelä-Suomessa vaikuttava Niina K.
      Olen häneltä saanut paljon hyviä neuvoja, pikku rahalla, talousongelmiini....=P

    • messe

      Mä sain tältä Kristallikellolta ihmeellisen tarkan kuvauksen nykyhetkeen, ja myös tiesi mieheni ammatin,tulevat lomamatkamme yms. Olen itsekin selvänäköinen mutta en näe itselleni. Ihan hämmästyin ettei mikään osa alue mennyt mettään.. yleensä menee useampi.

      • MAINOSTAJAMESSE

        MESSE NIMIMERKKI YLEMPÄNÄ ON KRISTALLIKELLON OMA MAINOS HUOM_!!


    • hyväksi todettu :)

      rauhamaria ennustajat infosta :) soitin 3 viikkoa sitten ja 3 aika suurta asiaa on jo tapahtunut niin kuin näki :) loppuja odoton mielenkiinnolla :) ei kysele eikä jaarittele vaan juttua rupiaa tulemaan heti..siksi tykkään :)

    • myös tykännyt

      hyväksi todettu:) : katoppas luulin melkeen et oon ainut joka rauhamariasta tykkää mut onhan täällä muitaki :)hyvä on ei kysele eikä johdattele..näkee suuremmatkin linjat :) rakkausasiat on vielä mitkä ootattaa mut sanoikin että vuoden sisäänhän pöydän tekee :)

      • joopa joo

        soitin kanssa yli kuukausi sitten eikä mitään ole tapahtunut mitä rauhamaria ennusti


    • liuluntei

      Selvänäkijä Naomi Mesin on minun paras selvänäkijäkokemukseni. Aito näkijä.

    • Orvokkisilmä

      Olin käynyt Sirkka Arevalla useasti, vaan on edesmennyt. En kertonut mitään, hän näki kaikkea kamalaakin yksityiskohtaisesti että itsekin hämmentyi. Myös näki tulevaa, jota on ollut. Hyvin selkeä. Ei kaunistelua. Erikoista oli, että kertoi detaljeja, siis varsinainen tietäjä.
      Jos joku on käynyt Arevalla, niin kenellä vastaavasta kuin Areva on kokemuksia?

      • Sirkka myöskin

        Kävin Sirkalla usein ja olinkin vakiasiakas ,ikävä jäi. Myös Nyt kun siirryttiin sähköpostiaikaan niin olen ottanut tulkintoja pohjoisessa asuvalta Sarijohannalta joka on tehnyt myös ennustustyötä pitkään, ja hän mainosti ennen Minä Olen ja Ultra-lehdissä usein .Ultrasta (rajatiedon lehti) löysin sitten hänen yhteystietonsa ja kerran kävin hänen kotonaan lapin reissulla sekä olen soittanut joskus vuosien varrella,nyt otan n.kerran vuodessa sähköpostitse tulkinnan häneltä.Myös ennustaja Marjalle olen soittanut mutten saanut kuin neuvoja en mitään tulkintaa tulevasta.Kertokaapa kokemuksianne ketkä ovat hyviä,mutta huom.ei mainosmiehille!


      • HaluaaUskoa

        Tuo sarijohanna on hyvä.. Kaikki osui paitsi ehkä pari juttua.. Yritin tavoitella tuossa huhtikuussa mutta ei palannut ikinä enää minulle. Toivot hänellä kaikki hyvin. Jotenkin niin ihanalta vaikuttava ihminen oli


    • Selvin näkijä
    • kilppari4

      Ennustaja infon Katariina,Iiris ja Ella :)

    • fanittaa...

      Nina Kallio on ehdottomasti paras, asiakas-suhde ei lopu tulkintaan vaan jatkuu koko tulkinnan keston ajan

      • omansa löytänyt

        huono huono huono, ei voi ottaa todesta sitä läpinää!


    • kesä esa

      ranja ja rauhamaria ennustajan infolta:) näille tulee soiteltua :)

      • muumi8

        Tietääkö kukaan lohjan seudulta hyvää sevän-näkijää tai jms.kiitos etukäteen.


      • löytänyt333
        muumi8 kirjoitti:

        Tietääkö kukaan lohjan seudulta hyvää sevän-näkijää tai jms.kiitos etukäteen.

        Olen käynyt lohjalla tarot-tulkilla.Näki tilanteeni täysin,mitä sillä hetkellä oli.näki raskauteni,ja monta muuta asiaa.olen soitellut hänelle muutaman kerran,tuntuu rehelliseltä ja erittäin ystävälliseltä ihmiseltä.maksu oli vapaaehtoinen,annoin summan joka tuntui oikealta.hän on ihminen suurella iillä.


      • pipipää

        ennustaja.infon ennustajat surkeita, joka kerta tarina muuttuu...Älä tuhlaa rahoja


    • gone 75

      Vieläkö Keskiyö katsoo, vai millä nimellä löytää ja mistä?
      Mennyttä haluan nähdä...

      • Kynttilät hukassa

        Jos et oo löytäny tai vielä ettit, niin kyllä hän vielä kirjottaa tulkintoja. Minulle myös menneestä...
        sieltä spostista kun ennenkin, tuntijasi ja sitten nää loput tästä Suomesta.......

        Kerrotko mitä sait? Voin myös kertoo.....


    • lukihäiriöinen

      Hei..
      Soitin Rauhamarialle n.reilu kuukausi sitten, pidin kovasti..aloittaa puhelun kysymällä hiusten värin ja kertoo ennustavan korteilla sekä näkemällä..en puhunut mitään vasta kun puhelun lopussa...kertoi menneen ja nykyhetken pelottavan tarkkaan..kuvaili ihmiset ympärilläni melko yksitysikohtaisesti..kaikki meni oikein...tulevaisuuden ennustus vuoden sisälle, muutaman asian sanoi tulevan viikon sisään ja niin tapahtui.. .eli tämä kokemus minulla..tulevasta en vielä voi sanoa menikö oikein..mutta merkkejä siitä on jo ollut..:)
      Aiemmin ennustajani oli Heikki Hammerberg joka tiesi asioita myös hyvin, kaikki ei mennyt kuin hän ennusti mutta uskon että ihminen tekee omia päätöksiä ja ratkaisuja elämän taitekohdissa jolloin tie on eri kuin mitä näkijä kokee...omat ratkaisut ei näin ollen ole oikeita ollut,Heikkiin ei saa enään yhteyttä, tunne että poistunut keskuudestamme.

      • kysyvä1

        vastaako rauhamaria sähköpostitse


      • lukihäiriöinen
        kysyvä1 kirjoitti:

        vastaako rauhamaria sähköpostitse

        Ei tietääkseni..


      • mjauuh

        Millon tää Rauhamaria olis parhaiten paikalla? :) Yrittäny jo monta päivää saada kiinni..


      • Soittanut sadoille

        Noin kymmenisen vuotta sitten soitin paljon ennustajille. Olin avioliitossa mikä oli onneton, vaikken tunnustanut sitä itselleni eikä muillekaan. Kaikki ennustajat puhuivat tarkkaan mieheni ja minun asiat päältä päin, ei koskaan "sisältä", ja myös tulevaisuuden kuinka onnellisia olemme, ja sekin suunta oli meidän molempien suunnitelmien mukaan. Mutta, miten kävi, erosin. Valitsin itse tieni ihan vastaan kaikkia ennustajia. Vain joku Tarot-ennustaja näki että eroan, nämä muut näkevät sepustivat vain sitä mitä itsekin luulin.


      • Asiaanvähänperehtynyt

        Henkimailma tuo sinulle eteen vaihtoehtoja joista sinä valitset omasi kulkea, he eivät puutu sinun vapaaseen tahtoon valita. He eivät ole nähneet "sisälle" tai heitä en kielletty kertomasta sinulle "SIsäiset" asiat. Olivatko nämä meedioita vai selvänäkijöitä? Heillä on eronsa näkemisessä.


    • agatha_t

      Ylöjärvellä on joku okkultistimies, joka käyttää vanhaa geomantia -nimistä ennustamista. Olen kerran kokeillut tuttavani suosituksesta, ja tiesi pelottavan hyvin ennakolta äitini sairaalaan joutumisen. Tuossa oli se hauska puoli, että osallistuin itse ennustuksen tekemiseen tökkimällä kepillä maahan tietyn määrän viivoja jotain nimeä toistaen. Lähetin näiden viivojen lukumäärän hänelle sähköpostilla ja sillä perusteella hän laati ennustuksen josta sain aika seikkaperäisen selostuksen. Maksoi jonkun verran mutta paras ennustaja jota olen käyttänyt.

      • kiinnostunut Tre

        Hei! Olisiko sinulla tämän miehen yhteystietoja? Olisin kiinnostunut saamaan ennustuksen häneltä.


    • molly79

      itse olen tykännyt mirellestä :) vaikka tapansa kertoa asioista ovat välillä ihan kummallisia niin paikkansa ovat pitäneet :) ajat ovat heittäneet oikeastaan aina mutta niin vaan asiat eteen tupsahtivat vaikka en uskonut :)

    • rina1

      Olen soittanut ennustaja.info ja olen tyytyväinen. Rauhamaria on paras ennustaja :). Kaikki mitä hän on ennustanut niin kaikki asiat ovat toteutuneet pikkihiljaa :)).

      • näitätaas

        saahan täällä itseäänkin mainostaa....vai mitä RM?


      • pettymyksen tuntema
        näitätaas kirjoitti:

        saahan täällä itseäänkin mainostaa....vai mitä RM?

        Olen soittanut ennus.info kristiinalle ja kertoo kyllä ihania asioita rakkaudesta ja miehistä ja kun olen soittanut pitkän ajan päästä uudelleen, niin kaikki tulee ihan uudella jutulla, että olen tullut huomamaan, että ihan lääpä, juupaa, minun mielestä ottavat rahat soittajalta ja sitten yrittävät pitkittää, että kuules täällähän näkyy tätä ja sitä,,,, en enää soita, kyllä rahat menee ennustajiin jos niihin uskoo...


      • pettynyt...
        pettymyksen tuntema kirjoitti:

        Olen soittanut ennus.info kristiinalle ja kertoo kyllä ihania asioita rakkaudesta ja miehistä ja kun olen soittanut pitkän ajan päästä uudelleen, niin kaikki tulee ihan uudella jutulla, että olen tullut huomamaan, että ihan lääpä, juupaa, minun mielestä ottavat rahat soittajalta ja sitten yrittävät pitkittää, että kuules täällähän näkyy tätä ja sitä,,,, en enää soita, kyllä rahat menee ennustajiin jos niihin uskoo...

        olen myöskin tullut huomaamaan sen, että kun uudelleen soitta ennustajalle, niin se kertoo ihan uuden jutun, eikä alkuperäiseen ole mitään viittaavaa..se saa vaan kuullostaan niin uskomattomalta, kun eka kerran soittaa ennustajalle kuin ennustajalle,, infon kristiina on myöskin kohdalleni sattunut kertomaan uusia tarinoita, kun olen soittanut hänelle uudelleen...sitten se paikkailee näkemyksiään, kun olen sanonut, että viimeksi näit erillälailla, voi kuinka uskottavalta ne tarinat taas kuulostaakaan... katariina on myöskin infosta tehnyt samanlailla, uudet jutut aina, kun soittaa uudelleen ja kännissä on ollut toi katariina infosta kun olen soittanut, että oma on tietenkin tyhmyyteni, kun on tullut tuhlattua turhuuteen rahansa...mutta en ole enää soitellutkaan.


      • lumienkeli200
        pettymyksen tuntema kirjoitti:

        Olen soittanut ennus.info kristiinalle ja kertoo kyllä ihania asioita rakkaudesta ja miehistä ja kun olen soittanut pitkän ajan päästä uudelleen, niin kaikki tulee ihan uudella jutulla, että olen tullut huomamaan, että ihan lääpä, juupaa, minun mielestä ottavat rahat soittajalta ja sitten yrittävät pitkittää, että kuules täällähän näkyy tätä ja sitä,,,, en enää soita, kyllä rahat menee ennustajiin jos niihin uskoo...

        sama juttu , kristiina osaa kyllä sen taidon, että ihanalta on myöskin kuullostanut omalle kohdalleni rakkaustarinat, mutta mikään ei ole mennyt niin kuin hän muka näki...kertoo kyllä touhukkaasti ja pitkittää puhelua koko ajan puhumalla.....


      • lumienkeli200

        rauhamaria on paras, minulle on nähnyt ja pikku hiljaa ne näkyvät toteutuvan, pidän rauhamariasta, ei puhu lööperiä ja ei pitkitä puhelua...HYVÄ SELVÄNNÄKIJÄ!!


      • Sari7
        lumienkeli200 kirjoitti:

        rauhamaria on paras, minulle on nähnyt ja pikku hiljaa ne näkyvät toteutuvan, pidän rauhamariasta, ei puhu lööperiä ja ei pitkitä puhelua...HYVÄ SELVÄNNÄKIJÄ!!

        Onko sinulla antaa rauhamarian yhteystiedot?


      • sulosoinnut.....
        lumienkeli200 kirjoitti:

        sama juttu , kristiina osaa kyllä sen taidon, että ihanalta on myöskin kuullostanut omalle kohdalleni rakkaustarinat, mutta mikään ei ole mennyt niin kuin hän muka näki...kertoo kyllä touhukkaasti ja pitkittää puhelua koko ajan puhumalla.....

        "pitkittää puhelua koko ajan puhumalla..... "

        Siinäpä sen salaisuus...


      • rtnu678m8 o68m
        Sari7 kirjoitti:

        Onko sinulla antaa rauhamarian yhteystiedot?

        älä mee sotkeutuun mihinkään


    • dfghjk

      soitin tuolle Mirjalle ja pidin kovasti! näki tarkasti tilanteeni, exäni jne. tuli hvä mieli ja soitan varmasti uudestaan! Kalajoesta sen verran, että olin joskus ehkä 9 vuotta sitten hänen luonaan ja tiesi todella hienosti! Sanoi, että minulle tulee vanhempi suomenhevonen keväällä, ja niin tulikin, vaikka en uskonu ollenkaan. samaten sanoi, että olen avoliitossa 3 vuotta, kunnes tulee ero. meni kolme vuotta ja erosin.. sen jälk tulee ulkomaalainen mies, mutta ei kestä kauaa. niin kävi. lopuista sanomisista en vielä tiedä, kun ne on vielä tulevaisuuden peitossa! No kävin muutama vuosi sen jälk, uudelleen, eikä tullut mitään järkevää.. aijon kokeilla vielä uudestaan, koska eka krt oli vaikuttava. Enkä edes muistanut kun vasta eron jälkeen, mitä hän oli sanonut, joten se ei vaikuttanut eropäätökseeni mitenkään. Mirjami Järvinen on erittäin hvä mös! kävin hengen ja tiedon messuilla hänen luonaan ja näki juuri oikein! muutamaan muuhun olen soittanut joskus kans ja niistä ei ole mitään hvää sanottavaa. en muista nimiä, mutta jaaritteli ja kulutti aikaa. Vaikea lötää hvää ennustajaa, mutta nuo kolme ovat olleet hviä kokemuksia!

      • pettynyt...

        kyllä se vaan niin on, että ennustajat ennustaa eivät näe, kyllä jokainen osaa kertoa ihania rakkaus tarinoita ja tapahtumia, olen noin kolmisen vuotta soitellut tuonne infon ennustajille ja yksikään niiden sanomisista ei ole toteutunut esim.ennustajat ella, kristiina, katariina, claudia, meini ja niin edelleen, rahat ovat vaan menneet kankkulan kaivoon...jos joku on saanut ihanan ja toteutuneen ennustuksen niin sen haluaisin kuulla ja kuka oli ennustanut näistä infon ennustajista, niin olisi kiva kuulla kenellä on tullut tyytyväinen olo....


      • tuohtunut
        pettynyt... kirjoitti:

        kyllä se vaan niin on, että ennustajat ennustaa eivät näe, kyllä jokainen osaa kertoa ihania rakkaus tarinoita ja tapahtumia, olen noin kolmisen vuotta soitellut tuonne infon ennustajille ja yksikään niiden sanomisista ei ole toteutunut esim.ennustajat ella, kristiina, katariina, claudia, meini ja niin edelleen, rahat ovat vaan menneet kankkulan kaivoon...jos joku on saanut ihanan ja toteutuneen ennustuksen niin sen haluaisin kuulla ja kuka oli ennustanut näistä infon ennustajista, niin olisi kiva kuulla kenellä on tullut tyytyväinen olo....

        kyllä todellakin on niin, että ennustajat aina kertovat erillälailla, kun soittaa uudelleen ja jos sanoo, että ei sitä ole mitään tapahtunut mitä minulle ennustettiin, niin kyllä sieltä kovasti tulee selitystä,,,, minunkin elämään olisi pitänyt tulla jo kolme vuotta sitten mies, mutta yksin tässä vaan taaperran ja on ennustettu, että menneisyyden mies ottaa yhteyttä, mutta ei ole kuulunut mitään. Rahat ne vaan ottaa, eikä niillä mitään uskottavaa kertomusta ole, uskokaan vaan, näin se on!!!


    • Ukrainaa

      Astildirdottir on tiennyt tulevaisuuden, joka ikävä kyllä näyttää olevan tätä päivää kun uutisia katselee.

    • miia.m

      Olen soittanut kahdelle selvänäkijälle ja kummatkin osasi hommansa

    • kaija..

      Tässä kun ikää on tullut ja monelle olen soittanut ja ottanut sähköpostitulkintoja. Niin meedio mirelle oli enemmän kuin ärsyynytnyt kun hänelle soitin. Minulle tuli olo että häiritsen häntä, parin päivän päästä muistin yhden kysymyksen ja kerroin että soitin pari päivää sitten. Tämä jo tiuskasi ettei se auta vaikka näkijöille soittelee. Sähköpostitulkintoja olen ottanut muutamilta ja todennut että Nina Kallio on kyllä paras ja niinkuin joku mainitsi hänen kanssaan asiakas suhde ei lopu tulkinataan vaan jatkuu tulkinnan jälkeen. Häneltä sain myös tulkinnan joista on paljon toteutunut asioita. ihanaa kevään alkua kaikille

    • spidernäkijä

      höpöhöpö nina älä viitsi mainostaa itseäsi ainakaan haukkumalla muita..

    • pettynyt....

      ninan tulkinnat meni kyllä pahasti mehtään.....harmi koska oikeasti toivoin että asiat olisivat menneet niin :(

      • ccccc...

        annoitko palautetta?


      • cvcvcvcvcv

        sama täällä ja palautteista viis mitä sillä on merkitystä? ei se palautteen myötä sanojaan syö, antaa vain kuvan kyvyistään, tai ei-kyvyistään.


      • pettynyt...
        ccccc... kirjoitti:

        annoitko palautetta?

        minä annoin palautetta..sain uuden tulkinnan ja sekin meni täysin penkin alle...joten se siitä :/


      • miksi valehtelet
        pettynyt... kirjoitti:

        minä annoin palautetta..sain uuden tulkinnan ja sekin meni täysin penkin alle...joten se siitä :/

        juu niin varmaan. et ole edes ottanut tulkintaa


      • lukkinen
        cvcvcvcvcv kirjoitti:

        sama täällä ja palautteista viis mitä sillä on merkitystä? ei se palautteen myötä sanojaan syö, antaa vain kuvan kyvyistään, tai ei-kyvyistään.

        Mirja järvinen on tiennyt minulle parhaiten,jo iäkkäänpi ihminen ilmeisesti,mutta hyvin tiesi asiani.Korvaus oli vapaaehtoinen.


      • am3
        lukkinen kirjoitti:

        Mirja järvinen on tiennyt minulle parhaiten,jo iäkkäänpi ihminen ilmeisesti,mutta hyvin tiesi asiani.Korvaus oli vapaaehtoinen.

        Yhteystietoja hänelle?


      • Tuohtunut silli
        ccccc... kirjoitti:

        annoitko palautetta?

        Olen huomannut, että aina kun joku sanoo Nina Kallion osuneen harhaan, niin sen jälkeen tulee toisella nimimerkillä kysymys että annoitko palautetta?
        Tämä on ennustajan omaa kirjoitusta niin se on.


    • Sari7

      Ulla Palmen ainakin tiesi menneisyyden todella hyvin.

      • Hyvä kun löytyy

        Se onkin vaikea aihe tuo menneisyyden tietäminen.


    • 5m84579,t3r3

      "Loistavin selvänäkijä "

      Semmoisen täytyy asua Fukushimassa.

      • älä katto niitä

        On niitä Tsernopylinkin liepeillä. Loistavia. Monella kolmas silmä. Voi olla sitten muutakin "outoa". Kättä navan kohdalla ja tukka lonkeroita. Sitä ne bekkerellit tekevät.

        Ja julman näköisiä, paikalliseen tapaan. Rankat meikit.


      • Muistaako joku..
        älä katto niitä kirjoitti:

        On niitä Tsernopylinkin liepeillä. Loistavia. Monella kolmas silmä. Voi olla sitten muutakin "outoa". Kättä navan kohdalla ja tukka lonkeroita. Sitä ne bekkerellit tekevät.

        Ja julman näköisiä, paikalliseen tapaan. Rankat meikit.

        siis tietääkö kukaan selvänäkijää joka kysyy ensimmäisenä soittajan iän,
        soitin viime syksynä hätäpäissäni sellaiseen numeroon ja sain hyvän neuvon tilanteeseeni,
        mutta nyt en enää millään muista kuka se mahtoi olla ?


    • helkyl

      Olen soitellut tässä kuukauden aikana usealla ja kaikki ovat olleet samailla linjoilla. Paras Eija Nikko, mutta huippuja myös Iiris, Helle ja Veera. Eilasta en ole varma miten suhtautua, ensi viikolla tiedän osuiko nappiin kun ihan päivääkin eräälle asialle ennusti tapahtuvaksi. Kaikkien ajankohdat ovat yhteneväisiä Olen tyytyväinen jos ja kun asiat tapahtuu niinkuin nyt on ennustettu ;)

      • helkyl

        No ei pitänyt paikkansa kenenkään ennustukset;(
        Tai ainakin ajankohdat ovat menneet mettään...


    • buahahaha

      minä..

    • Jenna111

      Kristallikello näki tosi hyvin mm. mieheni sairauden ja muita tapahtumia(työhöni ja kesään liittyen) joita on nyt tulossa. Eli minulle paras tähänastisista.

      • Vastaan tässä

        Ei mutta, laitoin vahingossa plussan, tarkoitin että vastaan. Niin, eli eihän ennustaja saa puhua sairauksista, eikä tarttua ihmisen terveysasioihin!!!
        Sitä ei saa kukaan ennustaja tehdä, muuten menettää kykynsä.


      • Anonyymi
        Vastaan tässä kirjoitti:

        Ei mutta, laitoin vahingossa plussan, tarkoitin että vastaan. Niin, eli eihän ennustaja saa puhua sairauksista, eikä tarttua ihmisen terveysasioihin!!!
        Sitä ei saa kukaan ennustaja tehdä, muuten menettää kykynsä.

        Kuinka niin ei saa, jos asiakas kysyy terveysasioistaan?


    • fanitan

      Nina.K on ollut minulle se näkijä jo muutaman vuoden, enkä aijo vaihtaa

    • Jenna111

      Kyse olikin mun kohdallani siitä että kysyin itse nimenomaan Kristallikellolta siitä parantuuko mieheni (pelkäsin että näin ei käy) ja näki näin käyvän että paranee.. tuossa tilanteessa tämä oli lohdullista kuulla. Sanoi kyllä tuon itsekkin että esimerkiksi kuolemaa ei saa kellekään koskaan ennustaa. Eli näinpäin Kristallikello kuvaili tapahtumat aika osuvasti ja olen siitä kyllä kiitollinen. Näki myös muita asioitani joita kyselin. Eli ei ainakaan vielä ole häneltä näkemisen lahjaa pois viety, kun tämän jälkeenkin olen tulkinnan ottanut ;) Ei sillä, en edes usko että olisi näkijä joka näkee jokaiselle osuvasti ja hyvin. Jokaiselle on omansa mielestäni.

      • Jenna kristallikello

        taas kristallikello täällä mainostaa itseään muka asiakkaana huhuhh lopeta jo höpinäsi kukaan ei sinua enää usko .


    • the fan

      Astildirdottir on ennustanut suuria asioita joista jokainen on tähän mennessä toteutunut.

    • 0700 huijaukset

      Olen joskus vuosia sitten soitellut 0700-alkuisille mutta kukaan ei ole tiennyt mitään ja rahat ovat menneet hukkaan ,lopetin sen homman siihen ,eräällekkin soitin kahdesti ja luki paperilta samat asiat sanasta sanaan.Huijausta nuo 0700 alkuiset ja niihin palkataan kuka haluaa vaan mennä parilta eri paperilta lukemaan valmiiksi käsikirjoitettuja ennustuksia.

      • 0700 huijausta

        Samoin minä olen lopettanut nämä 0700 huijaukset joista kohutaan paljon kun niina kallio ja kristallikello antavat samat tulkinnat kaikille ellit palstan mukaan.Käykääpä lukemassa varsin ellit.sivustolla.


    • surijohannaa

      sarijohanna ei tiennyt mulle yhtään mitään, ihan täyttä liirumlaarumia koko hoito.. en todellakaan voi suositella.. petyin pahasti! Lisäksi tuskimpa maksaa tominnastaan minkäänlaista veroa. Oikea feikki koko matami..

      • kateelliset gollegat

        Minulle kyllä tiesi tämä sarijohanna ,ehkä kristallikello ja nina kallio pelkäävät kilpailua ja haukkuvat muita ennustajia kun he mainostavat täällä itseään koko ajan ja haukkuvat toisia.Mirja tiesi myös sekä Raahen ennustaja.Onko kenelläkään Kristiinan numeroa.? näitä Kristiinoita on ilmeisesti kaksi niin tarkoitan Lahden Kristiinaa.


      • yllä pahansuopa

        Esim eläkkeellä olevakin voi tienata ,lainasin pätkän eläkelaista tähän: Työkyvyttömyyseläkkeellä olevien työhön paluun edistämiseksi on säädetty määräaikaislaki, jonka mukaan työkyvyttömyyseläkkeellä oleva voi ansaita aina vähintään noin 700 euroa kuukaudessa. Vasta yli 700euron ylimenevistä tuloista tarvitsee ilmoittaa ja maksaa veroja.Tuskimpa nämä joilla ei ole virallisesti yritystä ja tekevät jotain ennustuksia silloin tällöin tienaavat yli 700euroa kuussa !! minä en ainakaan usko tähän!Tosin en tunne kyseistä henkilöä joten en tiedä mutta tulipahan mieleen vaan.Vaikuttaa ihan jonkin kateellisen ihmisen kirjoitukselta selvästi kun verotustiedot kiinnostaa :) ;)


      • Numeroa vailla
        kateelliset gollegat kirjoitti:

        Minulle kyllä tiesi tämä sarijohanna ,ehkä kristallikello ja nina kallio pelkäävät kilpailua ja haukkuvat muita ennustajia kun he mainostavat täällä itseään koko ajan ja haukkuvat toisia.Mirja tiesi myös sekä Raahen ennustaja.Onko kenelläkään Kristiinan numeroa.? näitä Kristiinoita on ilmeisesti kaksi niin tarkoitan Lahden Kristiinaa.

        Sama täällä ,tahtoisin Lahden Kristiinan numeron jos jollain on antaa..? Samoin Sarijohannan numeron..? näitä minulle suositeltiin muttei kellään ole antaa numeroa.Kiitos jo etukäteen.


      • heikunkeikun+
        yllä pahansuopa kirjoitti:

        Esim eläkkeellä olevakin voi tienata ,lainasin pätkän eläkelaista tähän: Työkyvyttömyyseläkkeellä olevien työhön paluun edistämiseksi on säädetty määräaikaislaki, jonka mukaan työkyvyttömyyseläkkeellä oleva voi ansaita aina vähintään noin 700 euroa kuukaudessa. Vasta yli 700euron ylimenevistä tuloista tarvitsee ilmoittaa ja maksaa veroja.Tuskimpa nämä joilla ei ole virallisesti yritystä ja tekevät jotain ennustuksia silloin tällöin tienaavat yli 700euroa kuussa !! minä en ainakaan usko tähän!Tosin en tunne kyseistä henkilöä joten en tiedä mutta tulipahan mieleen vaan.Vaikuttaa ihan jonkin kateellisen ihmisen kirjoitukselta selvästi kun verotustiedot kiinnostaa :) ;)

        Yllä pahansuovalle. Virheellistä tietoa sinulta. Noin 700 /kk on ALv:-raja . Sitä vastoin välittömiä veroja maksat kaikesta ansaitsemastasi eli työkyvyttömyyseläke plus ennustustulo yhteensä ja siitä vero. Sotket ilmeisesti tietoon että et menetä eläkettä pienistä ansiotuloista. Tuo tulkintasi oli ehdottoman virheellinen. Toivottavasti kukaan ei noudata sitä sillä se tietää harmeja.


    • utelias1

      Onko kenelläkään kokemuksia Kouvolassa asuvasta Anne-Maarit Pirhosesta?

      • uteliastulevaisuudesta

        Olen käynnyt Anne-Maaritin luona 2 kertaa ja soitellut muutamaan otteeseen...kaikki on tapahtunut niin kuin Anne-Maarit näkee...suosittelen


    • Porilainen haussa

      Löytyykö Porista hyvää ennustajaa? En ole koskaan ennen käynyt, enkä halua heittää rahojani kankkulan kaivoon.

      • aika vähäsen

        Jos kerta olet porilainen ja yhtää jyvällä asioista niin Elina Rintala tai tuon suuntainen sukunimi on aika kehuttu, energiahoitajia kyllä on mutta näkijöitä vähemmän. Claudia ottaa joskus porissa vastaan. Onhan muitakin mahdollisuuksia kuin käydä esim. soittaa jollekkin 0700 numeroon


    • +++

      Kävin Olli Kalajoella 10 vuotta sitten, ja jutteli ihan höpöjä. Siis tiesi tosi tarkkaan mm vanhempieni sairaudet, mutta omista asioistani ei mitään. Piti mennä naimisiin ja saada poika jo ajat sitten, mutta ei ole edes miestä osunut, ja nyt alkaa olla ikääkin sen verran ettei lisääntymisestä ainakaan mitään tule. Luetteli tulevat työpaikat, eikä yksikään mennyt sinne päinkään.
      Toinen oli sellainen kuin Kristiina Viljanen, tekee pääosin s-postilla tulkintoja, ja sekin kokemus oli outo, mutta positiivisemmalla tavalla. Ymmärsin osan hänen tulkinnastaan vasta paljon paljon myöhemmin, mutta se kyllä piti paikkaansa. Hänen tapansa kertoa asioista oli vähän vaikeasti avattava, ja aukeni vasta tosiaan myöhemmin. Tosi edullinen oli kyllä tämä, muistaakseni alle 20 euroa maksoi joku sivun mittainen sepustus.

    • helkyl

      Mulla soittoaika ens viikolla Pirhoselle. oon kuullut muilla palstoilla kehuja, mutta melkosen kallis on.
      Mua kiinnostaa ainoastaan hyvä näkijä joka ees lähes osuu nappiin ajoissa. Hukkaan nyt mennyt aika lailla, ku tuskissaan yrittää jotain ratkasuu saada tän hetkiseen elämän tilanteeseen...

    • lintunen4

      Urho Helsingissä todella tiesi.Puhui kaartelematta ja kaunistelematta.

      • kkantturapelle

        Kuka Urho, mistä löytää`?


    • ColleenV

      Ehdottomasti Leena Palo ja Unilin Veera. Kumpikin oikeasti näkevät ilman uteluita. Lisäksi ovat kannustavia ja miellyttäviä ihmisiä. Omalla kohdallani lisäksi Veeralle itselleen on noussut keskustellessa esiin kysymyksiä minulle, joita ei todellakaan ole voinut tietää vain arvaamalla tms. Leena on kuitenkin näistä kahdesta luottonäkijäni, kuitenkin molempien monet ennustukset ovat käyneet toteen (ajat ainoastaan heittäneet). Kolmas suosikkini on Lahdessa vastaanottoa pitävä Anita Saren.

      Myös Mandalatarot, Aliisa, Eija Nikko ja Agnya ovat hyviä, eivät minulle ehkä niin tarkkoja kuin aiemmin mainitut.

      Unilin Linda, Tyyne Komulainen ja Carita Elo eivät nähneet minulle mitään.

      • Asiaanvähänperehtynyt

        ÖÖÖÖÖÖÖ..... Tämä meni jo yli hilseen! Ihan selvästi mainontaa jo.


    • piilari

      Pidät Leena Paloa parhaana. Onko Heikki H. toiseksi paras?

    • omg..

      miten läpinäkyvää mainostusta tässäkin.. OMG!!

    • HYVÄKSI TODETTU

      NINA KALLIO ON PARAS JA VASTAA LISÄKYSYMYKSIIN ILMAISEKSI, MITÄ MUUT EI TEE

      • Oh my God

        Lopeta jo tuo huutaminen ja ole ihmisiksi. Eikä pidä paikkaansa ettei muut näkijät vastaile ilmaiseksi lisäkyssäreihin.


      • kyllästynyttohonämmää

        Lopeta nyt itse toi Niinan stalkkaaminen...oletko jostain katkera? Kenties olet itse surkea näkijä mistä asiakkaat ei tykkää....Itse en ole Niinan luona käynnyt/soittanut mutta monelta kuullut vain kehua...Eli LOPETA ITSE tuo huutaminen


    • HYVÄKSI TODETTU

      EI AINAKAAN MUUT OLE VASTANNUT KENEEN OLEN OTTANUT YHTEYTTÄ.

      • iltapäivä

        Keskiyö vastaa ainakin.


    • UskotonNainen

      Selvänäkijälle en ole soittanut, enkä käynyt. Mielelläni kävisin henkilökohtaisesti tapaamassa ja keskustelemassa asioista jotka hän näkee. Puhelimen välityksellä tehtyyn tulkintaan en kauheasti usko olevan "selvä" vaan voi olla huuhaata. Kauheasti kehutaan Keskiyötä, Nina Kalliota, Kristallisiltaa ym., mutta onko ne vain mainospuheita? Tuntuu siltä että täällä kyseiset henkilöt käyvät haukkumassa toisensa huijariksi. Uskoo mitä ken uskoo täällä.

    • Tama

      Aino Ahlholm on tiennyt minulle eniten. Olen käynyt hänen luonaan useamman kerran. Hän antaa tulkintoja myös puhelimessa.

    • surijuhna

      niina kallio ja keskiyö ehdottomasti, sitten sarijohanna on huippu. Kaikki kolme on osanneet ennustaa niin hyvin mulle päin seiniä, että mitä tahansa sanovat niin tapahtuu todellisuudes varmasti täysin toisinpäin :D haha

    • surijuhna
      • hänenasiakas

        Hienoa että on vastannut ja vielä omalla nimellään. Kertoo hänen rehellisyydestään


    • tilulilulittus

      Miksi täällä tapellaan? jokaiselle on varmasti se oma näkijä mistä tykkää.
      Miksi ei vaan voi kirjoittaa hyvää näkijästä joka itselle on hyvä? kun tulee kauhea paska kuorma muiden päälle.

    • uusimaa2015

      suomessa en tavannu hyvää ennustaja, 4 eri ennustaja kokeillin, kotimaasta tavasin, lähetin käsien kuvat ja oma kuva, nimi. sillä sain paljon itsestäni tietoa, se näki vaikka mitä hyvä ja pahaa, kertoi mun miehestä, kertoi paljonko pitää olla lapsia, olen kyllä tyytyväinen ja maksoi vain 15e :)

      • Skrig

        Kävin Tarja Saharilla . Täysi huijari !! Mitään ei tapahtunut mitä hän sanoi tapahtuvaksi seuraavan puolen vuoden aikana ja siitä on jo kohta 3 vuotta . Älkää tuhlatko rahojanne mokomaan!


    • wertyui

      Hyvä päivä
      VAROITUS ÄLKÄÄ SOITTAKO SELVÄNÄKIÄLLE JA KAIKKIN 0700 JA 0600
      NUMERON NE OVAT HUIJAUSTA KAIKKI TEIDÄN SOITAMANNE PUHELUT NAUHOITETAAN JA KEROTAAN SEURAVALLA KERALLA SAMAT JUTUT SIINÄ MENEE VAIN RAHAT
      KUKKAN EI OSAA ENNUSTAA TAI KATSOA KORTEISTA OLLA SELVÄNÄKIÄ
      EI KUKAAN OSAA NÄHDÄ MILOIN . MILOIN TULEE SOTA . TAI TAPAANKO JONKUN HIENON NAISEN TAI MIEHEN TAI SAANKO PALJON RAHAA TAI
      ONKO PUOLISO PETTÄNYT . KAIKKI NÄMÄ IHMINEN EI VOI ENUSTAA TAI NÄHDÄ SE ON KAIKKI TEISTÄ ITSESTÄÄN KIINNI .
      ETTE TE SELVÄNÄKIÄÄ TARVI AJATELKAAN ITSE ONKO SE TOTTA MITÄ AJATELETTE KYSYÄ SELVÄNÄKIÄLLTÄ , MINÄ VOI TÄMÄ TEILLE SANOA KUN AJATELET HYVÄÄ NIIN SE ON HYVÄÄ KUN AJATELET PAHAA NIIN AJATELET EI SE NIIN VOI OLLA , NIIN SELVÄNÄKIÄ KERTOO NIIN MITEN TE KYSYTTE ONKO SE NÄIN VAI ONKO SE NIIN ,
      SELVÄNÄKIÄJÄ KUNTELEE MITÄ TE KEROTTE JA SE NAUHOITETAAN SEURAVALLA KERALLA SELVÄNÄKIÄ KERTOO SAMAT JUTU MITÄ KEROITTE VIIMEKSI. JOS KEROTTE NYT UUSIA JUTTUJA NIIN TAAS NAUHOITETAAN JA KEROTAAN SEURAVALLA KERALLA SAMAT VÄRSSYT
      SELAIN SAADAA SINUT TYYTYVÄISEKSI TAI SURULISEKSI RIIPPUU MITÄ KEROTTE 0700 NUMEROIHIN MIKSI RAHOITAA SELVÄNNÄKIÖITÄ KUN NE PITÄVÄT LOMAA TEIDÄN SOITAMILLA RAHOILLA JA SONERA LIITYMÄT PURKAKAA HETI ASIKASPALVELU HOIDETAAN MUUTENKIN JA LINKIT EI OLE SELAI KUN PITÄISI OLLA SOITAMINEN MAKSAA
      PUOLITUNTIA MAKSAA 71,70 euroa TUNTIMAKSAA 143,40 euroa

      1 tunti 143,40 VUODESSA ON 365 PÄIVÄÄ
      10 1434,00 TUNTIA ON 8760 TUNTIA
      20 2868,00 143,40 EUROA TUNTI
      30 4302,00 1,256,184,00 EUROA
      40 5736,00 KANATAAKO RAHOITAA
      50 7170,00 SELVÄNNÄKIÖITÄ ENÄÄ
      100 14340,00 PYYTÄKÄÄ KAIKKI RAHAT POIS
      TEITÄ ON HUIJATTU..............................
      AJATELKAA KUN SOITATTE 0700 NUMEROON NIIN 100 TUNTIA SE ON VUODEN PALKKA KANATAAKO SELVÄNÄKIÄLLE ENÄÄ SOITAA VAI KUINKA TÄTÄ OLLE KERTONUT MUILEKIN JA SE ON TUOTTANUT TULOSTA 14340,00 EUROLLA SELVÄNÄKIÄ KERTOO TEILLE PUUTA HEINÄÄ JA KÄY SITEN VIELLÄ LOMALLA ELI SADALLA TUNNILLA

      • wertyui

        1 tunti 143,40
        10 1434,00
        20 2868,00
        30 4302,00
        40 5736,00
        50 7170,00
        100 14340,00


      • voin-kertoa

        Ei puheluita tarvitse nauhoittaa. Kun sama asiakas soittaaa uudestaan, näkijä tunnistaa äänen ja tietää heti, että ai niin tämä on se nainen joka kyseli sitä ja sitä.


    • niinpaniinonhyvä

      löytyy hyviä näkijöitä, muttei nuo listan alkupäässä olevat.. sain niin nappiin menneen tulkinnan, mutten kerro keneltä, senverran kerron että sähköpostiin sain. ei kallion nina eikä keskiyö.. kuitenkinnäki tilanteen todella hyvin ja seuraukset.. eli mieheni tekemiset näki..

    • Oojhh

      Mulle ainaki yks löi luurin korvaan että en suosittele

      • nojooniin

        Minulla sama kokemus, kun ihmettelin etteivät näkemisensä toteutuneet. Mutta turhaan paiskoi, ei ole toteunut vaikka aikaa jo vuosia.


      • kuulisitteitsenne

        haha, miksihän mahtoi lyödä luurin korvaan.. saatan arvata. Välillä niin kamalia asiakkaita että puhelun katkaisu on pakollista


      • nojooniin

        No se on totta että soittajissakin on varmasti monenlaisia kuten on näkijöissäkin. Varmasti soittajan kannalta on ratkaisevaa, minkälaiseen näkemiseen on tottunut, onko saanut ennustuksen joka alkaa pikkuhiljaa totetutua eli kerrottut asiat tipahtelevat pikkuhiljaa eteen vain onko tottunut siihen että mikään näkijän kertoma ei toteudu vaan joudut varmistelemaan miksi ei toteudu. Ja tarina alkaakin muuttua jonkun ajan päästä ihan eri suuntaan....kun ei vaan yksinkertaisesti nähdä mitään. Itselle osunut yksi oikenkin hyvä näkijä kohdalle, minkä kertoo tapahtuu pikkuhiljaa, ei tarvitse ihmetellä miksi ei toteudu, eikä ole mielikään koskaan muuttunut toisin kuin aika monella muulla.


      • Kiinnostaakovasti

        Kerrotko nimen ennustajasta ( vai tarkoititko Saara Rautiota?) jonka näkemiset toteutuvat pikkuhiljaa, Kiitos!
        Haluaisin kokeilla! Tiedän, että kaikki ei näe kaikille! Mutta kerro nimi silti :)


    • mätiiäntään

      on näitä hyviä montakin. älkää viitsikö haukkua..

    • aikalaajakokemus

      Paras Tunne Mäkipää aikoinaan Marja- Liisa Harjunpääkin hyvä ja Leena Pekkolakin näkee jotain. Huonoimpia kaikki 0700 näkivät, puhuvat rahasta mutta eivät oikeasti näe mitään. Voin sanoa aika laajalla kokemuksella 😁 sen verran on tullut kokeiltua.

      • Erkerkjjj

        Minua kiinnostaisi kovasti miten pitkällä ajalla Leena Palon katsomisen toteutuu? Pitääkö odotella vuosia? Kokemuksia?


      • jpojppo

        mulla myös hyviä kokemuksia Leena Pekkolasta. Oon käynyt hänen luonaan, ja katsoo eri tavoilla korteista. Jotkut katsomiset osuvat pidemmälle, jotkut lähiajalle, tiettyihin kysymyksiin voi pyytää tarkan katsomisen. tykkään Leenan maanläheisestä tavasta katsoa, antaa hyvin konkreettisia vastauksia, ei mitään ympäripyöreää..


      • Anonyymi

        Onko ihmiset tosiaankin noin tyhmiä että ne uskoo johonkin selvännäkiään


    • Tyytyväinenasiakas

      Anneli salo on mun luottonäkijä😊

      • Kiinnostaakovasti

        Kiitos! :)
        Onko hän sama kuin Anneli Aurasi.fi ? Vai joku toinen Anneli? Olisin kiinnostunut!


      • Tyytyväinenasiakas

        Juurikin tuo aurasi.fi😊


      • Kiinnostaakovasti

        Kiitos tiedosta! :)
        Soitin hänelle viime syksynä ja pidin hänestä myös! Hän sai hyvin kiinni tilanteesta ja jännä nähdä meneekö kaikki kuten hän sanoi...koskee miesasiaa:) Saara Rautio on sanonut samaan suuntaan.

        Missä ajassa sinulle on putkahdelleet tapahtumat? Onko vuoden sisällä?


      • Tyytyväinenasiakas

        Viime syksynä soitin ja asiaa tuli paljo😁oisko menny noin 2kk ku asiat alko tapahtumaan..kaikki on menny nappiin🖒muutto,ero,uusi työ..jopa talo mihin muutin maisemineen osui täydellisesti😊ainut mikä ei ainakaan ole vielä tapahtunut on tuo uusi mies minkä näki mut sanoiki et ottaa aikaa..katotaan miten käy🖒


    • ihmiskunta.Defcon2

      Vieläkö ihmiset uskoo näihin höröskuuppeihin? Saahan sitä leikkiä, mutta ottakaa nää ihan viihteenä. Sitten kun höyryskyyppi "osuu oikeaan", niin tiedä, että se oli vain sattuma. Häiröskööpit on hömppää.

    • Männiköntyttö

      hei! onko kokemuksia selvänäkijästä Anu Väisänen?

    • Niin_sokeaa_on_usko

      Tälle palstalle taitaa kirjoitella itse nämä kyseiset "näkijät".
      Oma kehu haisee. Pitäähän sitä jotakin kautta näköjään mainostaa, kun se mainostaminen on aikakauslehdissä niin kallista.

      Sitten on toki niitä, jotka hyväuskoisuuttaan ovat jääneet ns. koukkuun. Joillekin se ottaisi niin koville saada tietää, että ei olemassakaan mitään selvänäkijöitä. Mitään tulevaisuuteen liittyvää näkemistä ja tietämistä kun ei ole olemassakaan. Kaikki ennustukset perustuvat tarpeellisten tietojen utvimiseen ja kalasteluun, sekä puhtaasti arvauksiin.
      Ilmeisesti joillekin se, että vaikka netistä löytyy pilvin pimein monen ihmisen omakohtaisia kokemuksia ennustajista ja pieleen menneistä ennustuksista, niin se on näille ennustajauskovaisille niin vaikea ja kova paikka, että oma usko ja luottamus selvänäköpalveluihin osoittautuisivatkin vääriksi ja täysin katteettomiksi, että taivas putoaisi konkreettisesti heidän päälleen. Uskovaisuutta on monenlaista. Useimmiten nämä monenlaisiin uskomuksiin ja ennen kaikkea selvänäkemiseen uskovaiset ovat vähän lapsellisia. He eivät vaan tajua, vaikka se kuinka heile sanottaisiin, että ne ennustusjutut perustuvat pelkkään ihmisten huijaamiseen, valehteluun ja hyvään näyttelemiseen.

      Minun käy todella sääliksi niitä, jotka soittavat useita kertoja näihin selvänäköyrityksiin ja menettävät hirvittävän suuria summia rahaa. Sitten kun se kaikki totuus selvänäköbisneksen takana on, aikanaan heille paljastuu, pudotus maan päälle tulee olemaan todella kova ja ankara.
      Etenkin, jos on menettänyt suuria summia rahaa täysin katteettomaan ja ilman mitää vastinetta saatuun palveluun.

      • todentottanäin

        Taytyy sanoa, että kirjoituksessasi on harvinaisen paljon totta. Tämä selvänäköbisnes on niin mahtavaa, että ihan hirvittää. Ja totta sekin, että näissä bisnesnumeroissa ei niitä näkijäitä ole. Mutta aika harva soittaja myöntää saaneensa takkiin noissa soittoissaan. Rahaa palaa ja aina on uusi kertomus valmiina, kun entinen ei toteudu. Mutta niihän se on, että ihmisen pitää vain omakohtaisesti todeta, että näissä palveluissa ei tulevaisuuteen nähdä. Siinä asiassa olen eri mieltä, etteikö joku näe myös tulevaa, mutta ei näissä numeroissa. Ne jotka oikeasti näkevät eivät niistä huutele eivätkä mainosta itseään, koska siihen ei ole tarvetta.


      • todentottanäin

        Se että oikea, aito näkijä ei saata asiakastaan rahavaikeuksiin vaan ottaa ehkä tehdystä työstä pienen korvauksen on myös osoitus siitä, että asialla saattaa olla aito näkijä. Tämä asia kannattaa huomioida soitellessa.


    • vuorotyötär

      väärin.. olen saanut täsmälleen paikkansapitäviä ennustuksia useammankin,(kirjallisina) joista ei todellakaan voi olla kyse siitä että on arvailtu jotakin vaan nähty ja kuvattu paikkoja täsmälleen sellaisena kuin ne tulivat eteeni ja ihmisiä sekä tapahtumia yms. Olin tätä ennen hyvin epäileväinen ja ajattelin samoin, ettei kukaan voi oikeasti mitään nähdä tulevasta, että se on vain bisnestä ja huuhaata. Toisin kävi todellisuudessa.. Ikääkin on pian 50 ja kokemusta että ei ihan lapsellinenkaan tunne ole. Nimiä en mainitse..

    • minäminämii

      minä, kaikennäen selvänä

    • ctct

      mulla on myös kokemusta etenkin kirjallisten tulkintojen paikkansapitävyydestä enemmän, puhelu ei ole ehkä niin hyvä, kun siitä unohtuu ja käsittää joskus väärinkin..

    • ymmällä

      Onko Keravalla tai lähistöllä selvänäkijää, joka voi kertoa selvittämättömiä tapahtumia?

    • Maza777

      Leena Paloon luotan. On osunut vähän liian monessa asiassa oikeaan. Karvat pystyssä saa kuunnella ja ihmetellä. Kysyi ainoastaan syntymäajan ja siitä tarina lähti.

    • yhehkäkohta

      Nimeä en maisnitse, mutta sähköpostiiin sen sain ja oli paikkanapitävä tulkinta. Ei siis mikään palvelunumero tai astral tv..

      • kerrothan

        Olisi hyödyllistä, jos voisit sanoa henkilön nimen ja mahdollisesti myös yhteystiedot, jotta me muutkin voisimme käyttää hänen palvelujaan jos hän kerran on hyvä.


      • yyxxx

        no sitten tulee taas sanomista että mainostan ja olen tuo näkijä ym, mutta vinkkinä voin sanoa että on mainittu aiemmin tässä ketjussa pariinkin kertaan kyllä eikä ole Nina Kallio.


      • yyxxx

        no ei nina kallio ja lakkaa jo Nina mainostamasta itseesi


      • Anonyymi
        yyxxx kirjoitti:

        no sitten tulee taas sanomista että mainostan ja olen tuo näkijä ym, mutta vinkkinä voin sanoa että on mainittu aiemmin tässä ketjussa pariinkin kertaan kyllä eikä ole Nina Kallio.

        Kiitos vastauksesta.


    • Lokakuunvärit
    • Marjaaleena

      Olen asioinut meedio ja selvänäkijä Terhin luona.
      Aidosti välittävä ja hyvä työssään.
      On myös ollut Hengen ja Tiedon messuilla meediona, erittäin suosittu.
      Sali oli täynnä tänäkin vuonna. Kaikki ei mahtuneet sisään.

      • pohdintojasinulle

        Noh-noh Terhi, eipäs ny mainosteta täällä..


    • Anna-Mari56

      Itse olen kokenut Harriet Piekkolan hyväksi.

    • tyytyväinenasiakas

      Unilin Sari on on kyllä pitkästä aikaa näkijä joka todellakin osaa asiansa

      • uskoihmeisiin

        Olen samaa mieltä,ei jaarittele turhia vaan menee heti asiaan. Monet jaarittelee ja pitkittää puheluita mutta Sari ei kyllä sitä tee, olen saanut häneltä energiaputsausta ja se todellakin toimii vaikka alussa olin hieman skeptinen.


    • vakuuttunut

      Naomi Mesin on paras kokemukseni selvänäkijöistä. Monilla on tullut käytyä mutta Naomilla olin ensimmäistä kerta vuoden vaihtuessa. Kyllä vakuutti. Näki että olin mennyt kihloihin vaikkei oltu vielä edes laitettu sormusta kun tulin yllätys-kosituksi Jouluna ja pidetään kihlajaiset Loppiaisena. Näki myös että minulla on kaksoissisar.

    • Äläsoita

      Niina Maarit sanoo; luovu ylpeydestä eli jää kotiin makaamaan ja valittamaan. Oppiläksy! Mikä lie luuseri , joka joutuu satuilemaan työkseen

    • tyytyväinen

      Unilin Sonja on paras

    • Anonyymi

      Sähköpostitse toimiva näkijä, [email protected], on tiennyt mulle ainakin hyvin. Eikä ole kallis. Puhuu kauniisti ja ymmärtäen. Minun asiani tiesi. Ei morkkaa eikä paasaa. Yhtä vielä vain odotan tapahtuvaksi, jospa pian..

    • Anonyymi

      Ainahan ei saa näkijältä toivomaansa vastausta ja monissa asioissa voi kestää kauankin että toteutuvat. Siksi varmaan kannattaakin aina kysyä että "milloinka" tai että kauanko johonkin asiaan menee. Sähköpostitse toimivista suosittelen [email protected], ei ole kallis ja tuntuu tietävän hommansa. Marja X on kokemusteni mukaan pätevä livetapaamisille, jos sellainen on mahdollista. On kyllä kalliimpi.

    • Anonyymi

      älkää vaan tätä elämänvirtaa kokeilko, ihan huuhaata koko muija oikeesti

    • Anonyymi

      Vastaukseni: Aino Kassinen. Kävin aikanaan hänen luonaan Hgissä 60-luvulla. Mamma istui isossa lepotuolissa ja varoi katsomassa asiakastaan. Lupasi minulle, että vaimo tulee, ja tulee vaikka "savupiipusta". No ei ole tullut. Ei Kassiskakaan mitään tienyt, näin täytyy sanoa. Kävin parilla muullakin, mutta puppua puhuivat!

    • Anonyymi

      Ottaako [email protected] vastaan myös oikeasti? Ystäväni oli kirjoittanut hänelle sähköpostitse ja suositteli häntä minulle. Toki voisin hänelle kirjoittaakin kun ystäväni häntä kehui, mutta mielelläni menisin itse vastaanotolle.

    • Anonyymi

      Pakko kommentoida kun luen tätä ketjua. Paljon sitä haukutaan. Ovatko haukkujat toisia "näkijöitä"? Kilpailijoita? Minä sekä ystävämme olemme molemmat kirjoittaneet monelle näkijälle vuosien aikana, sekä myös tavanneet heitä. Marja X on hyvä vastaanotto, mutta [email protected] - näkijältä saimme molemmat sähköpostilla selkeät vastaukset ja avun. Näin on.

    • Anonyymi

      Etsin täällä itselleni näkijää tämän hetkiseen tilanteeseeni ja ihmettelen kun sekä ystäväni, 2 kpl, jotka kirjoittivat tuolle elamanvirralle sekä täällä sivustolla häntä kehutaan. Täytyy kai kokeilla kirjoittaa hänelle. Muitakin suosituksia toki mielelläni kuuntelisin?

    • Anonyymi

      ihan oikeesti tuo elamanvirta on huijari, oon ottanut tulkinnan, hukkaan meni.. jaaritteli niitänäitä ja meni lankaan kerran jos toisenkin mitä kyselin, ei nähnyt, toisin kuin oikeat näkijät on nähneet.

    • Anonyymi

      Kristallikello on minulle nähnyt, tosin ei moitittavaa muidenkaan näkijöiden kyvyissä. Osalle en enää soita, mutta uskon että jokaiselle on se oma näkijänsä. Kristallikellolta otin puhelinajan ja siellä nousikin monta asiaa juuri oikein. Tästä on jo aikaa, pian taas uusi.

    • Anonyymi

      Mää suosittelen [email protected]. Vaik tuolla joku kirjotti et jaaritteli niin mulle ei jaaritellu sitten yhtään. Vastas selkeästi kaikkiin mun kysymymiin kysymyksiin.. Voiks kokemukset sit olla niin erilaisia vai kateellisiako on toiset näkijät?!

      • Anonyymi

        ÄLÄ ELÄMÄVVIRTA OIKEESTI ENÄÄN JAKSAAAAA!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        miten niin toiset? totanoi, on siis näkijöitä ja sitten niitä jotka ei vaa ole. Huolimatta jaarittelevakko tai eivät tai kuinka selkeesti vastalivat kysymyksiin tai kuinka paljon täällä nyt itteensä suosittelevat ketju toisensa jälkeen.


    • Anonyymi

      Olen asioinut ystävieni suosituksella 2lla mielestäni osaavalla meediolla Marjalla P ja Terhi Jllä. Molemmat toivat viestejä rajan takaa.
      Terhi katsoi mennyttä ja nykyhetkeä osaavasti.
      Suosittelen molempia.

    • Anonyymi

      Ihan on outoja nimiä ketju väärällään. Suurin osa etten ole kuunaan kuullukkaan ja ennustajilla olen käynyt jo ensmäsiä kertoja kymmeniä vuosia sitten ensmäsen kerran pääkaupunkiseudulla, missä silloin toimi hyvä selvännäkijä. Suomessa on minun kokemuksen mukaan aitoja selvännäkijöitä niin että voi yhden käden sormin laskea. Ihan parhaaksi omaksi kokemukseksi on tullut se punatukkainen Naomi. Ekan kerran ko tapasin niin oikein säpsähin ko sellanen näkijänaisen olemuski ja mystiikka. Häntä ennen olin käynyt ennustajalla joka ei enää ota vastaan mutta jolla kanssa oli lahja. Muutama ennustajana esiintyvä on ollut todella pettymys, kyllä sen heti siinä huomaa kenellä on se lahja ja kenellä eii.

      • Anonyymi

        Sama mieltä:D Olen myös varsinainen jos voisi sanoa selvännäköpalveluiden suurkuluttaja. Monilla niin monilla olen käynyt ja soitellut, Outoja nimiä putkahtelee uusia joista en ole koskaan kuullut, niinkuin tässäkin topicissa, monia varmasti houkuttaa ajatus helposta rahasta mutta yhtä pian monet nimet painuvat unholaan ja useista paljastuu ensimetreillä etteivät ole aitoja . Tuskin tuollaisella alalla voi pysyä muut kuin he jotka ovat selvänäöllisyyden kyvyn lahjaksi saaneet. Enpä osaisi itsekään montaa nimeä mainita. Naomin asiakas myöskin :DTulee sellainen hyvä tutina ja pieni jännityskin aina kun hänen luokse olen menossa että mitähän tällä kertaa minulle nousee. Se on sellainen perinteinen jännitys-perjantain ohjelmanumero minulla ollut, joitakin kertoja vuodessa ja joskus kyllä soitankin.


    • Anonyymi

      Naomi on vedättäjä, ei oikeasti näe mitään, taitaa olla asiakkaista pulaa..

      • Anonyymi

        Niiiinkö, muuten sitten vaan on vielä vuosikymmenten jälkeen yksi suosituimmista ja tunnetuimmista näkijöistä. Ei oikein vaikuta sitten vedättäjältä. Onko jollain mennyt kivi kenkään vai mikä hiertää. Ei vaikuttanut olevan asiakkaista pulaa kun mullekii löytyi vapaa aika vasta juhannusviikolle kun maanantaina varasin. Jännityksellä odotan, ystävän suosituksesta Naomille, kehui että on ihan paras kenellä on koskaan käyny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiiinkö, muuten sitten vaan on vielä vuosikymmenten jälkeen yksi suosituimmista ja tunnetuimmista näkijöistä. Ei oikein vaikuta sitten vedättäjältä. Onko jollain mennyt kivi kenkään vai mikä hiertää. Ei vaikuttanut olevan asiakkaista pulaa kun mullekii löytyi vapaa aika vasta juhannusviikolle kun maanantaina varasin. Jännityksellä odotan, ystävän suosituksesta Naomille, kehui että on ihan paras kenellä on koskaan käyny.

        Ja mistähän sinä tiedät ketkä ovat"vuosikymmenten jälkeen" maamme suosituimpia ja tunnetuimpia näkijöitä? Todellisia asiakasmääriä on tuskin Naomi tai kukaan muukaan näkijä sinulle antanut. Naomin kehujiakin näyttää olevan verrattain vähän ja nekin viestin vaikuttavat olevan yhden ja saman henkilön kirjoittamia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistähän sinä tiedät ketkä ovat"vuosikymmenten jälkeen" maamme suosituimpia ja tunnetuimpia näkijöitä? Todellisia asiakasmääriä on tuskin Naomi tai kukaan muukaan näkijä sinulle antanut. Naomin kehujiakin näyttää olevan verrattain vähän ja nekin viestin vaikuttavat olevan yhden ja saman henkilön kirjoittamia.

        Satunpahan vaan hyvinkin sen tietämään. Sen verran paljon on vuosikymmenten aikana tullut erinäisilläkin käytyä ja kaikki lehtikirjoitukset mitä olen käsiini saanut aiheesta olen lukenut. Siellä ei niitä todellisia näkijöitä ole kuin kourallinen. sellaiset vanhat hyvät näkijät joilla itsekin aikoinaan kävin ovat joko menehtyneet tai lopettaneet ja tästä ""nykykaartista ei montaa voi näkijäksi sanoa, ihan parhaimmistoon ja omankin kokemuksen pohjalta nousee Naomi M.
        Ja mistä semmoisen tiedon saa että joku yksi ja sama ja vähän kehuja, kyllä paljon olen näitä ketjujakin lukenut ja kyllä niissä on hyvinkin paljon häntä kehuvia kirjoituksia ja selvästi ihan jokaisen omina kokemuksina.


    • Anonyymi

      [email protected] on nähny mun kaikki raha-asiat ja talo-asiat ja rakkausasiat, myös työt ja on pelastanu mun mielenrauhan monet kerrat ! KIITOS HÄNELLE

      • Anonyymi

        Älä munkaan mielestäni enään JAAAAAAAAAAAAAAAAAAKSAAAAAAAAA!


    • Anonyymi

      Kaikki ne ovat huijareita lehti-ilmoittelijoita, jotka käyttävät sanaa "selvänäkijä". Viittaa siihen että itse näkijä on jotenkin selvä, eli henkilöön joka ei ole sokea eikä kännissä.

      "Selvännäkijä" puolestaan viittaa siihen, että näkemisen kohde nähdään selvästi. Selvännäkijät eivät ainakaan kaikki ole pelkkiä huijareita.

      • Anonyymi

        Kielitoimiston sanakirjan mukaan selvänäköisyys tarkoittaa terävä- ja kaukonäköisyyttä. Selvänäköisestä puhutaan silloin kun ei tarvita silmälaseja tai lukulaseja nähdäkseen tarkasti. Englanniksi sharp-sightedness on selvänäköisyys.

        Selvännäköisyys puolestaan on englanniksi clairvoyance, eikä se tarkoita tarkkaa näkökykyä vaan ennemminkin meedion tai ennustajan taitoja.


    • Anonyymi

      Selvänäkijöiden MM-kisat voitti henkilö joka oli suuresti yllättynyt voitostaan.

      Sen verran maailman parhaan selvänäkijän kyvyistä...

      • Anonyymi

        No olen soittanut Uniliin ja totean vain, että yksikään heistä ei tiennyt vuosien aikana mitään todellista, että ihan turhaan te tulevaisuuttanne yritätte selvittää. Luottakaa itseenne ja tehdää valintoja elämässä, siten te löydätte sen elämän mitä haluatte. Menkää sitä kohti, älkää sitä vastaan luulemalla, että joku selvänäkijä tietää tulevanne, silloin te joudutte itse vain pettymään. Ne voi olla mukavia, mutta sitten kun ette enää usko niitä höpinöitä, sit ne alkaa ilkeiksi, kun ne näkee energianne eli sen, ettette usko. Ihan ajan- ja rahanhukkaa on soitteluni ollut, ja niin on teidänkin.


    • Anonyymi

      On näkijöissä useita hyviä, tässäkin ketjussa muutama ja olen tilannut sähköpostilla sekä tilannut soittoaikaa, molemmat toimii.. en nyt ala mainostaa että kuka, koska siitähän ei tykätä

    • Anonyymi

      [email protected] sähköpostilla tekevä näkijä näkee mun elämään hiton hyvin. Oon nyt kirjottanu hälle vuosia ja useasti. Ja aina näkee ja tietää.

      Ei oo kallis ja vastaa lisäkysymyksiin ilmatteeksi. Lämmin suositus!!!

    • Anonyymi

      Onpas pitkä ketju, en jaksa lukea kaikkea. Mutta yhdyn edelliseen, [email protected] on todellinen näkijä jolla on sydän paikallaan. Hän katsoo maililla joten rahaa ei mene ylimääräisiä kuten puheluissa kun aika pitkittyy ja jää mustaa valkoiselle, niihin tulkintoihin voi aina palata uudestaan. Mä ainakin tykkään enemmän. Minut neuvoi ulos aviohelvetistä ja paljasti mieheni uskottomuuden olen niin kiitollinen!!!!!!!! Älkää haukkuko näkijöitä!!!!!!

      • Anonyymi

        Jaksoi sitten näin pitkän ketjun päähän tulla itseään kehumaan. Jälleen kerran. huoh!


    • Anonyymi

      Mainostaa ei kai saisi mutta kysyit vinkkejä: tuo sähköpostilla katsova [email protected] on mun luotto näkijä jo vuosien ajalta. Näkee, kuulee, tuntee ja tietää, sanoo asiat suoraan mutta nätisti, omaa selkeesti hyvät välit ns. yläkertaan ja ei ole kallis. Siispä hänelle suurkiitokset, todella sydämestäni, ja iso suositus palstalaisille!

      • Anonyymi

        haistaa ja maistaa kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haistaa ja maistaa kanssa?

        Mikä täällä palstalla on ku pyydetään hyviä kokemuksia näkijöistä ja sit kun niitä tulee niin JOKAISESTA vånistään???? Onko niin että täällä kateelliset posottaa menemään??? Voimia ihmisille hyvän näkijän löytymiseen näistä p*askapäistä huolimatta. Oikeita näkijöitä on!


    • Anonyymi

      Sammaa mieltä edellisen kanssa.. On oikeita näkijöitä ja niitä kateelliset kilpailijat taitaa täällä vaan haukkua. Omista kokemuksista: [email protected] näki tulevan vaimoni tasan tarkkaan ja ties millon tavataan ja missä. Näki myös lapsia, niitä odotellessa :-)
      Paljon kirjoitti tulevasta ja täytyy kyllä sanoo että tietää.

    • Anonyymi

      Paras Hurten Leena Turku. Kertoo tarkasti tulevista kuolemista kysymättä lupaa!!!!!!!

    • Anonyymi

      Paras Hurten Leena Turku. Kertoo mm tulevista kuolemista tarkasti kysymättä lupaa!!!!

    • Anonyymi

      Ehdottomasti paras on sähköpostilla tulkintoja tekevä [email protected], vuosia ollut jo luotto näkijäni

      • Anonyymi

        Samat sanat, sama näkijä osasi kertoa mulle justiinsa tulevaisuuteni. Pitää vaan osata kysyä jotain aluksi, sanoo ettei saa vaan tirkistellä ihmisten elämiin


      • Anonyymi

        Suosittelen myös häntä


    • Anonyymi

      Unilin Sari on todella hyvä,ei kylläkään ole enää unililla töissä mutta ei ole lopettanut silti vaan hänet saa yhteyttä ihan normaaliin puhelinnumeroon ja veloittaa vain 1€/min. Minulle on yleensä pyöristänyt summaa ja niin että jos nyt esim. puhelu on kestänyt vaikka 38 minuuttia niin sanoo että maksa vaikka 30€.samoin on tehnyt ystävälleni

      • Anonyymi

        Kiitos Unilin Sari!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Unilin Sari!

        mistä tuolle Sarille löytäs numeron?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä tuolle Sarille löytäs numeron?

        [email protected] tai nro 0413663180


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        no sitähän käyt täällä elämänvirta varttin välein toitottamassa


      • Anonyymi

        Miten se on voinut olla näkijäsi jo vuosia? Kun pari vuotta sitten se vasta tuon omakehumainostamisen aloitti ja unohtamatta laittaa vielä luukku. Com. No jos korttipovarilla on asiakkaat lopussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on voinut olla näkijäsi jo vuosia? Kun pari vuotta sitten se vasta tuon omakehumainostamisen aloitti ja unohtamatta laittaa vielä luukku. Com. No jos korttipovarilla on asiakkaat lopussa

        Juuri niin. Ja muita, aitoja ja oikeiita näkijöitä haukkuu täällä samaan tahtiin kuin itseään kehuu.


    • Anonyymi

      Olen Nina Kalliolta ([email protected] ottanut tulkintoja jo yli 20v ja en ole kertaakaan pettynyt häneen

      Mielestäni ei edes kallis koska hän ottaa yhteyttä jos hän näkee jotain lisää. Hän on jopa muutaman kerran soittanut ja sanonut että näki lisää että haluanko kuulla nyt puhelimessa vai kirjoittaako hän. Hän antaa myös ilmaiset lisäkysymykset koko keston ajaksi

      Kun tässä 20v aikana tullut huomatuksi että hän on kehittynyt vieläkin lisää vaikka muutenkin on hyvä

    • Anonyymi

      Elämänvirta on huono

    • Anonyymi

      Naomi vetää vain nenästä

      • Anonyymi

        Älä jaksa elämänvirta. Vaikka Naomi vetäisi letistä niin hän on aito näkijä, toisin kuin "postilaatikkoennustelija. Käyt häntä joka ketjussa haukkumassa, anna olla jo. Tuo sinun itsesi mainostaminen on niin läpinäkyvää.


    • Anonyymi

      ei kukaan näe kaikkea,vain osa alueita,vaarallista hallita toisten elämää,näkijätkin näkee vain niin pienen osan,toiset huijareita toiset ei,krkeimmala on kaikki,ei meillä,sen sanon,niin ajattelin minäkin kun vaistoon ja näen enneunia,ne kyl käynyt toteen,mut en kellekään sanois miten toimia.se mu lahjani lapsesta saakka,jopa noidaksi kutsuttu,ja huh kaukana siit ,eli ,,,e koskaa säteis sanno mitään,vahvinki näkijä näkee vain oman osa alueensa asioita herkästi ei muuta

    • Anonyymi

      Enpä oo nähnyt että elaman virta itse tällä palstalla olis. Oon ottanu häneltä tulkintoja jo varmaan kymmenisen vuotta ja tiiän kyllä miten hän kirjottaa. Se joka tota Naomia haukkuu on ihan toinen tyyppi???

    • Anonyymi

      Siis miten lapsellista touhua täällä on???? Ihmiset vuoroin Naomina ja Elämän Virtana muka haukkuvat toisiaan? Siis hei haloo?? Nää kaks on oikeita näkijöitä haukkuja taitaa olla joku kateellinen !

      • Anonyymi

        Joo, täällä on pettämätön logiikka osalla jengistä. Kokemuksia kaivataan palstalla, mutta niitä ei saa tai kannata antaa, sillä lähtökohtaisesti uskotaan, että näkijät ainoastaan nimillä kirjoittelevat itseään kehuen ja muita haukkuen.

        Miten ihmeessä sitten niitä kokemuksia jaettas, jollei voi plussista ja miinuksista kirjoittaa? Ihan niinkuin muidenkin palvelujen kohdalla.


      • Anonyymi

        Korjaisin että Naomi on oikea näkijä. Sentään jo vuosikymmenten ajalta tiedossa ja lukuisissa lehtiartikkeleissa ollut haastatteluja hänestä ja lahjastaan.
        Itse en pidä oikeana näkijänä sellaisia jotka tekevät tulkintoja sähköpostiin enkä kyllä sellaisiakaan jotka niillä ennustuslinjoilla.
        Varmaan sellanen aiheuttaa kateutta niissä, jotka ehkä haluisi olla kanssa näkijöitä, että joitakin täällä kehutaan. Tietysti voi olla sitten sellasiakin, juuri joilla ei vielä ole asiakkaita, että koittavat sitten täällä mainostaa. Niinkui sitä voisi sellaista työtä alkaa kuka vaan tekemään.
        On se nähty miten siinä on käynyt. Hetken aikaa koittavat itseään joka tuutista esiin mutta asiakkaat ne on jotka lopulta päättää.
        Lapsellisia ne on sellaiset että syytellään täällä niitä joita kehutaan. Selvä se että kehutaan kun on aihetta. Niinkui ne nyt tänne suomen tunnetuimmat ja työllistetyimmät selvännäkijät itte kirjottelisi ja olisi sellaseen aikaa. Minkä he sille mahtavat mitä asiakkaat kirjoittaa, eikös nämä ole juuri siihen tarkoitettu että tänne saa kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Luotettava ja sisäsyntyinen Näkijä johon törmännyt on Johanna Penttinen, asui ennen Iisalmessa, nykyään taitaa toimia jossain maaseudulla...näki minulle juuri sen mitä siinä hetkessä tarvitsin, auttoi ratkomaan tämänhetkisiä ja tulevia kysymyksiä koskien vaikeaa elämäntilannettani. Sain vinkin ystävältäni joka oli käynyt hänen luonaan. Hän oli myös todella lempeä, läsnäoleva ja aito.
      Näki hyvin menneisyyden, jotain jäi myös verhojen taakse, ratkottiin ratkaisukeskeisesti asioita myös. Aito Shamaani, koin myös ihmeitä käynnin jälkeen, rentouduin ja sain energiahoitoa samalla. Nostin kortit lopuksi ennen lähtöä kotiin, korteista nousi samat asiat mitä hän juuri oli kertonut 😯

    • Anonyymi

      Onko tällä palstalla selvänäkijää, mun kultainen kissa-korvis on pudonnut, on katkennut lenkki, kiinnike oli korvassa... vinkkiä löydänkö.

      • Anonyymi

        Ei ole. Pääset halvemmalla ja helpommalla kun ostat uudet korvikset. Koska tuskin se koru on monen kympin arvonen. Itte en viittis edes kusettaa että näkisi missä sun korvis on eikä sitä näe kukaan muukaan


    • Anonyymi

      Kysymys: saanko rahani takaisin, lainasin eräälle naiselle tonnin viime keskiviikkona, lupasi maksaa saman viikon perjantaina ainakin osan, mitään ei ole tullut tilille... on kyllä näkyvässä työssä... käyn kysymässä missä mennään... puhnumeronikin jätin mutta ei viestiä viivästymisestä...

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä,sain yhteyden häneen ja on kyllä todella hyvä, Vakavissa asioissa tunsin,että hän kuin tuli vierelle ja oli lohduttava. Suosittelen kovin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä,sain yhteyden häneen ja on kyllä todella hyvä, Vakavissa asioissa tunsin,että hän kuin tuli vierelle ja oli lohduttava. Suosittelen kovin

        Ei todellista taaskin täällä itseesi mainostaa ja kehut ? Ihan hölmöä et sinä mikään näkijä ole!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tääl kysyttiinkii selvänäkijöistä eikä tarinoitten kirjoittajista.


    • Anonyymi

      Onko muilla kokemuksia Maria Astara Agenista tai Minna (vaihdellut nimeään) Minulle annettu ennustus meni joka kohdalta pieleen. Tarvitsin apua eräässä tärkeässä kysymyksessä. Kertoi näkevänsä vastauksen täysin selkeästi ja tein päätöksen sen pohjalta ja nyt olen pulassa sen takia! Mikään muukaan ei pitänyt paikkaansa. Rahoja ei takuulla saa takaisin mutta ajattelin kyllä olla yhteydessä ja antaa rakentavaa palautetta. Mitäs mieltä ootte mahtaako olla mitään hyötyä ylipäätään vai mahtaako heitä kiinnostaa edes? Taitavat elää itsepetoksessa ja ehkä uskoa itsekkin omiin kykyihinsä monet heistä. No tulipa koettua oppiläksy rankemman kautta! Oletteko antaneet palautetta pieleen menneistä ennustuksista?

      • Anonyymi

        Mistä ihmeestä ja miksi tuommosia haetaan, jos on kerran tiedossa että muuttelee nimeään jne. Meinaan kun on Suomessa ihan oikeita ja aitoja, vuosikymmeniä toimineita ja hyvin rehellisiä näkijöitä. Itsekin käyn sellaisella eikä tulisi mieleenikään muille mennä. Tälle nykyiselle menin, kun näkijä jolla ennen kävin, ei enää tee, mutta oli myös aidosti näkevä.

        Kyllä niitä tuolla jos jonkinlaisten ennustuslinjojen ja ennustelijoitten nimiä vilisee, mutta niin monista olen kuullut, että pelkkää tarinaa ja turinaa on olleet. Rahat vain mennyt hukkaan.


      • Anonyymi

        Kerran.
        Vastasi antamaani palautteeseen. Näkikin yks' kaks tapahtuman erilailla. Ei kovin vakuuttavalta tuntunut.


    • Anonyymi

      Eikä siis käyttämäsi ennustaja.

      - edellinen

    • Anonyymi

      Tunteeko kukaan "näkijä" Elsaa Turengin suunnalta? Tarvitsen lisää tietoja mahdollista rikosilmoitusta varten

    • Anonyymi

      Suosittelen oman kokemukseni perusteella;
      Terhikansson.webnode.fi

    • Anonyymi

      Suosittelen oman kokemukseni perusteella
      Terhijansson.webnode.fi

    • Anonyymi

      Luotettava selvänäkijä on Marja Pennanen,
      Piiristäkin tuttu.

    • Anonyymi

      Näkijä joka tekee korona aikaan sähköpostilla, [email protected]. Häntä suosittelen sekä myös ystävä piirini ! On ilmeisesti jo vanhempi ihminen ja erakko mutta ystävällinen ja näkee !!

    • Anonyymi

      Maria Astara Angeni on surkein koskaan tapaamani ennustaja. Kanavoi myös yksisarvisia ja nykyään kyllä keskittynyt hieromaan niitä ehkä on siinä sitten parempi....enpä tiedä. Onkos kellään kokemuksia?

      • Anonyymi

        Lällälläää mullapa on oma yksisarvinen ja iso ufo joka leijuu kokoajan mun yläpuolella, mutta tehä ette nää sitä koska ootte niin matalavärähteisiä lällätilällää....


    • Anonyymi

      Tämän hetken näkijöistä yksi menee omien kokemusten perusteella korkealla muiden yläpuolella ja on siis selvänäkijä Naomi M.

      Monia nimiä nostellaan aika ajoin keskusteluihin, ja joistakin olen kokemusta ottanutkin, mutta saanut pettyä.

      • Anonyymi

        Voi ..ttu, vanha ketjukin kaivettu että päästiin taas kehumaan. Sairasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ..ttu, vanha ketjukin kaivettu että päästiin taas kehumaan. Sairasta!

        Mitä vanhoissa ketjuissa nuohoot vahtimassa? Sairasta!

        Varmaan niin monimutkasta ole etteikö sitä mielestäni Suomen paras näkijä pystyisi katsomaan, että jäljelle jää selitykseksi vaan ettet saa häneltä aikaa. En ihmettele.


    • Komppaan jo useita muita pyyntöjä.. Sinikan yhteystiedot kiitos 🙂👍

    • Anonyymi

      Minä sain vuosi sitten Elina Niemiseltä ennustuksen, ja se osui. Jotkut ajat ei
      Ihan, mutta esimerkiksi tiesi tulevan (eli nykyisen ) mieheni tulevan , vaikka elin silloin sinkkuna ja tiesi miltä
      Hän näyttää

      (Taikaelina.online)

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe