Missä Turussa tai sen ympäristössä olisi hyvää mustikka metsää?
puolukka metsää?
Marjastuspaikka Turun seutu?
2
2404
Vastaukset
- Tenu
Ei kaupunkilaiset taida tietää mistä on kyse!?
- on paljon
Rymättylässä on paljon mustikkaa metsässä. Itse en ole kovinkaan innokas keräilijä, jokusen litran kuitenkin pakkaseen. Ovat ihan parhaimmillaan nyt, isoja ja meheviä (kosteimmissa paikoissa tosin vetisiä, kannattaa välillä maistella :D).
Naantalin suunnasta kun tulet Rymättylään, voit esim. kääntyä Poikossa ylttisiin päin, joka vie sinut kiertotietä Rymättylän keskustaan päin (ei tarvitse mennä kirkonkylän ohi, tulee turhaan vain pitempi ajomatka). Pikkutien varrella on paljon metsää, missä marjastaa. Puolukoitakin on jo raakileena, eivät ole vielä kypsyneet Rymättylässä ainakaan.
Ja olen varma, että marjaa löytyy myös muista Turun "maalais"lähikunnista, tai maalaisemmista kaupunginosista. Rymättylä ei taida ihan lähimpiä olla, matkaa reilu 30 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648173Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592512- 71866
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55813
- 25806
- 64802
- 12770
- 46766
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693