Oonko liian nuori rakastamaan jos oon 13? Mä oon korviani myöten rakastunut yhteen meiänluokkalaiseen poikaan. Mä oon sen kaa hyvä kamu ja se on ihan tosi mukava ja hyvännäkönenkin.
Oonko liian nuori rakastamaan?
16
670
Vastaukset
- Hannele
Eiköhän sitä tuossa iässä ala tapahtua tuollaisiakin asioita..minä ainankin olen ollut "pitkän" ikäni varrella lähes aina rakastunut..
- mä va..
siis et oo mäki oon 13 ja oon ollu jo nii monta kertaa rakastunu ja iha hyvi on menny.. :)
- Anonyymi00012
Musta tuntuu että sinulla on ollut ihastus kyseessä..:)) ellet oo itkenyt monia kertoja sen takia että rakastat jotain?? 😅
- Jani
Moi! Ni oon itekki 13 ni et tosjaankaan oo!
- Jeps
Et todellakaa oo! Itekki oon 13v, ja ollu yhes tytön kaa kaks kertaa, toine kesti vaa kuukaude ja toine puol vuotta! Anna mennä vaa ;)
- Yhyy....
Mä en oo ollu kenenkään kanssa ja nyt tää yks poikakin on menny tyrimään pahemman kerran!!! Se on sanonu mun kamulle et sitä ei huvita enää olla mun kamu... Mussa pitää olla jotakin vikaa. Wittenberg, tää juttu pitää sopia ja heti...
yhyyyyy........ :( :( :(
- Jessica
Ei ton ikänen ymmärrä mitään rakkadesta... Ku tuntuu et mäkään en ymmärrä ja tiedä mitä rakkaus on vaikka ikää on jo 16.
13 vuotias ei oo vielä valmis rakastun!!!! Ehkä se voi olla jotain tykkäämistä... Mut rakkauteen oot liian nuori... Ihastuminen voi tuntua rakkaudelta noin nuorena kun ei vielä tiedä mitä rakkaus on, mutta ihastumista se on!!!!- Jeps
Jessica, sä oot väärässä.. Ihastuminen tulee ensin, mutta kun ihastuminen on molemminpuolista, siitä tulee rakkautta. 13 vuotias on kyllin kypsä rakastumaan. Ite oon 13.
- Anonyymi00014
No ei tietenkään lapset tiedä, mitä "rakkaus on, mutta rakkautta se on tykkääminenkin, Tuostahan se alkaa aikuisuus.. tykätään, rakastetaan, ihastutaan, ihan sama. Jännä tunne saa kutkuttamaan.
- Anonyymi00015
Jeps kirjoitti:
Jessica, sä oot väärässä.. Ihastuminen tulee ensin, mutta kun ihastuminen on molemminpuolista, siitä tulee rakkautta. 13 vuotias on kyllin kypsä rakastumaan. Ite oon 13.
Ei, ei 13 v ole kypsä eikä henkisesti kasvanut. 13 vuotias on vielä lapsen tasolla henkisesti. Tykätä, voi sitä rakkaudeksukin sanoa, saa kun kohdalle osuu "se jokin", mutta aikuisesta "kypsästä" on turha vielä puhua. Sen kertoo jo tuo sinun "kypsä" sanasu. Seukkaa saa, niin on tehty aina, .utta kannattais kuitenkin jutella äidin tai iskän kanssa noista nuoruuden rakkaus -jutuista.
- eminemtyttönen91
et oo!!!!!et tosiaankaa oo liian nuori rakastamaan....
mun mielestä 12 vuotiaskin voi rakastaa!!!!
eikun tsemppiä sen pojan kanssa, sillä musta tuntuu että sekin taitaa tykätä hieman (lievästi sanottuna) susta.....=)))))))))))))))))))))
onnittelut, oot kyllä onnentyttö, ku oot rakastunut ja vielä kohteen kanssa HYVISSÄ väleissä!!!
*kadehtii*....- RIIDOISSA!!!!!
Mitäs mun pitäs nyt tehä kun se poika on sanonu mun kamulle et sitä ei huvita olla mun kamu enää. En haluu ehottaa sopimista koska en oo ite mitään väärää tehny, mut on aika vaikeeta kun tää poika istuu koulussa mun vieressä!
- Anonyymi00016
RIIDOISSA!!!!! kirjoitti:
Mitäs mun pitäs nyt tehä kun se poika on sanonu mun kamulle et sitä ei huvita olla mun kamu enää. En haluu ehottaa sopimista koska en oo ite mitään väärää tehny, mut on aika vaikeeta kun tää poika istuu koulussa mun vieressä!
Niin, nuori eka rakkaus, joka yleensä päättyy, ennen kuin ehtii alkaakkaan, on tottakai "maailmanloppu", diltähän se tuntuu, kunnes tulee seuraava.. näin se elämä menee ja kun aikuistui, niin oikeesti naurat noille tunnekuohuillesi.
- Mika
Ei se ole rakkautta, se on ihastumista. Kyllä sinä huomaat eron iän karttuessa.
- Anonyymi00011
Olen itsekkin 13. Ja oon siis ihan varpaista päähän rakastunu poikaan, josta oon tykännyt nyt 5½ vuotta. Oltiin yhdessäkin vuoden jossain kohtaa, mutta tuntuu että oon ihan rakastunut ja se sattuu
- Anonyymi00013
No, 13 vuotias "rakastaa" jo oikeesti, ne kohteet vaan vaihtuu ja exää ei huomenna enää edes muista. Ihan normaalia "rakastaa". Älä ole huolissas. Muista kuitenkin se, että se poika ei ole loppuelämäsi "rakkaus". Noin käy ehkä yhdelle parille miljoonasta, no ehkä teillä käy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy92112Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1341630Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201225Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82171173Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861104Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661045Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97876Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79811
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701