olla tälläinen hemmetin idiootti. Miten kummassa aina onnistun tekemään itseni täysin järjettömaksi bimboksi. Ikinä, en enää ikinä anna itselleni lupaa tuntea yhtään mitään. saakeli, johan sitä jo vuosi kestikin, älytöntä tunteilua.
Hävettää ja nolottaa, ilmankos häntä vain huvitti, mikä pelle olenkaan ollut.
Mukava jäinen möykky rinnassa hillitsee takuulla tunteilut.
Eläköön talvi ja helevetilliset pakkaset!
Ottaab totisesti
päähän ankarasti
2
485
Vastaukset
- tekee
tyhmiä asioita..Mutt kun osaa päästää irti ja ottaa askeleen eteenpäin on kaikki jo l´paljon helpompaa..Turha roikkua menneessä ja kuluttaa elämää sellaiseen mitä ei vaan ole tarkoitettu tapahtuvaksi..
- järki....
Ihmeellistä fatalismia. Ei tässä maailmassa mikään "ole tarkoitettu tapahtuvaksi". Ihminen vaikuttaa asioihin vain omalla käytöksellään. Pois taikausko. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013