Ristiäiset tulossa kuukauden päästä, eikä lapsella vielä nimeä. Syynä se että raskauden aikana odotimme poikaa, ja hänelle olisi kylläkin ollut nimi valmiina (Miro Kristian). Mutta kun tulikin tyttö, ja nyt hän on vailla nimeä... Olisi kiva saada mukavia nimi ehdotuksia tyttärellemme...
Ristiäiset tulossa....
12
914
Vastaukset
- Suvi
Miten olis vaikkapa Mira, Miia, Miina, Iro, Ira, Iira, Iida, Iisa, Siru, Sina, Riina jne. Nuo tuli tuosta Mirosta johdattelemalla mieleen. Toiseksi nimeksi tietenkin Kristianin sisarnimi Kristiina.
- Maru-77
tuli noista edellisen vastaajan ehdottamista nimistä mieleen, että jos olitte pojalle ajatellut sitä Miro Kristiania niin eikös tyttö voisi olla Mira Kristiina! =)
Meillä kastettiin viikko sitten Tuukka Tapani!
Onnea ristiäisiin ! Ja aurinkoisia kevätpäiviä pikku prinsessalle ja vanhemmille!!! - ehdottelija
Nea Camilla
Iina Matilda
Ira Eveliina
Tia Karoliina
Kia Adalmina
Ida Annika
Kerro sitte minkä laitoitte. - äitsykkä
Mira
Kristine
Mirka
Mirja
Miisa
Iisa
Marjaana
Kristina
Kristiina
Mirjam
Miia
Mia
Riikka
Ronja
Liisa
Tiia
Milja
Milla
Silja
Iita
Ella
Emma
Nea
Sofia
Nita
Nena
Neena
Liina
Siru
Amanda
Jennica
Kaisa
Maisa
Satu
Inka
Tuulia
Taika
Sara- Cvalda
... voisi olla kaunis yhdistelmä!
- Minnuzka
Milja, Mirka, Miili, Maaria, Marianna, Marianne, Mikaela, Mirkka, Mirva, Milla, Maiju, Maisa, Sofia, Sara, Sohvi, Tiia, Tinja, Pinja..
Miellyttikö mikään? :) - yhden pojan ja kahden tytön ä
Mirka Kristiina, Minttu Marleena, Krista Lauriina, Kia Kastanja, Oona Amanda, Ella Aleksiina, Sini Ilona.
- entä
Jemina Karoliina
Tiia Alexandra
Sini Susanna
Emmi Karoliina
Kati Kristiina
Lumi Alexandra
Miia Susanna
Nea Susanna - vicki80
Hei...
onneksi olkoon!! sain itse 4kk sitten pojan ja odotin tyttöä joten minulla oli tilanne tosinpäin. jos minulle olisi tullut tyttö olisin antanut nimeksi sari carita..toivottavasti löydät tai keksit juuri teidän tytölle sopivan nimen. - maisa
siiritiia,
janna,
kira,
adele,
ada,
nuppu,
caro.
olikos hyvia? - nipa
Iida
Matilda
Ellinoora
Aada
Tinja
Viivi
Lotta
Minni
Milja
Minttu
Mirella
Meri
Vilma
Henni
Oliko yhtään hyviä? - anna
miten ois Peppi.
vaikka Peppi Ingrid.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197