Pistely ja puutuminen

Kärsivä32

Hei minulla on nyt ollut kolmatta päivää jatkuva puutuminen ja pistely vasemman pikkurillin ja nimettömän ja kämmenen puolella. Ravistelu ja ym ei auta yhtään. Halaisin tietää et onko mulla nyt jossain joku hermo puristuksessa vai mistäköhän johtuu. Kiitos tiedosta.

6

1883

Vastaukset

• Hei,

en halua leikkiä tässä mtään lääkäriä tai pelotella, mutta itselläni oli tasan samat oireet maliskuussa, joiden vuoksi hakeuduin hoitoon. Sain sitten ms-tautidiagnoosin (mikä EI ole mikään maailmanloppu, vaikka sen saisikin!).

Mutta voivathan toki oireesi jotua muustakin. Kuitenkn suosittelen, että hakeudut tutkimuksiin. Voimia sinulle!

• Kiitos täytyy hakeutua hoitoon.

• Mitä kaikkia oireita sulla oli. Mulla oli näköhermon tulehdus ja just paikat puutu ym.

• nnnnnnnnrrpp kirjoitti:

Mitä kaikkia oireita sulla oli. Mulla oli näköhermon tulehdus ja just paikat puutu ym.

...just noita puutumisia ja pistelyä myös. Ja sit jonkun verran tasapainovaikeuksia, mutta ne meni ohi tosi nopeesti. Sit kun jouduin sairaalaan, oireet vähän paheni ja pari viikkoa oli vaikee kävellä. Ja sitten olin/olen edelleen aika väsynyt ajoittain. Mulla ei ihme kyllä ollut näköhermossa mitään, on kuulemma yleinen oire.

• nnnnnnnnrrpp kirjoitti:

Mitä kaikkia oireita sulla oli. Mulla oli näköhermon tulehdus ja just paikat puutu ym.

Mulla ei ole muita oireita kuin tuo pistely puutuminen, ja kihelmöinti

• välilevyn pullistumasta ja kaularangassa joku väli ahtautunut. Tosin myös muita oireita. Myös ms-epäily, lopputulokset otetuista kokeista (magneettikuva varjoaineella ja selkäydinnesteestä näyte) vasta tulossa. Joitain "plakkeja" löytynyt. Mulle outoja juttuja, odottelen lääkärin aikaa...

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Torppa sairaalaan

Kas kas..oliko ullatus, että taas tapahtuu..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1485