Aaltonen

Rock jäbä

Millainen mies tämä Aaltonen on Popedan kanssa lavalla? Kiinnostaisi mennä keikalle kattoon... Eli yrittääkö "apinoida" Paten laulaääntä vai laulaako omalla äänellään? Entä setti vetääkö vaan tunnetumpia biisejä vai onko setti sama kun Paten kanssa vai laulaako Aaltonen jopa sellaisia biisejä mitä Pate ei keikoilla laula enää? Mites muistaako biisien sanat hyvin vai unohteleeko niitä?

8

2514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en nähnyt

että Aaltonen on tosi hyvä!
      Eihän kukaan Patea korvaa, mutta hyvä voi olla muutenkin.

Queenin konsertissa Freddie Mercurynkin tilalla kuultiin Paul Rodgersia ja oli aivan mieletttömän hyvä, vaikka asian kuultuani sitä epäilinkin.

Keikalle vaan kuuntelemaan.
      Mustat Enkelit, jossa Aaltonen laulaa on Suomen ainut yhden bändin biisejä koverina soittava bändi ja se koveroitava bändi on tietenkin Popeda, eli eiköhän Aaltonen muista sanat ihan helpolla...

• LiKa

Olen nähnyt keikan missa pate ja jussi lauloivat molemmat.
        Ääni on samanlainen näkee ja kuulee,et on siskon poika.

Kannattaa mennä kattomaan!.

• ei ainut

Löytyy Suomesta muitakin yhden bändin cover bändejä myös Popedaa soittavia googleta.

• Rock linkki

• Annami84

Onhan tämä The Konekin joka on levyttänyt Popedaa mm. Poptorille. Uusi bändi on kuitenkin kysymyksessä...

www.thekone.net

• -?-

Ihan mukavan kuulonen on Aaltonen, vaikkakin Pate on Popeda. Aika paljon samaa ulkonäköäkin Aaltosessa ja Patessa on. Laulu luistaa ja kuulostaa hyvältä.

• kuulostaa

Niin,mulla on ollut kunnia kuunnella molempia Herroja Patee ja Jussia jo paljon ennen näitä keikkahommia(talkoissa Parkanossa yms)ja aina naureskeltiin sitä miten kahdella Miehellä voi olla niin samanlaiset eleet ja äänet.Tsemppiä molemmille.T:Parkano

• näytteitä
        kuulostaa kirjoitti:

Niin,mulla on ollut kunnia kuunnella molempia Herroja Patee ja Jussia jo paljon ennen näitä keikkahommia(talkoissa Parkanossa yms)ja aina naureskeltiin sitä miten kahdella Miehellä voi olla niin samanlaiset eleet ja äänet.Tsemppiä molemmille.T:Parkano

http://www.mustatenkelit.com/index.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      274
      2466
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      97
      1941
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1413
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      71
      1140
    5. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      17
      1132
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      39
      1021
    7. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      981
    8. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      968
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      952
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      40
      924
    Aihe