Millainen mies tämä Aaltonen on Popedan kanssa lavalla? Kiinnostaisi mennä keikalle kattoon... Eli yrittääkö "apinoida" Paten laulaääntä vai laulaako omalla äänellään? Entä setti vetääkö vaan tunnetumpia biisejä vai onko setti sama kun Paten kanssa vai laulaako Aaltonen jopa sellaisia biisejä mitä Pate ei keikoilla laula enää? Mites muistaako biisien sanat hyvin vai unohteleeko niitä?
Aaltonen
8
2509
Vastaukset
- en nähnyt
että Aaltonen on tosi hyvä!
Eihän kukaan Patea korvaa, mutta hyvä voi olla muutenkin.
Queenin konsertissa Freddie Mercurynkin tilalla kuultiin Paul Rodgersia ja oli aivan mieletttömän hyvä, vaikka asian kuultuani sitä epäilinkin.
Keikalle vaan kuuntelemaan.
Mustat Enkelit, jossa Aaltonen laulaa on Suomen ainut yhden bändin biisejä koverina soittava bändi ja se koveroitava bändi on tietenkin Popeda, eli eiköhän Aaltonen muista sanat ihan helpolla...- LiKa
Olen nähnyt keikan missa pate ja jussi lauloivat molemmat.
Ääni on samanlainen näkee ja kuulee,et on siskon poika.
Kannattaa mennä kattomaan!. - ei ainut
Löytyy Suomesta muitakin yhden bändin cover bändejä myös Popedaa soittavia googleta.
- Rock linkki
ei ainut kirjoitti:
Löytyy Suomesta muitakin yhden bändin cover bändejä myös Popedaa soittavia googleta.
- Annami84
Onhan tämä The Konekin joka on levyttänyt Popedaa mm. Poptorille. Uusi bändi on kuitenkin kysymyksessä...
www.thekone.net
- -?-
Ihan mukavan kuulonen on Aaltonen, vaikkakin Pate on Popeda. Aika paljon samaa ulkonäköäkin Aaltosessa ja Patessa on. Laulu luistaa ja kuulostaa hyvältä.
- kuulostaa
Niin,mulla on ollut kunnia kuunnella molempia Herroja Patee ja Jussia jo paljon ennen näitä keikkahommia(talkoissa Parkanossa yms)ja aina naureskeltiin sitä miten kahdella Miehellä voi olla niin samanlaiset eleet ja äänet.Tsemppiä molemmille.T:Parkano
- näytteitä
kuulostaa kirjoitti:
Niin,mulla on ollut kunnia kuunnella molempia Herroja Patee ja Jussia jo paljon ennen näitä keikkahommia(talkoissa Parkanossa yms)ja aina naureskeltiin sitä miten kahdella Miehellä voi olla niin samanlaiset eleet ja äänet.Tsemppiä molemmille.T:Parkano
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818