Millainen mies tämä Aaltonen on Popedan kanssa lavalla? Kiinnostaisi mennä keikalle kattoon... Eli yrittääkö "apinoida" Paten laulaääntä vai laulaako omalla äänellään? Entä setti vetääkö vaan tunnetumpia biisejä vai onko setti sama kun Paten kanssa vai laulaako Aaltonen jopa sellaisia biisejä mitä Pate ei keikoilla laula enää? Mites muistaako biisien sanat hyvin vai unohteleeko niitä?
Aaltonen
8
2514
Vastaukset
- en nähnyt
että Aaltonen on tosi hyvä!
Eihän kukaan Patea korvaa, mutta hyvä voi olla muutenkin.
Queenin konsertissa Freddie Mercurynkin tilalla kuultiin Paul Rodgersia ja oli aivan mieletttömän hyvä, vaikka asian kuultuani sitä epäilinkin.
Keikalle vaan kuuntelemaan.
Mustat Enkelit, jossa Aaltonen laulaa on Suomen ainut yhden bändin biisejä koverina soittava bändi ja se koveroitava bändi on tietenkin Popeda, eli eiköhän Aaltonen muista sanat ihan helpolla...- LiKa
Olen nähnyt keikan missa pate ja jussi lauloivat molemmat.
Ääni on samanlainen näkee ja kuulee,et on siskon poika.
Kannattaa mennä kattomaan!. - ei ainut
Löytyy Suomesta muitakin yhden bändin cover bändejä myös Popedaa soittavia googleta.
- Rock linkki
ei ainut kirjoitti:
Löytyy Suomesta muitakin yhden bändin cover bändejä myös Popedaa soittavia googleta.
- Annami84
Onhan tämä The Konekin joka on levyttänyt Popedaa mm. Poptorille. Uusi bändi on kuitenkin kysymyksessä...
www.thekone.net
- -?-
Ihan mukavan kuulonen on Aaltonen, vaikkakin Pate on Popeda. Aika paljon samaa ulkonäköäkin Aaltosessa ja Patessa on. Laulu luistaa ja kuulostaa hyvältä.
- kuulostaa
Niin,mulla on ollut kunnia kuunnella molempia Herroja Patee ja Jussia jo paljon ennen näitä keikkahommia(talkoissa Parkanossa yms)ja aina naureskeltiin sitä miten kahdella Miehellä voi olla niin samanlaiset eleet ja äänet.Tsemppiä molemmille.T:Parkano
- näytteitä
kuulostaa kirjoitti:
Niin,mulla on ollut kunnia kuunnella molempia Herroja Patee ja Jussia jo paljon ennen näitä keikkahommia(talkoissa Parkanossa yms)ja aina naureskeltiin sitä miten kahdella Miehellä voi olla niin samanlaiset eleet ja äänet.Tsemppiä molemmille.T:Parkano
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2742466- 971941
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!711140Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si171132Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391021Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46981- 47968
- 46952
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika40924