Osaisiko kukaan sanoa paljonko Kouvolan Lady Linella maksaa kk-kortti esimerkiksi kuntosalille? Entäs onko kenelläkään mitään mielipidettä Fun Fitin kuntosalista, onko se hintansa väärti?
Lady Line
15
26164
Vastaukset
- LadyLinelle
saa ns. kuukausikorttia, vaan pitää liittyä jäseneksi. Hinta riippuu ilmeisesti jäsensopimuksen kestosta. Tuolla hinnalla saa sitten käydä kaikissa jumpissakin. Mutta vaikka et kävisi kuukauteen, niin maksat maksun kuitenkin.
Fun Fitissä on ihan hyvä ja uusi sali. itse en ole käynyt, mutta yksi kampaaja kehui sitä ja joustavia aukioloaikoja. - satsuma987
lady line perustuu jäsenyyteen. se maksaa noin 50-70e kk ja on pituudeltaan se on kait minimissään vuoden kerrallaan.
henkilökohtaisesti kävin lady linellä vuoden verran niin että vuokrasin jäsenyyden. kouvolan lady linellä on ilmoitustaululla runsaasti halukkaista vuokraamaan jäsenyytensä ja vuokrauksen keston sovitte vuokraajan kanssa. vaika hinta tuntuisi suurelta on se sen arvoinen kuitenkin. jumpissa saa käydä tasan niin monesti kun vaa päiväsä haluaa eli rajoitteita ei ole ja sali on käytössä kokoaika. itse pidin kaikista jumpista ja venettylyistä (sekä on mahdollisuus juoksumattoon, soutuu, pyöräilyyn, spinninkiin jne jne.) salille saa myös henkilökohtaisen saliohjelman ilmaiseksi. vetäjät ovat todella mukavia ja mukaansatempaavia sekä kannustavia, jotta jaksaa loppuun asti.
suositteln lämpimästi käymään itse paikanpäällä kysymässä jäsenyyteen liittymistarjouksia ja vuokraus mahdollisuuksi. aukioloajat löytyy netistä www.ladyline.fi- .....
"..kouvolan lady linellä on ilmoitustaululla runsaasti halukkaista vuokraamaan jäsenyytensä.."
Viime vuoden puolella asiasta käytiin täällä aikamoinen polemiikki, kun hinnakkaasta jäsenyydestä ei pääse irti kai muuten kuin kuolemalla?
Joten eihän tuo ihme jos jäsenyyksiä on tarjolla vuokralle, kun esim. poismuuttaneet eivät ole jäsenyyttään saaneet purettua, ja yrittävät minimoida tappionsa vuokraamalla kiviriippansa eteenpäin. - hyvin irti..
..... kirjoitti:
"..kouvolan lady linellä on ilmoitustaululla runsaasti halukkaista vuokraamaan jäsenyytensä.."
Viime vuoden puolella asiasta käytiin täällä aikamoinen polemiikki, kun hinnakkaasta jäsenyydestä ei pääse irti kai muuten kuin kuolemalla?
Joten eihän tuo ihme jos jäsenyyksiä on tarjolla vuokralle, kun esim. poismuuttaneet eivät ole jäsenyyttään saaneet purettua, ja yrittävät minimoida tappionsa vuokraamalla kiviriippansa eteenpäin.Jaa, aika helposti "pääsin" irti. parissa viikossa myin jäsenyyteni. Samoin pari muutakin kaveria.
Ladylineä en voi suositella, taso laskee ku lehmän häntä...Funfit on ehkä parempi vaihtoehto, varsinkin tavis liikkujalle, koska sieltä saa myös kk ja 10-kortteja... - matami mimmi
hyvin irti.. kirjoitti:
Jaa, aika helposti "pääsin" irti. parissa viikossa myin jäsenyyteni. Samoin pari muutakin kaveria.
Ladylineä en voi suositella, taso laskee ku lehmän häntä...Funfit on ehkä parempi vaihtoehto, varsinkin tavis liikkujalle, koska sieltä saa myös kk ja 10-kortteja...kouvolassa oli todella viihtyisät hämärävaloiset tilat (kuin fengshuilla sisustettu..), joten jäi hyvä maku 1 kerrasta!
Toi sitoutuminen pistäisi tällaiseen pihiin sohvaperunaankin ehkä toivottavaa liikettä? Kun hinta menee kuitenkin tililtä.. :)
Kuulemma toiselle paikkakunnalle muuttava pääsee sopimuksesta irti, näyttää vain muuttoilmoituksen..
- misu1977
hintansa väärti. Ainakin mä tykkään käydä siellä.
Tosin käyn vaan spinningissä ja aerobicissä.
Salilla en ole siellä käynyt, mutta tälläkin
kokemuksella voin suositella. Mukava paikka ja
tehokkaat tunnit. - ohjaa
Moikka! Kävin vuosi sitten vielä lady linella nyt olen ajatellut että jos taas liittyisi, ketä siellä nyt ohjaa.... esim body pumppia.. se oli mun lemppari.. minusta ohjaajat oli silloin iha jees
ja muutenkin viihtyisä paikka..suosittelen.. itse pääsin jäsenyydestä "irti" heti kun halusin kummallista että joku ei ole muka onnistunut - Ykköselle
Tilat Kuntokeskus Ykkösellä eivät ulkoisesti varmaan ole yhtä hyvät kuin kuulemma esim. Lady Linella, mutta ohjaajat ovat hyviä ja ostaa voi kuukausikortin, kymppikortin tai kertalipun. Naisille on myös oma kuntosali.
Sanottakoon vielä, että olen aivan rivijumppaaja, en paikan omistaja enkä ohjaaja enkä heille edes sukua!- abcdefgh..
joo tosiaan ihan hyvä kuntosali on ja hintansa väärti. Mutta kallis on erota, joensuussa ainakin lasketaan se eroamisen hinta niin että kuinka pitkään olet ollut jäsenenä niin 30 e /kk.
- ei kiitos enää
Ladyline on oikein sopiva paikka himokuntoilijoille ja niille joilla on oikeasti aikaa siellä olla ja ennen kaikkea rahaa siihen.
Minä erehdyin kuuntelemaan vuolaita puheita ja lupauksia että auttavat laihtumaan sen 50 kg mitä ylipainoa oli, että ekassa puolessa vuodessa menee ainakin 15 kiloa. Kannustusta ja oman ohjaajan yhteydenpitoa luvattiin. Ja koko soppaan jouduin sen vuoksi kun arvonnassa voitin ilmaiset 2 kk ja ilmaisen liittymismaksun jos liityn jäseneksi. Kerrottiin miten halpa se on, 59 e kuukaudessa 24 kk:n jäsenyydellä.
Maksuvaihtoehdot ovat: koko jäsenmaksu kahden vuoden ajalta kerralla, tai sitten suoraveloitus kuukausittain. Noh, menihän se kun oli palkkatyössä, nyt kun on opiskelijana niin kuntosali on kaikkea muuta kuin halpa.
Sopimus vaikuttaa erittäin sekavalta: toisaalta irtisanominen on tehtävä viim. kuukautta aikaisemmin, mutta irtisanomiskuukaudet ovat helmikuu ja lokakuu. Irtisanomisen laitoin menemään helmikuussa, alkaen 2.9. ja vieläkään en ole vahvistusta saanut.
Kannattaa siis harkita ennenkuin tuohon firmaan rahansa laittaa, varsinkin jos on käyntisyynä muukin kuin vain liikkumisen ilo.
Minulle annettuja lupauksia ei täytetty, ja taloudelle jäsenyys käy todella koville kun rahaa on vähän. Eli kovin hyviä pisteitä en anna tuon salin toiminnalle. Ja laihtunut olen ilman saliakin. Ja lisää laihtuu kun koulussa ei saa enää ilmaista ruokaakaan *off topic*. ;)
Tässä puhuin vain yhden länsisuomessa sijaitsevan salin toiminnasta, en tiedä onko muissa paikoissa parempi tilanne. Toivottavasti on. :) Kannattaa kuitenki olla tarkkana sopimusten kanssa ja selvittää asiat perinpohjin, nämä osaa olla kieroja...varsinkin jos on hiukan pöljämpi pää kuten minulla.
Tsemppiä kuntoiluun!- sama itäsuomessa
eipä ne *******:ssäkään paljoa perään soittele, vaikka lupasivat. ja fysioterapeutin palveluja luvattiin; päivänä jolloin tapaaminen fysioterapeutin/ohjaajan(paikan "pomo") kanssa sovittiin oli täyttä ajanhukkaa.
ensinnäkin, nainen oli 10 myöhässä "koska piti soittaa yks puhelu" ja toiseks, juuri kun päästiin laitteille ja muutaman minuutin verran perehtymään urheiluvammoihini jne naisen sukulaiset hyökkäsivät salille ison kukkapuskan kanssa ja naisen "oli pakko mennä käymään siellä" ja siellä se sitten räkätti ja kikatti aikuinen kolmikymppinen nainen kuin teini ja unohti minut kokonaan.
aikani odotin, sovitusta aloitusajasta oli kulunut jo puoli tuntia enkä vieläkään saanut haluamaani palvelua ja istuin kuin idiootti siinä odottamassa josko nainen muistaisi tulla luokseni. lopulta menin pukuhuoneeseen, pakkasin kamani ja menin tiskille naisen ohi varaamaan toiselle ohjaajalle (joka ei ollut fysioterap.) ajan ja kerroin samalla saamastani kohtelusta.
eli TODELLA hyvä ensivaikutelma, vielä paikan pomolta. hyvä ladyline, hyvä! - Hyrrä123
sama itäsuomessa kirjoitti:
eipä ne *******:ssäkään paljoa perään soittele, vaikka lupasivat. ja fysioterapeutin palveluja luvattiin; päivänä jolloin tapaaminen fysioterapeutin/ohjaajan(paikan "pomo") kanssa sovittiin oli täyttä ajanhukkaa.
ensinnäkin, nainen oli 10 myöhässä "koska piti soittaa yks puhelu" ja toiseks, juuri kun päästiin laitteille ja muutaman minuutin verran perehtymään urheiluvammoihini jne naisen sukulaiset hyökkäsivät salille ison kukkapuskan kanssa ja naisen "oli pakko mennä käymään siellä" ja siellä se sitten räkätti ja kikatti aikuinen kolmikymppinen nainen kuin teini ja unohti minut kokonaan.
aikani odotin, sovitusta aloitusajasta oli kulunut jo puoli tuntia enkä vieläkään saanut haluamaani palvelua ja istuin kuin idiootti siinä odottamassa josko nainen muistaisi tulla luokseni. lopulta menin pukuhuoneeseen, pakkasin kamani ja menin tiskille naisen ohi varaamaan toiselle ohjaajalle (joka ei ollut fysioterap.) ajan ja kerroin samalla saamastani kohtelusta.
eli TODELLA hyvä ensivaikutelma, vielä paikan pomolta. hyvä ladyline, hyvä!Itselläni on kokemusta kahden eri paikkakunnan Ladylinesta. Aluksi olin jäsenenä eräässä Länsi-Suomen Ladylinessa, jonka jälkeen muutin Kouvolaan ja "vaihdoin" voimassa olevan jäsenyyden sinne. Ongelmia tulikin juuri tämän vaihdon kohdalla, koska Ladyline, josta olin siirtymässä pois olisi edellyttänyt, että maksan huimat summat jäsenyyden katkaisemisesta ja siirto ei edes ole mahdollinen. Kouvolan Ladylinessa kuitenkin ystävällisesti hoidettiin asia niin, ettei mun tarvinnut maksaa yhtään sentin hyrrää edelliselle salille ja sain Kouvolan Ladylinen jäsenyyden ilman liittymismaksua. Kouvolassa kovasti ihmettelivät toisen Ladylinen toimintaa, että sopimusta ei muka voi purkaa, jos muuttaa pois paikkakunnalta. Samalla minulle kerrottiin, että Kouvolan Ladylinessa sopimuksen pystyy helposti purkamaan, kun muuttaa pois paikkakunnalta, joutuu pitkälle sairauslomalle, joutuu työttömäksi, alkaa opiskella tai jää äitiyslomalle. Jäsenyys on myös mahdollista laittaa jäihin.
Että kyllä sitä voi olla huimia eroja Ladylinien säännöissä... Itse olen kyllä viihtynyt ja tyytyväinen Kouvolan Ladylineen :) - Kuntotäti
Hyrrä123 kirjoitti:
Itselläni on kokemusta kahden eri paikkakunnan Ladylinesta. Aluksi olin jäsenenä eräässä Länsi-Suomen Ladylinessa, jonka jälkeen muutin Kouvolaan ja "vaihdoin" voimassa olevan jäsenyyden sinne. Ongelmia tulikin juuri tämän vaihdon kohdalla, koska Ladyline, josta olin siirtymässä pois olisi edellyttänyt, että maksan huimat summat jäsenyyden katkaisemisesta ja siirto ei edes ole mahdollinen. Kouvolan Ladylinessa kuitenkin ystävällisesti hoidettiin asia niin, ettei mun tarvinnut maksaa yhtään sentin hyrrää edelliselle salille ja sain Kouvolan Ladylinen jäsenyyden ilman liittymismaksua. Kouvolassa kovasti ihmettelivät toisen Ladylinen toimintaa, että sopimusta ei muka voi purkaa, jos muuttaa pois paikkakunnalta. Samalla minulle kerrottiin, että Kouvolan Ladylinessa sopimuksen pystyy helposti purkamaan, kun muuttaa pois paikkakunnalta, joutuu pitkälle sairauslomalle, joutuu työttömäksi, alkaa opiskella tai jää äitiyslomalle. Jäsenyys on myös mahdollista laittaa jäihin.
Että kyllä sitä voi olla huimia eroja Ladylinien säännöissä... Itse olen kyllä viihtynyt ja tyytyväinen Kouvolan Ladylineen :)Olen kuntoillut Etelä-suomalaisessa Ladylinessa pari vuotta. Joskus ahkerammin useita kertoja viikossa ja joskus vain muutaman kerran kuussa. Yhtä kaikki suoraveloitus naksuttaa tililtä rahat joka kuukausi.
Olen ollut periaatteessa aika tyytyväinen saliin ja sen palveluihin. Henkilökunta on yleensä mukavaa ja pätevää. Tuntuu ja näkyy aito innostus liikuntaan.
Parin vuoden kokemuksella huomaan miten tärkeä vetäjälle tai vastaanottohenkilökunalle on kontakti asiakkaaseen.
Treeni lähtee hyvin käyntiin jos mut asiakaana toivotetaan tervetulleeksi olemalla ystävällinen. Ylimielisyys ja jääkuningatarmainen coolius ei mielestäni kuulu tähän kategoriaan, vaikka joskus näitäkin tyyppejä näköjään eksyy noihin hommiin...
Tulla kys.salilla tuntuu olevan vähän tilanpuutetta. Joskus tunneilla on niin paljon naisia että joutuu varomaan ettei töni naapuria vahingossa. Samoin kuntosalinpuolella oleva "venyttely ja rauhoittumisalue" on aina täynnä. Venyttele siinä sitten rauhassa, kun viisi muutakin olisi jo tulossa siihen matolle pötkölleen. Nyt ne keksi vielä laittaa samaan karsinaan nyrkkeilysäkin..auts!
Ettei nyt ajateltaisi liikaa bisnestä,tämän kyseisen Ladylinen on syytä harkita isompia ja väljempiä tiloja asiakkailleen. Nääs kun naiset käy ahkerasti jumpassa näin uuden vuoden alkajaiseksi. Ja siihen kuukausimaksuun mä haluan rahoilleni vastiketta ;) - noot85
juu. itse olin tuossa vantaan lady linessä. oli tarjous liittyessäni että ilmainen aloitus maksu ja kaksi kuukautta kympillä. no kävin salilla sitten kolme kuukautta ja joka toinen päivä jopa. sitten en enää töiden jälkeen jaksanut. oli työ tahti nimittäin kiristynyt ja jalkojen päällä kun on 8 tuntia niin ei se oikein aina jaksakkaan. mutta olin sitten tuossa 5 kuukautta käymättä ja siinä välissä sitten otettiin tililtä tuo suoraveloitus koko ajan. päätin tuossa että irtisanoudun kun en enää tule käymään siellä salilla niin en halua maksaa sitä maksua.
soitin paikkaan kunhan olin ensin lukenut sopimuksen. ymmärsin tekstin omasta mielestäni hyvin. menin sovittuun tapaamiseen keskustelemaan asiasta ja sitten tulikin laskemisen aika.
noniin. laskuksi tuli loput 4kk 25e kalliimmalla hinnalla, avaus tarjoukset perutiin. eli veloitettiin tuo liittymis ja erotus kahden kuukauden jäsenyys maksusta, joku käsittely kulu tuli myös. ja vaikka irtisanomis aika oli 4 viikkoa niin minulta vielä veloitetaan tämä kuukausi noiden maksujen lisäksi. eli eroaminen maksoi kun lopetin 4 kk ennen aikojaan niin yhteensä 350e. että onko se oikeasti oikein että eroamisesta rangaistaan noin kalliisti. kun ensin liityt ja saat alennukset niin onko oikeasti oikeutta perua edut kun irti sanoo aikaisemmin. sen kyllä tiesin että jos lopettaa aikaisemmin niin sen sijaan että olisi maksanut sen 74e mitä tähän asti niin se nousi 99e muistaakseni kuukaudessa loppu kaudesta. eli pelkästään tuosta tulee ja muutama satanen. noh "säästän" tässä tapauksessa 20e kun jos olisin maksanut loppukauden tuota 74e. mutta eniten se ottaa päähän kun kirjoitat sopimusta, niin minullekkin kerrottiin kaikki mahollinen, mutta todella sekavasti, kiireellä ja koko ajan työnnettiin sitä sopimusta ja kynää että jos vaikka kirjoittaisin sen heti. en kyllä enää ikinä saliin mene liittymään jos kaikissa on sitten saman lainen ero lasku. ja ainut jäsenyys on vuosi kerrallaan minimissään. - VAROKAA LADY LINEA!
noot85 kirjoitti:
juu. itse olin tuossa vantaan lady linessä. oli tarjous liittyessäni että ilmainen aloitus maksu ja kaksi kuukautta kympillä. no kävin salilla sitten kolme kuukautta ja joka toinen päivä jopa. sitten en enää töiden jälkeen jaksanut. oli työ tahti nimittäin kiristynyt ja jalkojen päällä kun on 8 tuntia niin ei se oikein aina jaksakkaan. mutta olin sitten tuossa 5 kuukautta käymättä ja siinä välissä sitten otettiin tililtä tuo suoraveloitus koko ajan. päätin tuossa että irtisanoudun kun en enää tule käymään siellä salilla niin en halua maksaa sitä maksua.
soitin paikkaan kunhan olin ensin lukenut sopimuksen. ymmärsin tekstin omasta mielestäni hyvin. menin sovittuun tapaamiseen keskustelemaan asiasta ja sitten tulikin laskemisen aika.
noniin. laskuksi tuli loput 4kk 25e kalliimmalla hinnalla, avaus tarjoukset perutiin. eli veloitettiin tuo liittymis ja erotus kahden kuukauden jäsenyys maksusta, joku käsittely kulu tuli myös. ja vaikka irtisanomis aika oli 4 viikkoa niin minulta vielä veloitetaan tämä kuukausi noiden maksujen lisäksi. eli eroaminen maksoi kun lopetin 4 kk ennen aikojaan niin yhteensä 350e. että onko se oikeasti oikein että eroamisesta rangaistaan noin kalliisti. kun ensin liityt ja saat alennukset niin onko oikeasti oikeutta perua edut kun irti sanoo aikaisemmin. sen kyllä tiesin että jos lopettaa aikaisemmin niin sen sijaan että olisi maksanut sen 74e mitä tähän asti niin se nousi 99e muistaakseni kuukaudessa loppu kaudesta. eli pelkästään tuosta tulee ja muutama satanen. noh "säästän" tässä tapauksessa 20e kun jos olisin maksanut loppukauden tuota 74e. mutta eniten se ottaa päähän kun kirjoitat sopimusta, niin minullekkin kerrottiin kaikki mahollinen, mutta todella sekavasti, kiireellä ja koko ajan työnnettiin sitä sopimusta ja kynää että jos vaikka kirjoittaisin sen heti. en kyllä enää ikinä saliin mene liittymään jos kaikissa on sitten saman lainen ero lasku. ja ainut jäsenyys on vuosi kerrallaan minimissään.Sali ok, ohjaajat no suht okei... mutta jos haluat irtisanoa sopimuksen oot kusessa - just noita tarjouskuukausien hintojen nostoa moninkertaisiksi jne - erosin viime keväänä ja jouduin maksamaan sopimuksen purusta n 400 euroa! Eli munkin tilanteessa edulliset "tarjouskuukaudet" muuttuivat tässä vaiheessa täyden kuukauden jäsenmaksuiksi muita ihme kuluja! Kuka tietää onko tällainen hintojen yksipuolinen muuttaminen jälkikäteen edes laillista... Jäi p***n maku suuhun tästä ketjusta, nyt oon yksityisellä salilla ja oon tosi tyytyväinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481558Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 261099
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789