Onko

ylpeä

Onko se Kari ylimielinen tai leuhka kuten tuolla jossain toisella foorumilla moitittiin? Ja nyt kiihkofanit, älkää pliis vastatko koskapa olen menossa Karin keikalle toka kertaa ikinä ja ostanut liput konsertttiin joten en vaan haluaisi pettyä idoliini, haluaisin ainoastaan rehellisiä vastauksia. Ja turha myöskään suuttua ja alkaa vaahdota vastauksissa koska tää ei ole tarkoitettu provoksi. Tähän asti oon vaan kuunnellut levyltä.

8

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu

      Hei sinä, joka kyselit onko Kari ylpeä!
      Voin kertoa, että Kari ei ole leuhka eikä ylimielinen vaikka jotkut ehkä ovat saaneet hänestä sellaisen kuvan. Kari on pikemminkin aika nöyrä ja vaatimaton sekä rehti ja rehellinen suomalainen mies. Toisaalta hän on aika suorasanainen, mutta toisaalta kohtelias, mahtavan karisman ja loistavan huumorintajun omaava herrasmies. Mutta toisaalta sinun on turhaa kysyä meiltä muilta, millainen hän on, koska varmasti hänet nähdessäsi muodostat kuitenkin oman mielipiteesi. Ei muuta kuin rohkeasti katsomaan vaan ja hyvää kesän jatkoa sinulle! :)

      • Kari fani

        Kari täytyy tuntea ennenkuin pystyy sanomaan hänestä mitään.
        Kari on tosiaan nöyrä, vaatimaton, rehti, rehellinen suorasanainen suomalainen mies.
        Kari tuntee oman arvonsa mutta ei ole ylpeä ei todellakaan. Huumorintajuakin löytyy ja välillä pistää hassutteluksikin esiintyessään.

        Minä olen Karia käynyt niin monta kertaa kuuntelemassa että tiedän mistä kirjoitan ja sanalle kannattaa mennä niin siinä huomaat millainen Kari on.


      • missä
        Kari fani kirjoitti:

        Kari täytyy tuntea ennenkuin pystyy sanomaan hänestä mitään.
        Kari on tosiaan nöyrä, vaatimaton, rehti, rehellinen suorasanainen suomalainen mies.
        Kari tuntee oman arvonsa mutta ei ole ylpeä ei todellakaan. Huumorintajuakin löytyy ja välillä pistää hassutteluksikin esiintyessään.

        Minä olen Karia käynyt niin monta kertaa kuuntelemassa että tiedän mistä kirjoitan ja sanalle kannattaa mennä niin siinä huomaat millainen Kari on.

        Kiitos asiallisista vastauksista ;) Toivottavasti se on sitten sitä muillekin kuin teille "vakiofaneille". Missäs se Kari sitten on tilaisuus vaikka jututtaa esim.lavakeikan jälkeen? Olis vaan silleen kiva vaihtaa vaikka pari sanaa kun niin kovasti tykkään kuunnella häntä levyltä. Aika ihme juttu sinänsä, vaikka oon Karin musiikkia kuunnellut vuosikaudet niin viimeiset muutaman vuoden ihastunut oikein kunnolla tuon miehen ääneen/musiikkiin ja vasta viime aikoina oon saanut aikaseks mennä keikalle, ja nyt odotan innolla konserttia tuossa joulun alla. Onhan se Kari jossain lukemassani haastattelussa itsekin ihmetellyt viimeaikaista hurjaa suosiota, että senkun vaan suosio on kiihtynyt viime vuosina. No, mä kuulun niihin jotka on kunnolla saanut "langan päästä" kiinni lähivuosina.


      • tullut vanhaksi

        Karista ON TULLUT nöyrempi vanhetessaan..huomannut ettei ole enää se nuori komea ja terve Don Juan...loput jätän kirjottamati tai sensuuri iskee.


      • Kari fani
        missä kirjoitti:

        Kiitos asiallisista vastauksista ;) Toivottavasti se on sitten sitä muillekin kuin teille "vakiofaneille". Missäs se Kari sitten on tilaisuus vaikka jututtaa esim.lavakeikan jälkeen? Olis vaan silleen kiva vaihtaa vaikka pari sanaa kun niin kovasti tykkään kuunnella häntä levyltä. Aika ihme juttu sinänsä, vaikka oon Karin musiikkia kuunnellut vuosikaudet niin viimeiset muutaman vuoden ihastunut oikein kunnolla tuon miehen ääneen/musiikkiin ja vasta viime aikoina oon saanut aikaseks mennä keikalle, ja nyt odotan innolla konserttia tuossa joulun alla. Onhan se Kari jossain lukemassani haastattelussa itsekin ihmetellyt viimeaikaista hurjaa suosiota, että senkun vaan suosio on kiihtynyt viime vuosina. No, mä kuulun niihin jotka on kunnolla saanut "langan päästä" kiinni lähivuosina.

        Pääset sanalle kun keikka on ohitse ja yleensä Kari tulee siihen lavan reunaan missä on heidän taukotilansa ja konserteissa tulee konsertin jälkeen kirjoittelemaan nimmareita levyihin tai kortteihin ym... ja samalla voit haastella hänen kanssaan.


      • yrittää
        Kari fani kirjoitti:

        Pääset sanalle kun keikka on ohitse ja yleensä Kari tulee siihen lavan reunaan missä on heidän taukotilansa ja konserteissa tulee konsertin jälkeen kirjoittelemaan nimmareita levyihin tai kortteihin ym... ja samalla voit haastella hänen kanssaan.

        Kiitos vinkistä, oon kyllä vaan niin arka menemään juttusille että siks kyselen just että kai sille uskaltaa mennä juttelemaan ja että miten se suhtautuu.


      • Santtu
        yrittää kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, oon kyllä vaan niin arka menemään juttusille että siks kyselen just että kai sille uskaltaa mennä juttelemaan ja että miten se suhtautuu.

        Hei taas!
        Kyllä Karille todellakin uskaltaa mennä juttelemaan. Siinähän se käy luontevasti samalla, kun pyytää esim. nimmarin. :) Useimmiten Kari tosiaan tulee keikan jälkeen johonkin lavan lähettyville nimmareita jakamaan. Tarkka kohta riippuu hieman paikasta, mutta kyllä sen sitten huomaa, minne ihmisiä kerääntyy ja Karin bändin pojatkin osaavat usein sanoa, minne kannattaa jäädä venttaamaan. Eli ujostella ei kannata! Konserteissa Kari usein tulee esim. konserttitalon aulaan jakamaan nimmareita juuri niin kuin Kari fani taisi sanoakin. On silti ollut myös keikkoja, jolloin Kari ei ole tullut jakamaan nimmareita, mutta siitä ei pidä loukkaantua. Joskus on ollut niin, että kortit ovat olleet lopussa tai on tullut muuten vaan kiire lähtö. Mutta useimmiten kyllä tulee, joten ei muuta kuin antoisia keikkailtoja sinulle! :)


    • Tauno Lievestuore

      Onko Karilla joskus lavalla Go Go tyttöjä,ikäänkuin Dannyllä on?Ne go goo tytöt olisivat mukava piriste,,minihameet ja top lees.??

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe