Ostin viikko sitten uuden kasvin akvaariooni. En muista nyt kasvin nimeä, mutta ongelmana on, että huomasin tänään kasvista kaikonneen sen lehdistä lähes kaiken kauniin kirkkaan vihreän värin. Nyt lehdet ovat ihan tummanvihreitä ja ohuen läpikuultavia. Missähän vika? Laitoin kasvin istuttamisen yhteydessä hiekkaan Plant Caren Plant Food tabletin lannoitteeksi. Akvaario on kooltaan noin 50l ja siellä asustelee parvi romminokkia ja 3 leväkatkarapua. Kaksi muutakin kasvia löytyy, mutta paksulehtisempiä ja näyttävät voivan ihan hyvin.
Vastaukset 3
- Rihma
Oliko kasvi varmasti veteen sopeutuva?
Terraariokasvit ja muut huonekasvit voivat märäntyä joutuessaan veteen hukuksiin.
Tarvis siis vähän tietää mikä kasvi on kyseessä?
Tai kuva siitä?- uusi akvaarioharrastaja
Kasvi ei ole terraario- tai huonekasvi. Ostin kasvin akvaarioliikkeestä ja kyselin vielä neuvoa myyjältä sitä ostaessani. Täytyypä selvitellä nimi jostain...
- fish KING
uusi akvaarioharrastaja kirjoitti:
Kasvi ei ole terraario- tai huonekasvi. Ostin kasvin akvaarioliikkeestä ja kyselin vielä neuvoa myyjältä sitä ostaessani. Täytyypä selvitellä nimi jostain...
Useissa akva liikkeissä myydään usein myös akvaarioihin sopimattomia kasveja yleensä vain sen takia kun ne ovat niin hienon näköisiä.
Kasvi kyllä kestää kosteita olosuhteita mutta pidemmän päälle ne tuppaa kuihtumaan.
Nimistä en itekkään osaa sanoa mutta monet kasvit joissa on kovat lehdet ja valkoista eivät sovellu akvaariokasveiksi.
Tässä hyvä linkki tuon kasvisi nimen selvittämiseen .. http://www.tropica.com/default.asp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061364Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 54696
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124604Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö186523Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517- 61510