reissaamme siljalla noin 2-4 kertaa vuodessa. tai siis reissasimme.olimme todella pettyneitä viime reissun jälkeen silja serenadella matkustaessamme.buffet pöydät olivat riipin raapin jo tunnin kuluttua kattauksen alusta, ketään ei liiemmälti kiinnostanut niitä korjata saatika tuoda lisää täytettä.sama toistui mennen tullen sekä illallis- että aamiaispöydässä. jotain pyytäessä sain ynseän vastauksen; kai sitä jossain on...ja kesti pitkän aikaa tuoda. ja pekoni poistettu kokonaan aamiaispöydästä, sehän nyt on ihan peruskamaa buffetissa!!! muutenkin välittyi hieman "outo" fiilis henkilökunnan käytöksessä;onko uusi työnantaja tallink sittenkään kovin hyvä asia? eipä ole kauan siitä kun talousuutisissa kerrottiin siljan menettäneen 40 TUHATTA asiakasta puolen vuoden aikana.että silleen.
siljan laatutaso romahtanut
74
5927
Vastaukset
- Kulta-asiakas
olen kanssasi.Erikoisaamiaisella oli meilläkin tyhjää täynnä olevat kipot ja kaikkee piti pyytää erikseen.
Niin ja aivan älytöntä,että otetaan jo saavutettuja kanta-asiakasetuja pois! Nimittäin kulta-asiakkaiden drinkkiliput sekä ilmainen iltasanomat,jotka saatiin lähtöselvityksestä ovat jääneet historiaan.
Samoin Silja-luokan hyttiin oli vaihdettu kuohuviinin tilalle valkkari,mutta kuoharilasit oli jääkaapissa edelleenkin.Niin ja vielä puuttui se ihana kosmetiikkalaukku näytepakkauksineen,mikä kuului myös Silja-luokassa matkustaville.
"Sekin on poistettu",totesi infopisteen nainen,kun asioita tiedustelin.
Seuraavaksi ne varmaankin poistavat Silja-luokasta ne ilmaiset shampanja-aamiaiset,mitkä kuuluvat tällä hetkellä vielä hytin hintaan.
Viime reissulta en tullut kuin vain vihaiseksi!- Hopea-asiakas
Myrsky vesilasissa pilasi matkasi, voi hellanlettas sentään, kun ihan itkettää puolestasi, nyyh!
- myös juuri reissannut
Lienee sitten päivästä kiinni... Itsekin juuri Silja Symphonyn risteilyllä olleena totean että kyllä meillä kaikki toimi ok. Erikoisaamiaisella oli rauhallista, tarjottavaa koko ajan ja henkilökunta ystävällistä. Buffettiin en voi kommentoida kun harrastan ruokailua muissa ravintoloissa ja niissä kaikki pelasi.
Ja voi kauhistus jos jää nykyään drinkkikuponki saamatta!! Iltapäivälehden voi ostaa itsekin ja yleensä oma toilettipussi matkassa.
Minäpä olen tyytyväinen muutamaan uuteen etuun, esim. mahdollisuuteen kirjautua Tallinkin hotelliin aikaisemmin. Sisäänkirjautuminen kun alkaa muuten vasta klo 15 niin Tallinnan matkalla päästiin sujuvasti huoneeseen heti hotellille saapuessa 13.30 =). - uskolliset laivaan
myös juuri reissannut kirjoitti:
Lienee sitten päivästä kiinni... Itsekin juuri Silja Symphonyn risteilyllä olleena totean että kyllä meillä kaikki toimi ok. Erikoisaamiaisella oli rauhallista, tarjottavaa koko ajan ja henkilökunta ystävällistä. Buffettiin en voi kommentoida kun harrastan ruokailua muissa ravintoloissa ja niissä kaikki pelasi.
Ja voi kauhistus jos jää nykyään drinkkikuponki saamatta!! Iltapäivälehden voi ostaa itsekin ja yleensä oma toilettipussi matkassa.
Minäpä olen tyytyväinen muutamaan uuteen etuun, esim. mahdollisuuteen kirjautua Tallinkin hotelliin aikaisemmin. Sisäänkirjautuminen kun alkaa muuten vasta klo 15 niin Tallinnan matkalla päästiin sujuvasti huoneeseen heti hotellille saapuessa 13.30 =).Itsellä edellinen Serenade-kokemus tammikuulta ja Europa-reissu maaliskuulta, jolloin kaikki vielä toimi ihan kivasti. Seuraava Europan reissu tulossa parin viikon päästä, joten saapa nähdä.
Noista drinkkilipuista ja toilettilaukuista sanoisin, että ne ovat olleet ylimääräisiä etuja, pikku bonusta niin sanoakseni. Kyllä ainakin itseäni sellaisista tinkiminen hiukan harmittaa. Selvähän se, että kun kaikesta pitää tinkiä, niin tuollaiset ovat hyvä kohde. Mutta kovin koko ajan piipistyy pieniin ne edut, joita Silja on tarjonnut, ja joita Viking ei ole tehnyt. Itseäni harmittaa enemmän, jos jotain on ennen tottunut saamaan "samaan hintaan" ja se etu viedään pois, kuin se, että jotain etua ei ole koskaan ollutkaan. Onkohan nämä etujen poistamiset muuten uutisoitu Merellä-lehdessä yhtä hyvin kuin esim. toilettilaukkujen tulo aikanaan? Kohta on tosiaan enää henkilökunnan palvelualttiudesta ja ruoan laadusta kiinni, kumman laivayhtiön valitsee. Ja siinä kisassa Viking ei ole heikoilla.
Mutta onhan se hyvä, että Siljalla vielä riittää tyytyväisiä asiakkaita, joita eivät ilmaisedut voisi vähempää kiinnostaa. :-)) - Ville-Viikinki
Siljan "tallinkisoiminen", pois kaikki edut ja asiakaspalvelu, sehän maksaa -tämähän nimenomaan on Tallinkin toimintasuunnitelma. Kuluja lasketaan, hintoja nostetaan. Yhtä asiaa eivät ahneet virolaiset ole kuitenkaan kai tulleet oikein ajatelleeksi, kuka enää viitsii heidän laivoilleen sitten tulla? Viitteitähän tästä on jo näkyvissä kun Siljan asiakasmäärät ovat laskeneet, kuin se tunnettu lehmän häntä. Pikkuhiljaa taitaa tämä ruveta valkenemaan Tallinnassakin, tai ainakin syytä olisi, jos toimintaansa jatkaa aikovat
- Vertailun vuoksi
Ville-Viikinki kirjoitti:
Siljan "tallinkisoiminen", pois kaikki edut ja asiakaspalvelu, sehän maksaa -tämähän nimenomaan on Tallinkin toimintasuunnitelma. Kuluja lasketaan, hintoja nostetaan. Yhtä asiaa eivät ahneet virolaiset ole kuitenkaan kai tulleet oikein ajatelleeksi, kuka enää viitsii heidän laivoilleen sitten tulla? Viitteitähän tästä on jo näkyvissä kun Siljan asiakasmäärät ovat laskeneet, kuin se tunnettu lehmän häntä. Pikkuhiljaa taitaa tämä ruveta valkenemaan Tallinnassakin, tai ainakin syytä olisi, jos toimintaansa jatkaa aikovat
Kahden yhtiön vertailussa TallinkSilja tarjoaa kuitenkin edelleen selkeästi paremmat asiakasedut ja tyylikkäämmät (uudemmat ja siistimmät) laivat kuin Viking niin maissa kuin laivalla.
- laivat lähes samat
Vertailun vuoksi kirjoitti:
Kahden yhtiön vertailussa TallinkSilja tarjoaa kuitenkin edelleen selkeästi paremmat asiakasedut ja tyylikkäämmät (uudemmat ja siistimmät) laivat kuin Viking niin maissa kuin laivalla.
keski-iältään STO-HEL/TKU reiteillä.
Viking huoltaa laivojaan säännöllisesti.
Viking-club edut vaateettomia, tallinkilla ei.
Sinulla vaikeuksia egosi kanssa.
(siinä jotain faktaa) - Tammikuu...
laivat lähes samat kirjoitti:
keski-iältään STO-HEL/TKU reiteillä.
Viking huoltaa laivojaan säännöllisesti.
Viking-club edut vaateettomia, tallinkilla ei.
Sinulla vaikeuksia egosi kanssa.
(siinä jotain faktaa)Jos Siljan laivoja ei mielestäsi huolleta säännöllisesti, niin osaat varmaan kertoa hyvän syyn miksi Silja Europa on joka vuosi tammikuussa 2-3 vko:a Hki-Sto välillä ?(koska on Serenade ja Symphony ovat... vuosihuollossa)
- Toinen kulta-asiakas
uskolliset laivaan kirjoitti:
Itsellä edellinen Serenade-kokemus tammikuulta ja Europa-reissu maaliskuulta, jolloin kaikki vielä toimi ihan kivasti. Seuraava Europan reissu tulossa parin viikon päästä, joten saapa nähdä.
Noista drinkkilipuista ja toilettilaukuista sanoisin, että ne ovat olleet ylimääräisiä etuja, pikku bonusta niin sanoakseni. Kyllä ainakin itseäni sellaisista tinkiminen hiukan harmittaa. Selvähän se, että kun kaikesta pitää tinkiä, niin tuollaiset ovat hyvä kohde. Mutta kovin koko ajan piipistyy pieniin ne edut, joita Silja on tarjonnut, ja joita Viking ei ole tehnyt. Itseäni harmittaa enemmän, jos jotain on ennen tottunut saamaan "samaan hintaan" ja se etu viedään pois, kuin se, että jotain etua ei ole koskaan ollutkaan. Onkohan nämä etujen poistamiset muuten uutisoitu Merellä-lehdessä yhtä hyvin kuin esim. toilettilaukkujen tulo aikanaan? Kohta on tosiaan enää henkilökunnan palvelualttiudesta ja ruoan laadusta kiinni, kumman laivayhtiön valitsee. Ja siinä kisassa Viking ei ole heikoilla.
Mutta onhan se hyvä, että Siljalla vielä riittää tyytyväisiä asiakkaita, joita eivät ilmaisedut voisi vähempää kiinnostaa. :-))Minua harmitti kanssa vähän drinkkilippujen poisto kulta-asiakkailta, mutta eipä maailma siihen nyt kuitenkaan kaadu. Europalla oli ainakin pari viikkoa sitten toilettilaukut Silja-luokassa niin kuin ennekin. Mutta onhan meille vielä sentään oma ilmainen vaurausnumero, oma lähtöselvitys, 1,5kertaiset bonuspisteet tax free-ostoksista ja parfymeriasta (bonuspisteitä kertyy mukavasti).
- kylläkin.
Tammikuu... kirjoitti:
Jos Siljan laivoja ei mielestäsi huolleta säännöllisesti, niin osaat varmaan kertoa hyvän syyn miksi Silja Europa on joka vuosi tammikuussa 2-3 vko:a Hki-Sto välillä ?(koska on Serenade ja Symphony ovat... vuosihuollossa)
seren/sympin myyntiremontin vuoksi kylläkin.
Mites iät
mites edut
unohditko vai ei kommentoitavaa? - on yhtä tyhjän
laivat lähes samat kirjoitti:
keski-iältään STO-HEL/TKU reiteillä.
Viking huoltaa laivojaan säännöllisesti.
Viking-club edut vaateettomia, tallinkilla ei.
Sinulla vaikeuksia egosi kanssa.
(siinä jotain faktaa)kanssa; samat edut saa yhtälailla se kuka matkustaa kerran ja se kuka matkustaa pelkästään Vikingillä. Viking Line ei palkitse uskollisia asiakkaitaan (toisin kuin TallinkSilja tasoillaan), mikähän merkitys koko clubilla vikingillä oikein on?
- viking palkitsee ilmaisilla
on yhtä tyhjän kirjoitti:
kanssa; samat edut saa yhtälailla se kuka matkustaa kerran ja se kuka matkustaa pelkästään Vikingillä. Viking Line ei palkitse uskollisia asiakkaitaan (toisin kuin TallinkSilja tasoillaan), mikähän merkitys koko clubilla vikingillä oikein on?
risteilyillä pitkään asiakkaina olleita
(äkkilähtöläiset).
Ei tarvitse olla kuin pitkäaikainen asiakas,
ei vaadi tallinksiljan tapaan pisteitä
ainoastaan pitkään jatkuneen asiakassuhteen!
Ottaa asioista selvää, ennen kuin tulee
tietämättömyyttään tänne esittämään, OK !! - telakan vierestä
Tammikuu... kirjoitti:
Jos Siljan laivoja ei mielestäsi huolleta säännöllisesti, niin osaat varmaan kertoa hyvän syyn miksi Silja Europa on joka vuosi tammikuussa 2-3 vko:a Hki-Sto välillä ?(koska on Serenade ja Symphony ovat... vuosihuollossa)
Europa ei tosiaankaan ole joka vuosi Helsingin reitillä, vaan se tapahtui hyvinkin poikkeuksellisesti tammi-helmikuussa 2006. Silloin Helsingin laivoille tehtiin yleisiin tiloihin kasvojenkohotusta (siirreltiin myymälöiden paikkoja ym.) ja tiettyjen hyttiluokkien tekstiilejä vaihdettiin. Helsingin laivoja voidaan toki huoltaa osittain matkan aikana ja satama-aikoina, jotka ovat pidemmät kuin Turun-linjalla. Mutta vuosihuoltoja... ei ainakaan kansainvälisen omistuksen aikana liiemmin tapahtunut eikä näytä eteläinen naapurikaan sellaista harrastavan.
Kannattaa ottaa asioista selvää, ennen kuin kertoilee niitä täällä totena. - Nääkkö sää harhoja?
viking palkitsee ilmaisilla kirjoitti:
risteilyillä pitkään asiakkaina olleita
(äkkilähtöläiset).
Ei tarvitse olla kuin pitkäaikainen asiakas,
ei vaadi tallinksiljan tapaan pisteitä
ainoastaan pitkään jatkuneen asiakassuhteen!
Ottaa asioista selvää, ennen kuin tulee
tietämättömyyttään tänne esittämään, OK !!Esitit asian erittäin epäselvästi. Siis palkitsee miten? Mikä on pitkäaikaisen asiakkaan raja, tuleeko ilmaisia matkoja useinkin?
Katsos, olen pitkaikainen Viking Clubin jäsen ja matkustan paljon Vikingillä , mutta eipä ilmaista matkaa ole näkynyt...taitaa olla vain mielikuvituksesi tuotosta tämäkin. Siljalla sentään on reilu pelin selvien klubi-sääntöjen kautta. - Vertailun vuoksi
laivat lähes samat kirjoitti:
keski-iältään STO-HEL/TKU reiteillä.
Viking huoltaa laivojaan säännöllisesti.
Viking-club edut vaateettomia, tallinkilla ei.
Sinulla vaikeuksia egosi kanssa.
(siinä jotain faktaa)"Sinulla vaikeuksia egosi kanssa". Miten tuo lauseesi liittyy itse aiheeseen? Typerää kirjoittelua.
Kyllä TallinkSiljan eduista suurin osa on vaatettomia kuten Vikingilläkin eli saan ne joka tapauksessa käyttööni, esim. alennukset laivalla ja maissa.
Molemmat laivayhtiöt huoltavat laivojaan säännöllisesti kuten jokainen hiukankin alaa enemmän tunteva tietää. - EI CLUBILAINEN,
Nääkkö sää harhoja? kirjoitti:
Esitit asian erittäin epäselvästi. Siis palkitsee miten? Mikä on pitkäaikaisen asiakkaan raja, tuleeko ilmaisia matkoja useinkin?
Katsos, olen pitkaikainen Viking Clubin jäsen ja matkustan paljon Vikingillä , mutta eipä ilmaista matkaa ole näkynyt...taitaa olla vain mielikuvituksesi tuotosta tämäkin. Siljalla sentään on reilu pelin selvien klubi-sääntöjen kautta.onko lukutaidossasi ongelmia
- kortti maksaa 10 eur!
Vertailun vuoksi kirjoitti:
"Sinulla vaikeuksia egosi kanssa". Miten tuo lauseesi liittyy itse aiheeseen? Typerää kirjoittelua.
Kyllä TallinkSiljan eduista suurin osa on vaatettomia kuten Vikingilläkin eli saan ne joka tapauksessa käyttööni, esim. alennukset laivalla ja maissa.
Molemmat laivayhtiöt huoltavat laivojaan säännöllisesti kuten jokainen hiukankin alaa enemmän tunteva tietää.Ilman matkustamista TS:llä vakit. eivät etusi ole käyt.
VC= vaateeton edelleen, TS ei - "yhtä tyhjän kanssa"
kortti maksaa 10 eur! kirjoitti:
Ilman matkustamista TS:llä vakit. eivät etusi ole käyt.
VC= vaateeton edelleen, TS ei10e, mutta sen jälkeen edut ovat käytettävissä,ja mitä enemmän käytät TallinkSiljaa, sitä enemmän hyödyt.
Kuvitellaanpa että sinä olet viimeiset kymmenen vuotta risteillyt Viking-clubilaisena (ja pelkästään siis Viikkarilla). Minä (siljalainen) liityn Viking-clubiin yhtä risteilyä varten ja SAAN IHAN SAMAT EDUT KUIN SINÄKIN, sillä ei ole merkitystä paljonko euroja sinä olet laivalle kantanut, Viking Linelle olet "kanta-asiakkaana" ihan samanlainen kuin minäkin.
Mitä hyötyä siis olla Viking-clubilainen? - Nääkkö sää edelleen harhoja?
EI CLUBILAINEN, kirjoitti:
onko lukutaidossasi ongelmia
Ei ole, mutta et vastannut kysymykseen lainkaan. Äkkilähtöjähän voi käyttää kuka vaan eikä ne ilmaisia ole...yritä nyt selventää, jotta viisaampikin ymmärtäisi...Siis kuka saa ilmaisia lähtöjä, milloin ja millä peusteella? Miten ne ilmaiset lähdöt voi saada käyttöönsä?
- heität täällä
telakan vierestä kirjoitti:
Europa ei tosiaankaan ole joka vuosi Helsingin reitillä, vaan se tapahtui hyvinkin poikkeuksellisesti tammi-helmikuussa 2006. Silloin Helsingin laivoille tehtiin yleisiin tiloihin kasvojenkohotusta (siirreltiin myymälöiden paikkoja ym.) ja tiettyjen hyttiluokkien tekstiilejä vaihdettiin. Helsingin laivoja voidaan toki huoltaa osittain matkan aikana ja satama-aikoina, jotka ovat pidemmät kuin Turun-linjalla. Mutta vuosihuoltoja... ei ainakaan kansainvälisen omistuksen aikana liiemmin tapahtunut eikä näytä eteläinen naapurikaan sellaista harrastavan.
Kannattaa ottaa asioista selvää, ennen kuin kertoilee niitä täällä totena.väitteen/kommentin/uskomuksen että TallinkSilja laiminlyö pakolliset huollot laivoillensa? Vaarantaa ahneuttaan matkustajiensa turvallisuuden? Perättömien juttujen levittämiselläkin on rajansa, joten kannattaisi tuollaisia sammakkoja päästellessä pitää huoli että on myös (oikeuskelpoista) faktaa mustamaalauksen taustalla.
- telakan vierestä
heität täällä kirjoitti:
väitteen/kommentin/uskomuksen että TallinkSilja laiminlyö pakolliset huollot laivoillensa? Vaarantaa ahneuttaan matkustajiensa turvallisuuden? Perättömien juttujen levittämiselläkin on rajansa, joten kannattaisi tuollaisia sammakkoja päästellessä pitää huoli että on myös (oikeuskelpoista) faktaa mustamaalauksen taustalla.
Taisin mainita, että laivoja voidaan huoltaa matkan aikana ja satamissa ollessa. Isompia telakointeja sen sijaan ei ole näkynyt. Mitään muuta en ole sanonut enkä väittänyt.
Kaiken muun taisit keksiä ihan omasta päästäsi. Ja ennen kuin ryhdyt repimään verkkareitasi rakkaan Siljasi puolesta, niin luuletko, että kukaan oikeasti kiinnostuu "oikeuskelpoisuuteen" asti, mitä täällä intohimoiset meuhkaavat - puolin ja toisin.
Ja muuten, tämä keskustelun alaketju näyttää lähteneen kommentista, jossa puhutaan laivojen siisteydestä, ei sinänsä turvallisuudesta. Semmoista remppaa Siljalla ei ole näkynyt. Esimerkiksi tuo mainittu kevään 2006 remontti ei näyttänyt tuoneen mitään uutta commodore-luokan sisustuksiin. Yhdessä hytissä oleva kattolistan pätkäkin puuttui tänä keväänä ihan kuten kerran aikasemminkin... Väliä on ollut pari vuotta, joten aikaa senkin korjaamiseen varmaan olisi ollut. ;-) - äkkilähtörekisteri,
Nääkkö sää edelleen harhoja? kirjoitti:
Ei ole, mutta et vastannut kysymykseen lainkaan. Äkkilähtöjähän voi käyttää kuka vaan eikä ne ilmaisia ole...yritä nyt selventää, jotta viisaampikin ymmärtäisi...Siis kuka saa ilmaisia lähtöjä, milloin ja millä peusteella? Miten ne ilmaiset lähdöt voi saada käyttöönsä?
joka aloitti toimintansa -89, rekisteriin voinut liittää jäsenen viimeksi -02, jonkun rekisterissä olevan kautta mahdollisuus liittyä.
- pakotettu
"yhtä tyhjän kanssa" kirjoitti:
10e, mutta sen jälkeen edut ovat käytettävissä,ja mitä enemmän käytät TallinkSiljaa, sitä enemmän hyödyt.
Kuvitellaanpa että sinä olet viimeiset kymmenen vuotta risteillyt Viking-clubilaisena (ja pelkästään siis Viikkarilla). Minä (siljalainen) liityn Viking-clubiin yhtä risteilyä varten ja SAAN IHAN SAMAT EDUT KUIN SINÄKIN, sillä ei ole merkitystä paljonko euroja sinä olet laivalle kantanut, Viking Linelle olet "kanta-asiakkaana" ihan samanlainen kuin minäkin.
Mitä hyötyä siis olla Viking-clubilainen?seilaamaan uppoavalla laivalla (TS).
- ...mutta
Toinen kulta-asiakas kirjoitti:
Minua harmitti kanssa vähän drinkkilippujen poisto kulta-asiakkailta, mutta eipä maailma siihen nyt kuitenkaan kaadu. Europalla oli ainakin pari viikkoa sitten toilettilaukut Silja-luokassa niin kuin ennekin. Mutta onhan meille vielä sentään oma ilmainen vaurausnumero, oma lähtöselvitys, 1,5kertaiset bonuspisteet tax free-ostoksista ja parfymeriasta (bonuspisteitä kertyy mukavasti).
onko vaivansa väärtti,
tuoko sijoitukset korkojensa
kera takaisin vai jääkö
luu kouraan? - Toinen kulta-asiakas
...mutta kirjoitti:
onko vaivansa väärtti,
tuoko sijoitukset korkojensa
kera takaisin vai jääkö
luu kouraan?"tuoko sijoitukset korkojensa
kera takaisin vai jääkö
luu kouraan?"
Mitähän mahdat sijoituksella tarkoittaa? Jos tarkoitat laivalla kulutettua rahaa, saman summan kuluttaisin laivalla rahaa vaikka en kuulusikaan Club One:en. Nyt vaan saan ilmaisia matkoja silloin tällöin (tax freestä saatujen halpojen etumatkojen lisäksi). Joten en todellakaan katso että "jää luu kouraan".
Millaisia "korkoja" sinä saat laivamatkoistasi? - .....
pakotettu kirjoitti:
seilaamaan uppoavalla laivalla (TS).
Et sitten parempaa keksinyt. Lapsellista
- sitä sitten
äkkilähtörekisteri, kirjoitti:
joka aloitti toimintansa -89, rekisteriin voinut liittää jäsenen viimeksi -02, jonkun rekisterissä olevan kautta mahdollisuus liittyä.
helpommin pääsee ClubOneen, kun johonkin suljettuun sisäpiiriin Viking-clubissa. Tarvitaan oikein erikseen "suosittelija"?! Siis ei riitä (kuten TallinkSiljalla) että usein risteilee??
- sitten isompiin
telakan vierestä kirjoitti:
Taisin mainita, että laivoja voidaan huoltaa matkan aikana ja satamissa ollessa. Isompia telakointeja sen sijaan ei ole näkynyt. Mitään muuta en ole sanonut enkä väittänyt.
Kaiken muun taisit keksiä ihan omasta päästäsi. Ja ennen kuin ryhdyt repimään verkkareitasi rakkaan Siljasi puolesta, niin luuletko, että kukaan oikeasti kiinnostuu "oikeuskelpoisuuteen" asti, mitä täällä intohimoiset meuhkaavat - puolin ja toisin.
Ja muuten, tämä keskustelun alaketju näyttää lähteneen kommentista, jossa puhutaan laivojen siisteydestä, ei sinänsä turvallisuudesta. Semmoista remppaa Siljalla ei ole näkynyt. Esimerkiksi tuo mainittu kevään 2006 remontti ei näyttänyt tuoneen mitään uutta commodore-luokan sisustuksiin. Yhdessä hytissä oleva kattolistan pätkäkin puuttui tänä keväänä ihan kuten kerran aikasemminkin... Väliä on ollut pari vuotta, joten aikaa senkin korjaamiseen varmaan olisi ollut. ;-)huoltoihin (käsittäen siis laivan merikelpoisuuden) ole ollut tarvetta. Vai tiedätkö asian paremmin kuin niistä vastaavat?
Henkilökuntalukuun perustuen laki määrää myös työturvallisuusväen koon. Nuo tekstit (muutama muukin tässä ketjussa) olivat aika ikävää vihjailua heidän asiantuntemustaan (tt-väki on riippumaton työnantajastaan ja ammattiliitto -Merimiesunioni- takanaan) ja vastuutaan kohtaan, onhan laivoilla työntekijät Suomesta/Ruotsista ja samalla kyse matkustajien lisäksi heidänkin turvallisuudesta.
Lyhyt on muisti muutenkin:), eivät esim. Mundo, Chill ja Trend Shopit kovin vanhoja juttuja ole.. - telakan vierestä
sitten isompiin kirjoitti:
huoltoihin (käsittäen siis laivan merikelpoisuuden) ole ollut tarvetta. Vai tiedätkö asian paremmin kuin niistä vastaavat?
Henkilökuntalukuun perustuen laki määrää myös työturvallisuusväen koon. Nuo tekstit (muutama muukin tässä ketjussa) olivat aika ikävää vihjailua heidän asiantuntemustaan (tt-väki on riippumaton työnantajastaan ja ammattiliitto -Merimiesunioni- takanaan) ja vastuutaan kohtaan, onhan laivoilla työntekijät Suomesta/Ruotsista ja samalla kyse matkustajien lisäksi heidänkin turvallisuudesta.
Lyhyt on muisti muutenkin:), eivät esim. Mundo, Chill ja Trend Shopit kovin vanhoja juttuja ole..Johan sinä nyt olet ottanut asiaksesi todistaa, että laivat pysyy pinnalla. Ja toivottavasti niin on jatkossakin. Mitä muuten en ole edelleenkään epäillyt, enkä kenenkään asiantuntemusta kiistänyt. Mutta saathan toki inttää..
Niistä siisteyspuolen rempoista kun puhuttiin, niin sellaisia ei ihmeemmin ole tapahtunut, eikä kyllä muutenkaan pidempiä telakointeja. Eikä muistini ole edelleenkään lyhyt, mainitsin aiemmassa viestissäni myymälöiden siirtelystä ynnämuusta. En viitsinyt vääntää rautalangasta (ja Trendshoppihan tuolla lauseella tulee käsiteltyäkin), mutta ynnämuutan oli tarkoitus käsittää nuo raflamuutokset. Joka siis tulkoon sanotuksi näin selkeästi. Itse muuten olin niihin vähän pettynyt, kun en enää ole Chill-ikäluokkaa, niin Stardustia jäin kaipaamaan.
Vieläkö löydät viesteistäni jotain, jonka voit tulkita väärin? - Sergio Leone
sitä sitten kirjoitti:
helpommin pääsee ClubOneen, kun johonkin suljettuun sisäpiiriin Viking-clubissa. Tarvitaan oikein erikseen "suosittelija"?! Siis ei riitä (kuten TallinkSiljalla) että usein risteilee??
Kuullostaa ihan mafiatouhulta, heh!
- TallinkSilja rules!
pakotettu kirjoitti:
seilaamaan uppoavalla laivalla (TS).
Ja aloitit teinimeiningin, heh!
- Miten silloin
äkkilähtörekisteri, kirjoitti:
joka aloitti toimintansa -89, rekisteriin voinut liittää jäsenen viimeksi -02, jonkun rekisterissä olevan kautta mahdollisuus liittyä.
Entä muut kuin äkkilähdöt? Saako niitäkin Vikingillä ilmaiseksi? Äkkilähdöt eivät maksa muutenkaan juurikaan mitään millekkään laivalle.
- vähän eri asiasta,
telakan vierestä kirjoitti:
Johan sinä nyt olet ottanut asiaksesi todistaa, että laivat pysyy pinnalla. Ja toivottavasti niin on jatkossakin. Mitä muuten en ole edelleenkään epäillyt, enkä kenenkään asiantuntemusta kiistänyt. Mutta saathan toki inttää..
Niistä siisteyspuolen rempoista kun puhuttiin, niin sellaisia ei ihmeemmin ole tapahtunut, eikä kyllä muutenkaan pidempiä telakointeja. Eikä muistini ole edelleenkään lyhyt, mainitsin aiemmassa viestissäni myymälöiden siirtelystä ynnämuusta. En viitsinyt vääntää rautalangasta (ja Trendshoppihan tuolla lauseella tulee käsiteltyäkin), mutta ynnämuutan oli tarkoitus käsittää nuo raflamuutokset. Joka siis tulkoon sanotuksi näin selkeästi. Itse muuten olin niihin vähän pettynyt, kun en enää ole Chill-ikäluokkaa, niin Stardustia jäin kaipaamaan.
Vieläkö löydät viesteistäni jotain, jonka voit tulkita väärin?minä tarkoitin remontilla sitä jonkin vuoden takaista jossa Chill yms. yleensäkin tehtiin, en viime vuotista "kohotusta". Tiuhaan tahtiin paikkoja Viikinkiin verrattuna siistitään.
Vuosihuolloistakin mainitsit; ilmeisesti (telakan vierestä) päättelit että kun laivoja ei ole viikoiksi telakoitu on isommat huollot jätetty tekemättä (ja siis kaikkien turvallisuus laiminlyöty).. No, tosiaan täällähän voi jutut jättää omaan arvoonsa.
Mutta kuitenkin, minä luotan TallinkSiljaan, ja risteily valkeilla laivoilla täyttää kaikki odotukset. Onhan meillä kaikilla valinnanvapaus:) - kuten tarkoitettu
..... kirjoitti:
Et sitten parempaa keksinyt. Lapsellista
RIVIEN VÄLISTÄ (ymmärsitkö, kaikki ei ole aina sitä miltä se näyttää) ?
- telakan vierestä
vähän eri asiasta, kirjoitti:
minä tarkoitin remontilla sitä jonkin vuoden takaista jossa Chill yms. yleensäkin tehtiin, en viime vuotista "kohotusta". Tiuhaan tahtiin paikkoja Viikinkiin verrattuna siistitään.
Vuosihuolloistakin mainitsit; ilmeisesti (telakan vierestä) päättelit että kun laivoja ei ole viikoiksi telakoitu on isommat huollot jätetty tekemättä (ja siis kaikkien turvallisuus laiminlyöty).. No, tosiaan täällähän voi jutut jättää omaan arvoonsa.
Mutta kuitenkin, minä luotan TallinkSiljaan, ja risteily valkeilla laivoilla täyttää kaikki odotukset. Onhan meillä kaikilla valinnanvapaus:)Kun sinulla ei ole selkeää nimimerkkiä, en tiedä, kenen kanssa kulloinkin kirjoittelen. Mutta: kerropas nyt, missä olen epäillyt laivojen turvallisuutta. Olen puhunut vain siisteys- ym. rempoista, enkä jaksaisi enää jatkaa itsepäistä keskusteluasi turvallisuudesta, jos et pysty sitä kommenteistani osoittamaan.
Mitä noiden remonttien aikatauluihin tulee, niin 2005 reissuillamme kävimme Stardustissa. Kevään 2006 jälkeen paikalla on ollut Chill, jonka Siljakin tuolloin isosti markkinoi osana remppojaan. Nämä eivät oikeasti ole vaikeita asioita, eikä mielipiteitä saa faktoiksi käännettyä, vaikka mieli tekisi. Valitettavasti. - asiakassuhteesta.
Sergio Leone kirjoitti:
Kuullostaa ihan mafiatouhulta, heh!
Mikä on TS:n tapa kiittää pitkästä asiakassuhteesta,
tuo meille paljon rahaa, saat pisteitä joilla ei kohta ole mitään arvoa, menikö oikein?
(suunta ainakin TS:lla tuo!) - risteilysi tulisivat
Toinen kulta-asiakas kirjoitti:
"tuoko sijoitukset korkojensa
kera takaisin vai jääkö
luu kouraan?"
Mitähän mahdat sijoituksella tarkoittaa? Jos tarkoitat laivalla kulutettua rahaa, saman summan kuluttaisin laivalla rahaa vaikka en kuulusikaan Club One:en. Nyt vaan saan ilmaisia matkoja silloin tällöin (tax freestä saatujen halpojen etumatkojen lisäksi). Joten en todellakaan katso että "jää luu kouraan".
Millaisia "korkoja" sinä saat laivamatkoistasi?edullisemmiksi ilman tuota korttia,
jos yhtään osaat laskea ja vapaus valita
kasvaisi huomattavasti.
Mutta jos on oikein omistautunut tuon
tyylisille korteille, ei sitä enää
osaa tai viitsi miettiä enempää - Clubi-
risteilysi tulisivat kirjoitti:
edullisemmiksi ilman tuota korttia,
jos yhtään osaat laskea ja vapaus valita
kasvaisi huomattavasti.
Mutta jos on oikein omistautunut tuon
tyylisille korteille, ei sitä enää
osaa tai viitsi miettiä enempääJos sitten saisi taas tässäkin ketjussa perusteluita noille väitteillesi?
??
Vapaus valita? Ruotsiin liikennöi tasan tarkkaan kaksi yhtiötä, joiden laivoja esimerkiksi minä harkitsisin. Ja laivojen yleinen kunto, tasokkuus ja palvelut vetävät minutkin kummasti yleensä aina vaan Silja Linen aluksille.
Kerro nyt ihmeessä nuo muut vaihtoehdot, joista valitsisin. Ja perustele myös tuo väitteesi edullisuudesta.
Ja vaikka toteatkin kohta, että tämä menee ot:ksi, niin edelleen esitän minäkin kysymyksen: Millaiseksi eduksi sinä sitten lasket esimerkiksi bonusmatkat? Kyllä minäkin sen osaan laskea, että Siljalla 8-10 matkaa vuodessa, tarkoittaa osaltani 2-3 bonusmatkaa luxusluokan hyteissä. Vikingillä ei käteen jäisi kuin se kuuluisa luu.
Jankkaat tätä samaa, koska tiedät itsekin olevasi umpikujassa juttuinesi. Myönnä tosiasiat, niin ei tarvitse näistä jutuista vääntää kättä joka ketjussa, jossa vähääkään mainitaan nämä kaksi Clubia. - nimimerkkiä
telakan vierestä kirjoitti:
Kun sinulla ei ole selkeää nimimerkkiä, en tiedä, kenen kanssa kulloinkin kirjoittelen. Mutta: kerropas nyt, missä olen epäillyt laivojen turvallisuutta. Olen puhunut vain siisteys- ym. rempoista, enkä jaksaisi enää jatkaa itsepäistä keskusteluasi turvallisuudesta, jos et pysty sitä kommenteistani osoittamaan.
Mitä noiden remonttien aikatauluihin tulee, niin 2005 reissuillamme kävimme Stardustissa. Kevään 2006 jälkeen paikalla on ollut Chill, jonka Siljakin tuolloin isosti markkinoi osana remppojaan. Nämä eivät oikeasti ole vaikeita asioita, eikä mielipiteitä saa faktoiksi käännettyä, vaikka mieli tekisi. Valitettavasti.löydy toiseltakaan puolelta:)
Tuosta turvallisuudesta kirjoitit (jos nyt olit sinä) 26.7 klo 13.13 "Helsingin laivoja voidaan toki huoltaa osittain..jne. Mutta vuosihuoltoja.. ei ainakaaan kansainvälisen omistuksen aikana liiemmin.." löytyy tästä samasta ketjusta kokonaisuudessaan. Ja minusta aika ilkeästi vihjailtu että suomalais/ruotsalais -tt-väki (työturvallisuus siis) ei hoida töitään. Tuolle halusin jotain faktaa.
Eikös Stardustin tilalle tullut Bali? Meille kun riittää Atlantis Palace ja "Keskiyön show", en ole ihan varma, mutta käsittääkseni tuon isomman rempan aikana ei mitään poistettu, vaan uusittiin ja tehtiin paikkoja lisää (Chill). - valinnavapaus
asiakassuhteesta. kirjoitti:
Mikä on TS:n tapa kiittää pitkästä asiakassuhteesta,
tuo meille paljon rahaa, saat pisteitä joilla ei kohta ole mitään arvoa, menikö oikein?
(suunta ainakin TS:lla tuo!)sitten on, jos kerran "salaseuraan" pääsee vasta pitkän asiakassuhteen jälkeen? Enemmänhän olette sidottuja suosittelijoineen kuin me ClubOnelaiset kympin maksulla..
Alkaa pahasti olla puolustelun makua näissä Viking-clubilaisten selityksissä. Kuinkahan moni teistä puolustajista kuuluu tähän salaseuraan yleensäkin? Vai onko teillekin ihan uusi juttu? Mistäpäin Vikingin sivuilta siitä voi lukea? - tässä tapauksessa
valinnavapaus kirjoitti:
sitten on, jos kerran "salaseuraan" pääsee vasta pitkän asiakassuhteen jälkeen? Enemmänhän olette sidottuja suosittelijoineen kuin me ClubOnelaiset kympin maksulla..
Alkaa pahasti olla puolustelun makua näissä Viking-clubilaisten selityksissä. Kuinkahan moni teistä puolustajista kuuluu tähän salaseuraan yleensäkin? Vai onko teillekin ihan uusi juttu? Mistäpäin Vikingin sivuilta siitä voi lukea?mitään naimakauppoja, riittää ts. pitkään jatkunut asiakassuhde, jos ymmärrät (ei bonusjärjestelmiä).
- ymmärrät,
Clubi- kirjoitti:
Jos sitten saisi taas tässäkin ketjussa perusteluita noille väitteillesi?
??
Vapaus valita? Ruotsiin liikennöi tasan tarkkaan kaksi yhtiötä, joiden laivoja esimerkiksi minä harkitsisin. Ja laivojen yleinen kunto, tasokkuus ja palvelut vetävät minutkin kummasti yleensä aina vaan Silja Linen aluksille.
Kerro nyt ihmeessä nuo muut vaihtoehdot, joista valitsisin. Ja perustele myös tuo väitteesi edullisuudesta.
Ja vaikka toteatkin kohta, että tämä menee ot:ksi, niin edelleen esitän minäkin kysymyksen: Millaiseksi eduksi sinä sitten lasket esimerkiksi bonusmatkat? Kyllä minäkin sen osaan laskea, että Siljalla 8-10 matkaa vuodessa, tarkoittaa osaltani 2-3 bonusmatkaa luxusluokan hyteissä. Vikingillä ei käteen jäisi kuin se kuuluisa luu.
Jankkaat tätä samaa, koska tiedät itsekin olevasi umpikujassa juttuinesi. Myönnä tosiasiat, niin ei tarvitse näistä jutuista vääntää kättä joka ketjussa, jossa vähääkään mainitaan nämä kaksi Clubia.puhuin noista korteista yleensä,
en pelkästään siljan.
Miten niin jankkaan, onko
jankkaamista yksi kerta täällä?
Outo väite sinulla!
Huomioitko täällä olevan useampiakin
keskustelijoita? - telakan vierestä
nimimerkkiä kirjoitti:
löydy toiseltakaan puolelta:)
Tuosta turvallisuudesta kirjoitit (jos nyt olit sinä) 26.7 klo 13.13 "Helsingin laivoja voidaan toki huoltaa osittain..jne. Mutta vuosihuoltoja.. ei ainakaaan kansainvälisen omistuksen aikana liiemmin.." löytyy tästä samasta ketjusta kokonaisuudessaan. Ja minusta aika ilkeästi vihjailtu että suomalais/ruotsalais -tt-väki (työturvallisuus siis) ei hoida töitään. Tuolle halusin jotain faktaa.
Eikös Stardustin tilalle tullut Bali? Meille kun riittää Atlantis Palace ja "Keskiyön show", en ole ihan varma, mutta käsittääkseni tuon isomman rempan aikana ei mitään poistettu, vaan uusittiin ja tehtiin paikkoja lisää (Chill).Nimimerkki on se, joka kirjoitetaan kohtaan "nimimerkki". Se tulee kohdan "otsikko" jälkeen. Itse olen käyttänyt tuota "telakan vierestä", joka ei siis ole rekisteröity nimimerkkini. Sitä ei näissä keskusteluissa vaadita.
Nytpä osoitit, että olin kirjoittanut huolimattomasti, kun puhuin vuosihuolloista, ja tarkoitin vuosittaisia telakointeja. Niitä ei ole liiemmin Siljan laivoille näkynyt. En vihjaillut, kirjoitin siis hiukan huolimattomasti. Tulipa tuokin asia selvitettyä.
Bali-asiassa saatat olla oikeassa. Joka tapauksessa sinne tuli joku nuorisotyyppinen paikka, ja sen saatoin huolimattomuuksissani sekoittaa Chilliin, joka muistaakseni on Balin vieressä. Ainakin meille se oli hiukan liian teini, kun aikuisempi istumispaikka olisi enemmän hakusessa. Ehkä annat kömmähdykseni anteeksi? Joka tapauksessa muutos tapahtui ison telakoinnin aikana keväällä 2006. - Deipyle
telakan vierestä kirjoitti:
Nimimerkki on se, joka kirjoitetaan kohtaan "nimimerkki". Se tulee kohdan "otsikko" jälkeen. Itse olen käyttänyt tuota "telakan vierestä", joka ei siis ole rekisteröity nimimerkkini. Sitä ei näissä keskusteluissa vaadita.
Nytpä osoitit, että olin kirjoittanut huolimattomasti, kun puhuin vuosihuolloista, ja tarkoitin vuosittaisia telakointeja. Niitä ei ole liiemmin Siljan laivoille näkynyt. En vihjaillut, kirjoitin siis hiukan huolimattomasti. Tulipa tuokin asia selvitettyä.
Bali-asiassa saatat olla oikeassa. Joka tapauksessa sinne tuli joku nuorisotyyppinen paikka, ja sen saatoin huolimattomuuksissani sekoittaa Chilliin, joka muistaakseni on Balin vieressä. Ainakin meille se oli hiukan liian teini, kun aikuisempi istumispaikka olisi enemmän hakusessa. Ehkä annat kömmähdykseni anteeksi? Joka tapauksessa muutos tapahtui ison telakoinnin aikana keväällä 2006.voi kirjoittaa ihan näin rekatulla nimimerkilläkin. Yleensä vaan jo pelkkä nimimerkki saa aikaan paljon turhaa rähinää että täytyy sitä harkiten käyttää. No tämä taas minulle anteeksi suotakoon:)
Mutta tulipahan asiat selviksi, välillä rautalankaa käyttäen puolin ja toisin.. - sitten ole
tässä tapauksessa kirjoitti:
mitään naimakauppoja, riittää ts. pitkään jatkunut asiakassuhde, jos ymmärrät (ei bonusjärjestelmiä).
ihan sama asia kuin pitkään jatkunut asiakassuhde TallinkSiljaan = Kultakortti..
- Toinen kulta-asiakas
risteilysi tulisivat kirjoitti:
edullisemmiksi ilman tuota korttia,
jos yhtään osaat laskea ja vapaus valita
kasvaisi huomattavasti.
Mutta jos on oikein omistautunut tuon
tyylisille korteille, ei sitä enää
osaa tai viitsi miettiä enempää"Todellisuudessa
risteilysi tulisivat
edullisemmiksi ilman tuota korttia"
No ei todellakaan tule. Sinä et taaskaan tiedä mistä puhut, kunhan vaan jankkaat ja jankaat.
Aika tyhmä olet, vaikka muuta selvästikkin kuvittelet, kun luulet että jokin kortti rajoittaa päätöksentekoa. Laivamatkustamisen suhteen minä en esim. henk.kohtaisesti ole pätkääkään kiinnostunut risteilemään Viking Linen laivoilla vaikka olisivatkin halvempia(?). Eikä tuo Tallinkikaan laivat kovasti kiinnosta, ne ovat nyt kuitenkin samassa paketissa. Miten tämä sitte rajoittaa päätöksentekoani? Ei mitenkään.
Mitä muihin etukortteihin tulee, niin eiköhän melkein jokaisella ala olla kaikki yleisimmät etukortit lompakossa. Jokainen käyttää eniten sen kortin etuja mihin on enten mieltynyt. Mites se rajoittaa valinnanvapautta? Ei mitenkään. - Etkö huomaa
ymmärrät, kirjoitti:
puhuin noista korteista yleensä,
en pelkästään siljan.
Miten niin jankkaan, onko
jankkaamista yksi kerta täällä?
Outo väite sinulla!
Huomioitko täällä olevan useampiakin
keskustelijoita?Miten niin jankkaan, onko
jankkaamista yksi kerta täällä?
Outo väite sinulla!
Huomioitko täällä olevan useampiakin
keskustelijoita?
vai yksi kerta. Jotenkin kummasti tässäkin keskusteluketjussa on joillakin nimimerkittömillä henkilöillä ylläolevan kaltainen omanlaatuinen tapa kirjoittaa = sama henkilö, samanlainen jankkaaminen - Selventäkää vähän
asiakassuhteesta. kirjoitti:
Mikä on TS:n tapa kiittää pitkästä asiakassuhteesta,
tuo meille paljon rahaa, saat pisteitä joilla ei kohta ole mitään arvoa, menikö oikein?
(suunta ainakin TS:lla tuo!)Siis onko Vikingin kiitos pitkäaikaisille asiakkaille se, että he saavat äkkilähtöjä ilmaiseksi jos joku on suositellut heitä siihen rekisteriin? Jos näin on, kuinka paljon ennen lähtöpäivää risteilyn voi varata?
- mitään kortti
sitten ole kirjoitti:
ihan sama asia kuin pitkään jatkunut asiakassuhde TallinkSiljaan = Kultakortti..
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy... - 1 1/2 kuukautta,
Selventäkää vähän kirjoitti:
Siis onko Vikingin kiitos pitkäaikaisille asiakkaille se, että he saavat äkkilähtöjä ilmaiseksi jos joku on suositellut heitä siihen rekisteriin? Jos näin on, kuinka paljon ennen lähtöpäivää risteilyn voi varata?
riippuu kirjeen sisällöstä.
- pitkä asiakassuhde
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...sitten on muodostunut jos ei risteilemällä?
- Hölmöläisen takinpaikkuu
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...Kuullostaa koko touhu pahimman luokan kusetukselta, jos tuollaista järjestelmää on edes ylipäätään olemassakaan. Tuosta järjestelmästä tippuu pois ihan varmasti, jos et matkusta säännöllisesti eli mikään vaateeton systeemi ei siis tämäkään ole. Salamyhkäistä ja arveluttavaa touhua, koska kyseisestä systeemistä ei ole lainkaan tietoa yhtiön sivuilla. Onneksi TS hoitaa asiat tyylikkäämmin kuten alan ykkösyhtiön kuuluukin.
- vining-clubia ja ne
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...ketkä olivat silloin mukana järjestelmässä saavat edelleen noita etuja, kunhan ovat pitäneet osoitetietonsa ajan tasalla.
Itse olen tuohon liittynyt kesällä 1989.
Viimeksi 2002 tuli lomake jolla saattoi liittää ystävänsä tuohon järjestelmään ystävänpäivän kunniaksi. - Selventäkää vähän vielä lisää
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...No väännäpä rautalangasta...
Ymmärsinkö oikein, uusia asiakkaita ei enää tähän äkkilähtöjärjestelmään oteta? Ne jotka siihen ovat joskus kuuluneet saavat pitää edut. Minkä tasoisia hyttejä nämä äkkilähtöläiset saavat ilmaiseksi? Eli silloin uusille Vikingin kanta-asiakkaille jää vain tarjoushintaiset matkat ja tarjoukset tax free-kaupassa?
En oikein ymmärrä tämän yhden tyypin jankkaamista VELVOITTEISTA TS:n kanta-asiaskasjärjestelmän suhteen. Mitä velvoitteita se tuo tullessaan? Ei ketään laivalle pakoteta. Kanta-asiakasjärjestelmä ovat KANTA-ASIAKKAITA varten, ei niitä jotka käyvät kerran kahdessa vuodessa laivalla. Rahaa laivalla kuluu kuitenkin, mitä veloitteita se luo jos tästä käytetystä rahasummasta saa bonuspisteitä joilla saa ilmaisia matkoja.
Tavallaan huvittava juttu tämä Vikingin äkkilähtö-systeemikin. Laiva ei ole täynnä porukkaa, tarvitaan lisää matkustajia tuhlaamaan rahojaan ja lisämään myyntiä. Annetaan tietylle ryhmällä ilmainen matka ja taas on maksavia asiakkaita lisää laivalla. Pyyteetöntä... ? ;) - täytyy ???
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...Ymmärrän kyllä ettei siljafriikkien aivokapasiteetilla paljoa ymmärretä asioita,
mutta että näinkin yksinkertainen täytyy
10 kertaa selittää.
Eli opettele sisälukutaitoa, ymmärrät paremmin. - Selventäkää vähän
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...No väännä rautalangasta, ei noissa sinun jutuissa ole mitään järkeä muuten. Etkä edes osa vastata kysymyksiin joita sinulle esitetään. Kiukuttelet vain.
- merkitystä,
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...ei kyseessä ole bonus (kuten TS:lla) vaan ilmaista palkitsemista pitkästä asiakassuhteesta.
No jos ymmärrät paremmin termin lahjoittaa,
Voidaan myös sanoa vikingin lahjoittavan matkoja
Pitkästä asiakkuudesta kiitokseksi. - hikinen viikkari
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...tarjoaa pitkäaikaisille asiakkaille pyyteettä hyvät edut. luulit ylivertaisen tallinkkisi olevan ...
Mutta kuten olet huomannut tallinkin edut kavenee kokoajan viikkari kun taas lisää kortin ...
Kotimainen pitää meistä suomalaisista hyvän huolen. - Selventäkää vähän
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...Laivayhtiö lahjoittaa ilmaisia matkoja silloin kun laiva ei ole täynnä niille jotka ovat reksiteröityneet vanhaan järjestelmään joskus 90-luvulla. Enään tähän järjestelmään ei uusia jäseniä oteta. Näin ymmärsin. Nyt kaikki kanta-asiakkaat saavat saavat vain matkatarjouksia. Ne Viking clubin aikana rekisteröityneet pitkäaikaiset asikaatkin. No jos tämä on teistä ylivertainen järjestelmä niin tyytykää siihen :)
- hiihtolomien
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...aikaan oli nuo matkat tarjolla, eivätkä olleet laivat tyhjinä ...
Tyydymme mielihyvin asialliseen ja osaavaan
palveluun kotimaisella varustamolla. - Selventäkää vähän
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...Esitettyjä kysymyksiä kiertelet ainakin lahjakkaasti.
Eipä tuo Vikingin kanta-asiakasjärjestelmä oikein selvinnyt muulta osin kuin että joku porukka saa ilmaisia matkoja (missä hyttiluokassa?) n. kerran vuodessa. Taitaa olla viistainta varata matka Siljalta. Tietää ainakin saavansa rahoilleen vastinetta. - sinulla tässä
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...ongelmia tuntuu olevan, kun et edes selvää suomea osaa lukea, asiaa ei voi paremmin enää selvittää.
jollet osaa lukea kirjoitettua on se oma häpeäsi.
Yritä kerta vielä jos osaisit, tai pyydä äiskä tai iskä avuksi, eiköhän se siitä sitten sinullekin. - Tieto hukassa?
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...Täytyy kyllä todeta, että et ole vielä vastannut oikeastaan yhteenkään täällä esitettyyn kysymykseen. Jotain epämääräisiä vihjailuja, mutta itse em. järjestelmän säännöistä et ole kertonut mitään. Siksi tuollainen epämääräisyys vain herättää ihimisissä epäluuloja.
PS. Taitavat nuo tietosi lähinnä perustua naapurin kuimmin kaiman serkun pikku hiprakassa antamiin tietoihin.... - mitään pois
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...jättämättä, ei siis ole vikani jollet osaa lukea kirjoitettua,ainoo mitä unohtui kertoa on ettei tämä äkkilähtöjärjestelmä toimi netitse vaan perinteisesti kirjeitse (varaukset normaalisti)
Hytti luokista vielä A,B ja C..
ja vielä kerran, tämä on siis jo ennen VC aikaa oleville asiakkaille tarjottu systeemi...
ja loput on jo kerrottu.
Mikä on ettei jotain näin yksinkertaista asiaa jotkut tajua,,, no ne kakarat, ne kakarat joille kaikki täytyy nykyään kädestä pitäen opettaa. - Selventäkää vähän
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...No tulihan niitä vastauksia kuin aikansa ruinasi...tuollaiselta vanhalta kääkältäkin. Ettei vaan dementia jo vaivais.Tuppaa noi uusimman kysymykset aina unohtumaan... :D
Mutta edelleen puuttu selventävä vastaus kysymykseen otetaanko äkkilähtöjärjestelmään vielä uusia asikkaita vai onko se todellakin vaan joskus 90-luvulla siihen liittyneiden, nyt jo vanhojen kääkköjen oma pikku kerho. Miten on? Ilmeisestikkään ei oteta? - voit kysellä
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...lisää muilta vanhoilta kääkiltä, vaikka noihinkin löytyy jo vastaus mitä vielä ...
Vielä kun nämä keskenkasvuiset kakarat oppisivat käyttäytymään ja ajattelemaan omilla aivoillaan
Kuten aikuisilla on tapana.
...no ehkä muutaman vuoden kuluttua... - Selventäkää vähän
mitään kortti kirjoitti:
systeemejä, siis kiitos pitkästä asiakas suhteesta ILMAN VELVOITTEITA
ei ole ostosten tai matkojen määrään sidottu,
kuten TS:n kortit, joko meni jakeluun, vai
rautalangastako täytyy...Huono on verrata Tallink Silja ja Viking Linen kanta-asiakassysteemejä keskenään jos Viikkarein "kannattajakääkkä" jankkaa vain jostain ikivanhasta systeemistä johon ei uusia jäseniä edes enää oteta. Ja hän vetää kaiken lisäksi herneen nenään kun vaatii perusteluja ja menihän tässä jo monta päivää että sai edes pari vastausta.
Mistähän nuoret oppivat käyttääntymismallit... no niiltä jankkavila kääkiltä :D Mietipä sitä.
- Clubi-
Voisitko jollain tavalla selvittää, miten tuo Vikingin systeemi on sitten muka pyyteetön ja antaa valinan vapautta?
Ei voi enää kuin nauraa tälle oravankehälle, jota sinä yrität suoltaa jatkuvasti.
Fakta on, että Tallink Siljan clubi tarjoaa paremmat edut Viking clubiin nähden. Sitä ei yksikään "pyyteliäs" tai "valinnan vapauksellinen" ole pystynyt kumoamaan. Turha solkata samaa potaskaa päivästä toiseen. Kunnon faktaa pöytää.- eihän tuo
tekstisi liittynyt aiheeseen siljalla taso laskenut, joka tuossa ylhäällä oli rustattuna.
Opettelethan sisälukutaitoa joka näyttää olevan sinulla vielä hieman hakusessa. - Clubi-
eihän tuo kirjoitti:
tekstisi liittynyt aiheeseen siljalla taso laskenut, joka tuossa ylhäällä oli rustattuna.
Opettelethan sisälukutaitoa joka näyttää olevan sinulla vielä hieman hakusessa.tuohon viestiin ei enää voinut vastata. Löydät kyllä viestin, jos viitsit etsiä.
Tämä ketju meni jo kauan sitten ot:ksi. - Tyhjiä puheita
Clubi- kirjoitti:
tuohon viestiin ei enää voinut vastata. Löydät kyllä viestin, jos viitsit etsiä.
Tämä ketju meni jo kauan sitten ot:ksi.Ei ot;ksi vaan sisällöltään huuhaaksi...
- Anonyymi
Täällä varmaan voi valittaa rauhassa.
Olen nyt matkustanut erään naisen kanssa (itsekin nainen) kolme kertaa.
Olemme menneet Tallinnaan Hesasta.
Ja voi sitä rahan kyttäämistä, joka centtiä hän laski mitä mikin maksaa!
Ja sitä valuutan vaihtopaikkaa sai etsiä, mistä eniten rahaa!
Joka leivos ja ruoka piti olla halpaa.
Hotellikin piti olla se halvin jne.
Itse ostin suihkugeelit, shampoot ja hammastahnat mukaan, ja jätin kaikki hotelliin.En kantele mukanani turhia tavaroita.
Matkaseurani oli korjannut mukaansa kaiken!
Pesusienenkin!
Olisi varmaan vienyt siivoojan tipitkin, jollen olisi lähtenyt huoneesta viimeisenä!
Onko tämä lomailun onnea?
Vastaan itse: ei ole!
Viimeisen kerran lähdin hänen kanssaan lomalle.
Tästä lähtien yksin, niin valituksia ei ole eikä tule:)- Anonyymi
Mitähän valuuttaa tuo matkaseuralaisesi halusi vaihtaa?
- Anonyymi
Niin katoavaista on kunnia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä617658Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai463950Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.263935- 1021876
- 1201770
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.901064NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2921041Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav711020On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80932Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115823