Onko muita syntyny 4.6.(itse sv.1996) Luin, et Mannerheim, Suomen pelastaja on syntyny samana päivänä, tuleeks mustakin sitte Suomen pelastaja:D. Angelina Jolie on kans syntyny samana päivänä. Onko muita syntyny samana päivänä? Millasia ootte? Ite oon kiinnostunu kaikesta, harrastan musaa, pesistä , tietokoneita,fantasioita, lemmikkejä, luonnonsuojelua, ja kerään kaikklea kamaa.
Suomen pelastaja
4
854
Vastaukset
- täällkin
En tiennytkään, että oltais Mannerheimin kanssa synttärisanakareita.Olen vuodelta 1945. Siltä ajalta kun juostiin lujasti karkuun kannakselta Isät pisti hanttiin viimeiset korttinsa Talin_Portinhoikan paikkeilla Olen niitä suuria ikäluokkia, joita jotenkin olisi elätettävä. Pakko ei ole, mutta maa on sellainen, mitä kannattaa puolustaa
Ensimmäinen tehtävä. tämä norskien Eniro on niin täynnä viruksia, että tänne ei kannata yhdenkään selväjärkisen kirjoitella. Lattaa kirjoitusvirheitä, joita kukaan ei ole hakannut. Kone yrittää pistää serbiaksi. Ei onnistu. Menee suunnilleen näin: Sinulle, rakastan sua (ja jotain muutakin). Minuutin päästä tuo on niin "raksutan sua suloy"
Että tätä se taas- Swanna-duu
On hyvä tietää entisitä ajoista..Voi harmi, eiks teidän koneessa oo virustorjunta ohjelmaa? Muute, Eniro pätkii usein, et ei se välttämättä koneesta johdu tai sitte vika on vaan nppäimistössä. uusi ei maksa pajoa kuin 20 @ Onnea sulle kaikille maailmass!
- minierkki II
ei oo tainut toi ankeliina suomea pelastaa vielä kertaakaan...
- Oulkon
Aikoinaan oli tapaus jossa nuoret oli hukkua.
Eivät muut uskaltaneet mennä paikalle, niin minä hullu menin kaverin kanssa ja kolme kaverusta noukittiin maalle. Saatiin siitä mitalit, ei ois kyllä tarvinnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244592
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333533Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543414Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203350Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232930Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282680Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162360Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122351MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142165Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774