tyttö uimahallissa

uusi polte

Mietin hierovista poreista nauttiessani kuinkahan useasti tuo tyttö uimassa käykään, sillä useasti olen hänet huomannut.

Hän on niin sievä ja tavattoman notkea. Olen katsellut hänen hyppyjään siitä viereiseltä vesijuoskuradalta ja ja vesibalettiakin hän harrastaa.

Sen tulin tietämään törmättyäni häneen kerran juostessani. Jonkun jalat kai heilauttivat omani voimallisesti sivullepäin ja haukkasin yllättäen vettä keuhkooni . Hän ohjasi minua altaan laidalle ja auttoi selvittämään yskäisyt.

Ja olen sen notkeuden havainnut myös lekotellessani sielä terapia-altaassa. Hän sukeltelee paljon ja ponkaisee ylös kuin delfiini ja kävelee käsillään jalat veden pinnan pinnan tasolla leveässä haara- asennossa.

Olen siirtynyt höyrysaunaan. Nostan aina jalat seinälle pystyyn ja taivuttelen nilkkoja.
Ja tyttö tulee ajatuksiini, hänen selittämätön hymynsä äsken tuolla altaalla.
Olin laskeutunut mahdollisimman lähelle lattiasta tulevia poreta, kuin kyykkyyn niiden päälle...ja siirtänyt housuja sivuun antaen veden hyväillä häpyäni. Kiirehtiessäni suihkuun tyhjentämään simpukkani mahdollisesta vedestä ,ui tyttö ohitseni ...

Häpyäni polttelee, muistuu mieleen edellinen kerta. Tyttö tuli lauteille myöhemmin ja kysyi ovatko pohkeeni vieläkin kireät. Myönsin ja mitään sanomatta hän istahti viereeni, pienin pyörivin liikkein hieroi nilkoisa polviin. Hetken kuluttua hän nousi seisomaan ja pyysi minua taivuttamaan jalkani koukkuun vatsan päälle , jalat irti toisistaan lantion leveydeltä. Jalkapohjat hän käsitteli peukalon painalluksin. Ihailin hyvää oloani ja hänen taitavuuttaan tietenkin.

Hän olisi ollut valmis hieromaan jalkani oiken yrttiöljyllä , jos haluaisin tulla hänen luokseen nyt. Todella harmittelin , että olin iltavuoroon joutuva menemään , en ehtisi.

Ja kuinka polte minussa kasvoi tajutessani, että silloin jalkapohjia hieroessaan , hän saattoi katsoa esteettömästi ja tajusin nyt kuin salamaniskusta , että siinä hieroessaan hän oli selkä minuun päin ja kumartuneena eteenpäin näin minäkin... hänen rusottavan , sykkivän ja kiiltelevän suloisen paljaan...

Ja hänen tullessaan lauteille nousin sanoen kuumottavan jo niin kovin ,että on otettava kylmä suihku. Vesi valui ja poltti rinnoillani, käsi uumallani veti minut syliä vasten, nännit koskettivat ja käsi tarttui käteeni painaen sen suloiselle kosteudelle, samanaikaisesti sukelsi sormi sykkivään simpukkaani.
Nytkö meillä on aikaa tutustua. Nyt on, vastasin.

4

22309

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennenkokematonko ?

...kuumottaa !!!

• tosi hyvä!

Tosi tosi hyvin kirjoitettu ja ilmaistu! Kiihottaa!

• Kiihoittavaa

• Anonyymi

Naurettavaa paskaa 💩

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      97
      3045
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      48
      2486
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      47
      1276
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      37
      1037
    5. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      286
      970
    6. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      889
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      10
      824
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      720
    9. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      51
      682
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      37
      659
    Aihe