AVITCID HYVÄ?

24-v.

Kertokaapa, onko käyttämästäni Avitcidista mihinkään? Olen käyttänyt sitä joulukuun lopusta lähtien, mutta punaiset läiskät kasvoilta vaan eivät tunnu häviävän. Käytän 0.05 % voidetta. Entä onko nyt kesän lähestyessä vaaraa, että poltan naamani, koska Avitcid kuten Roaccutankin ohentaa ihoa ja altistaa auringolle? Pitäisikö siis jättää suosiolla Avitcid kokonaan pois kesän ajaksi? Sen verran voin sanoa, että älkää suositelko Roaccutania; lievään akneen R ei toimi, olen kokeillut! Mutta mites on tämän Avitcidin kanssa? Kertokaa kokemuksistanne tästä aineesta.

14

6156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rasvanaama

      Käytin muutaman tuubin Avitcidia just sun iässä lievään akneogelmaan. Valitettavasti ei auttanut yhtään mitään. Alkuun oli vähän punoitusta ja hilseilyä, ja luulin että aine alkaa toimia. Mutta kuurin päätyttä naama oli aivan samassa kunnossa kuin ennenkin.

      • 24-v.

        Viitsitkö vastata vielä tähän? =) Okei, esteettisesti mikään ei siis muuttunut, mutta miten oli tuntemustesi laita. Tunsitko, että iholtasi lähti ikuinen tulehduksen tunne pois? Ja siitä vielä, että käytitkö kesälläkin ja paloiko naama? Kiitos...


    • ex-finninaama

      Mä käytin Avitcidia jonkun aikaa yhdessä Dalacin-liuoksen kanssa, enkä tykänny Avitcidista yhtään. Tuntu vaan et akne pahenee ja iho punoitti aivan kamalasti. Odottelin siinä aikani, et jos tuo olis vaan väliaikaista, mut ei se iho tuntunu siitä enää parempaan suuntaan menevän. lopetin sit kokonaan avitcidin käytön ja käytin ainoastaan dalacin-liuosta. Mullakin on siis lievä akne ja monien vuosien tuskailujen ja lukuisten voiteiden antibioottikuurin jälkeen uskaltauduin ihotautilääkärille toisten kerran (ekalla kerralla sain juuri Avitcidin ja dalacinin) ja tällä toisella kerralla sain viimein roaccutanin, jota söin 3kk ajan. Nyt on vuosien piina ohitse ja iho sileänä, ainoana harmina arvet, jotka toivottavasti haalistuisivat pian..

    • 21-v

      Mulle lääkäri määräsi 3 kuukauden Tetracyclin antibiootti-kuurin ja siihen tueksi Avitcid voiteen (0,05). Kuuri ja voide auttoivat ihan hyvin ja nyt jatkan hoitoa vain Avitcid:lla sekä juuri tuolla aikaisemmin mainitulla Dalacin-voiteella (joka sekin on antibiotti).

      Avitcidiahan käytetään yöllä (ainakin mulle lääkäri määräsi niin)ja ainoastaan sen ollessa iholla on herkempi auringolle. Joten no worries :)

      • a-a

        Avitcidia ei kylläkään saa käyttää kesällä OLLENKAAN, ei edes öisin! Muu informaatio on täysin väärää. Tietenkin jos välttämättä haluaa itselleen läikikkään rusketuksen niin siitä vain... Mutta lääkärit kertovat yksimielisesti että kesällä käytetään jotain muuta lääkitystä kuin Avitcidia, se on vain talviajan hoitoon.


      • 24-v.
        a-a kirjoitti:

        Avitcidia ei kylläkään saa käyttää kesällä OLLENKAAN, ei edes öisin! Muu informaatio on täysin väärää. Tietenkin jos välttämättä haluaa itselleen läikikkään rusketuksen niin siitä vain... Mutta lääkärit kertovat yksimielisesti että kesällä käytetään jotain muuta lääkitystä kuin Avitcidia, se on vain talviajan hoitoon.

        Eli käytän vielä tälläkin hetkellä sitä. Vaikka lopettaisin sen käytön heti, onko odotettavissa, että naama läikkiintyy ja palaa kuitenkin tulevana kesänä?


      • matrix
        24-v. kirjoitti:

        Eli käytän vielä tälläkin hetkellä sitä. Vaikka lopettaisin sen käytön heti, onko odotettavissa, että naama läikkiintyy ja palaa kuitenkin tulevana kesänä?

        Siihen osaa vastata apteekki tai lääkärisi paremmin kuin kukaan täällä..


      • 24-v.
        matrix kirjoitti:

        Siihen osaa vastata apteekki tai lääkärisi paremmin kuin kukaan täällä..

        Lääkäri tietää sen, mikä lukee lääkkeen tuoteselosteessa, ei muuta! Henkilöt, jotka ovat henk.koht. käyttäneet tuotetta, voivat kommentoida hieman varmemmalla pohjalla. Itse tiedän KAIKEN aknen hoidosta, koska olen sitä tasan 10 vuotta sairastanut, etkö huomannut nimimerkkiäni?!!! Avitcidia en vaan sattumalta ole koskaan käyttänyt.


      • leka
        a-a kirjoitti:

        Avitcidia ei kylläkään saa käyttää kesällä OLLENKAAN, ei edes öisin! Muu informaatio on täysin väärää. Tietenkin jos välttämättä haluaa itselleen läikikkään rusketuksen niin siitä vain... Mutta lääkärit kertovat yksimielisesti että kesällä käytetään jotain muuta lääkitystä kuin Avitcidia, se on vain talviajan hoitoon.

        Kyllä voit käyttää Avitcidia kesälläkin, jos muistat vaan todella huolella suojata ihon, eli aina aurinkoon öljytöntä aurinkosuojavoidetta. Avitcid ohentaa ihon pintakerrosta, joka suojaa ihoa auringolta, eli lisäsuoja rasvoista on tarpeen.


    • avitcid

      Hei 24-v!

      Olen suurinpiirtein sinun ikäisesi ja harmistuin suuresti, kun e-pillerien lopettamisen myötä ihoni reagoi kuin teini-ikäisen. Eli otsa tuli täyteen pieniä komedoja (ei kunnollisia finnejä, vaan ihon alla piileksiviä "pirulaisia").

      Sain lääkäriltä Avitcid 0.05%-reseptin ja olen sillä voidellut otsaa nyt 9 pv. Koska voide ei ärsyttänyt ihoani mitenkään, sain luvan käyttää sitä aamuin illoin (ja jonain päivinä lisäsin duunin jälkeen kotiin tultuani ja meikit pestyäni).

      Uskomatonta, mutta totta - otsani on nyt lähes sileä! Eli avitcid todella auttoi minun tapauksessani. Ihotautilääkäri sanoi, että tulosta saa tod.näk. odottaa kauankin, koska akne paranee keskimäärin vain n. 20 % kuukaudessa, joten olen todella iloisesti yllättynyt!

      Hyvää jatkoa ja sitkeyttä! Käy lääkärissä kysymässä tehokkaampia aineita jos iho ei ala paranemaan... ehkä jokin tuote Avitcidin rinnalle?

    • kokos3
      • fu2222

        mitä v*ttua nyt taas. kukaan ei usko tätä p*skaa


    • Hei,
      Haluan suositella sinulle seuraavasta sivustosta: http://erectile-dysfunctions.biz Sieltä löydät kaikki tiedot, jotka auttoivat minua selviytymään minun ongelmani.

    • evan11

      Hei,
      Haluan suositella seuraavasta sivustosta. Siellä löydät kaikki tiedot, jotka auttoivat minua selviytymään minun ongelmani. http://ordercheappills.com/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe