Samuille, mutta miten

Jaska K

Tarkoitus lähteä 2 vkoksi Thaimaahan. Kaikki matkat lähes myyty vkoilla 7-9, myöhässä kun ollaan. Ruotsin kautta vielä runsaasti tarjontaa, mutta mites suosittelette perheen kanssa (2 aik lapset 13 ja 14v.) reissun suunnittelua.
Reittilennot aika kalliita, majoitus kyllä näyttää onnistuvan netin kautta.
Eli kokemuksianne miten PERHE huokeimmin Samuille tai Koh Phangille pääsisi.
Onko 6000-7000 € / 2vkoa / 4 henkeä ja Ruotsin kautta ainoa vaihtoehto...?

4

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ripa R

      Kyllähän samuille pääsee, kokeile vaikka Helin Matkat(http://www.helinmatkat.fi).
      Olin viime maaliskuussa 2vkoa samuilla ja matka varattiin vasta helmikuussa... Noinkin lyhyellä varitusajalla Helin tytöt järkkäsivät mainion loman meille. Reittilennot ja huippuhotelli, privaattikuljetukset jne. Suosittelen!

    • itse varaten

      Ja tietysti varaat sitten Samuilta hotellin. Viime helmikuussa Finnairillakin pääsi n. 1000 e / aikuinen reittilennolla Bangkokiin. Tukholmasta Finskillä maksoi 700 e aikuinen (lapsi 500 e), siinä joutuu vain sitten starttaamaan Tukholmasta ja sieltä lennetään ensin pienemällä Finskin koneella Helsinkiin ja Hgistä sitten MD11 koneella suora lento Bangkokiin. Paluussa jäätte tyynesti pois Helsingissä (selvitätte Bangkokissa matkatavaranne Hkiin, perutte viimeisen jatkolennon (meillä onnistui ihan helposti). Toinen tapa varmistaa, että saa matkatavarat pois Helsigissä on se, että varaa tuon Tukholmaan menevän jatkolennon niin "pitkälle", että Finnair pistää teidät itse selvittämään matkatavaranne sinne, ei ne niitä tuntitolkulla pidä tallessa jatkolentoa varten.

      Samuin lennot maksanevat n. 200 e / aikuinen (löytyy kun googletat, vai yksi lentoyhtiö saa thaimaassa lentää Samuille, siksi lennot vähän hintavia muihin sisäisiin lentoihin verrattuna, mutta ihana on paikkakin..). Hyviä hotelleja saa kahdeksi viikoksi n. 1000 euron tienoilla. Katso netistä Samuin hotellien hintataso, hotellin voi varata myös yleensä hotelleista suoraan tai sitten hotellivaraamon kautta. Kun varaa suoraan hotellista itse, voi maksaa sitten vasta paikan päällä yleensä. Lisäksi monesta hotellista hakevat teidät lentokentältä pientä maksua vastaan, niin ei tarvitse seikkailla missään.

      Tällä tavalla tehtynä 2 aik 2 lasta ei kyllä minusta hinnaltaan mene tuonne 7000 euroon, vaan jää alle 5000 euron (sillä oletuksella, että aikuisilla noi kaikki lennot maksais 1000 e / nenä ja lapsilla menis n. 700 e / nenä, vaikka siis menisitte reittikoneilla. Finnairilla ei ole kyllä tarjouksia enää hiihtolomaviikolle ja nyt alkaa olla hyviä hetkiä tehdä lentovaraukset. Mitä lähemmäs mennään hiihtolomaa, niin sitä kalliimmaksi lennot tulee. Itse siis varasin tukholman kautta hintaan 700 e viime helmikuussa. Blue1:lla lento Hki-tukholma maksoi veroineen yms. päivineen n. 32 e / hlö (nämäkin pitää ajoissa varata, hinnat nousee mitä lähemmäs pääsee).

      Olen kuullut myös, että ihmiset lentää myös Frankfurtista Thailla, eli ensin joku halpalento sinne ja sitten jatketaan Thailla. Mutta hintoja en tiedä.

    • www.matkaporssi.com

      www.matkaporssi.com

      • perhe

        Me varasimme lennot KLM:n kautta joulukuuksi, 923 euroa henkilö. Perheeseen kuuluu 2 aik ja 13 ja 14-vuotiaat lapset. Lento Hki-Amsterdam-Bangkok. Bangkokista Samuille air bangkokilla noin 150 euroa henkilö. Majoitus noin 50 euroa yö hyvätasoisessa bungalowissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2742
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      241
      2668
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2366
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      201
      1857
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe