Aurinkoa yläosattomissa?

-heidi-

Moi!

Ottaako porukka Balilla Kutan rannoilla ylöosattomissa aurinkoa? Thaimaassa on kiellettyä ottaa arskaa ilman yläosaa,mutta kuinka asia mahtaa Balilla olla?

6

1798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M-club

      Kuulehan nyt Indoneesia on noita M-klubin maita. Maailman suurin muslimi valtio. En kehottaisi, vaikka Balin alue on kai enemmän Budisti aluetta?

      • -heidi-

        Balilla suurin osa väestöstä on hinduja,vaikka muualla Indonesiassa onkin enemmistönä muslimit. Olen kuullut että Kutan alue on niin turismivaltaista,että näkyykö siellä uskonnon merkitys enää missään...?

        Joku tällä palstalla vertasi Balia Indonesian Ibizaksi.... eli varsinainen bilepaikka siis....


      • Bali on PALJON muutakin...
        -heidi- kirjoitti:

        Balilla suurin osa väestöstä on hinduja,vaikka muualla Indonesiassa onkin enemmistönä muslimit. Olen kuullut että Kutan alue on niin turismivaltaista,että näkyykö siellä uskonnon merkitys enää missään...?

        Joku tällä palstalla vertasi Balia Indonesian Ibizaksi.... eli varsinainen bilepaikka siis....

        Noh, enpä vertaisi Balia Ibizaan (tai oikeammin mielikuvaan, mikä Ibizasta syntyy)... Ehkä tuo Kutan alue siihen vertaukseen osuu, mutta muuten Bali on monipuolinen saari, jossa kulttuuri elää vahvana. Balilla on runsaasti alueita, joihin turistimassat eivät eksy ja joista löytää aitoa balilaisuutta. Toisaalta jos rehdisti vain bilepaikkaa etsit, niin mikset menisi sinne Ibizalle, tulisi halvemmaksikin...


      • -heidi-
        Bali on PALJON muutakin... kirjoitti:

        Noh, enpä vertaisi Balia Ibizaan (tai oikeammin mielikuvaan, mikä Ibizasta syntyy)... Ehkä tuo Kutan alue siihen vertaukseen osuu, mutta muuten Bali on monipuolinen saari, jossa kulttuuri elää vahvana. Balilla on runsaasti alueita, joihin turistimassat eivät eksy ja joista löytää aitoa balilaisuutta. Toisaalta jos rehdisti vain bilepaikkaa etsit, niin mikset menisi sinne Ibizalle, tulisi halvemmaksikin...

        Selvyyden vuoksi tiedoksi: itse en missään nimessä suostu ottamaan aurinkoa yläosattomissa ja nimenomaan toivon ettei Kutan rannat ole sellaisia joissa porukka makaa rinnat paljaana.En koskaan biletä ulkomailla,joten myöskään 'Ibiza' ei ole toiveissa.Ainut toive lomalta on ranta ja aurinko,sekä tietenkin kuhertelu miehen kanssa ;) Koska hotellia ei olla vielä varattu,ajattelin etukäteen kysellä Kutasta.Mielikuvat ja totuus kun on usein eri asia.


      • ...
        -heidi- kirjoitti:

        Selvyyden vuoksi tiedoksi: itse en missään nimessä suostu ottamaan aurinkoa yläosattomissa ja nimenomaan toivon ettei Kutan rannat ole sellaisia joissa porukka makaa rinnat paljaana.En koskaan biletä ulkomailla,joten myöskään 'Ibiza' ei ole toiveissa.Ainut toive lomalta on ranta ja aurinko,sekä tietenkin kuhertelu miehen kanssa ;) Koska hotellia ei olla vielä varattu,ajattelin etukäteen kysellä Kutasta.Mielikuvat ja totuus kun on usein eri asia.

        http://www.flickr.com/photos/biscotti/529833829/


    • mmä ei rek.

      niin suuntaapa Balilla muualle kuin Kuta Beachille. Muualla Balilla (esim pohjoisen Lovina) myös kivoja rantsuja, mutta turismi tosi low-key verrattuna Kutaan. Itse en Kuralla kestänyt edes kymmentä tuntia, pakko päästä pois.

      Menin Kutaan vietettyäni yli kuukauden länsi-Sumatralla, ja (lähinnä) Aussituristien nakuilu ja ördäily oli aika rajua, kun olin hengannut siisteillä muslimialueilla, missä turisteja oli vähän, eivätkä ne vähät riekkuneet.

      Itse otan arskaa yläosattomissa vaan autiosaarilla vaikkapa Itämerellä, enkä VARSINKAAN muslimimaissa (en edes hindualuilla). Hindut ei myöskään ota yläosattomissa, btw. Mutta tapansa kullakin turistilla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe