Club One ??

Club Silja ??

Minulla on Club Silja kortti, Club One korttia ei ole kuulunut. Käykö tämä Club Silja kortti myös Tallinkin laivoilla, vai pitääkö olla Club One? Lähetettiinkö teille uudet kortit vai pitikö erikseen tilata fuusion myötä?

6

1195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulta-asiakas

lähetetään kaikille vanhoille clubilaisille vuoden loppuun mennessä lukee Siljan sivuilla.Eli ei mitään hätää,ne toimivat kuten tähänkin asti niin kauan kunnes saat uuden kortin.
      Niille joilla oli vain Tallink clubi-kortti ne ovat postittaneet uudet kortit automaatiisesti kevään aikana.Sekin on siellä Club one sivuilla,käyhän tutustumassa!

• voimassaolo..

Nykyisessä Club Silja -kortissani on voimassaoloaika 08/07, eli tarkennuksen vuoksi pitäisikin nyt saada tietää, että onko kortti voimassa siis elokuun loppuun saakka? Ollaan lähdössä parin vkon kuluttua risteilylle, joten pitäisikö uutta korttia kysellä sitä ennen, jollei posti nyt sattumalta sitä ennen lähtöä tuo. Kun muistelisin, että viime vuonna, kun saatiin tuo nykyinen kultakortti, niin se tuli heti heinä-elokuun vaihteessa...vaikka siis tuo voim.olopv. on tuo em. 8/07 ?

• vielä ole

heinä- elokuun vaihde.
        Kyllä itselleni on aina tullut uusi kortti ajoissa.

• T.epi

Voimassa olo aika 07/07, tuli pari viikkoa sitten jo uudet kultakortit ja tuntui toimivan laivalla sekä uusi, että vanha.

Eli korttisi voimassa elokuun loppuun saakka.

• tuli eilen

Minulla tuli eilen uusi club one kortti (silver),
        vanhassa kortissa oli voimassaoloaika 08/07, joten eiköhän se ole sinullekin tulossa.

• Anonyymi

Siljan sivuilla tuo kaikkikerrotaan, mikäli osaat lukea ja ymmärrät luetun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      101
      8827
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4349
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      39
      1554
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1480
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1209
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1190
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      872
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe