Olen ajatellut kerätä luonnosta sellaisia mukulakiviä pikkuhiljaa. Mistähän niitä parhaiten löytää. Semmsoia pyöreähköja n 10 cm halkaisijaltaan. Joku sanoi että koskesta ?
Oon niitä aina jonkun pyöräntarakalla kuljettanut kotiin, mutta tienvirustoilta aika vähän löytyy. Ja maksaa en aio kivistä.
Ja vielä yks asia, joka mua vaivaa, että kasvaako kivet?
Luonnosta kiviä
7
3905
Vastaukset
- mielummin
kivet ennen kuin maksat niistä. No huh huh. Tiedäkkös että se on maa-ainevarkaus ku toisten mailta kiviä käyt noukkimassa ilman lupia...
Mikään ei ole ilmaista tänäpäivänä.- pikku-Hiljaa
Maa-ainevarkaus ! No heh heh ! Jos muutaman sievän kiven ojan laidalta noukkii pyörän koriin.
- ...totta!
pikku-Hiljaa kirjoitti:
Maa-ainevarkaus ! No heh heh ! Jos muutaman sievän kiven ojan laidalta noukkii pyörän koriin.
Niinpä! Ja entäs ne pikkuruiset kivet, jotka tarttuu kengänpohjiin ja kulkeutuvat kotiin! APUA, tuleeko poliisisetä ja sakottaa!! ;0)
- kysymässä
Käyppä kysymässä joltain soramontun sedältä, että saisitko soramontulta käydä muutamia kiviä hakemassa. (Soramonttu on siis sellainen paikka, jossa kaivetaan hiekkaa ja tehdään sepeliä yms.)
- edelliseen
Unohdin sanoa, että kivet EI kasva.
- ppapa
kuka muutta kaatoikka puutas0
kuka muutta kaato paikka puutarha
koksa ko - ei mia
moita koka sin oltte ja mita nut sinaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779