joudun pitää välivuoden ja saisin jatkaa kesätyöpaikassa, mutta en oikeastaan haluaisi koska paikka on tosi perseestä ja huono palkka mutta ei oikeastaan oo aavistustakaan mitä muuta tekisin....ja kuitenkin olis tietty parempi olla edes jossan töis mutta mie en todellakaan oo kerinnyt edes ajatella koko asiaa kun kese on mennyt niin hurian nopiaa
Ajattelin kyllä jotain aupairiksi lähtöä tai jotain hotelli työtä mutta en oo kerinny ede sperehtymään asiohin ja ajettelin että kuinka paljon aikaisemmin sellasta paikka pitää hakea
vähän sekaisin
mites
2
827
Vastaukset
- Hemps
Ainakin työkkärin sivuilla on ilmoituksia, joissa haetaan au pairia esim. syyskuusta lähtien. Kyllä niitä paikkoja vielä on.
- vaan
Hotelleihin tarvitaan jatkuvasti henkilokuntaa ja yleensa myos asunnon saa tyonanatajalta korvausta vastaan. Lisa etuna aupairiin verrattuna on palkka vapaus eli voit tehda mita huvittaa. Mikali olet tarpeeksi rohkea, voit hakea suoraan hotelleihin, tai sitten valitys toimiston kautta. Ja jos et tykkaa, niin ainahan sita paasee pois! saattaa hyvinkin olla elamasi paras paatos lahtea ulkomaille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916