Olen muuten pannut merkille että idols voiton jälkeen ari koivula on hävinnyt täysin julkisuudesta.tähdenlento hänen kohdallaan olik kuin olikin ennätyslyhyt.samoin gimmelistä ei ole möyskään kuulunut mitään hetkeen.
Oletteko huomanneet että idols Ari on tyystin hävinnyt julkisuudesta...
17
2961
Vastaukset
- MYLVÄS
arvasinkin sen jo heti
- salzie
ehkä juoruja tai vastaavia ei ole ollut, mutta ei siitä kauaa vielä ole, kun arilta ilmestyi "Hear My Call"-niminen hitti.. Ja gimmelistä ei luultavasti kuulu siksi, että se on hajonnut. (:
- Vastaaja?
Ja tämähän oli provo, eiköst juu?
Jätkä tainnut myydä jo tuplaplatinaa ja juoksee keikoilla minkä kerkiää, ei siinä paljon kerkiä juorulehdille aiheita antamaan... - virallisella listalla
Hmm... niin eihän siitä voi kun tähdenlennosta puhua, kun levy on 8 viikkoa virallisen albumilistan ykkösenä!
http://www.yle.fi/lista/listat/albumit.php- kun ,uusia julkaisuja
ei tule.Nostetta antaa vielä muutama kuukausi sitten loppunu idols-kisa.
- henkka
Just joo. Hyvä olla ykkösenä kun muut artistit kiertää ja takoo rahaa. Odottakaas syksyä kun muutkin jotain julkaisee, niin kuinkahan alhaalla napero on.
- eihän silloin
henkka kirjoitti:
Just joo. Hyvä olla ykkösenä kun muut artistit kiertää ja takoo rahaa. Odottakaas syksyä kun muutkin jotain julkaisee, niin kuinkahan alhaalla napero on.
Eihän levy ole silloin enää edes ajankohtainen ja se alkaa jo kaikilla olemaankin siihen mennessä. Sitä on kuitenkin jo yli 50 000 kpl myyty, mikä on idols voittajalle paljon. (edellinen myi 14 000 kpl)
- Marsah.
Arista en osaa sanoa,mutta gimmelistä ei tietenkää ole kuulunut kun se lopetti.Ja kyllä Arista aina sillon tällön jtn on.
- just...
Juu,sehän kertookin suuresta suosiosta jos antaa haastatteluja seiskaan joka viikko...
- on vähän
päästä jossain esillä. Kuka se Ari Koivula sitten on/oli? Mitä se teki?
- hippula
kuka on ari koivula,mutta eikös Pertti Koivula ole näyttelijä.Jospa sie sekotit kaks eri immeistä keskenään.Ari Koivusen kyllä tiiän
- Oli juttua
Hevikansaa ei näkynyt heviarin keikalla Lahdessa..."yllätys"..sitäkin enemmän kyllä 10-13v teinejä.
=)) - HEVITAPAHTUMA
Oli juttua kirjoitti:
Hevikansaa ei näkynyt heviarin keikalla Lahdessa..."yllätys"..sitäkin enemmän kyllä 10-13v teinejä.
=))LOL ;DDD
- Missä lukee?
HEVITAPAHTUMA kirjoitti:
LOL ;DDD
Et kun koivunen on keikalla jossain hevifestareilla että hevijengi on just katsomassa sitä eikä jotain muuta bändiä..?
LOL
Ja eikös se aakkonen ole ihan itse itsensä nimittänyt heviukoks joten eiks sillon sen fanijakaumankin pitäis olla just sitä samaa..vaan eipä ole! Ari on teinien popidols eikä mitään muuta! - faktahomma
Missä lukee? kirjoitti:
Et kun koivunen on keikalla jossain hevifestareilla että hevijengi on just katsomassa sitä eikä jotain muuta bändiä..?
LOL
Ja eikös se aakkonen ole ihan itse itsensä nimittänyt heviukoks joten eiks sillon sen fanijakaumankin pitäis olla just sitä samaa..vaan eipä ole! Ari on teinien popidols eikä mitään muuta!Ei Ari itse ole keksinyt itselleen nimitystä hevi-ari tai idols-ari! Kommentoin vain viikonvaihteen IltaSanomien, EI Ilta-lehden, juttua niinkuin täällä väitettiin.
IltaSANOMAT siis hakemalla haki yleisöstä "heviäijiä"! Ei kaikilla hevareilla ole mustia kledjuja ja kettinkeijä roikkumassa varsinkaan vähän vanhemmilla hevidiggareilla ja toisekseen Lahden Yö EI EDELLEENKÄÄN OLE MIKÄÄN HEVIFESTARI TAI HEVITAPAHTUMA, joten tuskin siellä pilvin pimein ns. hevikansaa parveilee muutenkaan.
Ilta-Sanomien toimittaja ja sinä ilmeisesti jostain syystä HALUAISITTE että Ari olisi vain teinien popidoli eikä mitään muuta?
Kannattaisi käydä K18-keikoilla, niin huomaat että on monenlaista porukkaa liikenteessä. - ovat lapsia
Oli juttua kirjoitti:
=))eivätkä teinejä. 19-vuotiaskin on teini ja varmasti hiukan jo kehittyneempi kuin 10 vuotias. Pysykää lapset lapsina.
- Freak Of Natural
Juu.. saman olen minäkin huomanut. Annasta on ollut enemmän juttuja lehdissä ja muutenkin kysyntää, mitä olen netistä lukenut. Ainut on että Ari komeilee edelleen albumilistan kärjessä..:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343946
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631344Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671156Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51021- 47931
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331894Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26881En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872