Mun ystävältä poistettiin jotain ylimääräistä kohdusta ja sai toimenpiteen jälkeen jotain hormonivalmistetta mitä pitää syödä monta kuukautta. Ei ehkäisyä varten vaan jotenkin liittyi siihen toimenpiteeseen. Ei ole vielä vaihdevuosi-ikäinen ihminen.
Voiko sellainen lääke aiheuttaa masennusta tai raivokohtauksia? Kuulostaa ihan hullulta mutta jotain sellaista on sattunut pari kertaa enkä muutakaan selitystä keksi.
Mitä hormoneita naisille mätetään?
Vatsa turpoaa ja on kipeä ja mieliala vaihtelee yllättäen ilosta epäluuloon ja raivoon saakka. Onko normaalia?
Voiko sellainen lääke aiheuttaa masennusta tai raivokohtauksia? Kuulostaa ihan hullulta mutta jotain sellaista on sattunut pari kertaa enkä muutakaan selitystä keksi.
Mitä hormoneita naisille mätetään?
Vatsa turpoaa ja on kipeä ja mieliala vaihtelee yllättäen ilosta epäluuloon ja raivoon saakka. Onko normaalia?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Kyllä noi hormonien vaikutuksilta kuulostaa, ovat varsin yleisiä.
Naisille mätetään yleensä naissukupuolihormoneita, estrogeenia tai keltarauhashormonia. Se, minkälaisia sivuvaikutuksia niistä tulee, riippuu valtavasti käyttäjästä ja kyseessä olevista hormoneista. Mulle ei ole koskaan hormonit aiheuttanut minkäänlaisia mielialanmuutoksia.