Miten voidaan estää naapurien tunkeutuminen humalassa esim. meidän pihalle? Miten olette pysyneet silti "puheväleissä"?
Kaikki kun eivät "jaksa"! Kertokaa kokemuksista!
Onko rauhallista?
5
1700
Vastaukset
- kuivakake
Olen kolmatta vuotta ryhmäpuutarha¨lainen, enkä ole vielä havainnut moista. Jokainen pysyy omalla tontillaan, varsinkin kun portti on kiinni. Joskus naapuri pitäytyy jututtamaan ja se on ainakin minusta vain positiivista.
Humalaisia ei ole näkynyt eikä kuulunut. Ei tällaisilla pikkupalstoilla kännikalat viihdy. Nämä ovat rauhallisten ihmisten harrastuksia, puutarhanhoito ja mökin nikkarointi.
Yhteissaunassa on lämmin ja kotoisa tunnelma, siellä tutustuu naapureihin.- joskaan mökkeily
ei ole samaa kuin mökkeily ns.maalla,missä on väljempää.Viinankäyttäjiä on,mutta heistä ei ole ollut haittaa myöskään,kuulee vaan huvittavia tarinoita ja ehkä joillekin se on isompi ongelma,mutta se on heidän oma asiansa.
Ehkä siitä saa voimaa tehdä asioita puutarhassa jos on pikkusen tuiterissa.
Minua haittaa lähinnä se,että pitää olla kuin kusi sukassa ja aina varuillaan ettei vaan satu esim.päästämään äänekästä pierua jossain puskassa,kun naapuri voi olla toisen puskan takana...mulle on käynyt niin ja arvaatte että hävetti,niin luonnollista kuin se jokaiselle on.
Tää on tällaista ns.kaupunkilaismökkeilyä,ei vedä kyllä vertoja jollekin maaseutumökkeilylle.
Mut paremman puutteessa ok.
- RaijaS
Jos olette vielä nuoria ja naapurissa on keski-iän yli jo niin naapurille voit sanoa vaan suoraan että mene nyt kotiin ja tule sitten vaikka huomenna selvinpäin kahville.Ei niille kännissä oleville mene muu perille.
- oli hiukan
ottanut ja kulki pullon kera päivälä mutta hiljaista muuten on
- mökkinaapuri
Läheisellä mökillä on pari kertaa kesässä bileitä, joissa istuvat isolla porukalla omenapuun alla. Loppuillasta siellä alkaa äänet koventua ja silloin pölötys kuuluu omalle pihalle asti. Aiheena lähinnä juorut puutarha-alueen silmäätekevistä ja muistelot alueen alkuvaiheista. Hupaisaa kuunneltavaa. Mökkiin sisälle ei äänet kuulu, joten meno ei häiritse. Muulloin nämä ovat ihan asiallisesti. Kyseessä siis eläkeläisporukka.
Mistään rymyjuhlista ei ole havaintoa koko alueella, ehkä ihmiset siirtyvät riehumaan mökkeihinsä sisälle illan tullen. Tai riehuvat kaupunkiasunnoissaan. Itse on kestitty vierailta lähinnä päiväkahviaikaan ja alkuillasta, mökkialueen sijaintikin on sellainen että autolla on tultava, eikä yöpymismahdollisuutta vierailla ole (kuin teltassa). Nyt kun kysyit asiaa niin aloin itsekin ihmetellä alueen rauhallisuutta, korkea keski-ikäkin tietysti vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750