Onko rauhallista?

Humalaiset,juopottelevat na...

Miten voidaan estää naapurien tunkeutuminen humalassa esim. meidän pihalle? Miten olette pysyneet silti "puheväleissä"?
Kaikki kun eivät "jaksa"! Kertokaa kokemuksista!

5

1669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuivakake

      Olen kolmatta vuotta ryhmäpuutarha¨lainen, enkä ole vielä havainnut moista. Jokainen pysyy omalla tontillaan, varsinkin kun portti on kiinni. Joskus naapuri pitäytyy jututtamaan ja se on ainakin minusta vain positiivista.
      Humalaisia ei ole näkynyt eikä kuulunut. Ei tällaisilla pikkupalstoilla kännikalat viihdy. Nämä ovat rauhallisten ihmisten harrastuksia, puutarhanhoito ja mökin nikkarointi.
      Yhteissaunassa on lämmin ja kotoisa tunnelma, siellä tutustuu naapureihin.

      • joskaan mökkeily

        ei ole samaa kuin mökkeily ns.maalla,missä on väljempää.Viinankäyttäjiä on,mutta heistä ei ole ollut haittaa myöskään,kuulee vaan huvittavia tarinoita ja ehkä joillekin se on isompi ongelma,mutta se on heidän oma asiansa.
        Ehkä siitä saa voimaa tehdä asioita puutarhassa jos on pikkusen tuiterissa.
        Minua haittaa lähinnä se,että pitää olla kuin kusi sukassa ja aina varuillaan ettei vaan satu esim.päästämään äänekästä pierua jossain puskassa,kun naapuri voi olla toisen puskan takana...mulle on käynyt niin ja arvaatte että hävetti,niin luonnollista kuin se jokaiselle on.
        Tää on tällaista ns.kaupunkilaismökkeilyä,ei vedä kyllä vertoja jollekin maaseutumökkeilylle.
        Mut paremman puutteessa ok.


    • RaijaS

      Jos olette vielä nuoria ja naapurissa on keski-iän yli jo niin naapurille voit sanoa vaan suoraan että mene nyt kotiin ja tule sitten vaikka huomenna selvinpäin kahville.Ei niille kännissä oleville mene muu perille.

      • oli hiukan

        ottanut ja kulki pullon kera päivälä mutta hiljaista muuten on


    • mökkinaapuri

      Läheisellä mökillä on pari kertaa kesässä bileitä, joissa istuvat isolla porukalla omenapuun alla. Loppuillasta siellä alkaa äänet koventua ja silloin pölötys kuuluu omalle pihalle asti. Aiheena lähinnä juorut puutarha-alueen silmäätekevistä ja muistelot alueen alkuvaiheista. Hupaisaa kuunneltavaa. Mökkiin sisälle ei äänet kuulu, joten meno ei häiritse. Muulloin nämä ovat ihan asiallisesti. Kyseessä siis eläkeläisporukka.

      Mistään rymyjuhlista ei ole havaintoa koko alueella, ehkä ihmiset siirtyvät riehumaan mökkeihinsä sisälle illan tullen. Tai riehuvat kaupunkiasunnoissaan. Itse on kestitty vierailta lähinnä päiväkahviaikaan ja alkuillasta, mökkialueen sijaintikin on sellainen että autolla on tultava, eikä yöpymismahdollisuutta vierailla ole (kuin teltassa). Nyt kun kysyit asiaa niin aloin itsekin ihmetellä alueen rauhallisuutta, korkea keski-ikäkin tietysti vaikuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe