Linnanmäelle menossa :)

Cassiee

Eli oon menossa Linnanmäelle 27. päivä :) Eli jos oot käyny edes jossain näistä laitteista, niin voisitko kertoa siitä/niistä (esim. onko se käymisen arvonen) ja vaikka antaa arvosanan, se ois kivaa, koska noissa laitteissa en oo ikinä lintsillä käyny ja mietityttää pitäisikö käydä:

-Kieppi ( http://linnanmaki.fi/fi/linnanmaki/laitteet/yli_140_cm/kieppi )
-Kieputin ( http://linnanmaki.fi/fi/linnanmaki/laitteet/yli_140_cm/kieputin )
-Kirnu ( http://linnanmaki.fi/fi/linnanmaki/laitteet/yli_140_cm/kirnu )
-Raketti ( http://linnanmaki.fi/fi/linnanmaki/laitteet/yli_140_cm/raketti )

6

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käynyt 3

      Muissa olen käynyt paitsi Kirnussa. Nuo 3 ovat juuri ne "hurjimmat" laitteet Lintsillä. Kiepissä menee pää sekaisin kun vatkaa joka suuntaan ja on aikamoista rynkytystä. Kieputin taas ei oikeastaan ole kovin kummoinen, välillä vain tuntuu että putoaa päälleen alas... :) Noista kyllä suosikkini on Raketti, se pieni painottomuuden tunne yläilmoissa on aivan ihanaa ja lisäksi upeat näkymät! Vähemmän hurjia mutta sitäkin hauskempia ovat Mustekala, Sateenkaari ja LintsiKino, kannattaa käydä niissäkin.

      • Cassiee

        Juu, okei :D Rakettiin on ainakin pakko mennä ;) Olen käynyt vuonna 04 Mustekalassa, sateenkaaressa ja lintsikinossa. Ne olivat ihania :)


      • Kirnu
        Cassiee kirjoitti:

        Juu, okei :D Rakettiin on ainakin pakko mennä ;) Olen käynyt vuonna 04 Mustekalassa, sateenkaaressa ja lintsikinossa. Ne olivat ihania :)

        Kirnu on hyvä! Jos on oikein aurinkoinen päivä, niin kirnun jonot voivat olla aika pitkiä. Asiakkaita otetaan vasemmalta ja oikealta, joten jonoja on kaksi, ja ydelle puolelle mahtuu 4, eli yhteen vaunuun 8 ihmistä, ja vaunuja on kolme, josta yhteen ei oteta asiakkaita, se pyörii ilman asiakkaita. Mutta nyt asiaan: Kirnu on hyvä, yksi kyyti kestää noin minuutin, mutta siihen pitää mennä aina vain uudelleen ja uudelleen, kirnun vaunutkin pyörii oman akselinsa ympäri, ja rata tuntuu myös mahassa, mutta ei se niin hirveä ole. toivottavasti tuo auttoi jotenkin (:


      • ja jos sulla
        Kirnu kirjoitti:

        Kirnu on hyvä! Jos on oikein aurinkoinen päivä, niin kirnun jonot voivat olla aika pitkiä. Asiakkaita otetaan vasemmalta ja oikealta, joten jonoja on kaksi, ja ydelle puolelle mahtuu 4, eli yhteen vaunuun 8 ihmistä, ja vaunuja on kolme, josta yhteen ei oteta asiakkaita, se pyörii ilman asiakkaita. Mutta nyt asiaan: Kirnu on hyvä, yksi kyyti kestää noin minuutin, mutta siihen pitää mennä aina vain uudelleen ja uudelleen, kirnun vaunutkin pyörii oman akselinsa ympäri, ja rata tuntuu myös mahassa, mutta ei se niin hirveä ole. toivottavasti tuo auttoi jotenkin (:

        on kaveri, niin ette välttämättä pääse vierekkäin, koska laitekuljettajat sijoittelevat ihmisiä niin, että se olisi mahdollisimman tasapainossa.


    • on muuten

      tosi hauska, mutta ei kannata olla päällä mitään missä on niittejä tai muuta kovempaa kamaa olkapäiden kohdalla, tai muutenkaan, tulee muuten aikasmoisia mustelmia, ja samaten lonkat on kipeenä ja mustelmilla, mutta muuten lysti. Sinähän nyt kyllä kerkesitkin jo siellä käydä, mutta muille vaan tiedoksi moinen asia.

      • huonoa oloa

        Ei tule kuin huono-olo moisista pyörittimistä, mutta ehkä se on hauskaa joillekkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe