Kumpi

pparempi

.. kalalle aurinkomerkkien perusteella, kaurismies vai veskari?
Itse kalatN, nouseva kauris.

Kauriin kanssa tullaan toimeen tosi hyvin ;> mutta veskari vain vetää puoleensa ei mahda mitään

6

1299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että..

Kauris.

Olen KalatN, nouseva neitsyt. Vesimiehet tosiaan vetävät puoleensa, niinkuin vaa'at , leijonat , jousimiehet.. Mutta ei niistä sen enempää.

Siis kauris.

• kalaN

Minäkin olen aur kalat ja nouseva neitsyt. Saanko kysyä, mitä muita merkkejä sinulla on, kuumerkki jne.?

Niin ja alkuperäiselle sanoisin samaa, että ota Kauris. Noi vaa'at ja veskarit aiheuttavat vain pahaa mieltä.

• saat kysyä
        kalaN kirjoitti:

Minäkin olen aur kalat ja nouseva neitsyt. Saanko kysyä, mitä muita merkkejä sinulla on, kuumerkki jne.?

Niin ja alkuperäiselle sanoisin samaa, että ota Kauris. Noi vaa'at ja veskarit aiheuttavat vain pahaa mieltä.

Tässäpä kaikki muut merkkini.

Kuu Härkä
        Merkurius Kalat
        Venus Oinas
        Mars Ravussa
        Jupiter Vaaka
        Saturnus Vesimies
        Uranus Kauris
        Neptunus Kauris
        Pluto Skorpioni

Olisipa mukava löytää joku, jolla on samoja merkkejä.

• kalaN
        saat kysyä kirjoitti:

Tässäpä kaikki muut merkkini.

Kuu Härkä
        Merkurius Kalat
        Venus Oinas
        Mars Ravussa
        Jupiter Vaaka
        Saturnus Vesimies
        Uranus Kauris
        Neptunus Kauris
        Pluto Skorpioni

Olisipa mukava löytää joku, jolla on samoja merkkejä.

meillä näyttää kuitenkin olevan.
        Minulla on

kuu Jousimies
        merkurius Vesimies
        Venus Kalat
        Mars Oinas
        Jupiter Skorpioni
        Saturnus Härkä
        Uranus Vaaka
        Neptunus Jousimies
        Pluto Neitsyt
        MC Härkä
        DC Kalat

Tuo sinun kuu härkäsi varmasti rauhoittaa ja tasapainottaa sinua, kun minä taas olen aika epätyypillinen kalat mars merkkini (oinas) ja kuumerkkini (jousimies) takia. Et varmasti ole myöskään niin yltiöromanttinen kuin kalat yleensä ovat(tämä oli pelkkä arvaus venus oinaasi takia).

Heh, onpa mielenkiintoista :)

• olevan
        kalaN kirjoitti:

meillä näyttää kuitenkin olevan.
        Minulla on

kuu Jousimies
        merkurius Vesimies
        Venus Kalat
        Mars Oinas
        Jupiter Skorpioni
        Saturnus Härkä
        Uranus Vaaka
        Neptunus Jousimies
        Pluto Neitsyt
        MC Härkä
        DC Kalat

Tuo sinun kuu härkäsi varmasti rauhoittaa ja tasapainottaa sinua, kun minä taas olen aika epätyypillinen kalat mars merkkini (oinas) ja kuumerkkini (jousimies) takia. Et varmasti ole myöskään niin yltiöromanttinen kuin kalat yleensä ovat(tämä oli pelkkä arvaus venus oinaasi takia).

Heh, onpa mielenkiintoista :)

Tuo on kyllä totta, olen melko rauhallinen ja tasapainoinen muihin kaloihin verrattuna, enkä ihan yltiöromanttinenkaan ole, tai sinne päinkään.
        Epäreilua, että sinulla on tulimerkkejä kartallasi noin sopivasti tai miten sen sanoisi. Itsekin kaipaisin tulta, vauhtia ja haasteita elämään, muuallekin kuin rakkauteen.

• otto-onninen

ota rapu, joka on nousevan kauriin vastapuoli. tai sitten skoprioni, jos kaipaat tulisia tunteita. kauris on jalat maassa, liian realisti ja maallinen kalalle. vaa'at ja vesurit viehättävät kaloja myös, mutta tunnepuolla ei kohtaa ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe