Kumpi

pparempi

.. kalalle aurinkomerkkien perusteella, kaurismies vai veskari?
Itse kalatN, nouseva kauris.

Kauriin kanssa tullaan toimeen tosi hyvin ;> mutta veskari vain vetää puoleensa ei mahda mitään

6

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että..

      Kauris.

      Olen KalatN, nouseva neitsyt. Vesimiehet tosiaan vetävät puoleensa, niinkuin vaa'at , leijonat , jousimiehet.. Mutta ei niistä sen enempää.

      Siis kauris.

      • kalaN

        Minäkin olen aur kalat ja nouseva neitsyt. Saanko kysyä, mitä muita merkkejä sinulla on, kuumerkki jne.?

        Niin ja alkuperäiselle sanoisin samaa, että ota Kauris. Noi vaa'at ja veskarit aiheuttavat vain pahaa mieltä.


      • saat kysyä
        kalaN kirjoitti:

        Minäkin olen aur kalat ja nouseva neitsyt. Saanko kysyä, mitä muita merkkejä sinulla on, kuumerkki jne.?

        Niin ja alkuperäiselle sanoisin samaa, että ota Kauris. Noi vaa'at ja veskarit aiheuttavat vain pahaa mieltä.

        Tässäpä kaikki muut merkkini.

        Kuu Härkä
        Merkurius Kalat
        Venus Oinas
        Mars Ravussa
        Jupiter Vaaka
        Saturnus Vesimies
        Uranus Kauris
        Neptunus Kauris
        Pluto Skorpioni

        Olisipa mukava löytää joku, jolla on samoja merkkejä.


      • kalaN
        saat kysyä kirjoitti:

        Tässäpä kaikki muut merkkini.

        Kuu Härkä
        Merkurius Kalat
        Venus Oinas
        Mars Ravussa
        Jupiter Vaaka
        Saturnus Vesimies
        Uranus Kauris
        Neptunus Kauris
        Pluto Skorpioni

        Olisipa mukava löytää joku, jolla on samoja merkkejä.

        meillä näyttää kuitenkin olevan.
        Minulla on

        kuu Jousimies
        merkurius Vesimies
        Venus Kalat
        Mars Oinas
        Jupiter Skorpioni
        Saturnus Härkä
        Uranus Vaaka
        Neptunus Jousimies
        Pluto Neitsyt
        MC Härkä
        DC Kalat

        Tuo sinun kuu härkäsi varmasti rauhoittaa ja tasapainottaa sinua, kun minä taas olen aika epätyypillinen kalat mars merkkini (oinas) ja kuumerkkini (jousimies) takia. Et varmasti ole myöskään niin yltiöromanttinen kuin kalat yleensä ovat(tämä oli pelkkä arvaus venus oinaasi takia).

        Heh, onpa mielenkiintoista :)


      • olevan
        kalaN kirjoitti:

        meillä näyttää kuitenkin olevan.
        Minulla on

        kuu Jousimies
        merkurius Vesimies
        Venus Kalat
        Mars Oinas
        Jupiter Skorpioni
        Saturnus Härkä
        Uranus Vaaka
        Neptunus Jousimies
        Pluto Neitsyt
        MC Härkä
        DC Kalat

        Tuo sinun kuu härkäsi varmasti rauhoittaa ja tasapainottaa sinua, kun minä taas olen aika epätyypillinen kalat mars merkkini (oinas) ja kuumerkkini (jousimies) takia. Et varmasti ole myöskään niin yltiöromanttinen kuin kalat yleensä ovat(tämä oli pelkkä arvaus venus oinaasi takia).

        Heh, onpa mielenkiintoista :)

        Tuo on kyllä totta, olen melko rauhallinen ja tasapainoinen muihin kaloihin verrattuna, enkä ihan yltiöromanttinenkaan ole, tai sinne päinkään.
        Epäreilua, että sinulla on tulimerkkejä kartallasi noin sopivasti tai miten sen sanoisi. Itsekin kaipaisin tulta, vauhtia ja haasteita elämään, muuallekin kuin rakkauteen.


    • otto-onninen

      ota rapu, joka on nousevan kauriin vastapuoli. tai sitten skoprioni, jos kaipaat tulisia tunteita. kauris on jalat maassa, liian realisti ja maallinen kalalle. vaa'at ja vesurit viehättävät kaloja myös, mutta tunnepuolla ei kohtaa ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe