.. kalalle aurinkomerkkien perusteella, kaurismies vai veskari?
Itse kalatN, nouseva kauris.
Kauriin kanssa tullaan toimeen tosi hyvin ;> mutta veskari vain vetää puoleensa ei mahda mitään
Kumpi
6
1332
Vastaukset
- että..
Kauris.
Olen KalatN, nouseva neitsyt. Vesimiehet tosiaan vetävät puoleensa, niinkuin vaa'at , leijonat , jousimiehet.. Mutta ei niistä sen enempää.
Siis kauris.- kalaN
Minäkin olen aur kalat ja nouseva neitsyt. Saanko kysyä, mitä muita merkkejä sinulla on, kuumerkki jne.?
Niin ja alkuperäiselle sanoisin samaa, että ota Kauris. Noi vaa'at ja veskarit aiheuttavat vain pahaa mieltä. - saat kysyä
kalaN kirjoitti:
Minäkin olen aur kalat ja nouseva neitsyt. Saanko kysyä, mitä muita merkkejä sinulla on, kuumerkki jne.?
Niin ja alkuperäiselle sanoisin samaa, että ota Kauris. Noi vaa'at ja veskarit aiheuttavat vain pahaa mieltä.Tässäpä kaikki muut merkkini.
Kuu Härkä
Merkurius Kalat
Venus Oinas
Mars Ravussa
Jupiter Vaaka
Saturnus Vesimies
Uranus Kauris
Neptunus Kauris
Pluto Skorpioni
Olisipa mukava löytää joku, jolla on samoja merkkejä. - kalaN
saat kysyä kirjoitti:
Tässäpä kaikki muut merkkini.
Kuu Härkä
Merkurius Kalat
Venus Oinas
Mars Ravussa
Jupiter Vaaka
Saturnus Vesimies
Uranus Kauris
Neptunus Kauris
Pluto Skorpioni
Olisipa mukava löytää joku, jolla on samoja merkkejä.meillä näyttää kuitenkin olevan.
Minulla on
kuu Jousimies
merkurius Vesimies
Venus Kalat
Mars Oinas
Jupiter Skorpioni
Saturnus Härkä
Uranus Vaaka
Neptunus Jousimies
Pluto Neitsyt
MC Härkä
DC Kalat
Tuo sinun kuu härkäsi varmasti rauhoittaa ja tasapainottaa sinua, kun minä taas olen aika epätyypillinen kalat mars merkkini (oinas) ja kuumerkkini (jousimies) takia. Et varmasti ole myöskään niin yltiöromanttinen kuin kalat yleensä ovat(tämä oli pelkkä arvaus venus oinaasi takia).
Heh, onpa mielenkiintoista :) - olevan
kalaN kirjoitti:
meillä näyttää kuitenkin olevan.
Minulla on
kuu Jousimies
merkurius Vesimies
Venus Kalat
Mars Oinas
Jupiter Skorpioni
Saturnus Härkä
Uranus Vaaka
Neptunus Jousimies
Pluto Neitsyt
MC Härkä
DC Kalat
Tuo sinun kuu härkäsi varmasti rauhoittaa ja tasapainottaa sinua, kun minä taas olen aika epätyypillinen kalat mars merkkini (oinas) ja kuumerkkini (jousimies) takia. Et varmasti ole myöskään niin yltiöromanttinen kuin kalat yleensä ovat(tämä oli pelkkä arvaus venus oinaasi takia).
Heh, onpa mielenkiintoista :)Tuo on kyllä totta, olen melko rauhallinen ja tasapainoinen muihin kaloihin verrattuna, enkä ihan yltiöromanttinenkaan ole, tai sinne päinkään.
Epäreilua, että sinulla on tulimerkkejä kartallasi noin sopivasti tai miten sen sanoisi. Itsekin kaipaisin tulta, vauhtia ja haasteita elämään, muuallekin kuin rakkauteen.
- otto-onninen
ota rapu, joka on nousevan kauriin vastapuoli. tai sitten skoprioni, jos kaipaat tulisia tunteita. kauris on jalat maassa, liian realisti ja maallinen kalalle. vaa'at ja vesurit viehättävät kaloja myös, mutta tunnepuolla ei kohtaa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam16811486Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496481Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö724728Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju644557K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon814500Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754072Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973833- 863502
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1623381Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä183356