Orastava saatanan palvonta ongelma

A.K.T.I.V.I.S.T.I

Kotkaan on lähivuosina ilmestynyt aina vain enenevissä määrin lapsia jotka pukeutuvat mustiin vaatteisiin. Vuosi vuodelta tuntuisi ilmestyvän nuorempia ja nuorempia saatanan palvojia ortodoksisen kirkon liepeille. Kohta palaa... pelkään minä. Mutta onko enään mitään tehtävissä. Vanhempien tulisi ostaa lapsilleen värikkäitä vaatteita ja antaa heidän kuunnella vain iskelmää, suomirokkia ja ehkä jotain klassista musiikkia. Jos jollain lapsen kavereista on mustaa kudetta päällä, tulee lasta kieltää ehdottomasti leikkimästä hänen kanssaan. Saatanan palvonnasta on tullut nykyään niin hyväksyttävä ilmiö esim. Lordin ja idolssien takia, että on vaikea välttyä siltä. Meidän vanhempien tulisi tehdä jotain tälle orastavalle epidemialle.

22

1715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkhh

lapsia leikimästä kirkoissa käyvien ja muihin vastaaviin taikuuksiin uskovien kanssa.

• A.K.T.I.V.I.S.T.I

Raamatussahan mainitaan saatana moneen otteeseen. Se on vaarallinen kirja!

• minulle?

Mitä on saatananpalvonta? Sinun mielestä siis?
      Kerro myös kuinka vaatetuksen perusteella kykenet päättelemään kuka on saatananpalvoja ja kuka ei. Mutta mielenkiinnolla odotan vastausta.

• A.K.T.I.V.I.S.T.I

kaikki mustia vaatteita käyttävät ja rokki musiikkia kuuntelevat nuoret. Kaikki noituuteen taikoihin ja yliluonnollisiin asioihin uskovat ihmiset tai niiden parissa puuhailevat. Taikauskoiset ihmiset yms. Musta on tunnetusti saatanan väri ja hevirokki saatanan musiikkia. En ymmärrä miten joku voi väittää vastaan näin yksiselitteisessä asiassa.

• niin...
        A.K.T.I.V.I.S.T.I kirjoitti:

kaikki mustia vaatteita käyttävät ja rokki musiikkia kuuntelevat nuoret. Kaikki noituuteen taikoihin ja yliluonnollisiin asioihin uskovat ihmiset tai niiden parissa puuhailevat. Taikauskoiset ihmiset yms. Musta on tunnetusti saatanan väri ja hevirokki saatanan musiikkia. En ymmärrä miten joku voi väittää vastaan näin yksiselitteisessä asiassa.

Klassista musiikkia ja punaiseen pukeutujat ovat sitten varmaan uskovaisia.
        Järkyttävää ajatella että kaltaisesi sairas ihminen saa olla vapaana. Eipä sen puoleen kotkan mielenterveystyössä olisi parantamisen varaa.
        Kukaan täysjärkinen ei voi saada kiksejä ihmisten ärsyttämisestä keskustelupalstalla.
        Tyhmäkin näkee viestiesi tarkoituksen. Miten jaksat tuhlata aikaasi mokomaan. Hommaa elämä!

• tyjtyjtyj

ja kaikki yhdys sanoja kirjoittavat ihmiset ovat moni vammaisia

• A.K.T.I.V.I.S.T.I
        niin... kirjoitti:

Klassista musiikkia ja punaiseen pukeutujat ovat sitten varmaan uskovaisia.
        Järkyttävää ajatella että kaltaisesi sairas ihminen saa olla vapaana. Eipä sen puoleen kotkan mielenterveystyössä olisi parantamisen varaa.
        Kukaan täysjärkinen ei voi saada kiksejä ihmisten ärsyttämisestä keskustelupalstalla.
        Tyhmäkin näkee viestiesi tarkoituksen. Miten jaksat tuhlata aikaasi mokomaan. Hommaa elämä!

"Klassista musiikkia ja punaiseen pukeutujat ovat sitten varmaan uskovaisia."

Uskovaisuuskin on satanismia

"Järkyttävää ajatella että kaltaisesi sairas ihminen saa olla vapaana."

Millä perustein olen mielestäsi sairas. Ethän edes tunne minua?

"Eipä sen puoleen kotkan mielenterveystyössä olisi parantamisen varaa."

Niin on. Sen voisi ajaa alas.

"Kukaan täysjärkinen ei voi saada kiksejä ihmisten ärsyttämisestä keskustelupalstalla."

En minä ärsytä. Kerron vain mielipiteitäni. Ei ole minun vika, jos joku siitä ärsyyntyy.

"Tyhmäkin näkee viestiesi tarkoituksen."

Ai. Minusta tuntuu että vain harvat sen älyävät. Mikä se sitten mielestäsi on?

"Miten jaksat tuhlata aikaasi mokomaan. Hommaa elämä!"

Ei tämä ole ajan tuhlausta. Sitä paitsi minulla on jo elämä, koska minulla on työtä ja rahaa.

• A.K.T.I.V.I.S.T.I
        tyjtyjtyj kirjoitti:

ja kaikki yhdys sanoja kirjoittavat ihmiset ovat moni vammaisia

eivät ole

• Hah!

"Klassista musiikkia ja punaiseen pukeutujat ovat sitten varmaan uskovaisia."

Uskovaisuuskin on satanismia

"Järkyttävää ajatella että kaltaisesi sairas ihminen saa olla vapaana."

Millä perustein olen mielestäsi sairas. Ethän edes tunne minua?

"Eipä sen puoleen kotkan mielenterveystyössä olisi parantamisen varaa."

Niin on. Sen voisi ajaa alas.

"Kukaan täysjärkinen ei voi saada kiksejä ihmisten ärsyttämisestä keskustelupalstalla."

En minä ärsytä. Kerron vain mielipiteitäni. Ei ole minun vika, jos joku siitä ärsyyntyy.

"Tyhmäkin näkee viestiesi tarkoituksen."

Ai. Minusta tuntuu että vain harvat sen älyävät. Mikä se sitten mielestäsi on?

"Miten jaksat tuhlata aikaasi mokomaan. Hommaa elämä!"

Ei tämä ole ajan tuhlausta. Sitä paitsi minulla on jo elämä, koska minulla on työtä ja rahaa.

"Uskovaisuuskin on satanismia"
        Perustele, YMMÄRRÄTKÖ mitä sana PERUSTELE tarkoittaa?

"Millä perustein olen mielestäsi sairas. Ethän edes tunne minua"?
        Viesteistäsi, kirjoitustyylistä, aiheista, mielipiteistäsi, välinpitämättömyydestäsi lapsiasi kohtaan jne jne...

Mielenterveystyöstä...
        "Niin on. Sen voisi ajaa alas".
        Perustele miksi?

"En minä ärsytä. Kerron vain mielipiteitäni. Ei ole minun vika, jos joku siitä ärsyyntyy".
        Älä kerro, ketään ei kiinnosta. Kertoo ihmisen älykkyydestä erittäin paljon kun ei asialliseen keskusteluun kykene, saati perustelemaan mielipiteitään. Sinulla ei ole mielipiteitä koska et osaa perustella niitä. Sinulla on vain erittäin väärin kirjoitettua suomen kieltä jossa ei ole päätä eikä häntää.

"Ai. Minusta tuntuu että vain harvat sen älyävät. Mikä se sitten mielestäsi on"?
        Jankata ja jauhaa turhanpäiväistä paskaa 24/7. Heti kun joku kysyy sinulta jotakin järkevää katoat avaamaan toinen toistaan naurettavimpia avauksia.

"Ei tämä ole ajan tuhlausta. Sitä paitsi minulla on jo elämä, koska minulla on työtä ja rahaa".
        Työtä ja rahaa, sekö on sinun elämän perusta?
        Epäilen vahvasti kuten kaikkea muutakin. Sinulla ei ole lapsia, työtä eikä muutakaan. Olet finninaamaine nörtti joka ei päiviinsä muuta sisältöä saa kuin kirjoitella suomi24 keskustelupalstalla. Voi voi... Melkein säälisin sinua jos et olisi niin saatanan tyhmä.

Mutta toisaalta, tyhmä olen minäkin kun edes jaksan vaivautua tähän naurettavaan pelleilyyn mukaan. Vastauksesi arvaa ilman kristallipalloa, joko jätät vastaamatta tai viesti sisältää samanlaisia kirjoitusvirheiden täyttämiä lauseita=paskaa kuten tähänkin asti.

• A.K.T.I.V.I.S.T.I
        Hah! kirjoitti:

"Uskovaisuuskin on satanismia"
        Perustele, YMMÄRRÄTKÖ mitä sana PERUSTELE tarkoittaa?

"Millä perustein olen mielestäsi sairas. Ethän edes tunne minua"?
        Viesteistäsi, kirjoitustyylistä, aiheista, mielipiteistäsi, välinpitämättömyydestäsi lapsiasi kohtaan jne jne...

Mielenterveystyöstä...
        Perustele miksi?

"En minä ärsytä. Kerron vain mielipiteitäni. Ei ole minun vika, jos joku siitä ärsyyntyy".
        Älä kerro, ketään ei kiinnosta. Kertoo ihmisen älykkyydestä erittäin paljon kun ei asialliseen keskusteluun kykene, saati perustelemaan mielipiteitään. Sinulla ei ole mielipiteitä koska et osaa perustella niitä. Sinulla on vain erittäin väärin kirjoitettua suomen kieltä jossa ei ole päätä eikä häntää.

"Ai. Minusta tuntuu että vain harvat sen älyävät. Mikä se sitten mielestäsi on"?
        Jankata ja jauhaa turhanpäiväistä paskaa 24/7. Heti kun joku kysyy sinulta jotakin järkevää katoat avaamaan toinen toistaan naurettavimpia avauksia.

"Ei tämä ole ajan tuhlausta. Sitä paitsi minulla on jo elämä, koska minulla on työtä ja rahaa".
        Työtä ja rahaa, sekö on sinun elämän perusta?
        Epäilen vahvasti kuten kaikkea muutakin. Sinulla ei ole lapsia, työtä eikä muutakaan. Olet finninaamaine nörtti joka ei päiviinsä muuta sisältöä saa kuin kirjoitella suomi24 keskustelupalstalla. Voi voi... Melkein säälisin sinua jos et olisi niin saatanan tyhmä.

Mutta toisaalta, tyhmä olen minäkin kun edes jaksan vaivautua tähän naurettavaan pelleilyyn mukaan. Vastauksesi arvaa ilman kristallipalloa, joko jätät vastaamatta tai viesti sisältää samanlaisia kirjoitusvirheiden täyttämiä lauseita=paskaa kuten tähänkin asti.

""Uskovaisuuskin on satanismia"
        Perustele, YMMÄRRÄTKÖ mitä sana PERUSTELE tarkoittaa?"

Uskovaisuus on satanismia koska raamatussa mainitaan saatana. Ilman raamattua tuskin paholaisesta edes mitään tiedettäisiin.

""Millä perustein olen mielestäsi sairas. Ethän edes tunne minua"?
        Viesteistäsi, kirjoitustyylistä, aiheista, mielipiteistäsi, välinpitämättömyydestäsi lapsiasi kohtaan jne jne..."

Niin mutta millä perusteella juuri minä olen sairas. Yhtä hyvin voin sanoa sinun olevan sairas. Mielipiteesi, kirjoitustyylisi ja lasten hyysääminen edustavat mielestäni sairasta maailmankatsomusta!

"Mielenterveystyöstä...
        Perustele miksi?"

Siksi etten usko psyykkisiin sairauksiin. On vain tyhmiä, laiskoja ja pahoja ihmisiä.

""En minä ärsytä. Kerron vain mielipiteitäni. Ei ole minun vika, jos joku siitä ärsyyntyy".
        Älä kerro, ketään ei kiinnosta."

Se että sinua ei kiinnostaisi ei tarkoita sitä, etteikö jotain muuta voisi kiinnostaa.

"Kertoo ihmisen älykkyydestä erittäin paljon kun ei asialliseen keskusteluun kykene, saati perustelemaan mielipiteitään."

Miten niin en osaa perustella?

"Sinulla ei ole mielipiteitä koska et osaa perustella niitä."

Kyllä minä perustelen. Perustele itse miksen muka perustele

"Sinulla on vain erittäin väärin kirjoitettua suomen kieltä jossa ei ole päätä eikä häntää."

En minä sen huonommin kirjoita, kuin sinäkään. Itse unohtelet esimerkiksi pilkkuja. Minä sentään kirjoitan suomen kieltä enkä mitään slangia, kuten jotkut täällä.

"Jankata ja jauhaa turhanpäiväistä paskaa 24/7."

Sitten et ole nähtävästi sinäkään ymmärtänyt pointtiani.

"Heti kun joku kysyy sinulta jotakin järkevää katoat avaamaan toinen toistaan naurettavimpia avauksia."

Moneenko minulle esitettyyn kysymykseen olen jättänyt vastaamatta? Aina olen jotain vastannut.

"Sinulla ei ole lapsia, työtä eikä muutakaan. Olet finninaamaine nörtti joka ei päiviinsä muuta sisältöä saa kuin kirjoitella suomi24 keskustelupalstalla. Voi voi... Melkein säälisin sinua jos et olisi niin saatanan tyhmä."

Näytät olevan jonkin sortin meedio. Ole sinä sitten sitä mieltä. Ei ketään kiinnosta kuitenkaan.

"Mutta toisaalta, tyhmä olen minäkin"

Sinäpä sen sanoit.

"kun edes jaksan vaivautua tähän naurettavaan pelleilyyn mukaan."

Mitä sitten luet näitä viestejä? Onko sinullakaan sitten sen enempää elämää, kuin väität minulla olevan?

"Vastauksesi arvaa ilman kristallipalloa, joko jätät vastaamatta tai viesti sisältää samanlaisia kirjoitusvirheiden täyttämiä lauseita=paskaa kuten tähänkin asti."

Moneenko viestiin olen jättänyt vastaamatta. Ja sinä kirjoitat vielä huonommin, kuin minä. Unohtelet välimerkkejä tai sotket niitä vääriin kohtiin.

• A.K.T.I.V.I.S.T.I kirjoitti:

""Uskovaisuuskin on satanismia"
        Perustele, YMMÄRRÄTKÖ mitä sana PERUSTELE tarkoittaa?"

Uskovaisuus on satanismia koska raamatussa mainitaan saatana. Ilman raamattua tuskin paholaisesta edes mitään tiedettäisiin.

""Millä perustein olen mielestäsi sairas. Ethän edes tunne minua"?
        Viesteistäsi, kirjoitustyylistä, aiheista, mielipiteistäsi, välinpitämättömyydestäsi lapsiasi kohtaan jne jne..."

Niin mutta millä perusteella juuri minä olen sairas. Yhtä hyvin voin sanoa sinun olevan sairas. Mielipiteesi, kirjoitustyylisi ja lasten hyysääminen edustavat mielestäni sairasta maailmankatsomusta!

"Mielenterveystyöstä...
        Perustele miksi?"

Siksi etten usko psyykkisiin sairauksiin. On vain tyhmiä, laiskoja ja pahoja ihmisiä.

""En minä ärsytä. Kerron vain mielipiteitäni. Ei ole minun vika, jos joku siitä ärsyyntyy".
        Älä kerro, ketään ei kiinnosta."

Se että sinua ei kiinnostaisi ei tarkoita sitä, etteikö jotain muuta voisi kiinnostaa.

"Kertoo ihmisen älykkyydestä erittäin paljon kun ei asialliseen keskusteluun kykene, saati perustelemaan mielipiteitään."

Miten niin en osaa perustella?

"Sinulla ei ole mielipiteitä koska et osaa perustella niitä."

Kyllä minä perustelen. Perustele itse miksen muka perustele

"Sinulla on vain erittäin väärin kirjoitettua suomen kieltä jossa ei ole päätä eikä häntää."

En minä sen huonommin kirjoita, kuin sinäkään. Itse unohtelet esimerkiksi pilkkuja. Minä sentään kirjoitan suomen kieltä enkä mitään slangia, kuten jotkut täällä.

"Jankata ja jauhaa turhanpäiväistä paskaa 24/7."

Sitten et ole nähtävästi sinäkään ymmärtänyt pointtiani.

"Heti kun joku kysyy sinulta jotakin järkevää katoat avaamaan toinen toistaan naurettavimpia avauksia."

Moneenko minulle esitettyyn kysymykseen olen jättänyt vastaamatta? Aina olen jotain vastannut.

"Sinulla ei ole lapsia, työtä eikä muutakaan. Olet finninaamaine nörtti joka ei päiviinsä muuta sisältöä saa kuin kirjoitella suomi24 keskustelupalstalla. Voi voi... Melkein säälisin sinua jos et olisi niin saatanan tyhmä."

Näytät olevan jonkin sortin meedio. Ole sinä sitten sitä mieltä. Ei ketään kiinnosta kuitenkaan.

"Mutta toisaalta, tyhmä olen minäkin"

Sinäpä sen sanoit.

"kun edes jaksan vaivautua tähän naurettavaan pelleilyyn mukaan."

Mitä sitten luet näitä viestejä? Onko sinullakaan sitten sen enempää elämää, kuin väität minulla olevan?

"Vastauksesi arvaa ilman kristallipalloa, joko jätät vastaamatta tai viesti sisältää samanlaisia kirjoitusvirheiden täyttämiä lauseita=paskaa kuten tähänkin asti."

Moneenko viestiin olen jättänyt vastaamatta. Ja sinä kirjoitat vielä huonommin, kuin minä. Unohtelet välimerkkejä tai sotket niitä vääriin kohtiin.

Satanismi ja saatananpalvonta ovat kaksi ihan eri asiaa. Eikä välttämättä mustat vaatteet tee kenestäkään saatananpalvojaa. Itse käytin "nuorena" melkeinpä vaan mustia vaatteita, hui kauheeta. Ja näytinkin ihan paholaiselta. =D Nykyisinkin saatan käyttää mustia vaatteita, mutta myös värikkäitä kukkavaatteita vaikka toisinaan aika synkkämielinen olenkin.

• kghkghk

mä olin hautajaisissa ja siellä oli kaikki saatananpalvojia.

• A.K.T.I.V.I.S.T.I

tuosta pitäisi tehdä ilmoitus jonnekin.

• bdfbdfbdfb

tuosta pitäisi tehdä ilmoitus jonnekin.

niin kun heillä oli mustat vaatteet.
        ja jollaa oli häissäkin tumma puku.
        varmaa joku pääsatanistiantonlaveypappi.

• !!!!
        bdfbdfbdfb kirjoitti:

niin kun heillä oli mustat vaatteet.
        ja jollaa oli häissäkin tumma puku.
        varmaa joku pääsatanistiantonlaveypappi.

Meillä kävi saatananpalvoja eilen nuohoamassa piipun! Olin myös häissä jossa sulhanen oli ilmiselvä saatananpalvoja. Kyllä tämä on kamalata tämä maailman meno. Onneksi olemme nyt tässäkin asiassa viisaampia, kun meille on hyvin perusteltu tämä fakta.

• tyjtyjtyj

kirjoittaa mies joka haluaa antaa naisille turpiin ja tappaa oravia sun muita "tuhoeläimiä"

• A.K.T.I.V.I.S.T.I

"kirjoittaa mies joka haluaa antaa naisille turpiin"

Enhän halua

"ja tappaa oravia sun muita "tuhoeläimiä""

Haluaisin että niitä voitaisiin hävittää laillisesti.

Mitä näillä asioilla on tekemistä satanismin kanssa?

• fghfghfgh

"kirjoittaa mies joka haluaa antaa naisille turpiin"

Enhän halua

"ja tappaa oravia sun muita "tuhoeläimiä""

Haluaisin että niitä voitaisiin hävittää laillisesti.

Mitä näillä asioilla on tekemistä satanismin kanssa?

no ei niillä mustilla vaatteillakaan aina ole mitään tekemistä saatanan kanssa.

• A.K.T.I.V.I.S.T.I
        fghfghfgh kirjoitti:

no ei niillä mustilla vaatteillakaan aina ole mitään tekemistä saatanan kanssa.

on ainakin valistettu. Kannattaa olla mieluummin ylivarovainen tämän asian kanssa. Kun ostaa lapselle vain värillistä vaatetta ja antaa kuunnella vain esim. lastenlauluja, niin on huomattavasti epätodennäköisempää että lapsi hairahtuu noituuteen.

• fthfthfth

on ainakin valistettu. Kannattaa olla mieluummin ylivarovainen tämän asian kanssa. Kun ostaa lapselle vain värillistä vaatetta ja antaa kuunnella vain esim. lastenlauluja, niin on huomattavasti epätodennäköisempää että lapsi hairahtuu noituuteen.

itseasiassa hevikansa käyttäytyy useimmiten paremmin kun värillisiin vaatteihin pukeutuneet hip hopparit.

• A.K.T.I.V.I.S.T.I
        fthfthfth kirjoitti:

itseasiassa hevikansa käyttäytyy useimmiten paremmin kun värillisiin vaatteihin pukeutuneet hip hopparit.

ole melkein samaa porukkaa? Huumeet liikkuu molemmissa ympyröissä ja nykymelusaastetta kuunnellaan. Minä en näe juurikaan eroa hippien ja saatananpalvojien välillä.

• cybo-ceronimo-cabriel-61

Paholaisen-asiamiehet taitavat pukeutua nykyisin kalliisiin pukuihin kravatteineen. ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe