Miten tunsitte ekat liikkeet?

kukkanen83

hei! kuinka olette tunteneet ensimmäiset liikkeet, oletteko laittaneet käden vatsan päälle ja tunteneet ne kädellä, vaiko ilman mitään? Ja kuinka aikaisin olette tunteneet liikettä? Itse vasta odottelen ekoja liikkeitä, rv 16 1.

8

806

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..silleen..

.. niinkun joku ois antanut hellän luunapin :)
      Tunsin tosi aikasin ne joskus noilla viikoilla vai aikasemmin, vaikka odotan esikoista.. mut se on varmaan kun istukka on takana ja mulla on tosi ohuet vatsanpeitteet...

• maami

Vekara potkaisi tohon navan alle rv 19. Suoraa toimintaa eikä mitään kutitteluja. Ei mulla kättä ollut masulla sillon.

• mammax2

välttämättä heti että ovat liikkeitä. Jotain pientä kuplimista vain. Jonkin ajan kuluttua voimistuu niin, että tuntuu kuin joku hellästi sormilla naputtelis. Vatsan päältä liikkeet tuntuu vasta paljon myöhemmin...

• pikku potkut alavatsalla

mä tunsin ekat liikkeet joskus rv 16-17 aivan alavatsalla hiukan sivussa kun pitelin aamulla kättä siinä :) kolme pientä potkasua tuli.

• rv 14+0

masun sisällä kutitti, ja kutina loppui kun laitoin käden siíhen kohtaan. otin käden pois, ja sama toistui. yhteensä 4 kertaa. näin meillä

• hetkiä

Tunsin rv14 alussa. Päivällä pötköttelin sängyssä kyljelläni ihan melkein nukahtamaisillani, kun yhtäkkiä alko tuntua semmosta pientä värinää tai kuplintaa kohdun toiselta reunalta. Lakkas hetkeks ja alko sitten uudestaan. Sillon oli vähän epäuskonen olo, mutta myöhemmin oon varmistunu että kyllä ne oli niitä sikiön liikkeitä jo sillon :)

• Vauvat On Ihania

Minä tunsin viikolla 14 niitä ensimmäisiä kutituksia navan alla. Sitten viikolla 20 alkoi vasta tuntua kunnon potkuja.
      Huomasin muuten että mulla alkoi silloin tulla maitoa rinnoista, kun tunsin niitä potkuja.

• ensinmäisen lapsen kohdalla tunsin viikolla 15. toisen lapsen kohdalla viikolla 11.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      397
      1639
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      1093
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      84
      918
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      895
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      832
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      799
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      75
      767
    8. 60
      761
    9. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      65
      746
    10. 59
      735