hei! kuinka olette tunteneet ensimmäiset liikkeet, oletteko laittaneet käden vatsan päälle ja tunteneet ne kädellä, vaiko ilman mitään? Ja kuinka aikaisin olette tunteneet liikettä? Itse vasta odottelen ekoja liikkeitä, rv 16 1.
Miten tunsitte ekat liikkeet?
8
800
Vastaukset
- ..silleen..
.. niinkun joku ois antanut hellän luunapin :)
Tunsin tosi aikasin ne joskus noilla viikoilla vai aikasemmin, vaikka odotan esikoista.. mut se on varmaan kun istukka on takana ja mulla on tosi ohuet vatsanpeitteet...- maami
Vekara potkaisi tohon navan alle rv 19. Suoraa toimintaa eikä mitään kutitteluja. Ei mulla kättä ollut masulla sillon.
- mammax2
välttämättä heti että ovat liikkeitä. Jotain pientä kuplimista vain. Jonkin ajan kuluttua voimistuu niin, että tuntuu kuin joku hellästi sormilla naputtelis. Vatsan päältä liikkeet tuntuu vasta paljon myöhemmin...
- pikku potkut alavatsalla
mä tunsin ekat liikkeet joskus rv 16-17 aivan alavatsalla hiukan sivussa kun pitelin aamulla kättä siinä :) kolme pientä potkasua tuli.
- rv 14+0
masun sisällä kutitti, ja kutina loppui kun laitoin käden siíhen kohtaan. otin käden pois, ja sama toistui. yhteensä 4 kertaa. näin meillä
- hetkiä
Tunsin rv14 alussa. Päivällä pötköttelin sängyssä kyljelläni ihan melkein nukahtamaisillani, kun yhtäkkiä alko tuntua semmosta pientä värinää tai kuplintaa kohdun toiselta reunalta. Lakkas hetkeks ja alko sitten uudestaan. Sillon oli vähän epäuskonen olo, mutta myöhemmin oon varmistunu että kyllä ne oli niitä sikiön liikkeitä jo sillon :)
- Vauvat On Ihania
Minä tunsin viikolla 14 niitä ensimmäisiä kutituksia navan alla. Sitten viikolla 20 alkoi vasta tuntua kunnon potkuja.
Huomasin muuten että mulla alkoi silloin tulla maitoa rinnoista, kun tunsin niitä potkuja. ensinmäisen lapsen kohdalla tunsin viikolla 15. toisen lapsen kohdalla viikolla 11.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648